Ga naar inhoud

Mir83 : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Sparkly,

Spannend he! Wat heb je nu en wat ga je krijgen?

Gisteravond sloeg hier die stomme twijfel over het aantal cc weer toe..... :mellow:

Gaat het niet te groot worden,of juist te klein(dat zou ik erger vinden)

We wachten het maar af maandag.

Liefs!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden,

Ik wens jullie heel veel succes met de operaties! En natuurlijk met jullie nieuwe boobs!!

Behalve kleding en makkelijke schoenen/slofjes zou ik wat lekkers meenemen om te eten als je er zin in hebt.. Tenminste als je in bochelt geopereerd wordt daar is de koffie en broodje niet heel erg super!

echt heel veel succes!!

P.s sorry mir het is me niet gelukt om foto te posten laptop is stuk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dan mag jij als eerste haha. Spannend he. Wat ga jij krijgen??

Jij ook veel succes maandag.

Liefs,

Cindy

Hee meiden!

Jullie moeten ook a.s. maandag bij het ACCZ?! Ik ook!!!!

Ik heb gister de brief gekregen en moet me om 09.30 uur melden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daphney Wat leuk! Wat ga je krijgen?

@Stress Boodschappen gaan morgen gedaan worden :rolleyes: Ik zorg er iig voor dat ik dingetjes mee heb voor onderweg.

@Pipseflips Wanneer ben jij aan de beurt en wat ga je krijgen?

Ik vraag mij nog iets af. Ik lees dat er tussen onze aanwezigheid tijden een half uur verschil zit....

De operatie duurt ongeveer een uur....

Hoe zit dat?

De arts die je opereert tekent je toch ook af?

Hij kan toch niet tegelijkertijd opereren en een ander aftekenen bijv.

Weet iemand hoe dat zit?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Daphney,

wat leuk dat jij om 9,30 mag ik ga om 10 uur. ben benieuwd hoelang ze er over doen. een uur we staan namelijk achter elkaar ingepland. bij wie moet jij

ik bij dr van onselen.

hey meiden wat spannend allemaal he nog een paar nachtjes maar. ik ga ook een makkelijke vest aan doen heb gisteren 1 gekocht via H&M.

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb 8weken geleden door van Onselen geopereerd en tussen mijn tijd en die van Lovejojo zat 15min. Ik vond het ook heel raar. De tijd die je doorkrijgt is de tijd dat je aanwezig moet zijn, maar de wachttijd kan daar langer duren. En er zijn twee OK's dus van Onselen begint bij de één en loopt zo door naar de andere om vervolgens hierna de volgende te gaan aftekenen. De incisie en hechtingen doet hij ws niet zelf. Gaat echt wel gesmeerd allemaal, ze hebben er een routine ingevonden en daarom kunnen ze zo efficient met de tijd werken.

Echt heel leuk dat jullie met z'n vieren op dezelfde dag moeten. In de uitslaapkamers kunnen twee bedden staan en daar zit een schot tussen en de kamer daarna zijn twee persoonskamers dus jullie zullen elkaar niet allemaal zien. Maar de indeling is wel naar tijd dus je ligt met de dame die voor jou of na jou geopeerd wordt.

Succes dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schorpioen!

Dank je wel voor je antwoord :-) Ik vond het idd vreemd en vroeg me al af hoe hij dat wou klaren.

Je antwoord stelt me gerust :-)

Pfff,vandaag mn laatste werkdag! Vanavond de kroeg in en morgen de verjaardag van mijn vriend vieren.

Ik heb sinds gisteren pas mn oppas goed kunnen regelen. Die stond al een paar maand gepland,maar er werden de afgelopen weken wat opmerkingen geplaatst waardoor ik niet rustig zat....

Het is nu geregeld,dus helemaal blij nu!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mir,

Als ik het verhaal van schorpioentje lees dan liggen wij naast elkaar in de kamer. Wel met een schotje ertussen. Nou ja wie weet zien we elkaar daarna. Je mag geen alcohol meer drinken he meis. Ik las dat je naar de kroeg gaat en de verjaardag van je vriend. Ik neem aan dat je dat ook gelezen had over het alcohol maar wilde je er toch nog even op attenderen. Ik zat ook al te denken hoor hoe hij dat ging doen maar nu snap ik het een beetje. Ik hoop alleen niet dat ik heel erg lang op de operatie moet wachten. De zenuwen vliegen nu al in het rond en dat zal maandag nog wel erger zijn pfff. Alles ligt hier ook al klaar. Huis is aan kant een morgen boodschappen doen voor de hele week.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Nee hoor,komt goed! Ik móet er gewoon ff uit! Haha! Morgen met de verjaardag ook helemaal niets,dus komt goed :)

Hier is alles ook al zo goed als geregeld en klaar. Zondag de laatste dingetjes,dat kan niet eerder.

Ben benieuwd of we elkaar zullen zien!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond Dames van de 12-12-2011

Spannend voor jullie, aanstaande maandag lopen jullie met mooie grote boobs de kerst tegemoed, zal een bewogen weekend worden voor jullie met de spanningen!!

Voor mij is het een week later, ook zo spannend allemaal! Ik zal zeker aan jullie denken, en kijk al uit naar jullie verhalen over de operatie zo spannend. Ben toch wel benieuwd waar

we tenslotte allemaal op uit komen, ik bedoel kwa maat BH. Ik hoop volle c/d ben 167 en weeg 57 kilo met echt weining weefsel/vet bij mijn borsten.

Des al niet te min wil ik de damesn van 12-12-2011 een heel goed weekend wensen, tenslotte is het wel heeeel spannend en heeeel leuk mooie boobs het oude jaar af te sluiten

Veel succes damens ga aan jullie denken...

Herfst/winter groet,

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! En wat een 'mooie' datum om geopereerd te worden! Die vergeet je niet snel meer...

Ik ben nu 9 dagen PO. Ook bij ACCZ geweest. Ik ben er zo blij mee!!! :123:

Hoi Jessijones,

Ik word ook bij ACCZ geopereerd en heb even naar jou boobs gekeken wat zijn ze mooi!! Krijg ook anatomisch en de zelfde hoeveelheid cc dus kan een beetje indenken hoe groot ze worden alleen ik krijg wel een lift ben niet meer de jongste dus de jaren gaan tellen...theezakjes 75/80 b en dan zit die nog niet gevult dus ben zo benieuwd waar ik op uit ga komen-

Veel succes met je herstel!!

Fijn weekend liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daphne,

Ben je zo bang voor prikken? Vervelend voor je maar bedenk wel wat een mooie boobs je gaat krijgen en gewoon niet kijken als ze je prikken!!

dat zal zeker helpen.

Spannend!!! maandag al ,ga je veel succes wensen en kijk uit na je operatie verslag spannend!!!!

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sporty,

Ja, ben best wel panisch voor naalden inderdaad.. Ze hebben eens bloed bij me af moeten nemen en toen moest ik door 4 mensen worden vastgehouden. Was ook altijd erg bang voor de verdovingen bij de tandarts, maar daar ben ik inmiddels zo goed als overheen, dus misschien gaat dit ook wel goedkomen :) Hoop het!

Het is inderdaad heel erg spannend, maar merk ook wel dat ik meer zenuwen krijg door dit forum, haha! Als ik niet op het forum ben, ben ik eigenlijk wel vrij relaxed onder..

Trouwens, ik kan je privebericht niet meer teruglezen.. Volgens mij zit er iets fout in mijn instellingen ofzo.. Weet je al een tijd?

Jij ook heeeeeeel veel succes de 19e! :D Gaat vast goed komen joh!

Hihi ja het operatieverslag kun je hopelijk maandag hier al terugvinden! Haha optimistisch is het kernwoord vandaag volgens mij ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ben ik weer :-)

Ik heb het gelukkig helemaal niet met naalden, ze prikken maar maakt me niks uit, dat komt ook wel heb wel het een en ander al meegemaakt.

En ik heb nu gelukkig even rust na mijn examen (wat naar mijn gevoel niet echt goed ging) Dan maar een her en dat zit er zeker in:-(

Nu heerlijk weekend en op naar de 19de spannend hoor! Ik had opgebeld en ze zei, dat ik de eerste zou zijn en waarschijnlijk 7:00 aan wezig moet zijn

maar de brief met alle informatie komt altijd een week van te voren net zoals bij jou!!

Nou, spannnend voor jou hoor!!! maandag al ,nou hoop dat je nog lekker kan genieten van je weekend en ik ga aan je denken maandag en hoop snel je verlag te lezen....

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

wa spannend he het is al weekend wat gaat de tijd toch hard.

hey Daphney ben jij de 2e joh ben benieuwd wie dan als eerste moet ik heb 10,00 en jij 9,30. misschien liggen wij wel op 1 kamer heb geen idee.

zijn zoveel mensen die geholpen worden. die man is heel de dag aan operen eigelijk. wel bizzar hoe dat in ze werk gaat, fijn dat we dan kunnen terug lezen bij schorpioen.

hoelang zijn ze eigelijk met je bezig een uur toch.

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sporty: Wat balen meis dat je een slecht gevoel heb over je examen! :( Misschien heb je t wel mis joh, haha! Jaa kan nog wel genieten van m'n weekend hoor, ben nog druk zat haha! Ook echt zo blij dat ik op tijd aan de beurt ben, hoef ik ook niet zo lang nuchter te blijven!! Heb gister nog ff een nieuwe chill broek gekocht en een vestje@ Daantjuh: Hee! Ja had gister ff gebeld, want dacht ook dat ik 1e was, gezien de tijd! De telefoniste zei dat ik, voor zover ze kon zien, tweede was! Ach er zullen vast ook wel genoeg meiden zijn die zich niet op een forum aanmelden denk! Ja ik hoorde ook dat ze een uur met je bezig zijn.. Dus tja ook wel gek dat wij dan een half uur na elkaar aanwezig moeten zijn.. Ik hoop alleen ook niet dat t maandag heel gehaast gaat ofzo..! Echt zo'n routine klus van; hup hup niet zeuren ofzo, haha. Dat zou mij alleen nog maar zenuwachtiger maken.. Denk ook dat wij samen liggen hoor! Haha hoop dat we aanspreekbaar zijn beide! Wel ff gezellig toch! Liefs en tot maandag dan!! Ben jij al heel erg zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jaa! Dat ging niet helemaal goed!! Sporty nog ff verder: gister dus een broek en een vest gekocht bij de h&m gekocht en dat vest is helemaal gevoerd met zacht bont!! Super lekker warm dus! Ik is blij! :D liefs! P.s. Sorry voor het onduidelijke bericht hierboven, maar doe t ff via m'n tel.. Hihi! Hoop dat t toch te lezen is! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dap,

ik hoop dat ze alle tijd nemen voor je het is geen spijker in de muur slaan hoor. ik hoop dat we beide mogen bij komen en aanspreek baar zijn jah. wie gaat er met jou mee.

ik ben wel een beetje gespannen het komt ook zo dicht bij kan het nog steeds niet geloven dat we het doen.

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben ik nog even daphne,

Ik heb ook nog even een vest + jogging broek besteld bij de hm heb wel genoeg. maar het idee van wat nieuws is altijd fijn!! Vrouw he, ik zat net op een ander forum te lezen, krijg nm ook een bwc,

en je kan dan vocht vasthouden en je lymfen voeren als het goed is dat vocht weg!! Maar ik heb helaas in 2008 baarmoederhalskanker gehad (alles goed nu hoor) toen zijn ook mijn lymfen in mijn buik allemaal verwijderd dus zit nu wel te denken ohh jeee even bellen maandag naar de kliniek voor antwoorden..... Maak me toch wel een beetje zorgen..

Nou slaap lekker en tot snel weer

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.