Ga naar inhoud

Sen. : 20 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Sen.

Aanbevolen berichten

Hoi sen,

Ik zie nu pas weer jouw bericht aan mij gericht,snap het nog steeds niet goed haha.

Maar je vroeg of ik even wilde laten weten hoe het afgelopen was,met de hechtingen eruit halen...

Ben nu inmiddels precies 3 weken verder en alles geneest erg mooi,littekens zie je bijna niks meer van en ben iedere dag nog reuze blij met het resultaat,toen eenmaal de hechtingen eruit waren,was dat een heel fijn gevoel,trekkerigheid was weg!!

Wat grappig dat we een beetje dezelfde volgorde van klinieken hadden hahaha.

Heb je inmiddels al wel geld terug gehad van de w.kliniek??

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Kimmie!

Fijn dat alles goed gaat :) 3 weken alweer, gaat snel he! ik moet nog 2 weekjes wachten.

En idd wel grappig ja dat we dezelfde volgorde hadden haha ;)

Gelukkig heb ik inmiddeld mijn geld terug van de wk!

succes nog met je herstel meis.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Erg slecht geslapen afgelopen nacht, maargoed dat was ook te verwachten. ’s Ochtends gaat de telefoon om 09.15, de kliniek belde,. Huh dacht ik. Ik nam op en ze vroege aan me of ik misschien eerder kon komen, om 11.15, nou ik was toch al wakker dus ik overlegde even met mn moeder en die vond het oke, dus hop meteen mn bed uit en om 10.00 richting Venlo. Ik vond het opzich wel fijn want ik was toch al wakker en had ook honger enzo, dus hoe eerder hoe beter.

Eenmaal aangekomen bij de kliniek nog even 10 minuutjes buiten in het zonnetje gezeten en daarna werd ik geroepen. Ik mocht me uitkleden in mn kamertje en een badjas en slofjes aandoen. Zo gezegd zo gedaan, de anestesist kwam nog even uitleggen hoe het in zn werk gaat enz, haha wel grappig want die man was Duits, en ik verstond de helft niet, maar gelukkig bleef de assistente erbij om het te vertalen als ik het niet begreep. Daarna kwam dr. Visser om foto’s te maken en me af te tekenen. Na nog wat uitleg van de assistente mocht ik meekomen naar de OK. Ik mocht gaan liggen en kreeg een prikje in mn arm, niet echt heel prettig maar het duurde niet lang. Daarna werd mn bloeddruk nog gemeten en vanaf dat moment weet ik eigenlijk niks meer.

Ineens werd ik wakker en hoorde ik iemand praten, echt heel raar, ben na dat moment ook nog even verder gaan slapen geloof ik. En opeens was ik wel weer bij. Ik had het echt ijskoud, zelfs onder die verwarmde deken, ik was echt helemaal aan het bibberen. Maargoed, ik had ook mijn moeder meteen gebeld en die was er binnen 5 minuten. Nog even wat bijgekomen en na een half uur en na wat uitleg mocht ik aankleden en naar huis. IK HEB ZE.. haha, zo vreemd ook, ik wilde zo graag in de spiegel kijken.. maar dat moest wachten tot ik thuis was. Eenmaal thuis gekomen en meteen gekeken. Er zit weldegelijk wat nu haha, alleen het zit nog veelste hoog. Maargoed, dat duurt gewoon een tijdje voordat ze helemaal gedaald zijn. Ik heb opzich wel wat pijn als ik sommige dingen doe. Die bh die zit ook veeelste strak dus ik heb straks de sport bh aangedaan die ik zelf gekocht had, maar ook deze zit strak. De omvang 75 had denk ik beter 80 kunnen zijn. Maarja als het over een aantal dagen nog is, bestel ik gewoon een nieuwe uiteraard.

Ook nog geen moeite gehad met het niet roken eigenlijk en daar ben ik erg blij mee. Ook omdat ik gewoon weet dat het nu echt niet mag en kan want je kan er zo ziek van worden door de narcose. Morgenmiddag zou ik eventueel weer mogen roken, dus met dat in mn achterhoofd is het ook wel wat makkelijker. Als is het maar dat ik 1 hijs heb gehad denk ik haha. Verder gaat het wel goed met me, alleen ik loop echt als een oud wijf. Het is ook wennen dat er nu wat zit, en het is heel strak allemaal.. verder ben ik er nu al heel blij mee.. en ben zo benieuwd hoe het gaat worden als ze gedaald zijn. Nou dit was het wel een beetje, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Sen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het zo goed gegaan is, kan me voorstellen hoe benieuwd je bent...spannend hoor!!! Succes met je eerste nacht! en hou ons op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan meid en dat dalen komt vanzelf,ik ben nu a.s vrijdag 6 weken po en bij mij zijn ze alweer een heel stuk gedaald alleen het strakke gevoel heeft wel een week of 2 geduurd,maar he je hebt ze en dat is het belangrijkste!!

Een voorspoedig herstel en op naar de zomer :46:

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan meid en dat dalen komt vanzelf,ik ben nu a.s vrijdag 6 weken po en bij mij zijn ze alweer een heel stuk gedaald alleen het strakke gevoel heeft wel een week of 2 geduurd,maar he je hebt ze en dat is het belangrijkste!!

Een voorspoedig herstel en op naar de zomer :46:

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan meid en dat dalen komt vanzelf,ik ben nu a.s vrijdag 6 weken po en bij mij zijn ze alweer een heel stuk gedaald alleen het strakke gevoel heeft wel een week of 2 geduurd,maar he je hebt ze en dat is het belangrijkste!!

Een voorspoedig herstel en op naar de zomer :46:

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :D

je omtrek zal nog wel een paar dagen gezwollen zijn hoor!

en als je niet hoeft te roken, moetje t ook niet doen ;) pas roken als je t écht niet meer trekt!

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.