Ga naar inhoud

help!


goas

Aanbevolen berichten

hoi,

weet iemand dit?

als je prothese niet goed zit of er is iets mis mee en hij moet vervangen worden door een andere prothese aan 1 borst wisselen ze dan de andere kant ook of kan de goede kant blijven zitten. ben nog maar 4 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

De goede kan natuurlijk altijd blijven zitten meid :136:

Maar is er iets mis? je bent pas 4 weken po :(

hoi,

er is iets mis met de rechterkant maar wat het juist is weet ik nog niet

donderdag word het nagekeken dus terug een operatie. kan zijn dat ze eruit moet

ik weet niet of het zo opgelost kan worden . de borst is niet mooi, gedraaid , zit ergens dubbel of zit scheef. dacht mischien dat die andere er dan ook uit moest.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik herinner het met weer :blush:

Nee hoor meid zolang ze aan 1 borst zitten kan de andere gewoon met rust gelaten word :136:

Mocht je implantaat geraakt worden (aan de borst waar ze opereren dan kunnen ze wel een nieuwe nemen)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik probeer' een beetje mijn verslagje te type omdat het sinds vandaag iets beter gaat .Ben 2 dagen doodziek geweest van de narcose.Ik kon echt niks binnenhouden .

s'morens om half 9 was mijn uur en ikwas er goed op tijd maar heb heel lang moeten wachten want om kwart voor 12 ben ik pas aan de beurt gekomen ( er was iets mis gelopen met de planningen denk ik) ik heb dus nog een beetje kunnen rusten .

wel heel veel zenuwen gehad.na de operatie toen ik wakker werd ging het nog een beetje was nog niet echt misselijk maar wel heel suf .weet alleen nog dat de dr gezegt had dat er niks met de prothese was maar dat hij verschoven was en ze heeft hem naar beneden getrokken.ze was al goed vastgegroeid,en zou kunnen komen door een bruukse beweging te doen . kan maar één ding geweest zijn en dat is dat ik de eerste nacht er 2 uren over gedaan had om uit bed te geraken had echt veel pijn toen en mijn vriend was beneden in slaap gevallen en hoorde me niet roepen dus daarmee denk ik.

ik heb heb nog niet durven kijken hoe het er nu uitziet want heb zo veel schrik . ik ga nog een paar dagen wachten tot ik me beter voel want voel me nog belabbert ik durf ook bijna mijn armniet te bewegen uit schrik dat het terug zo word.

de draadjes moeten er wel 3 weken in blijven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Vervelend dat je zo'n last van de narcose hebt (gehad).

Ik vind het een slechte zaak als je zo lang moet wachten,terwijl je al gespannen bent. Dan kijk je letterlijk de klok vooruit.

Maar goed, je hebt het achter de rug. Wat mogen de draadjes lang blijven zitten! Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Zijn het geen oplosbare hechtingen dan?

Ik zou zeggen, laat je lekker verwennen en neem de tijd voor je herstel!

Sterkte!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt :( Hoop dat het snel beter gaat!

Je hebt je verslagje wel verkeerd, namelijk bij complicaties kan dit?

Heel veel succes en het gaat elke dag steeds beter geloof me maar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervelend dat je zo ziek bent geweest van de narcose.

heb ik ook heel erg last van gehad.

raar dat je zo lang hebt moeten wachten.

je was toch naar mij aan de beurd en ik was iets voor 10 terug op de kamer.

hoop dat jeje al wat beter voelt.

heel veel beterschap.

dikke kus sam,

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik ben voor de derde keer gehecht op korte tijd. nu 10 dagen geleden . hechtingen (geen oplosbare)

zouden er dinsdag uigaan. mijn plijster was gisteren vuil en heb hem vervangen.

zou ik kort mogen douchen om schoon te maken of gewoon elke keer pleister vervangen. het is overal anders wat duichen betreft.

mij was gezegt dat de hechtingen droog moeten blijven ,maar weet het echt niet meer .

als de wond niet dicht gaat moet de prothese er voor een tijd uit.

ik vrees er voor . kan iemand me helpen en zeggen wat het beste is. ben ten einde raad.

zou graag hebben dat de wond dicht gaat.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

heb juist gekeken naar de wond en de pleister vervangen .

wondvocht druppelt eruit. ik heb het met een kompres drooggedept en de pleister maar vervangen.

was maar week aan de zijkant dus zal maar even de pc opbellen. doe het wel niet graag omdat het weekend is maar ja al is het maar voor een beetje geruststelling.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Goas,

Ja, toch maar ff bellen voor de zekerheid. Ik zou de wonde even deppen met isobetadine, dat droogt het allemaal mooi uit. Dan ff aan de lucht laten drogen en daarna terug een pleister erop. Succes ermee, jeetje zeg, 3 keer achter elkaar gehecht... hoe komt dat?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goas!

Ik had niet begrepen dat je er nog hechtingen in hebt zitten. Dan moet je niet douchen! Hechtingen mogen niet nat worden. Ik dacht nl dat ze er al uit waren...want dan had je je wondje wel kunnen spoelen.

Maar ik zou het wel goed schoonhouden en droogmaken.

Heb je je pc nog gebeld? Ben benieuwd wat ze zegt!

Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je, ik leef met je mee!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goas!

Ik had niet begrepen dat je er nog hechtingen in hebt zitten. Dan moet je niet douchen! Hechtingen mogen niet nat worden. Ik dacht nl dat ze er al uit waren...want dan had je je wondje wel kunnen spoelen.

Maar ik zou het wel goed schoonhouden en droogmaken.

Heb je je pc nog gebeld? Ben benieuwd wat ze zegt!

Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je, ik leef met je mee!

Groetjes,

A

hoi,

ik heb voor de zekerheid toch maar even gebeld. en de situatie uitgelegd.

ik moet niet spoelen maar placeren?( het vocht uit de wond een beetje drukken en met een compres schoonmaken.

een paar keer per dag.pfff

ik hoop dat het inorde komt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Goed dat je gebeld hebt! Ik weet nog dat ik daar wel eens voor schroomde,terwijl dat niet eens hoeft...

Hoop niet dat het drukken al te pijnlijk is....

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

het is niet zo goed , dr de visser heeft de draadjes er niet uitgehaald vandaag. omdat de wonde zeker ging opengaan dan.

pfff er komt te veel wond vocht uit. ik vind het echt erg.

ik moet het vocht uit de borst masseren en onstmetten met isobethadine. en volgende week terugkomen.

heb dit wel niet zien aankomen. ik heb ook redelijk veel last van de wond. en bij koorts moet ik direct bellen.

ik heb er geen goed gevoel bij .

xxx

had nog pb tje gestuurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis,

Ik heb je een pbtje gestuurd....hou alsjeblieft je temperatuur in de gaten.....een infectie of ontsteking kan heel sluimerend zijn. Wil je echt niet bang maken hoor....maar hou je gezondheid goed in de gaten.

Heel veel sterkte! :71:

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.