Ga naar inhoud

help!


goas

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

Je zou kunnen vragen (als ze beide verwijderd worden) of ze je oude protheses bewaren en deze terugplaatsen, of dat je dan over 6 mnd weer nieuwe krijgt?

Mochten ze antwoorden dat je dan weer nieuwe krijgt, dan zou ik nog even niets zeggen.

EN tegen de tijd dat je weer aan de beurt bent kun je makkelijk zeggen dat je een maatje meer wil, of ze nu 280 uit de verpakking trekken of (bijv) 350.. dat maakt dan niet uit, kost hun ook niets extra's.

Mijn chrirug heeft nu ook een extra pak open moeten trekken met een andere maat protheses, hij wilde ze ook als ik wilde allebei vervangen in plaats van 1 kant. Dan had het hem ook 2 maten protheses gekost en dat vonden ze geen enkel probleem.

Als jou chirurg ook een aardige man is, dan zou ik het er lekker op wagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Dr Visser haalt ze er alleen allebei uit,als dat noodzakelijk is. Ik had die keuze niet. Bij moesten ze er allebei uit. Misschien ook handig om te weten, het kost je 500 euro per prothese om ze weer te laten plaatsen. Helaas wordt dat er niet bijgezegd,maar staat het in de kleine lettertjes....

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik moest ook alleen de protheses betalen. Helaas staat het in de kleine lettertjes....was ik ook helemaal niet blij mee.... De ingreep op zich, krijg je voor niks.... Aangezien Goas dezelfde pc en kliniek als ik heeft....ga ik er al bijna vanuit dat dit ook bij haar van toepassing is.....

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb toch maar niet gebeld , ik ga gewoon wachten tot morgen . misschien wel een rit voor niks maar dan kan ze de wond toch nog eens bekijken. heb natuurlijk liever dat ze er niet ui tmoet . over dat groter gaan van prothese zou bij mijn lijf toch niet goed passen. want ben echt heel smal met heel weinig weefsel en gaat waarschijnlijk niet meer mooi zijn . dus we houden het maar zo spijtig want zie echt graag grote borsten . maar dat is niet voor mij besteed.

heb al heel de dag het gevoel dat de prothese eruit wil . zal wel geen goed teken zijn .

afwachten maar tot morgen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen vragen (als ze beide verwijderd worden) of ze je oude protheses bewaren en deze terugplaatsen, of dat je dan over 6 mnd weer nieuwe krijgt?

Mochten ze antwoorden dat je dan weer nieuwe krijgt, dan zou ik nog even niets zeggen.

Een prothese wordt nooit een tweede keer gebruikt omdat deze dan niet meer steriel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb toch maar niet gebeld , ik ga gewoon wachten tot morgen . misschien wel een rit voor niks maar dan kan ze de wond toch nog eens bekijken. heb natuurlijk liever dat ze er niet ui tmoet . over dat groter gaan van prothese zou bij mijn lijf toch niet goed passen. want ben echt heel smal met heel weinig weefsel en gaat waarschijnlijk niet meer mooi zijn . dus we houden het maar zo spijtig want zie echt graag grote borsten . maar dat is niet voor mij besteed.

heb al heel de dag het gevoel dat de prothese eruit wil . zal wel geen goed teken zijn .

afwachten maar tot morgen.

xxx

Hey Goas,

Hoe laat moet je er morgen wezen dan? Ik heb het met je te doen....kijk al steeds of je al weer een berichtje gepost hebt....

Ik kan me voorstellen hoe je je moet voelen. Ik leef met je mee.

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prothese kan wel 2keer worden gebruikt ;)

Mijn arts wilde eventueel bij een her aan kaspel toch hetzelfde prothese gebruiken deze ontsmetten ze heel goed!

Wel moet deze nog prima in orde zijn!

Succes meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep.. bij mij werd mn eigen prothese ook weer teruggeplaatst na het spoelen van de wond, maar of ze deze hergebruiken na 6 mnd weet ik niet.

Maar heel veel sterkte vandaag Goas!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben voor de derde keer gehecht op korte tijd. nu 10 dagen geleden . hechtingen (geen oplosbare)

zouden er dinsdag uigaan. mijn plijster was gisteren vuil en heb hem vervangen.

zou ik kort mogen douchen om schoon te maken of gewoon elke keer pleister vervangen. het is overal anders wat duichen betreft.

mij was gezegt dat de hechtingen droog moeten blijven ,maar weet het echt niet meer .

als de wond niet dicht gaat moet de prothese er voor een tijd uit.

ik vrees er voor . kan iemand me helpen en zeggen wat het beste is. ben ten einde raad.

zou graag hebben dat de wond dicht gaat.

xxx

Hey hey!

Wat een pech zeg! Hoop dat het vandaag goed is gegaan.

Ik wil je nog even een tip geven: Ga Aloe Vera gebruiken (niet die drankjes uit de supermarkt) bij de Tuinen te koop. Helpt bij wondgenezing. Mijn vader heeft laatst een open buik operatie gehad en die wonden gaan bijna niet dicht. Hij gebruikt nu sinds een week Aloe Vera en de wond wordt steeds dichter!

Ik heb het zelf ook vanaf de eerste dag gebruikt na mijn BV en bij mij konden de hechtingen er de vierde dag al uit!

Je moet 15ml voor elke maaltijd innemen.

Succes meis!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal bedankt voor de lieve reacties

ik moest dus vandaag terug . maar de prothese gaat er voorlopig toch nog niet uit. het was zonde dat we niet wat langer proberen zei dr de visser omdat ze het al mee heeft gemaakt dat toch nog goed komt bij sommigen. de borst was heel soepen en zacht dus dat was goed. voor het vocht had ze niet echt een verklaring. ze zei wel iets van lymfe? de rest weet ik niet meer . maar dat zou 6 weken duren dat het hersteld kon zijn. natuurlijk dat er een ontsteking bij komt en dat er etter uit zou komen moet ik wel direct bellen. de draadjes zitten er dus nog altijd in . en gaan er nog zeker 2 weken in blijven omdat ik dan pas terug moet.

ik blijf nog altijd wel van het ergste uitgaan. nu na dat trekken en duwen vandaag heb ik ook weer pijn gekregen.

ik ga de wond dus gewoon verder zelf verzorgen en toch maar hopen dat het nog stopt met druppelen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Uiteindelijk misschien toch maar het beste hé, ik ga er van uit dat als ze nu al zeker zou weten dat t niet goed komt ze het je wel zou zeggen.

Dus het nog even aanzien dan maar, ik duim voor je!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh poeh.. nu maar hopen dat het ook dichtgroeit en je je tijd niet verdoet hè! Als het niet open is, of er open uitziet dan kan het zeker nog wel dichtgroeien.

Dus heel hard duimen...en wie weet :D

Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!

Wat een pech zeg! Hoop dat het vandaag goed is gegaan.

Ik wil je nog even een tip geven: Ga Aloe Vera gebruiken (niet die drankjes uit de supermarkt) bij de Tuinen te koop. Helpt bij wondgenezing. Mijn vader heeft laatst een open buik operatie gehad en die wonden gaan bijna niet dicht. Hij gebruikt nu sinds een week Aloe Vera en de wond wordt steeds dichter!

Ik heb het zelf ook vanaf de eerste dag gebruikt na mijn BV en bij mij konden de hechtingen er de vierde dag al uit!

Je moet 15ml voor elke maaltijd innemen.

Succes meis!

x

erg bedankt. ik ga morgen naar de winkelstraat en er voor horen. de tuinen dat is toch een soort van natuurwinkel hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.