Ga naar inhoud

Pinky : 4 januari 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Ik heb gisteren ( woensdag 4 januari 2012 ) mijn borstvergroting + ingetrokken tepels laten opereren!

Ik heb dit laten doen in de Wellness Kliniek bij Dokter Damen.

Ik heb 300cc achter de borstspier laten steken, extra high profile. ( Ronde implantaten )

Ik zal eens vertellen hoe mij dagje verlopen is..

Dinsdag avond kon ik moeilijk slapen, heb hier ook nog wat op het forum rond gelezen, en zoals Baileysker al zei, nog wat met elkaar gesproken. Zij werd op dezelfde dag als mij geopereerd, maar wel in een ander ziekenhuis.

Ik heb rond 11 s'avonds nog een hamburger gegeten :P En goed wat gedronken! Vanaf 12 uur mocht ik niets meer drinken of eten.

Uiteindelijk rond 1 uur in slaap gesukkeld..

Om 6uur ging mijn wekker, ben opgestaan, heb me wat gedoucht, men piercing uitgedaan.

Toen we vertrokken heb ik nog een kussen meegenomen wat water en een washandje.

Mijn vader en mijn vriend gingen mee.

Om 9uur moesten we er zijn, maar we vertrokken voor de zekerheid om half 8 ( het is ongeveer 3 kwartiertjes rijden zonder file)

We kwamen dus ook 3kwartiertjes te vroeg aan, kwart na 8.

We hebben nog even in de auto blijven zitten en om half 9 toch maar naar binnen gegaan.

Moest me aanmelden en in de wachtkamer gaan zitten, het was er erg druk! Mensen moesten zelfs rechtstaan omdat er geen plaats meer was.

Na een tijdje kwamen ze mij halen om de rest van het geld te betalen. ( €1999,00 voor de borstvergroting en €1695,00 voor de ingetrokken tepels)

Moest op voorhand al wel €500,00 voorschot betalen.

Dan moest ik terug naar de wachtzaal.

Rond kwart na 9 kwamen ze mij halen om naar de kamer te gaan.. Ze zeiden dat het nog wel eventjes kon duren.

De verpleegster gaf mij kamer 7, ze maakte 3 VOOR foto's en zei dat ik een schort moest aandoen, mijn broek moest uitdoen en sleffertjes moest aandoen. En natuurlijk een stom kapje voor op men kop.

Ik vroeg of de PC nog even langs kwam, maar dit ging niet omdat hij in de steriele kamer zat en er niet buiten mocht.. Langs de ene kant is dit wel hygiënisch, maar langs de andere kant wou ik mijn CC's nog eens even bespreken.

Dit kon ik doen in de operatiekamer zelf zeiden ze.

Ondertussen moest ik mijn blaas leegmaken en een suppositoire opsteken, tegen de ontsteking. Hoe langer het duurde hoe meer zenuwen ik kreeg. Ik begon meer en meer schrik te krijgen.

Mijn vriend zat bij mij, en mijn vader had zich comfortabel neergelegd op een ander bed in de kamer, en was gewoon in slaap gevallen. Ik zei nog; sta nu op, straks komen de verpleegsters binnen.

Waar hij op antwoordde; En dan! Die moeten niks zeggen, als ik moe ben slaap ik toch zeker.. Enja na een tijdje begon hij ook nogeens te snurken haha .

Mijn vriend was dan een koffie gaan halen. Pff ik had zo'n zin in een theeke maar mocht niks drinken of eten..

uiteindelijk pas om 12UUR zijn ze mij komen halen. Heb 3 uur moeten wachten, was niet leuk hoor.. De verpleegster vond het helemaal niet erg van mijn vader :P

Dan gingen we de lift in naar boven.. Daar deden ze mijn schort los en moest ik gaan liggen op een soort smal bed.. Dan kwam de verpleegster langs en gaf me een infuus, met kapje zakte af en greep er met mijn hand naar, de verpleegsters schrokken super hard, ze zei; al goed dat we het infuus nog niet hadden aangesloten, of ik kon ze terug opnieuw steken, en dit was zo'n mooi plekje! Oepss.. :P

Dan kwam eindelijk dokter Damen eraan en vroeg wat ik nog moest vragen, ik vroeg of die 300CC wel zeker een groot verschil zou zijn, en of ik niet beter er wat meer kon bij doen..

Daarop antwoordde hij; Ik zou dit niet doen omdat je een zeer slanke bent, en omdat het er anders wat te fake uit zou zien.. Toen zei ik: Oké als jij het zegt, ik vertrouw op jou, en doe maar wat het beste is :)

Toen begon hij mij af te tekenen, en terwijl hij mij aan het aftekenen was zei de verpleegster; nu spuit ik je wat antibiotica in. Ik zei nog; pff ik word hier wat suf van.. En toen viel ik weg, Heel raar, normaal zeggen ze toch op voorhand wanneer je in slaap wordt gedaan? En dit was helemaal niet door een anesthesist gebeurt!

Ik had een slaapverdoving gekregen.

En nu het engste van al ! Ik ben wakker geworden TIJDENS mijn operatie!

Ik werd wakker en deed mijn ogen open, ik zag niets omdat er een doek boven mijn hoofd lag. Maar ik herinner mezelf wel dat ik vroeg of het bijna klaar was, toen zei een verpleegster; het is bijna klaar..

Ik voelde geen pijn, alleen ineens een heel koude kwast precies die over heel mijn borsten ging, een soort van ontsmetting misschien? Toen ben ik wel terug weggevallen..

Toen ik dan de tweede keer wakker werd lag ik al een geluk in de ontwakingsruimte en niet meer op de operatietafel!

Ik deed men ogen open en een verpleegster zag dit. Ze vroeg of ik terug naar de kamer wou en ik zei JA ! Dan ging ze mij bij de kamer afzetten, die rit herinner ik mij ook niet meer. Pas toen ik de kamer binnen kwam gereden, daar stond mijn vriend me op te wachten en mijn vader nog te slapen haha .

Toen vroeg de verpleegster iets over mijn moeder , waarop ik antwoordde dat mijn vader en moeder waren gescheiden, en ik begon super hard te wenen. Echt raar, ik was super emotioneel. Want ik ben al helemaal over de scheiding heen. Dit is ook al 8jaar geleden.. En dan voor het minste beginnen wenen..

Pijn had ik niet!

Ik kon mijn borsten ook niet zien omdat ze helemaal ingetaped waren/zijn.

De verpleegster vroeg of ik wat wou drinken en ik zei ja, ik had water en cola gevraagd.. De cola was dus geen goed idee..

Heb de rest van de dag liggen overgeven!

Ik vroeg om naar huis te gaan, dan had ze mij nog een soort van straffe dafalgan ingespoten langs het infuus voor ik vertrok.; Dan kwam ze de naald eruit halen, en zijn we rond 4 uur vertrokken.

De verpleegster vervoerde mij met een rolstoel naar buiten, terwijl mijn vriend en vader de auto gingen halen. Vlak voor ik in de auto stapte had ik nog overgegeven. Dan vertrokken naar huis, al goed tijdens de rit niet overgegeven, eerder geslapen. We waren snel thuis ( 3kwartiertjes gereden). Eens thuis, terug overgegeven. Niets kunnen eten voor de rest van de dag. Ben in de zetel in slaap gevallen, en dan s'avonds naar boven gegaan om te gaan slapen. Om 20 uur gaan slapen, en om 23uur terug wakker geworden, om 24 uur terug gaan slapen en om 4 uur weer wakker geworden, dan om 6 uur en 8 uur van hetzelfde.. Opstaan kon ik ook niet zelf. Mijn vriend heeft me moeten helpen.

Heb nu vandaag echt wel veel pijn, alé een heel hard drukkend gevoel.. Heb 2 geroosterde boterhammen en een kiwi gegeten. Want in de ochtend heb ik terug moeten overgeven.

Vandaag vind ik het echt niet fijn, maar kan wel mijn verslagje schrijven.

Ik moet mijn verband er één mand rondhouden, ik denk dat die er zo lang rond moet, omdat er nu 2 naalden door mijn tepels zitten en dit niet mag blootgesteld worden!

Heb dafalgan mee gekregen, oplosbare pillen, Echt verschrikkelijk, een hele vettige smaak, ik ga morgen pillen vragen!

Ik hoop dat ik snel van de pijn verlost wordt. Mijn borsten voelen allebei hetzelfde aan, niet goed, maar wel normaal denkik.

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Pinky,

Gefeliciteerd met je boobs!

Was al benieuwd hoe het met je gaat.

Haha echt komisch dat je vader in slaap viel op dat bed :P

Wat vreemd dat het zo druk was, was bij mij totaal niet druk.

En 3 uur lang wachten vind ik wel een slechte zaak hoor! 140.gif Je bent al gespannen en dan moet je ook nog eens lang wachten...

Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan!

Wel balen dat je wakker werd tijdens de operatie, maar het zit er gelukkig op..

Dat je moest wenen is niet zo gek hoor, ik lag ook te huilen en ik snapte zelf niet eens waarom. Het is gewoon de spanning die er even uit moet.

Brrr een maand lang in verband! Lang zeg... en je hechtingen dan? Die moeten op een gegeven moment ook geknipt lijkt mij toch.

Heel veel sterkte gewenst!

Nog even doorzetten en je bent weer pijnvrij, en bezit je over 2 mooie volle boobs met mooie tepels!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij te horen dat bij jou ook alles goed verlopen is, alleen die 3 uur wachten is wel heel lang.

Vandaag heb ik precies ook meer last dan gisteren.

Het ergste is vindt ik als je lang stil achterover gezeten hebt in de zetel, om dan recht te komen (wat alleen niet lukt) wat een marteling.

Eten kan ik ook niet zo veel, daarnet een tasje soep met wat beschuiten, en dat was het, en vanmiddag 1 dubbele boterham met veel moeite.

En die dafalgan vindt ik ook verschrikkelijk, moet echt moeite doen om dat spul binnen te krijgen.

Nog veel succes met je herstel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky,

Gefeliciteerd met je boobs!

Was al benieuwd hoe het met je gaat.

Haha echt komisch dat je vader in slaap viel op dat bed :P

Wat vreemd dat het zo druk was, was bij mij totaal niet druk.

En 3 uur lang wachten vind ik wel een slechte zaak hoor! 140.gif Je bent al gespannen en dan moet je ook nog eens lang wachten...

Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan!

Wel balen dat je wakker werd tijdens de operatie, maar het zit er gelukkig op..

Dat je moest wenen is niet zo gek hoor, ik lag ook te huilen en ik snapte zelf niet eens waarom. Het is gewoon de spanning die er even uit moet.

Brrr een maand lang in verband! Lang zeg... en je hechtingen dan? Die moeten op een gegeven moment ook geknipt lijkt mij toch.

Heel veel sterkte gewenst!

Nog even doorzetten en je bent weer pijnvrij, en bezit je over 2 mooie volle boobs met mooie tepels!

Groetjes

Hey Parkiet

Haha ja ons vader is een gekkie :D Altijd..

En dat wachten pff dat was een hel!

Kweetni, het waren zelfoplosbare hechtingen..

Grtzzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat een verhaal zeg, leuk om te lezen! Zo zie je maar weer dat iedereen het op zijn eigen manier beleeft allemaal. Klinkt wel heftig, die naalden door je tepels trouwens :blink: De eerste dagen had ik ook geen geweldige eetlust hoor. Je lichaam heeft t al druk genoeg met herstellen, geef t wat tijd en t komt echt goed! Sterkte met je herstel. Knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Jammer dat je 3 uur moest wachten, kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt. Wat eng dat je wakker bent geworden tijdens de ingreep,daar ben ik altijd al angstig voor geweest! Waarom heb je naalden in je tepels? Is dat vanwege piercings of zo? Wel een eng idee!

Een maand lang verband om is best lang. Moeten de knoopjes niet geknipt worden dan...?

Heel veel sterkte met je herstel, de eerste paar dagen zijn pittig,maar iedere dag is er eentje vooruit en kan het alleen maar beter worden!

Laat je lekker verwennen!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky,

Hoe gaat het met je vandaag, is er al verbetering?

Bij mij nog eigenlijk steeds hetzelfde, hevige spierpijn, en nog niet alleen uit mijn bed geraakt.

Hey Baileysker!

Bwa, toch nog veel druk op men borst, en men wondjes beginnen wat te jeuken, hoop dat ze aan het genezen zijn.

En uit men bed geraken is me ook nog niet gelukt, en denk dat dit nog niet voore de eerste dagen zal zijn!

Ben daarstraks een kleine wandeling gaan maken met men hond (die moet niet aan de leiband aangezien ze altijd bij ons blijft lopen ).

Ik kon maar heel traag wandelen, maar de frisse lucht deed me wel goed.

De verpleegsters hadden mij aangeraden om zoveel mogelijk te bewegen ( geen bruute bewegingen ) maar gwn wat wandelen enzo.

De deur opendoen enzo kan ik ook nog niet, of met heel veel moeite -> de klink naar beneden duwen. Zal blij zijn dat het beter gaat.

Beginnen jou wondjes ook al wat te jeuken? En welke medicatie pak jij allemaal?

Ik neem dafalgan (1g) --> ben PILLEN gaan halen ipv bruistabletten :P , dan een antibioticakuur (dit waren 3 pillen, sebiet de laatste)

en dan suppo's maar daar ben ik de naam van vergeten!

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Jammer dat je 3 uur moest wachten, kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt. Wat eng dat je wakker bent geworden tijdens de ingreep,daar ben ik altijd al angstig voor geweest! Waarom heb je naalden in je tepels? Is dat vanwege piercings of zo? Wel een eng idee!

Een maand lang verband om is best lang. Moeten de knoopjes niet geknipt worden dan...?

Heel veel sterkte met je herstel, de eerste paar dagen zijn pittig,maar iedere dag is er eentje vooruit en kan het alleen maar beter worden!

Laat je lekker verwennen!

Groetjes,

A.

Hey A !

Bedankt , hoop ook dat ik snel herstel.

Die naalden door mijn tepels hebben te maken met mijn tepelcorrectie. Ik had ingetrokken tepels, dit wil zeggen dat mijn tepels niet naar buiten kwamen in normale toestand (dit kan je op mijn foto's zien). Dus hebben ze de melkkanaaltjes doorgesneden die mijn tepels naar binnen hielden. Maar om het littekenweefsel hieraan vast te laten groeien, moet ik een maand lang een naald door mijn tepels hebben zitten, dat ze niet terug naar binnen zouden klappen!

Heb nog niets kunnen zien, en een maand duurt lang als je wacht :P

Greeetz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beginnen jou wondjes ook al wat te jeuken? En welke medicatie pak jij allemaal?

Ik neem dafalgan (1g) --> ben PILLEN gaan halen ipv bruistabletten :P , dan een antibioticakuur (dit waren 3 pillen, sebiet de laatste)

en dan suppo's maar daar ben ik de naam van vergeten!

Greetzz x

Jeuk heb ik nog niet, van medicijnen neem ik Dafalgan forte (die slechte bruistabletten dus) om de 6 uur, Piromed Dispers 2 x per dag, en als de pijn nog te erg is mag ik nog Contramal retard 150mg bijnemen, maar van die laatste kan ik maagpijn krijgen en overgeven, heb ze dus nog niet genomen, misschien vanavond eens een halve proberen.

Antibiotica heb ik enkel tijdens de operatie gekregen, daarna niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk heb ik nog niet, van medicijnen neem ik Dafalgan forte (die slechte bruistabletten dus) om de 6 uur, Piromed Dispers 2 x per dag, en als de pijn nog te erg is mag ik nog Contramal retard 150mg bijnemen, maar van die laatste kan ik maagpijn krijgen en overgeven, heb ze dus nog niet genomen, misschien vanavond eens een halve proberen.

Antibiotica heb ik enkel tijdens de operatie gekregen, daarna niet meer.

Hoop dat onze pijn snel weer over is xD Vind het niet fijn hoor. Wanneer komen je fotootjes? :P

Greetz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook net als mij gewone pillen van dafalgan forte gaan halen he. Vééééééél beter!

Slaap je ook zo slecht?

Greetzz x

Ja, zal dat misschien ook doen.

Het slapen valt eigenlijk nog mee, bij beide nachten heb ik kunnen slapen van ongeveer 1 uur tot een uur of 5 à 6, dan opgestaan pijnstiller ingenomen en een kleinigheidje gegeten, en terug gaan slapen tot rond de middag.

Als da zo blijft mag ik dus nog niet klagen.

Moet wel zeggen ben van nature een heel gemakkelijke slaapster, kan misschien wel een voordeel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zal dat misschien ook doen.

Het slapen valt eigenlijk nog mee, bij beide nachten heb ik kunnen slapen van ongeveer 1 uur tot een uur of 5 à 6, dan opgestaan pijnstiller ingenomen en een kleinigheidje gegeten, en terug gaan slapen tot rond de middag.

Als da zo blijft mag ik dus nog niet klagen.

Moet wel zeggen ben van nature een heel gemakkelijke slaapster, kan misschien wel een voordeel zijn.

Haha ja ik slaap normaal ook als een roos, maar geraak er maar niet aan gewend om op mijn rug te slapen. Wordt meerdere keren in de nacht wakker :(

Heb gisteren om 1 uur s'nachts een heel zware slaappil genomen met spierontspanners en ik werd om 4 uur al terug wakker, pff

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A !

Bedankt , hoop ook dat ik snel herstel.

Die naalden door mijn tepels hebben te maken met mijn tepelcorrectie. Ik had ingetrokken tepels, dit wil zeggen dat mijn tepels niet naar buiten kwamen in normale toestand (dit kan je op mijn foto's zien). Dus hebben ze de melkkanaaltjes doorgesneden die mijn tepels naar binnen hielden. Maar om het littekenweefsel hieraan vast te laten groeien, moet ik een maand lang een naald door mijn tepels hebben zitten, dat ze niet terug naar binnen zouden klappen!

Heb nog niets kunnen zien, en een maand duurt lang als je wacht :P

Greeetz x

Hai!

Als ze je melkkanaaltjes doorsnijden,betekent dat dan dat je geen borstvoeding meer kan geven? Ik heb er nog nooit van gehoord. Wel van ingetrokken tepels natuurlijk :) Wel eng hoor, die naalden er door heen. Doet dat niet vreselijk zeer?

Een maand duurt zeker lang! Maar iedere dag is er 1 ! :)

Hoe gaat het nu?

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Als ze je melkkanaaltjes doorsnijden,betekent dat dan dat je geen borstvoeding meer kan geven? Ik heb er nog nooit van gehoord. Wel van ingetrokken tepels natuurlijk :) Wel eng hoor, die naalden er door heen. Doet dat niet vreselijk zeer?

Een maand duurt zeker lang! Maar iedere dag is er 1 ! :)

Hoe gaat het nu?

Groetjes,

A

Hey !

Nee idd nu kan ik geen borstvoeding meer geven, maar dit kon ook niet met mijn ingetrokken tepels; TENZIJ ik speciale middelen ging kopen die mijn tepels naar buiten zuigen zodat de baby ze goed in haar mond krijgt. Dit is dus ook geen werk :s

Het is beter zo. Nee pijn heb ik niet, soms is een kleine tinteling in mi jn tepels, haha denk er liever niet te veel over na :P

De pijn is sinds deze avond veel beter geworden! Alleen krijg ik mijn armen nog niet omhoog

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat je zo lang hebt moten wachten, wat vervelend, ik zou doodnerveus geworden zijn!

Mijn grootste angst werd ook waar, ik werd ook wakker tijdens de operatie. ik denk dat ik een klein uurtje heb geslapen, de operatie heeft bijna 3 uur geduurd. ik heb ook van alles gevoeld en ook pijn. Mijn man heeft boven (werd in kelder geopereerd) ook alles mee gekregen, brrrr.

Zou jou nog een keer onder slaapverdoving durven?

Ik had ook tape de eerste 5 dagen, ik vond dit heel fijn want de borsten bleven perfect op hun plaats, ik heb pas pijn gekregen nadat het tape is verwijderd.

Veel sterkt met het herstel!

Groetjs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat je zo lang hebt moten wachten, wat vervelend, ik zou doodnerveus geworden zijn!

Mijn grootste angst werd ook waar, ik werd ook wakker tijdens de operatie. ik denk dat ik een klein uurtje heb geslapen, de operatie heeft bijna 3 uur geduurd. ik heb ook van alles gevoeld en ook pijn. Mijn man heeft boven (werd in kelder geopereerd) ook alles mee gekregen, brrrr.

Zou jou nog een keer onder slaapverdoving durven?

Ik had ook tape de eerste 5 dagen, ik vond dit heel fijn want de borsten bleven perfect op hun plaats, ik heb pas pijn gekregen nadat het tape is verwijderd.

Veel sterkt met het herstel!

Groetjs Risje

Heey Risje

Wat erg dat je ook bent wakker geworden, en dat je pijn voelde!! Ik heb geen pijn gevoeld, alleen wat getrek, maar was binnen de minuut weer terug buiten bewustzijn.

En hoe komt het dat je operatie 3uur duurde? Die van mij duurde nog geen uur !

En in de kelder geopereerd? Hoe bedoel je?

Greeetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een borstlift gekregen met protheses, dat is dus een zwaardere operatie, en die duurt 3 uur.

de operatiekamer was beneden in de kelder zeg maar, mijn man zat boven in de wachtkamer, en heeft mij gehoord.

voor een korte operatie zou ik het nog wel aandurven onder sedatie maar niet langer als een uur.

Xx ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje!

Ja op dat vlak heb je zeker gelijk . Ik zou de slaapverdoving nog wel een keer willen ondergaan maar zeker niet bij een operatie langer dan een uur!

En dan nog, ik ben ooit onder narcose gegaan, en hier was ik niet misselijk van en van de slaapverdoving was ik super super misselijk! Dagen!

Grtzz x

hey pinky blij te horen dat het goed met je gaat! :43:

Heyy Senna!

Bedankt!

Hoe zit het bij jou? Heb je al een datum?

Grtzz x

Naar school gaan zit er toch nog niet in :s En al zeker niet met de auto.

Woensdag ga ik toch proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, gefeliciteerd met je boobies! Wat eng zeg dat je wakker ben geweest tijdens de operatie maar gelukkig voelde je geen pijn! Slaap je alweer wat beter?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.