Ga naar inhoud

Mir83 : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Op dinsdag 14 juni heb ik mijn eerste consult gehad bij accz. Daar heb ik uiteraard protheses gepast en we zijn op nummer 5 (380cc) uitgekomen.

Thuis gekomen begon ik uiteindelijk toch te twijfelen,omdat ik hier zo veel verhalen lees over dat je er zo snel aan went. En ook vraag ik me af of ik hiermee echt op een c cup uitkom (kleine D mag ook :blush:)

Ondertussen had ik ook meerdere vragen gekregen.

Dus ik belde voor een 2e consult wat geen probleem was.

Gisteren heb ik mijn afspraak voor mijn 2e consult. Ik moest er om kwart over 9 zijn,maar door de mist en file werd het later wat geen probleem was(ik heb even netjes gebeld)

Half 10 waren we er en ik ben gelijk gaan passen want ik twijfelde tussen 4 en 5.

Ook hebben we vlug het vragenlijstje afgewerkt. Zo voelde het voor mij,want er werd mij duidelijk het gevoel gegeven dat alles even vlug vlug moest gaan wat ik opzich wel snap omdat ik verlaat was maar het voelde niet leuk.

Ik las ook in mijn dossier dat van Onselen heeft neergeschreven na aanleiding van het eerste consult dat ik dus 380 cc amh krijg.

Wat houd AMH in?

Ik heb me rot gegoogled en het enige wat ik kan vinden is op de site van cereform dat dit dan een soort van high profile moet zijn?

Bij het consult gaf ze mij daar ook niet echt een duidelijk antwoord op.

Ik zie bij sommige meiden die ook bij accz geopereerd zijn dat ze low,medium of high profile hebben gekregen. Ik wil dat ook weten,vandaar mijn vraag.

Verder ben ik nog steeds een beetje onzeker over het aantal cc. Stom he!

Graag heb ik jullie mening. Ik heb nu 80aa en krijg dus 380cc AMH.

Denken jullie dat ik daarmee op een (minimaal) c cup kom?

Ik heb foto's in mijn album. Ook van gisteren met pasprothese aan.

Ik hoor het graag.

Sorry voor mijn vele (zeur) vragen.

Liefs Mir :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

He mir,

AMH is anatomisch medium high. Ik denk dat je met 380 cc zeker wel op een c cup uitkomt hoor. Op je foto vind ik wel dat het eruit ziet in je shirt als een c cup. Ik vind het wel vervelend dat je het gevoel hebt dat het een beetje afgeraffeld is maar ik kreeg ook niet echt een duidelijk antwoord op de soort prothese's. Ik heb hier zeker 3 keer over moeten mailen met het accz en kreeg daarna pas echt een goed antwoord.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat belangrijk is of je op een C voor het gezicht wil uitkomen of een C als cupmaat? Ik ben namelijk op een E uitgekomen met één maat kleiner dan jij (ik heb bij de één wel meer cc, maar dat komt doordat ik ATM en ATH model had, die is langer), maar voor het zicht is dit toch echt een C. Kijk maar eens in mijn galerij.

Wel vervelend dat je consult zo afgeraffeld werd.

Trouwens als je de verschillen in prothese wil bekijken moet je op cereform.nl naar de anatomische modelen kijken. Hier zie je dan een plaatje van hoe de borst er dan uit komt te zien.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Schorpioen,

Ik zou graag willen dat het eruit ziet als een c cup.

Het verbaasd mij inderdaad ook dat heel veel borsten hier op het forum een aantal maten kleiner eruit zien dan wat de bh-label zegt! :blush:

Ik heb je foto's meerdere malen bekeken,ze zijn echt prachtig! En ze zien er vind ik helemaal niet uit als een E cup.

Dank je wel voor jullie reactie!

Ik zal vanavond even verder rond sneupen. Nu eerst met zoonlief les zwemmen :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi als ik het zo lees moet die c cup wel lukken met 380 cc hoor, wel is dat altijd een inschatting en moeilijk te voorspellen aangezien het bij iedereen weer anders uitvalt,

als ik naar de foto's kijk met de pasprothese vind ik je dat heel goed staan en ook goed in verhouding met de rest van je lichaam, ik zou ook niet zo snel groter gaan(mijn mening)

omdat je dan eerst je boobs ziet en dan de rest..... maar smaken verschillen he?? ik weet zeker dat er hier dames zijn die het oneens met mij zijn...

Ik zou zeggen volg je gevoel!! heb ik ook gedaan, mijn eerste advies was 240/275 maar ik ben toch voor 310 gegaan.

Ik had een lege/slappe b en draag nu E die er uitziet als een D, en dat is precies was ik wou!!

ik hoop voor jou dat jij ook precies de borsten krijgt waar je op hoopt!!

liefs!!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly,

Bedankt voor je lieve reactie :)

Ik heb ook een maat groter gepast maar voelde me daar niet happy bij. Ik had bij 380 al zoiets van wordt dat niet te? Dat komt natuurlijk ook omdat je normaal iets heel anders ziet als je naar beneden kijkt:blush:

Als ik het nu op de foto zie,dan denk ik ook echt niet dat ik groter zou moeten gaan,dat wordt onnatuurlijk denk ik en ik hou daar niet van,dus die mening delen we :blush:

Ze vertelde mij ook dat het iets kleiner zal vallen dan dat de pasprothese doet ogen.

We zullen het zien.

@Schorpioen, Ik zal de site van cereform opduiken. Zoonlief is uitgezwommen en nu lekker aan het kleuren,dus nu even een rustmomentje voor;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ik heb zelf ook een 80a cup gehad en heb in beide 430 cc gekregen dat waar het beste praatte bij mijn bouw van het lichaam..

Ik kom dan uit op een d cup als het goed is straks. Nu voor het oog lijken ze zeer groot toch verwacht ik dat dat nog werk wat minder wordt...

Je moet duren waar je gefezeld het beste bij voelt toch vind ik dat de pas protheses anders lijken. Waar ben je eigenlijk op het consult geweest?

Want bij mij in zevenaar zeiden ze dat de pas protheses puntig leken en dat is in het echt ook wel zo

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stress!

Hoe is het met jou nu?

Ik zal even je berichtje ontcijferen;)

Volgens mij via je telefoon verstuurd?

Volgens de consulente paste dit het beste bij mijn bouw en lichaam en zou dit ongeveer een grote c (voor het oog) gaan worden.

Wat ik wel lees is dat veel dr van Onselen zelf ook gesproken hebben. Hij heeft bij mij alleen bij het eerste consult even vlug gekeken en bevestigd wat de consulente adviseerde.

Nu lees ik reacties op mijn foto dat ik best een maatje meer kan hebben. Uiteraard heb ik dat ook gepast,maar voelde me daar niet happy bij. Ik vond dital groot aanvoelen,wat ook logisch is natuurlijk als je van niets naar iets gaat.

Ik heb mijn consulten in Haren gehad en ik hoop idd dat de protheses minder puntig zijn dan de pas protheses,hahaha!

Heb jij al foto's van je boobs?

Zou ik die mogen zien?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het klopt inderdaad dat ik het veel via mijn tel. Doe m'n laptop is stuk ...

Ik zal kijken of ik je een foto kan sturen ..

Ik moet de 29 ste in jaren zijn voor de hechtingen er uit te laten halen.

verder gat het perfect die bijna alles al weer zoals autorijden etc..etc. Behalve zwaar til werk slik ook al sinds 3 dagen geen pijnstillers of paracetamol meer.dat echt goed...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 5 daagjes en dan is het zover!

Dan kan ik mijn 80aa eindelijk vaarwel zeggen :159:

Ik heb nog nooit zoveel behoefte gehad aan roken :blush: Maar ik moet doorzetten,het zou erg zonde zijn als ik nu de verleiding niet kan weerstaan.

Nu zit ik (met nog een paar anderen) met smart te wachten op de postbode met DE brief waarin staat hoe laat ik aanwezig moet zijn.......En ik ben niet zo goed in wachten :132:

Ondertussen heb ik het een en ander alvast klaar gezet voor de grote dag.

Iemand nog tips over waar ik rekening mee moet houden? Of misschien iets wat ik echt mee moet nemen?

Liefs,

Mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieverd,

Pff erg he dat wachten. Als ik de postbode zie dan vlieg ik naar de brievenbus...nog steeds niets gekregen. Ik ben ook op van de zenuwen en kan het roken nog niet laten. Ik ben al wel sterk verminderd maar echt stoppen met alle stress hier in huis lukt me niet. Ik heb het accz om advies gevraagd ivm roken maar ze zei dat het niet heel erg is dat ik nog rook als ik maar wel minder rook. Ja nog even meis en dan nemen we lekker afscheid van onze kleine dames.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mir,

Ik heb net even gebeld naar het accz en de brieven zijn gisteren de deur uit gegaan en dus kunnen we vandaag of morgen de brief verwachten. SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey skat!

Oooooooooooooooooooooooooh! Spannend!

Ik zit hier op de bank voor het raam en als ik de postbode zie,ren ik naar mn deur. Erg he dat wachten!

Ik moet je zeggen dat ik nog niet eerder zoveel moeite heb gehad om het stoppen met roken vol te houden. Afgelopen zaterdag toen we sinterklaas aan het vieren waren heb ik een sigaret van mijn moeder gerookt. Mijn ouders waren namelijk lekker aan het paffen onder de afzuiger en toen trok ik het echt niet meer. :blush:

Oh,en hij was lekker!! Echt zo'n hier-was-ik-aan-toe-sigaret :141:

Het was veel beter geweest dat hij smerig was,maar helaas was hij dat niet....

We houden elkaar op de hoogte.

Het liefste wil ik de hele dag thuis zijn om op de post te wachten,maar ik moet zo echt de deur uit :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn postbode komt altijd laat in de middag. Geweldige tijd. Als ik iets weet hoor je het!!

Liefs,

Cindy

JIHOOOOOE! Ik heb een tijd!

Ik moet om 11:00 aanwezig zijn!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik ben ook helemaal blij met deze tijd. :126:

Hier hoopte ik stiekem ook een beetje op. Ik kan mijn zoon nog gewoon naar school brengen en ik hoef niet superlang nuchter te blijven,helemaal top dus!

Dus jij bent ook al mooi snel aan de beurt! Spannend he!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik mag om 11.30. Super tijd want dan hoeft mijn oppas om 12 uur pas te komen en na 3 uur weer. Ja dan liggen we met zn 3en lekker uit te tukken met onze nieuwe boobs.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik heb voorbereid is dat ik mijn huis en alles aan kant heb. Verder heb ik al vestje klaar gelegd voor na de operatie. Deze is makkelijk aan te krijgen. Ik weet verder niet waarmee ik me moet voorbereiden. Ik laat het wel op me afkomen of er moet iemand zijn die ons nog tips kan geven waar we aan moeten denken....

Ja gaan we elkaar in het eggie zien. Spannend he maandag rond de middag hebben we alle 3 nieuwe boobs.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy,

ik laat het gewoon op me afkomen vind het dood eng dat slapen gaan en wakkeer worden. ik vind het een eng idee

dus ga er zeker heen met zenuwen maar ik denk dat ik het gewoon van me af moet zetten en moet vertrouwen in alles.

het is en blijft een operatie en dat in een gezond lichaam. nou meiden we gaan aftellen

daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.