Ga naar inhoud

Pinky : 4 januari 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ah ist waar? wist et niet eens :P haha de belgen durven het minder rap mss :D

Ik ga volgende week voor beslissende consult.. bij Dr Maetens in Oostende..

ja en omdat ik dat nu toch redelijk hoor e overal, moet ik maar MEER CC's krijgen ahahahah :35:

Ja ben al heel benieuwd naar de foto's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Benetton

Hier in België is het precies nog wel echt een taboe vind ik. Mijn vriendinnen hebben er nu niets op gezegd of van gemaakt. Ze zeiden dat het mijn keuze is en dat ze hopen dat ik er gelukkiger mee zal zijn.

Ja er zijn nu nog alleen maar foto's van mij met mijn verband rond gepost.

Heb het verband gisteren vervangen en wou terwijl een foto maken, maar er hangen watten over mijn tepels, waar die naald doorzit. Echt heel eng. Dus die gaan er niet af. Die naalden zijn een soort van veiligheidsspelden. Zo hangt er 1 staafje door mijn tepel en het andere door het mousje op mijn tepel. Dus als je die moesjes eraf wil, moeten de naalden er uit. En dat kon ik natuurlijk niet doen e :D

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook hoor! Iedereen reageert toch zo van ... Huh ja en waarom? das toch ni nodig enzo.. Maar als ik toch duidelijk maak dat ik dat echt wil en toch ga doen... reageren ze ook hoor van : als dat je blij maakt..

Is toch raar he waarom dat hier zo stilletjes blijft in Belgie :P

Ik zal dan wel nog even wachten hoor met je foto's te bekijken!! Laat je watje met de naald erin maar lekker zitten! anders.... :88:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook hoor! Iedereen reageert toch zo van ... Huh ja en waarom? das toch ni nodig enzo.. Maar als ik toch duidelijk maak dat ik dat echt wil en toch ga doen... reageren ze ook hoor van : als dat je blij maakt..

Is toch raar he waarom dat hier zo stilletjes blijft in Belgie :P

Ik zal dan wel nog even wachten hoor met je foto's te bekijken!! Laat je watje met de naald erin maar lekker zitten! anders.... :88:

xxx

Haha ik vind het toch maar een enge gedachte die naaldjes enzo :P

Krijg dikels ineens kippenvel als ik eraan moet denken haha :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa... Had ik ook!!! Die borstspier heeft een geweldige oplazer gehad en dat ga je voelen bij je aanhechtingen... Ik heb er wel een paar dagen last van gehad. Ik weet niet meer uit mn hoofd hoe lang PO ik was maar staat volgens mij in mn dagboek op mn profielpagina.

NO WORRIES! Is volkomen normaal, hoort erbij en gaat vanzelf weer over.

Knuf Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinky,

Hoe is het nu met jou?

Heb je nog ergens pijn?

Bij mij valt het nu al heel goed mee, enkel als ik volledig neerlig, doet het wel nog wat pijn bij het rechtkomen, maar niet meer zoveel.

Slaap ondertussen ook al iets platter, maar nog niet volledig, en kan ook al wat op mijn zij slapen.

Kan er alleen niet genoeg van krijgen om er naar te kijken, ben zo blij dat ik eindelijk borsten heb.

Heb je jouw boobies ondertussen al eens goed kunnen bekijken? En... blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinky,

Hoe is het nu met jou?

Heb je nog ergens pijn?

Bij mij valt het nu al heel goed mee, enkel als ik volledig neerlig, doet het wel nog wat pijn bij het rechtkomen, maar niet meer zoveel.

Slaap ondertussen ook al iets platter, maar nog niet volledig, en kan ook al wat op mijn zij slapen.

Kan er alleen niet genoeg van krijgen om er naar te kijken, ben zo blij dat ik eindelijk borsten heb.

Heb je jouw boobies ondertussen al eens goed kunnen bekijken? En... blij met het resultaat?

Hey Baileysker!

Jah de tape is eraf, maar die stomme plakkers jhangen er nog op e. Alé maar ben toch al blij dat ik eindelijk trg een Beha kan dragen. In die tape kreeg ik ook zo weinig stevigheid!

Men borsten moeten nog wel goed indalen, alé mijn spieren staan nog heel gespannen, dit zie je vooral, en dan nog wat vocht overal. Voor de rest heb ik geen pijn, alleen soms wat steekjes in mijn tepels, en ja mijn borstspier opzij wat!

Maar er valt zeker mee te leven. Jij precies ook niet veel pijn meer! Wat doe je nu zoal? Kom je veel buiten enzo?

En wat vindt jou man van je nieuwe aanwinsten? :D

Ik heb fotootjes geplaatst over wat er nu te zien valt! :)

Greeetz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pinky, ik ben benieuwd naar je foto's maar kan geen vinden,

heb je geen album op je profiel?

ik ben vandaag op consult geweest bij vd weij in amsterdam.

was een prettig gesprek maar ik het nog 2 consulten te gaan.

ik heb dus nog geen datum!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pinky, ik ben benieuwd naar je foto's maar kan geen vinden,

heb je geen album op je profiel?

ik ben vandaag op consult geweest bij vd weij in amsterdam.

was een prettig gesprek maar ik het nog 2 consulten te gaan.

ik heb dus nog geen datum!

x

Hey ,

nu je bevriend bent met mij, kan je ze dan wel zien?

Haha jij hebt je goed voorbereid! 3 consulten. Is wel goed, dan kan je alles lekker vergelijken!

Wat hebben ze jou vandaag aangeraden?

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baileysker!

Jah de tape is eraf, maar die stomme plakkers jhangen er nog op e. Alé maar ben toch al blij dat ik eindelijk trg een Beha kan dragen. In die tape kreeg ik ook zo weinig stevigheid!

Men borsten moeten nog wel goed indalen, alé mijn spieren staan nog heel gespannen, dit zie je vooral, en dan nog wat vocht overal. Voor de rest heb ik geen pijn, alleen soms wat steekjes in mijn tepels, en ja mijn borstspier opzij wat!

Maar er valt zeker mee te leven. Jij precies ook niet veel pijn meer! Wat doe je nu zoal? Kom je veel buiten enzo?

En wat vindt jou man van je nieuwe aanwinsten? :D

Ik heb fotootjes geplaatst over wat er nu te zien valt! :)

Greeetz x

Ja, de pijn valt zeker mee, overdag eigenlijk zo goed als geen pijn meer, enkel bij een verkeerde beweging.

Let wel nog op, bijvoorbeeld mijn honden opnemen doe ik nog niet echt, de kleinsten wegen 6 kg.

Ik kom nu terug wel veel buiten. En mijn nichtje van 5 heb ik vandaag op bezoek gekregen, ze zaagde al zolang om nog eens bij ons te mogen komen.

Dus ben haar gaan halen vandaag. Normaal hangt ze ook veel rond mijne nek en zo, en wil veel opgepakt worden, maar heb haar uitgelegt dat ik iets aan mijn schouders heb en niks mag opnemen, gelukkig luisterde ze naar mij.

Enkel bij het slapen heb ik het dus nog wat lastig.

Mijn man vind ze ook heel mooi, maar zegt dat hij mijn kleintjes ook zeker mooi vond, en dat het voor hem echt niet hoefde, maar hij komt wel regelmatig eens in mijn shirt piepen.

Voor hetgeen je al kan zien op je foto's, ziet het er al heel goed uit, nog 2 weken en dan mogen die plakkers er ook af. Ben benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey iedereen!

->> Een kleine update :D

Ik moest vandaag om 3 uur in de Wellness Kliniek zijn om alles te laten verwijderen (naalden door mijn tepels en plakkers op de wondjes), en Dr Damen had weeral vertraging (zoals ALTIJD). Ik werd pas om half 5 geholpen.

Ik ben vriendelijk ontvangen geweest door Dr Damen, en mocht direct plaats nemen op zo'n ligtafel, zoals bij de huisarts :D Ik had echt schrik voor het verwijderen van de tâpe en de naalden!

Ik zei al tegen hem; Doe mij ni zeer e :o

Dus ik ging liggen, en hij begon eerst de plakkers langs de zijkantjes los te trekken, en heeft dan de naaldjes er uitgehaald. De naaldjes zaten in mijn tepels, maar ook door het plakkertje, dus ik weet niet hoe hij dit heeft gedaan want ik heb mijn ogen gesloten, omdat ik dat allemaal heel eng vind, en ergens ook wel 'schrik" had voor het resultaat , gek hé. Ik loop al een maand met nieuwe borsten rond, maar nu zie ik eigenlijk pas het definitief "resultaat".

Het verwijderen ervan deed wel wat zeer, maar viel achteraf gezien wel goed mee. Alleen toen alles verwijderd was, smeerde(schuurde!) hij alles in met ether voor plaksel te verwijderen ofzo.

Hierbij wrijvde hij echt hard over mijn tepels en dit deed echt zeer. Heb zelf zijn hand even weggeduwd!

Dan ben ik opgestaan, en keek in de spiegel, en mijn eerste reactie was; WOW die zijn groot ! :o Dit had ik ook niet verwacht, haha ben echt wel verschoten. Ze zijn mss ni super groot, maar wel groot voor mij :D

En waar ik het meeste schrik voor had, mijn tepels, die zien er echt goed uit. Ik had schrik dat ze er echt zouden gaan uitsteken ofzo, maar helemaal niet! gwn een klein tepeltje, en wordt nog altijd stijf enzo. Ben echt super blij. Enkel nog wel veel bolling bovenop mijn borsten, ik hoop dat dat nog wel wat zakt, aangezien ik extra high profile heb.

Ik had nooit gedacht dat met 300cc het zo groot zou uitvallen. Ik ben blij dat ik niet meer cc's heb genomen, daar zou ik echt spijt van hebben gehad!

Foto's volgen! =D

Groetjess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen!

-->> Een kleine update =D

Ik moest om 3 uur inde Wellness Kliniek zijn om alles te laten verwijderen(naalden door mijn tepels en plakkers),

Dr Damen had weeral vertraging (zoals ALTIJD). Ik werd pas om half 5 geholpen.

Ik ben vriendelijk ontvangen geweest, en mocht direct plaats nemen op zo'n ligtafel, zoals bij de huisarts :D Ik had echt schrik voor het verwijderen van de tâpe en de naalden!

Ik zei al tegen hem; Doe mij ni zeer e :o

Dus ik ging liggen, en hij begon eerst de plakkers langs de zijkantjes los te trekken, en heeft dan de naaldjes er uitgehaald. De naaldjes zaten in mijn tepels, maar ook door het plakkertje, dus ik weet niet hoe hij dit heeft gedaan want ik heb mijn ogen gesloten, omdat ik dat allemaal heel eng vind, en ergens ook wel 'schrik" had voor het resultaat , gek hé. Ik loop al een maand met nieuwe borsten rond, maar nu zie ik eigenlijk pas het definitief "resultaat".

Het verwijderen ervan deed wel wat zeer, maar viel achteraf bezien wel goed mee. Alleen toen alles verwijderd was, smeerde(schuurde!) hij alles in met ether voor plaksel te verwijderen ofzo.

Hierbij wrijvde hij echt hard over mijn tepels en dit deed echt zeer. Heb zelf zijn hand even weggeduwd!

Dan ben ik opgestaan, en keek in de spiegel, en mijn eerste reactie was; WOW die zijn groot ! :o Dit had ik ook niet verwacht, haha ben echt wel verschoten. Ze zijn mss ni super groot, maar wel groot voor mij :D

En waar ik het meeste schrik voor had, mijn tepels, die zien er echt goed uit. Ik had schrik dat ze er echt zouden gaan uitsteken ofzo, maar helemaal niet! gwn een klein tepeltje, en wordt nog altijd stijf enzo. Ben echt super blij. Enkel nog wel veel bolling bovenop mijn borsten.

Ik had nooit gedacht dat met 300cc het zo groot zou uitvallen. Ik ben blij dat ik niet meer cc's heb genomen, daar zou ik echt spijt van hebben gehad!

Foto's volgen! =D

Groetjess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen!

-->> Even een update =D

Ik moest om 3 uur inde Wellness Kliniek zijn om alles te laten verwijderen (naalden door mijn tepels en alle plakkers)

Dr Damen had weeral vertraging (zoals ALTIJD). Ik werd pas om half 5 geholpen.

Ik ben vriendelijk ontvangen geweest door hem, en mocht direct plaats nemen op zo'n ligtafel, zoals bij de huisarts :D Ik had echt schrik voor het verwijderen van de tâpe en de naalden!

Ik zei al tegen hem; Doe mij ni zeer e :o

Dus ik ging liggen, en hij begon eerst de plakkers langs de zijkantjes los te trekken, en heeft dan de naaldjes er uitgehaald. De naaldjes zaten in mijn tepels, maar ook door het plakkertje, dus ik weet niet hoe hij dit heeft gedaan want ik heb mijn ogen gesloten, omdat ik dat allemaal heel eng vind, en ergens ook wel 'schrik" had voor het resultaat , gek hé. Ik loop al een maand met nieuwe borsten rond, maar nu zie ik eigenlijk pas het definitief "resultaat".

Het verwijderen ervan deed wel wat zeer, maar viel achteraf bezien wel goed mee. Alleen toen alles verwijderd was, smeerde(schuurde!) hij alles in met ether voor plaksel te verwijderen ofzo.

Hierbij wrijvde hij echt hard over mijn tepels en dit deed echt zeer. Heb zelf zijn hand even weggeduwd!

Dan ben ik opgestaan, en keek in de spiegel, en mijn eerste reactie was; WOW die zijn groot ! :o Dit had ik ook niet verwacht, haha ben echt wel verschoten. Ze zijn mss ni super groot, maar wel groot voor mij :D

En waar ik het meeste schrik voor had, mijn tepels, die zien er echt goed uit. Ik had schrik dat ze er echt zouden gaan uitsteken ofzo, maar helemaal niet! gwn een klein tepeltje, en wordt nog altijd stijf enzo. Ben echt super blij. Enkel nog wel veel bolling bovenop mijn borsten.

Ik had nooit gedacht dat met 300cc het zo groot zou uitvallen. Ik ben blij dat ik niet meer cc's heb genomen, daar zou ik echt spijt van hebben gehad!

Foto's volgen! =D

Groetjess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ik heb net even bij je foto's gekeken maar wat ziet het er mooi uit, super hoe mooi je tepels geworden zijn! Denk dat die bolling aan de bovenkant is omdat ze nog wat moeten dalen, heeft je pc hier niets over gezegd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinky!

Lees al even mee op het forum.

Ben erg benieuwd hoe je borsten geworden zijn maar kan geen fotos van je vinden.

Ikzelf word nl 27 febr. Geopereerd en krijg 325 cc rond duelplane heb nu 75aa

En mn linkertepel is ingetrokken en krijg een tepelcorrectie.

Hoe vind je je borsten,ben je tevreden met je maat?

Vind het spannend,maar dit wil ik al zo lang!!!!! :-)

Liefs Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ik heb net even bij je foto's gekeken maar wat ziet het er mooi uit, super hoe mooi je tepels geworden zijn! Denk dat die bolling aan de bovenkant is omdat ze nog wat moeten dalen, heeft je pc hier niets over gezegd?

Liefs

Hey Erika!

Ja ben er echt blij mee, had echt schrik dat ze ineens heel ver naar buiten zouden gaan staan ofzo, maar het zijn gwn kleine tepels :D

Pff heb nu niks over die bolling gevraagd, omdat ik zo geconcentreerd was op mijn tepels. Hij heeft wel gezegd dat ze nog meer zouden gaan "hangen"

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor Pinky!

Ik denk dat als ze helemaal ingedaald zijn dat ze dan nog mooier en natuurlijker worden. Kan nog even duren maarja je weet het... geduld... :P

Zou alleen wel oppassen met je armen boven je hoofd! Mag eigenlijk nog niet :P

Groetjes

Hey Parkiet!

Ja sommigen zeggen dat ik mijn armen nog niet boven mijn hoofd mag houden, en sommigen zeggen van wel.

Mijn PC zei in ieder geval dat het geen kwaad kon, omdat de wondjes al dicht gegroeid zijn. Ik pas er in ieder geval wel mee op :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinky!

Lees al even mee op het forum.

Ben erg benieuwd hoe je borsten geworden zijn maar kan geen fotos van je vinden.

Ikzelf word nl 27 febr. Geopereerd en krijg 325 cc rond duelplane heb nu 75aa

En mn linkertepel is ingetrokken en krijg een tepelcorrectie.

Hoe vind je je borsten,ben je tevreden met je maat?

Vind het spannend,maar dit wil ik al zo lang!!!!! :-)

Liefs Lautje

Hey Lautje!

Als we vrienden zijn kan je in mijn album kijken =)

Daar zie je foto's van "voor" & "na"

Ik ben SUPER blij dat ik eindelijk "gewone" tepels heb! Ik stoorde mij hier echt verschrikkelijk aan.

Ik vind men borsten nu wel goed, hoop alleen dat ze nog een pak gaan indalen. Het ziet er nu wel groot uit, maar zoals vele zeggen, wen je er wel snel aan zeker :D Ik verschoot in ieder geval wel hoor. Had nooit gedacht dat ik met "maar" 300 cc daar zou geraken. Terwijl je ziet dat sommigen met 400 cc zo weinig lijkt. Maarja het zijn natuurlijk ook maar foto's hé. =)

Je zal er echt blij mee zijn. Op mijn tepels trouwens NIKS littekens :D

Waar ga je het laten doen?

Groetjess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.