Ga naar inhoud

Pinky : 4 januari 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Risje!

Ja op dat vlak heb je zeker gelijk . Ik zou de slaapverdoving nog wel een keer willen ondergaan maar zeker niet bij een operatie langer dan een uur!

En dan nog, ik ben ooit onder narcose gegaan, en hier was ik niet misselijk van en van de slaapverdoving was ik super super misselijk! Dagen!

Grtzz x

Heyy Senna!

Bedankt!

Hoe zit het bij jou? Heb je al een datum?

Grtzz x

Naar school gaan zit er toch nog niet in :s En al zeker niet met de auto.

Woensdag ga ik toch proberen!

sorry voor mijn late reactie! Had het druk en daarom tijdje niet op forum geweest,

ja 5 april gaat het bij mij gebeuren!

Heb inmiddels ook je foto's gezien, dat gaat er straks in de zomer heeeel mooi uitzien meis!

Gefeliciteerd met het geslaagde resultaat!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Parkiet!

Ja sommigen zeggen dat ik mijn armen nog niet boven mijn hoofd mag houden, en sommigen zeggen van wel.

Mijn PC zei in ieder geval dat het geen kwaad kon, omdat de wondjes al dicht gegroeid zijn. Ik pas er in ieder geval wel mee op :P

X

Van mijn pc mocht ik ook al mijn armen boven mijn hoofd doen, maar ik let er toch wat mee op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook net je foto's bekeken, ziet er héél mooi uit, misschien heb je ook nog wat meer bolling omdat je ronde prothesen hebt, denk ik.

Heeft misschien iets meer tijd nodig om in te dalen, maar dat komt wel goed.

Zal wel een opluchting zijn, eindelijk de tape eraf.

Hay Baileysker!

Wat een opluchting seg, alles eraf haha, daar heb ik voor liggen aftellen hoor.

Hoe gaat het nu met jou? Ga je al terug werken?

Nog pijn??

Groetjeeess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Baileysker!

Wat een opluchting seg, alles eraf haha, daar heb ik voor liggen aftellen hoor.

Hoe gaat het nu met jou? Ga je al terug werken?

Nog pijn??

Groetjeeess x

Met mij alles prima, zo goed als pijnvrij, enkel mijn rug nog een beetje, van het rugslapen.

Maandag start ik terug met werken, ik hoop dat het meevalt.

Ben wel wat zenuwachtig om te gaan eigenlijk,

ben benieuwd of iemand het gaat zien, en of ze dan ook opmerkingen zouden geven.

Hoop dat het niet opvalt in ieder geval, droeg vroeger maximizer dus verschil in kledij valt wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij alles prima, zo goed als pijnvrij, enkel mijn rug nog een beetje, van het rugslapen.

Maandag start ik terug met werken, ik hoop dat het meevalt.

Ben wel wat zenuwachtig om te gaan eigenlijk,

ben benieuwd of iemand het gaat zien, en of ze dan ook opmerkingen zouden geven.

Hoop dat het niet opvalt in ieder geval, droeg vroeger maximizer dus verschil in kledij valt wel mee.

Ja bij mij juist hetzelfde. Ik heb vandaag de eerste opmerking gekregen; Er zei iemand in de klas: Ge bent zo veranderd! En ik vroeg hoeda? Ja zeiden ze, vrouwelijker :35: waar ik op zei;, ja van pil veranderd, mss dat dit er iets mee te maken heeft =) Haha :42:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinky,

Ja dat indalen heeft natuurlijk tijd nodig.

Ik ga 13 febr toch nog even een keertje passen en neem mn zusje mee.

Ik word geholpen in de velthuiskliniek in Velp.

Wil wel een mooie volle cup maar niet te!!

Heb je fotos gezien,ziet er al mooi uit hoor.

Succes met je herstel verder.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hello,

Of je mag gaan zwemmen weet ik niet... :106:

maar je mag er wel mee pronken zeg!!! Wat zijn ze mooi geworden.... Super!!!

Kaatje

Hey Kaatje!

Bedankt hé! Maar die linkerborst wil precies niet dalen. Het ziet er net zo uit als bij jou. De ene daalt wel langzaam maar de andere blijft zo strak staan, ben natuurlijk ook nog geen half jaar PO ofzo. Wat was het probleem bij jou dat hij niet wou dalen?

Ik vind ze er wel supermooi uitzien die van jou! Spijtig dat die ene niet mee wou.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Was of te hoog geplaatst of heb te veel gedaan waardoor ie naar boven is gekropen :) zal t nooit weten ...

Had gelijk van t begin t idee dat t nie goed zat, maar kreeg eerst t antwoord dat t nog ging veranderen... Niet dus :(

Ben ook nog maar 3 maand po hoor nu...

Vind het bij jou wel niet zo verschillen eigenlijk, maar t kan nooit kwaad t eens aan te kaarten bij je arts als je niet gerust bent?

Wil je niet bang maken he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Was of te hoog geplaatst of heb te veel gedaan waardoor ie naar boven is gekropen :) zal t nooit weten ...

Had gelijk van t begin t idee dat t nie goed zat, maar kreeg eerst t antwoord dat t nog ging veranderen... Niet dus :(

Ben ook nog maar 3 maand po hoor nu...

Vind het bij jou wel niet zo verschillen eigenlijk, maar t kan nooit kwaad t eens aan te kaarten bij je arts als je niet gerust bent?

Wil je niet bang maken he!!!

Hey! x

Denk je zo te zien, dat dit bij mij mss ook het geval kan zijN?

Ja ik wacht zoizo nog wel even voor ik naar de PC ga, omdat hij me anders toch wegstuurt; omdat hij ook zal zeggen; dat zakt en verandert nog ! :P

Dan ga je wel snel voor een wissel hé?

Hmm, wat ik me afvraag is, als je voor een wissel gaat, doen ze dat dan in dezelfde incisie? En geneest het dan even goed?

Kan je bv ook van achter de spier naar voor de spier gaan?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen

Ik heb gisteren ( woensdag 4 januari 2012 ) mijn borstvergroting + ingetrokken tepels laten opereren!

Ik heb dit laten doen in de Wellness Kliniek bij Dokter Damen.

Ik heb 300cc achter de borstspier laten steken, extra high profile. ( Ronde implantaten )

Ik zal eens vertellen hoe mij dagje verlopen is..

Dinsdag avond kon ik moeilijk slapen, heb hier ook nog wat op het forum rond gelezen, en zoals Baileysker al zei, nog wat met elkaar gesproken. Zij werd op dezelfde dag als mij geopereerd, maar wel in een ander ziekenhuis.

Ik heb rond 11 s'avonds nog een hamburger gegeten tongue.gif En goed wat gedronken! Vanaf 12 uur mocht ik niets meer drinken of eten.

Uiteindelijk rond 1 uur in slaap gesukkeld..

Om 6uur ging mijn wekker, ben opgestaan, heb me wat gedoucht, men piercing uitgedaan.

Toen we vertrokken heb ik nog een kussen meegenomen wat water en een washandje.

Mijn vader en mijn vriend gingen mee.

Om 9uur moesten we er zijn, maar we vertrokken voor de zekerheid om half 8 ( het is ongeveer 3 kwartiertjes rijden zonder file)

We kwamen dus ook 3kwartiertjes te vroeg aan, kwart na 8.

We hebben nog even in de auto blijven zitten en om half 9 toch maar naar binnen gegaan.

Moest me aanmelden en in de wachtkamer gaan zitten, het was er erg druk! Mensen moesten zelfs rechtstaan omdat er geen plaats meer was.

Na een tijdje kwamen ze mij halen om de rest van het geld te betalen. ( €1999,00 voor de borstvergroting en €1695,00 voor de ingetrokken tepels)

Moest op voorhand al wel €500,00 voorschot betalen.

Dan moest ik terug naar de wachtzaal.

Rond kwart na 9 kwamen ze mij halen om naar de kamer te gaan.. Ze zeiden dat het nog wel eventjes kon duren.

De verpleegster gaf mij kamer 7, ze maakte 3 VOOR foto's en zei dat ik een schort moest aandoen, mijn broek moest uitdoen en sleffertjes moest aandoen. En natuurlijk een stom kapje voor op men kop.

Ik vroeg of de PC nog even langs kwam, maar dit ging niet omdat hij in de steriele kamer zat en er niet buiten mocht.. Langs de ene kant is dit wel hygiënisch, maar langs de andere kant wou ik mijn CC's nog eens even bespreken.

Dit kon ik doen in de operatiekamer zelf zeiden ze.

Ondertussen moest ik mijn blaas leegmaken en een suppositoire opsteken, tegen de ontsteking. Hoe langer het duurde hoe meer zenuwen ik kreeg. Ik begon meer en meer schrik te krijgen.

Mijn vriend zat bij mij, en mijn vader had zich comfortabel neergelegd op een ander bed in de kamer, en was gewoon in slaap gevallen. Ik zei nog; sta nu op, straks komen de verpleegsters binnen.

Waar hij op antwoordde; En dan! Die moeten niks zeggen, als ik moe ben slaap ik toch zeker.. Enja na een tijdje begon hij ook nogeens te snurken haha .

Mijn vriend was dan een koffie gaan halen. Pff ik had zo'n zin in een theeke maar mocht niks drinken of eten..

uiteindelijk pas om 12UUR zijn ze mij komen halen. Heb 3 uur moeten wachten, was niet leuk hoor.. De verpleegster vond het helemaal niet erg van mijn vader tongue.gif

Dan gingen we de lift in naar boven.. Daar deden ze mijn schort los en moest ik gaan liggen op een soort smal bed.. Dan kwam de verpleegster langs en gaf me een infuus, met kapje zakte af en greep er met mijn hand naar, de verpleegsters schrokken super hard, ze zei; al goed dat we het infuus nog niet hadden aangesloten, of ik kon ze terug opnieuw steken, en dit was zo'n mooi plekje! Oepss.. tongue.gif

Dan kwam eindelijk dokter Damen eraan en vroeg wat ik nog moest vragen, ik vroeg of die 300CC wel zeker een groot verschil zou zijn, en of ik niet beter er wat meer kon bij doen..

Daarop antwoordde hij; Ik zou dit niet doen omdat je een zeer slanke bent, en omdat het er anders wat te fake uit zou zien.. Toen zei ik: Oké als jij het zegt, ik vertrouw op jou, en doe maar wat het beste is smile.gif

Toen begon hij mij af te tekenen, en terwijl hij mij aan het aftekenen was zei de verpleegster; nu spuit ik je wat antibiotica in. Ik zei nog; pff ik word hier wat suf van.. En toen viel ik weg, Heel raar, normaal zeggen ze toch op voorhand wanneer je in slaap wordt gedaan? En dit was helemaal niet door een anesthesist gebeurt!

Ik had een slaapverdoving gekregen.

En nu het engste van al ! Ik ben wakker geworden TIJDENS mijn operatie!

Ik werd wakker en deed mijn ogen open, ik zag niets omdat er een doek boven mijn hoofd lag. Maar ik herinner mezelf wel dat ik vroeg of het bijna klaar was, toen zei een verpleegster; het is bijna klaar..

Ik voelde geen pijn, alleen ineens een heel koude kwast precies die over heel mijn borsten ging, een soort van ontsmetting misschien? Toen ben ik wel terug weggevallen..

Toen ik dan de tweede keer wakker werd lag ik al een geluk in de ontwakingsruimte en niet meer op de operatietafel!

Ik deed men ogen open en een verpleegster zag dit. Ze vroeg of ik terug naar de kamer wou en ik zei JA ! Dan ging ze mij bij de kamer afzetten, die rit herinner ik mij ook niet meer. Pas toen ik de kamer binnen kwam gereden, daar stond mijn vriend me op te wachten en mijn vader nog te slapen haha .

Toen vroeg de verpleegster iets over mijn moeder , waarop ik antwoordde dat mijn vader en moeder waren gescheiden, en ik begon super hard te wenen. Echt raar, ik was super emotioneel. Want ik ben al helemaal over de scheiding heen. Dit is ook al 8jaar geleden.. En dan voor het minste beginnen wenen..

Pijn had ik niet!

Ik kon mijn borsten ook niet zien omdat ze helemaal ingetaped waren/zijn.

De verpleegster vroeg of ik wat wou drinken en ik zei ja, ik had water en cola gevraagd.. De cola was dus geen goed idee..

Heb de rest van de dag liggen overgeven!

Ik vroeg om naar huis te gaan, dan had ze mij nog een soort van straffe dafalgan ingespoten langs het infuus voor ik vertrok.; Dan kwam ze de naald eruit halen, en zijn we rond 4 uur vertrokken.

De verpleegster vervoerde mij met een rolstoel naar buiten, terwijl mijn vriend en vader de auto gingen halen. Vlak voor ik in de auto stapte had ik nog overgegeven. Dan vertrokken naar huis, al goed tijdens de rit niet overgegeven, eerder geslapen. We waren snel thuis ( 3kwartiertjes gereden). Eens thuis, terug overgegeven. Niets kunnen eten voor de rest van de dag. Ben in de zetel in slaap gevallen, en dan s'avonds naar boven gegaan om te gaan slapen. Om 20 uur gaan slapen, en om 23uur terug wakker geworden, om 24 uur terug gaan slapen en om 4 uur weer wakker geworden, dan om 6 uur en 8 uur van hetzelfde.. Opstaan kon ik ook niet zelf. Mijn vriend heeft me moeten helpen.

Heb nu vandaag echt wel veel pijn, alé een heel hard drukkend gevoel.. Heb 2 geroosterde boterhammen en een kiwi gegeten. Want in de ochtend heb ik terug moeten overgeven.

Vandaag vind ik het echt niet fijn, maar kan wel mijn verslagje schrijven.

Ik moet mijn verband er één mand rondhouden, ik denk dat die er zo lang rond moet, omdat er nu 2 naalden door mijn tepels zitten en dit niet mag blootgesteld worden!

Heb dafalgan mee gekregen, oplosbare pillen, Echt verschrikkelijk, een hele vettige smaak, ik ga morgen pillen vragen!

Ik hoop dat ik snel van de pijn verlost wordt. Mijn borsten voelen allebei hetzelfde aan, niet goed, maar wel normaal denkik.

Greetzz x

Heyy Pinkie,

Ik zat nog even dit verslagje van jou te lezen, maar ik lag ook op kamer 7 wat toevallig he.

Ik werd ook pas om 12:10 opgehaald dus dat wachten duurde ook super lang, ik vond die verpleegsters van de operatiekamer wel heel aardig.

En werd ook wakker van mijn slaaproesje en zei dat ook, toen waren ze bijna klaar vertelde ze.

Toen ik later op mijn kamer terug was kreeg ik cola en werd goed verzorgd, ik had erge honger dus ze brachten me beschuitjes en zo moet zeggen dat ze heel vriendelijk waren.

Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk weer na huis maar ik moest wachten tot mijn infuuszakken leeg waren, en daarna mocht ik.

Ik kan wel zeggen tegen iedereen dat ik het echt geen slechte kliniek of dokter vind.

groetjessss chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Pinkie,

Ik zat nog even dit verslagje van jou te lezen, maar ik lag ook op kamer 7 wat toevallig he.

Ik werd ook pas om 12:10 opgehaald dus dat wachten duurde ook super lang, ik vond die verpleegsters van de operatiekamer wel heel aardig.

En werd ook wakker van mijn slaaproesje en zei dat ook, toen waren ze bijna klaar vertelde ze.

Toen ik later op mijn kamer terug was kreeg ik cola en werd goed verzorgd, ik had erge honger dus ze brachten me beschuitjes en zo moet zeggen dat ze heel vriendelijk waren.

Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk weer na huis maar ik moest wachten tot mijn infuuszakken leeg waren, en daarna mocht ik.

Ik kan wel zeggen tegen iedereen dat ik het echt geen slechte kliniek of dokter vind.

groetjessss chantal

Hey!

Wow dat is echt toevallig! Ben er even niet goed van dit te lezen haha. Ook wakker worden, vragen of het bijna gedaan was, cola gekregen. Hahhaa En hoe gaat het met je?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ga inderdaad snel voor de wissel omdat t gelijk met de herstelop kan, anders moest ik nog 2 keer onder het mes! Wisselen ging ik zeker doen want ben niet blij met de grootte, alleen was het niet zo snel gepland.

De wissel gebeurd inderdaad via t zelfde plekje, en heb het herstel de tweede keer als veel vlotter ervaren. Heb ze achter, dus denk dat de spier al uitgerokken was en de pijn daardoor dus super meeviel!

Een wissel van achter naar voor kan perfect, alleen niet bij mij omdat ik te weinig weefsel had.

Hoe gaat het met jou, doet de zwaartekracht haar werk al? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ga inderdaad snel voor de wissel omdat t gelijk met de herstelop kan, anders moest ik nog 2 keer onder het mes! Wisselen ging ik zeker doen want ben niet blij met de grootte, alleen was het niet zo snel gepland.

De wissel gebeurd inderdaad via t zelfde plekje, en heb het herstel de tweede keer als veel vlotter ervaren. Heb ze achter, dus denk dat de spier al uitgerokken was en de pijn daardoor dus super meeviel!

Een wissel van achter naar voor kan perfect, alleen niet bij mij omdat ik te weinig weefsel had.

Hoe gaat het met jou, doet de zwaartekracht haar werk al? 

Ik vind ze anders wel supermooi van grootte! Welke cup heb je in gedachten?

Ik zie het zelf niet meer haha. Ik trek morgen fotos van 7 weken PO, en dan kan ik eens vergelijken met die van vorige week! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar zijn de fotos zeg  super!!!!

En je hebt het gedroomde spleetje, zo mooi in die bhs en bikini!

De ene zit inderdaad nog steeds hoger lijkt me, maar in bh en zo zie je t niet meer he

Danku Kaatje!

Ja het is geen enorm spleetje hoor :P een beetje, maar lijkt op foto altijd harder dan int echt..

Ja die linkerborst :93: Ni simpel zenne :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja hier ist ook links, gekke boobs 

Je kunt t altijd eens vragen op de controle, maar dat ellendige woord 'geduld' zal wel gewoon de boodschap worden. Vind t veel minder dan bij mij dus denk echt dat t gewoon t indalen is hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja hier ist ook links, gekke boobs 

Je kunt t altijd eens vragen op de controle, maar dat ellendige woord 'geduld' zal wel gewoon de boodschap worden. Vind t veel minder dan bij mij dus denk echt dat t gewoon t indalen is hoor!

Vraag me echt af hoe dat komt, bij andere zien ze er niet meer zo uit na 5 weken PO, bij mij nu nog altijd!

En idd, ik ga nu niet gaan, omdat ik toch afgewimpeld ga worden haha :D

Ik hoop dat het gewoon indalen is, en hij ook niet te hoog geplaatst is. Pff wil niet weer onder het mes hoor, jij ziet er precies niet echt tegenop hé? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nee...

Ja omdat ik vrees dat ik weer niet tevreden zal zijn: een mens heeft toch een beeld voor ogen ( lees: spleetje ) en dat kan t door mijn bouw niet worden. Al gaan we nu voor de best mogelijke oplossing met die extra high profile. En t blijft toch weer een operatie he...

Nee omdat t herstel toch moet, de wissel ging ik later doen en nu kan het snel en in 1 keer...

T blijft toch allemaal afwachten he, je kunt hier wel zitten goochelen met cc en mm en zo, maar t valt bij iedereen zo anders...

Heb steeds een heel goed en snel herstel gehad, dus laat maar komen die handel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.