Ga naar inhoud

Sen. : 20 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Sen.

Aanbevolen berichten

Dag 1, dinsdag 21 april

Pff slapen ging echt niet, heb echt stijf in bed gelegen 8uur lang en ik denk nog niet eens 2 uurtjes geslapen, echt verschrikkelijk. Ik kan me ook amper omdraaieb of een andere houding aannemen. Maargoed, hopelijk kan ik aankomende nacht wel goed slapen omdat ik dan best moe zal zijn.

De pleisters heb ik net van mn tepels afgehaald. Ziet er netjes uit. Nu lijken mn boobs ook alweer iets groter zonder die dinger erop haha.

Vanmiddag ga ik even een losse bh sluiting halen zodat ik mn sprt bh kan verlengen. Want ik ben echt kortademig door dat ding.

Verder kan ik nog niet echt veel, vanmiddag ga ik dan ook lekker in de tuin in het zonnetje zitten en me laten verwennen haha, dat is toch ook wel een keer fijn ;)

Nog een vraagje over het masseren… wanneer zijn jullie daarmee begonnen? En hoevaak per dag??

Nou ik ga zo maar eens mijn bedje zien uit te komen en dan lekker wat eten. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Sen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Sen,

Ik ben ook meteen begonnen met zo'n 3-4 keer per dag met insmeren.

Doe rustig aan,je lichaam geeft zelf wel aan wat het kan en niet!!

Dat slapen vond ik ook een ramp,maar naar een paar dagen kon ik al op mn zij slapen en heb dat ook gedaan,anders sliep ik helemaal niet.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de uitzending gekeken.

Ik zou op 5 mei een consult hebben met dokter visser in de wellness.

Zit er nu echt over te denken om het te cancelen, maar ik hoor hier dat dokter visser wel een goede arts is en dat vele geholpen zijn door haar.

En ik heb al 500 euro overgemaakt naar de kliniek.

HELP!!! :angry::(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden, hier weer even een kort verslagje.

Vanacht iets beter geslapen en heel af en toe een uurtje op mijn zij kunnen liggen. Heb nu wel verschrikkelijke rugpijn maargoed, dat kan ook niet anders als je als een houte plank in je bed moet liggen.

Verder heb ik nog best wel wat vocht onder mn oksels zitten, ik vind ook echt dat mn borsten te ver naar de buitenkant staan nog. Ik hoop dan ook dat dit nog wat bijtrekt.

En wat een genot is het als die bh even uitmag zeg. pff gister een nieuwe gehaald. 80C omdat 75C te strak zat. Nou deze zit nu ook strak maargoed, als ik een lossere aandoe heeft het geen effect meer dus dat doen we maar niet.

@didi, lees mijn verslag hier in dit topic, ik had ook al aanbetaald, 1500 zelfs.. je kan het terugvragen, alleen zullen ze daar dan 200 euro voor in rekening brengen. Dus je krijgt 300 terug. succes!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sen.

Van harte gefeliciteerd meid! Ik begrijp dat je je lichamelijk nog niet helemaal gelukkig voelt. Ik hoop dat dat snel overgaat en dat je kunt gaan genieten van je nieuwe borsten! Heb je nog last gehad van de narcose? Zou het kunnen zijn dat je ook daardoor niet goed hebt geslapen? Wat voor cup had je ook al weer? oooo wat een vragen he? Ik heb vandaag alle papieren voor de operatie binnengehad. Heb jij dat vragenformulier zelf ik gevuld of heb je dat samen met de huisarts gedaan? Ik vind het zo spannend en als ik jou verhaal lees realiseer ik me ook dat het de 1e week absoluut niet gezellig is.... maar goed als ik de verhalen van de rest van de meiden allemaal lees komt alles uiteindelijk goed!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey patricia,

Ja het is echt nog even alle zeilen bijzetten deze week haha, maar toch merk ik een klein beetje dat het steeds wat beter gaat. Alleen mijn rug doet ook ontzettend zeer en ik zie er weer tegenop om straks te gaan slapen.

Ik denk niet dat het door de narcose komt want daar heb ik geen last van gehad eigenlijk.

Ik had AA75 en heb nu een C80 sportbh aan.

En meis die 19 dagen zijn zo voorbij hoor geloof mij maar, ik was bij dag 34 ofzo begonnen met aftellen haha en die waren ook zo voorbij!

liefs sen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sen,

Ooo ik hoop zo dat je snel weer lekker zult slapen..... :76: Pff, het is toch vermoeiend als dat niet gaat....?

80C dus! Nou dat is toch een prachtig resultaat? Top hoor!

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het reuze snel vind gaan. Ik schrok in positieve zin van die 19 dagen, nu 18, maandag nog 2 weekjes en als je 2 weekjes hardop zegt dan lijkt het nog sneller te gaan, ha, ha! :D

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik weer.

Het gaat steeds beter met me :D heb steeds minder last en kan ook beter slapen! Nog wel het strakke gevoel maar dat is eigenlijk alles.

En af en toe dat rare gevoel van de 'knisperende sneeuw' haha erg vreemd is dat.

Hopelijk kan ik aankomende maandag weer auto rijden, want dan ben ik van plan weer te gaan werken. Zit op kantoor dus ik hoef niets te tillen ofzo.

Liefs Sen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd... ik ben blij dat zo goed is gegaan. Doe je rustig aan in de komende dagen. laat je leker verwenen....

heb je nog fotos ? is zo leuk om te zien hoe mooi het wordt. Bij iedereen die ik zie is echt mooi geworden.

hoe maak je een aftelbalkje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb geen camera die is stuk, dus helaas geen foto's. Misschien later via iemand anders ofzo.

Tita, zo'n balkje kun je maken als je erop klikt.. dan kom je automatisch op de website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag de hechtingen eruit laten halen. Auw! Dat deed zeer zeg, ik dacht dat ik het helemaal niet zou voelen maar ik moest toch echt ff een paar x op mn tanden bijten!

Maargoed littekens zien er wel goed uit. Nu hopen dat ze snel verdwijnen.

Verder gaat alles goed, vandaag weer gewerkt en heb geen pijn ofzo. Alleen voel ik rechts steeds een geluidje maken ofzo als ik een bepaalde beweging maak. Het geluid zit van binnen, alleen ik kan het horen/voelen zeg maar, erg vreemd. Weet niet of dit hetgeen is van de 'knisperende sneeuw' doordat er lucht in zit/zat. Nouja, wss wel, dus dan zal het vanzelf wel weggaan.

Autorijden gaat ook gewoon weer, echt super :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hechtingen in je tepel lijken mij ook pijnlijker dan in de borstplooi.

Wat goed zeg dat je al weer auto kunt rijden.

Ik hoop zelf dat ik 10 dagen PO ook weer gewoon auto kan rijden.

We gaan die dag op schoolreis en onze school gaat altijd met eigen vervoer, dus deze juf moet dr auto volladen met koters.

De foto van je avator vind ik geweldig. Is die van jezelf of heb je die ergensw op internet "geleend"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik weer,

en na 10 dagen kon ik alweer goed autorijden, na een week al zegmaar.

En dat plaatje heb ik geleend op internet ergens ;)

Het gaat nu uper goed allemaal heb echt nergens last van ofzo, ook het strakke gevoel is helemaal weg! Het is me dan ook allemaal reuze meegevallen :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.