Ga naar inhoud

Mir83 : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

@ Daantjuh: Ja dat hoop ik ook.. Ach komt vast wel goed! Hoe sneller we het achter de rug hebben, hoe beter, toch?! Mijn vriend gaat met me mee! En met jou? Ik ben er nog steeds wel erg relaxed onder.. Verbaas me er zelf over, haha! Heb het idee dat mijn vriend meer gespannen is dan ik!

@ Mir: Was het leuk in de kroeg? Ik ben gelukkig helemaal niet nerveus! Hoop echt dat ik dit gevoel vast kan houden en niet helemaal gek op maandag, haha! Tja, tegen het prikken van het infuus zie ik dus ook het meest op. Heb het tijdens de intake wel aangegeven en ze hebben er een notitie van gemaakt.. Benieuwd of ze er ook echt wat mee doen..

@ Sporty: Haha, ja nieuwe dingen zijn altijd fijn!! Oh joh, dat meen je niet! Hoop dat het allemaal goed komt zeg.. Indd even bellen en kijken wat ze zeggen!

WOEHOEEEE!! MAANDAG IS HET ZOVER!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

He ladys,

Oh man man wat ben ik nerveus en ik ben neit de enige lees ik. Pff ik ben niet nerveus voor het prikken maar wel hoe ze eruit gaan zien. Worden ze mooi, hoeveel last krijg ik. Deze laatste dagen zijn echt zenuwslopend....

Ik hoop dat we elkaar maandag zien maar bij deze wens ik jullie ook heel veel succes.

Heel veel liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ladys,

Veel succes, we zitten in het zelfde schuitje, ik mag 20 december om 07:30 uur melden en om 08:00 operatie.

Ik krijg nu wel heel erg veel angst.. hebben jullie dat ook??

Ik heb nu omvang 77 en een B cub.

Ik krijg 360 cc en hoop daarmee op een mooie D cub uit te komen.

Wat krijgen jullie/?

Ik leef met jullie mee!

succes,

x mer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Ik moest weer even bijlezen :rolleyes:

Gisteravond van de kroeg doorgerold naar de dansvloer en toen was het zomaar 4 uur,hihi!

Heerlijk avondje,nachtje gehad. Lekker de stress van me af gedanst en mn zinnen even ergens anders op gezet.

Vandaag vanaf half 1 visite gehad ivm verjaardag en vanavond weer.

Morgen gaan mijn vriend en ik het hele huis even door,lekker alles aan kant en schoonmaken.

Ik heb een paar weken geleden een heerlijk dik mooi vest gekocht. Het is haast een jack zo dik. Met een superzachte fluffy stof aan de binnenkant.

Verder neem ik mn joggingbroek mee. Gewoon zo comfortabel mogelijk.

@Mer

Ik krijg 380cc en hoop daarmee op een goeie c cup te komen.

@Cindy

Ja erg he! Ik heb een drukke avond/nacht/dag gehad. Nu ik weer even stil zit schieten de zenuwen weer door mijn lijf.

Niet alleen het wachten en het infuus,maar ook hoe het eruit komt te zien.

Het zou mij afschuwlijk lijken om wakker te worden en je ziet ze voor het eerst en denkt: Is dit alles??

Hier droom ik dan dus ook over...... :blush:

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

volgens mijn zijn we allemaal wel toe aan maandag laat het maar snel dinsdag zijn denk ik. we hebben onze spullen al klaar staan. nog 1 dag met onze oude boobs en dan gaat het toch echt gebeuren.

ben benieuwd wat ik krijg hij ging kijken voor een 350 cc of 380 cc wat het mooist uitkomt zei hij. geef mijn maar een mooie volle cup hoor haha,

nou meiden slaap lekker daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

volgens mijn zijn we allemaal wel toe aan maandag laat het maar snel dinsdag zijn denk ik. we hebben onze spullen al klaar staan. nog 1 dag met onze oude boobs en dan gaat het toch echt gebeuren.

ben benieuwd wat ik krijg hij ging kijken voor een 350 cc of 380 cc wat het mooist uitkomt zei hij. geef mijn maar een mooie volle cup hoor haha,

nou meiden slaap lekker daantjuh

heel veel succes meiden, het valt allemaal reuze mee hoor, en dat infuus prikken ook. Ik ben nu 3,5 week PO en het is nu alweer zo gewoon, ben er erg blij mee hoor. De eerste 10 dagen was bij mij even behelpen maar daarna kun je weer wat doen en ga je snel vooruit. Gisteren mijn eerst bh gekocht, das wel heel gek om te snuffelen naar een C en D i.p.v. een A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames van accz,

Veel succes vandaag, en ik hoop voor jullie zonder te veel pijn, maar zal er toch wel zijn!!! maar dat wel met mooie boobs voor jullie allemaal!!!

liefs sporty

wij de andere dames zijn de 19de aan de beurt yesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Even een vluggertje vanuit de auto.

Ik moest om 11 uur aanwezig zijn en nu zijn we op de terugweg.

Graag geef ik jullie snel een uitgebreider verslag,maar dat gaat nu niet. Ik ben beslist niet kleinzerig,maar dit valt me vies tegen..... Ik heb echt heel veel pijn nu.....

Ik heb naast Cindy op de kamer gelegen,erg leuk en gezellig en we waren er allebei snel klaar mee en wouden heel graag naar huis,maar dat duurde maar,Hihi.

Ohja,ipv 380cc heb ik 405 gekregen,dus ben helemaal happy :blush:

Ik hoop jullie morgen of overmorgen een uitgebreider verslag te kunnen geven,maar nu gaat het echt niet.

Jullie weten nu iig dat ik in het land der levenden ben.

Pfff,ben die k*t auto nu wel zat.....

Liefs! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden, ik hoop dat alles goed is gegaan hier wel hoor pijn in me rug is wel heftig maar heb nu een lekker warme kruik tegen mijn rug aan. me brosten geven een lekker druk gevoel met af en toe steken pijn maar moet zeggen het is te doen en ik heb eindelijke boobs. hoop dat het morgen ook mee valt dat isvaak de ergste dag helaas. nou we moeten even door bijten en straks kunnen we lekker gnieten van onze mooie boobs slaap lekker daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ladies,

Ik ben ook nog in het land van de levenden. Ik voel me eigenlijk prima. Beetje last van druk op de borst en last van mijn rug maar al met al valt het mee nu. Het wel alweer paracetamol genomen. Hopen dat het morgen ook een beetje gaa maar ik begreep dat dat de ergste dag is.

Verslagje komt nog maar ik moest er om half 12 zijn en om ongeveer half 2, 2 uur kwam ik op mijn kamer waar Mirjam al lag. Was gezellig en leuk om elkaar te zien. Hoop dat het met de andere meiden ook goed is gegaan. Jeetje wat heb ik mooie boobs!!!!!!!!!!!

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.