Ga naar inhoud

Pinky : 4 januari 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi Pinky!!

Ben toch even benieuwd!!

Welke cup had jij op voorhand?? Een B-cup?

Weet je ongeveer wat je zal hebben binnen een tijdje met 300 cc na de spier? Ben zelf nog zo aan het twijfelen hoeveen CC ik nodig zal hebben.. Ik zal ook de bv doen achter de spier.. Ben benieuwd hoeveel maten verschil je hebt met 300

Is je profielfoto de borsten die je wou hebben? :1big_boobs:

Ik wens je nog beterschap en geniet maar van je boobies!!

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Benetton

Ja ik had een 80B. Vond zelf dat het maar op een A trok. (Je kan mijn voor foto zien in mijn album)

Ik heb al langs boven gespiekt in mijn verband en er is toch een redelijk verschil zo te zien :D

Ik zal anders eens de maten proberen op te meten. Met verband dan..

Hoop op een grote C of D uit te komen!

Op de profielfoto vind ik wel mooie borsten maar dat zijn wel veel meer CC's denk ik :D

Kom je uit Nederland of België?

Greetzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen :)

Ik wil jullie graag meedelen hoe mijn daagjes verlopen zijn, zodat er vele onder jullie weet wat jullie te wachten staat.

Dit is natuurlijk iets persoonlijks, maar toch :)

Dag van de operatie:(woensdag)

Ik werd wakker, had veel geweend maar had geen pijn. Had schrik om wakker te worden met immense pijn, maar dit viel goed mee! Een kleine druk op mijn borsten en spieren, maar dit was alles. Ahja en dan heel misselijk geweest wel, een hele dag gekotst. :98:

Maar in de nacht amper kunnen slapen, verdoving geraakte uitgewerkt, en ben wel 5 keer wakker geworden!

Dag 1 PO : (donderdag)

Ik kwam recht in bed (wat ik niet zelf kon) en moest naar de emmer naast het bed grijpen en wat moeten braken. Deed niet goed met mijn bv! Mijn borstkas trok helemaal samen, en dit is geen lachertje! Ik had een harde druk op mijn borstkas, en veel spierpijn: nek, schouders, rug. En mijn ribben zagen ook af! Al bij al is deze pijn zeker draaglijk! Ik heb geen lage of hoge pijngrens, maar een normale. Heb weer een heel slechte nacht gehad, zonder vaste slaap.

Dag 2 PO:(vrijdag)

Mijn spieren zitten nog altijd vast, en is zeer lastig. Kan nog niets zelf doen! Tanden poetsen, mezelf wassen, mijn vlees snijden..

Dit was ook de eerste dag dat ik niet meer misselijk was. Pff krijg vannacht men maandstonden door :93:

Dag 3 PO:(zaterdag)

De spierpijnen in mijn rug, nek enzo waren al wat weggetrokken. Had men borstspier ook wat gemasseerd en mijn nek en rug heeft mijn vriend gemasseerd. Misschien dat dit toch geholpen heeft. Oh ja en ik heb een kersenpitkussen op mijn stijve spieren gelegd!

De pijn aan de borsten valt goed mee!

Dag 4 PO: (zondag)

Vandaag kon ik al wat meer. Heb een eigen boterham gesmeerd! Kon ook zelf rechtkomen door mezelf op te trekken aan men benen. Ben wel supermoe! Heel de dag zo lam. Heb dan ook nog nooit zoveel last van mijn maandstonden gehad! Dat zal je dan weer zien. Ach ja hier ben ik straks dan ook weer van af!

Dag 5 PO: (maandag)

Moet normaal vandaag naar school maar ga dit nog even uitstellen! Dat zie ik echt nog niet zitten :D Kan mezelf nog niet eens aankleden. De pijn gaat al veeel beter! Bijna geen spierpijn over de rest van mijn lichaam meer. Ik heb wel veel blauwe plekken!

En echt grote blauwe plekken! Heb deze nacht goed geslapen, en geprobeerd op mijn zij te gaan liggen, maar zonder succes. :106:

Kan bijna alles al wel zelf, buiten de armen boven mijn schouders uitsteken. Dus iets uit de kast halen lukt niet goed, tenzij ik een stoel neem! :D Had het wel moeilijk om in slaap te geraken! Mijn linkse wond onderaan was wel verschrikkelijk aan het jeuken. Van de rechtse heb ik nog niets gevoeld!

Dag 6 PO: (dinsdag)

Ik zit nu op dag 6 PO :D Voel me zeer goed. Heb natuurlijk nog wel wat pijntjes hier en daar, maar er valt zeker mee te leven :D Kan al terug lachen, niezen, hoesten, geeuwen, zonder pijnen :D Ik ga zo even proberen met de auto te rijden, zodat ik morgen naar school kan gaan! Wil ook niet te veel lessen missen! Ik neem wel iemand mee sebiet met de auto, voor het geval het toch niet zou lukken! Ik hoop van wel ! :D Het enige echt rotte, is dat als je kleren aanhebt, deze zo spannen op je borsten! Ik kan de minste aanraking verdragen pff. Zal blij zijn dat het verband af mijn borsten mag!

-->> Al bij al, is het bij meer zeer goed meegevallen! Als ik verhalen las over mensen die er veel erger aan toe gingen, dacht ik dat ik nooit nu al met de auto zou kunnen rijden, maar ik voel me goed, en hoop dat het toch lukt! Ik heb wel geen stuurbekrachtiging.

Met wat ik nu weet over de pijnen, zou ik het zeker opnieuw laten doen! Het is een irritante pijn, maar van korte duur! Een dag of 2 , en je bent van het ergste vanaf!

** Ik ben onder slaapverdoving geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb mijn borsten ook in de wellness kliniek laten doen .Dan ben jij er idd goed vanaf .Amai ik heb goed afgezien de eerste week .Kon niets zelf doen ,zelfs niet naar het toilet en die suppo's die ik moest opsteken GOEIE GENADE wat was dat .En toen ik het verband uit deed stond mijn rechterborst scheef (was achter een spier blijven hangen)Ze hebben het wel snel opgelost.Nu ik zeer blij met het resultaat nu na 6 jaar zijn ze wel terug gaan doorhangen maar vind het niet erg .Was een tijd geleden bij een gynaecoloog waar ik nog nooit was geweest .Ze vroeg zo heb jij implantaten .Ik zo ja en zei zo amai had ik zoniet gezien ,waar zijn je littekens dan ? Ik zeg onder mijn tepels .idd geen mens die ziet dat ik siliconen heb en geen litteken te bespeuren .

Ben echt content van die Kliniek ook mijn liposuctie voor zwangerschapsvet op mijn buik was geslaagd (alleen is het resultaat niet blijvend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik heb ook hele dagen lopen kotsen, tot dag 3 heeft dat bij mij geduurd, en kwam wss door de pijnstilling ook, dat ik niet tegen tramadol kon, of misschien van de narcose nog, maar dan was die wel enorm lang blijven hangen, en doet enorm veel pijn he, pff jezus :s .. Ben nu bij dag 7 en hoesten of niezen of geeuwen geeft bij mij wel nog enorme pijnen :(. Maar de ergste dagen heb ik ook wel achter de rug, nu is het veel draagbaarder dan de eerste paar dagen, en heb ook enorm veel gehuild, en huilend uit de narcose wakker geworden :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aja wat ik doe om uit bed te geraken ( als niemand me overeind kan takelen :106: ) is :

ik hobbel eigenlijk beetje van voor naar achter, dus ik lig eerst gewoon plat, leg mijn handen op mijn borsten, trek mijn knieën omhoog en leg dan mijn gewicht op mijn bovenrug / schouders, en wiegel dan snel terug naar achter, en zo zit ik direct op me kont met de korte pijn

Hoop dat jullie mijn uitleg snappen :P maar is voor mij het minst pijnlijke en gebruik hierbij mijn spieren niet zo hard dan dat ik mezelf recht moet trekken!

Een ander trucje is je tenen onder je matras steken of bed vanachter, en als het ware een ' sit-up' doen eigenlijk, en je zo rechttrekken :P gebruik je eerder je buikspieren als je borstspieren :35: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb mijn borsten ook in de wellness kliniek laten doen .Dan ben jij er idd goed vanaf .Amai ik heb goed afgezien de eerste week .Kon niets zelf doen ,zelfs niet naar het toilet en die suppo's die ik moest opsteken GOEIE GENADE wat was dat .En toen ik het verband uit deed stond mijn rechterborst scheef (was achter een spier blijven hangen)Ze hebben het wel snel opgelost.Nu ik zeer blij met het resultaat nu na 6 jaar zijn ze wel terug gaan doorhangen maar vind het niet erg .Was een tijd geleden bij een gynaecoloog waar ik nog nooit was geweest .Ze vroeg zo heb jij implantaten .Ik zo ja en zei zo amai had ik zoniet gezien ,waar zijn je littekens dan ? Ik zeg onder mijn tepels .idd geen mens die ziet dat ik siliconen heb en geen litteken te bespeuren .

Ben echt content van die Kliniek ook mijn liposuctie voor zwangerschapsvet op mijn buik was geslaagd (alleen is het resultaat niet blijvend)

Heey!

Ja die suppo's zijn zeker geen lachertje! bij mij ook niet ze :D

En vond jij het onthaal daar goed?

Ik heb mijn resultaat natuurlijk nog niet kunnen bekijken door de tape die er nog rond zit!

Spannendd..

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kenza !

Dat wenen dat ken ik maar al te goed! Toen ik wakker werd uit mijn verdoving ben ik ook beginnen huilen haha.

Niet omdat ik pijn had ofzo, maar zomaar.. Het kwam gewoon :P

En ja ik kan me het al zo voorstellen hoe je uit bed kwam haha , dat wiegelen :D

Maar jou vriend kan jou ook helpen he :)

Nu het wat draagbaarder is, vind ik het al veel leuker ze.

Ben daarstraks voor het eerst terug gaan rijden, en het verliep vlot.

Enkel in achteruit en eerste schakeling ging wat moeilijker.

Maar eens je weg bent gaat dit perfect.

Morgen eerste dagje terug naar school, ben benieuwd!

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky,

Leuk te horen dat het autorijden meeviel.

Vandaag was ook mijn eerste dag dat het beter gaat met me.

Enkel nog pijn als ik een verkeerde beweging maak.

En neerliggen lukt nog niet, dan wordt het terug te pijnlijk.

Van de narcose heb ik helemaal geen last gehad eigenlijk, niet misselijk, en ook niet moe achteraf.

Vandaag eerste dag na bv dat ik terug mijn lenzen in heb gedaan, had er afgelopen dagen geen zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky

Ja van het onthaal ja vond ze toen heel vriendelijk is wel 6 jaar geleden ,maar toen waren ze vriendelijk .

Nu bij de lipo was ik van de nazorg iets minder content ,de verpleegster had mijn body (zo een soort drukkleding)te groot meegegeven .Ben dan na een dag terug gegaan en idd dokter Hansen heette die geloof ik vond hem ook veel te groot .

grtj

maar ben in het algemeen heel content van de kliniek zou het iedereen aanraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky,

Leuk te horen dat het autorijden meeviel.

Vandaag was ook mijn eerste dag dat het beter gaat met me.

Enkel nog pijn als ik een verkeerde beweging maak.

En neerliggen lukt nog niet, dan wordt het terug te pijnlijk.

Van de narcose heb ik helemaal geen last gehad eigenlijk, niet misselijk, en ook niet moe achteraf.

Vandaag eerste dag na bv dat ik terug mijn lenzen in heb gedaan, had er afgelopen dagen geen zin in.

Hey Baileysker!

Leuk te horen dat het beter met jou gaat!

Ja je had je lenzen nu ook niet echt nodig zeker :D

Moet morgen je verband er niet af?

Ben vandaag voor de eerste keer naar school trg gegaan en het viel heel goed mee! :)

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Benetton!

Haha veel belgen vind je hier niet echt terug op dit forum :P

Ik hoop stiekem wel dat het een D gaat worden maar twijfel wel.

De Bh maat zal mss wel een D zijn, maar denk dat het er maar gaat uitzien als een C. Omdat ik al veel gehoord heb dat valse borsten kleiner lijken dan de BHmaat.

Naar welke kliniek ga jij?

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baileysker!

Leuk te horen dat het beter met jou gaat!

Ja je had je lenzen nu ook niet echt nodig zeker :D

Moet morgen je verband er niet af?

Ben vandaag voor de eerste keer naar school trg gegaan en het viel heel goed mee! :)

Grtzz x

En heb je het verteld op school? Of wisten ze het al?

Heb in 6 dagen niet buiten geweest, dan vindt ik het niet erg om mijn bril op te zetten.

Yep, morgen mag het verband eraf, ben daar dan toch al vanaf.

Gisteren heb ik de hele dag kunnen doorbrengen met weinig pijn en zonder pijnstillers.

Maar toen ik me 's avonds in de zetel zette, zo wat acheruitleunend, was het op zeep, dan krijg ik altijd een pijnscheut,

dan maar weer rechtgestaan en terug naar de computer. 2 pijnstillers genomen, en na een uur was de pijn weg.

Dan maar de hele avond op mijn stoel achter de computer gezeten, geen zin om te gaan slapen, want ik weet dat ik dan terug pijn krijg. Ik hoop dat dit toch snel beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met 20 in de klas, waarvan maar 4 meisjes, ikzelf en nog 3 andere. Zij weten het, maar ga het niet aan de jongens hun neus hangen hoor haha :D Dit zijn hun zaken niet echt. En voor de rest weet niemand iets.

Heb wel in de klas gezegd dat ik gekneusde ribben heb, omdat ik gevallen was met het skieën. Zodat ze toch uitkijken dat ze mij geen stomp of por geven, want dit is sneller gebeurt dan je denkt.

Ben echt blij voor jou dat het verband eraf mag! Zal wel een hele opluchting zijn. Bij mij zit het verband echt super super strak. Ga het sebiet wel vervangen. Heb extra verbandjes meegekregen. Normaal moet de huisarts dit doen denkik, maar mijn vriend is ambulancier, dus kan dit ook. Al goed :D

Maar die pijnen als ik ga liggen heb ik niet? Waar voel je die pijn dan? En wat voor pijn is dat? Pikken, drukken, trekken?

Greetz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met 20 in de klas, waarvan maar 4 meisjes, ikzelf en nog 3 andere. Zij weten het, maar ga het niet aan de jongens hun neus hangen hoor haha :D Dit zijn hun zaken niet echt. En voor de rest weet niemand iets.

Heb wel in de klas gezegd dat ik gekneusde ribben heb, omdat ik gevallen was met het skieën. Zodat ze toch uitkijken dat ze mij geen stomp of por geven, want dit is sneller gebeurt dan je denkt.

Ben echt blij voor jou dat het verband eraf mag! Zal wel een hele opluchting zijn. Bij mij zit het verband echt super super strak. Ga het sebiet wel vervangen. Heb extra verbandjes meegekregen. Normaal moet de huisarts dit doen denkik, maar mijn vriend is ambulancier, dus kan dit ook. Al goed :D

Maar die pijnen als ik ga liggen heb ik niet? Waar voel je die pijn dan? En wat voor pijn is dat? Pikken, drukken, trekken?

Greetz x

Heb er met momenten dat verband al willen afdoen, soms zat het precis goed, maar soms ook veel te strak.

De pijn is aan de wonde zelf, enkel in de rechterborst, soms links een beetje, maar niet zo erg.

Echt zo een stekende pijn, en ook al kom ik terug recht, dan gaat die zo stilletjes terug weg.

Kan jij alles al terug zelf? (haar wassen, aankleden,...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er met momenten dat verband al willen afdoen, soms zat het precis goed, maar soms ook veel te strak.

De pijn is aan de wonde zelf, enkel in de rechterborst, soms links een beetje, maar niet zo erg.

Echt zo een stekende pijn, en ook al kom ik terug recht, dan gaat die zo stilletjes terug weg.

Kan jij alles al terug zelf? (haar wassen, aankleden,...)

En als je even neerligt, trekt die pijn dan niet weg?

Want zo die stekende pijn aan de wonde heb ik ook soms, maar alleen als ik van lighouding naar zithouding kom.

Nee dat kan ik zeker nog niet allemaal.

Ik krijg mijn armen niet de lucht in. Dat durf ik ook niet. Aankleden lukt als ik het heeeel rustig doe. MAar ik doe wel wijdere kleding aan dat het niet zo spant!. En jij?

Grtz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je even neerligt, trekt die pijn dan niet weg?

Want zo die stekende pijn aan de wonde heb ik ook soms, maar alleen als ik van lighouding naar zithouding kom.

Nee dat kan ik zeker nog niet allemaal.

Ik krijg mijn armen niet de lucht in. Dat durf ik ook niet. Aankleden lukt als ik het heeeel rustig doe. MAar ik doe wel wijdere kleding aan dat het niet zo spant!. En jij?

Grtz x

Ja, de pijn trekt weg, maar gisteren duurde dit bijna een uur, tot ze volledig weg was.

Ik slaap in een hoek van 45 graden, mijn vriend houdt mijn rug tegen zodat ik mijn spieren niet hoef te gebruiken, en dan valt het mee,

toch nog wel een beetje pijn, maar te doen dan.

Met mijn linkerarm kan ik wel meer dan met rechts, haar kammen, iets uit de kast pakken dat op ooghoogte ligt.

Aankleden lukt ook, maar ook heel traag, heb wel nog niks over mijn hoofd moeten doen, draag momenteel alleen kledij met ritsen en knopen.

Gisteren een jeans aangedaan, en wel wat moeite om de knop toe te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Hier nog een Belgje :)

En kan alleen maar bevestigen dat een neppe D er inderdaad kleiner uitziet dan je verwacht!

Ga deze week nog foto,s posten, je moet maar eens kijken!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Hier nog een Belgje :)

En kan alleen maar bevestigen dat een neppe D er inderdaad kleiner uitziet dan je verwacht!

Ga deze week nog foto,s posten, je moet maar eens kijken!

Groetjes

Hey Kaatje!

Waar ben jij geweest?

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.