Ga naar inhoud

Cesi : 24 november 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Cesi,

Ik dacht eerst ook dat via het tepelhof een goede optie zou zijn, aangezien je littekens onder de borstplooi ook erg kunnen opvallen als je op het strand ligt bijvoorbeeld.

Maar achteraf vind ik het ook wel zo prettig dat ik ze toch via de borstplooi heb laten plaatsen. Lijkt mij erg gevoelig als je je incisie en hechtingen in het tepelhof krijgt!

Ach, weet je.. die pijn is het allemaal dubbel en dwars waard! Pijn vergeet je gauw, maar die borsten blijven zitten :126:

Groetjes

Ja inderdaad dat leek mij dus ook best gevoelig alleen het idee al:(

Ach jaa wie mooi wil zijn moet soms pijn lijden :3:

bedankt voor het geruststellen heb ik echt heel veel aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve mensen van het borstenforum :105:

HEEEEEEEEELP het is 3:35 SNACHTS :121: en ik doe gewoon geen oog dicht ben zo bang en zenuwachtig:(

ik heb gisteren voor het eerst in de spiegel naar mijn borsten gekeken en ow wat vind ik ze toch lelijk

ik kijk der dus ook echt niet meer naar. :122:

weet er iemand of ik voor de operatie een pilletje ofzo kan krijgen tegen de zenuwen?

heb namelijk last van paniekaanvallen en hyperventilatie en ben dus bang dat ik het krijg voor de operatie.

Wou dat het voorbij wassssssssss :ph34r:

( ps : ik lig trouwens helemaal in een deuk van die emoticons ) hihihi :86:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cesi!

Heb jouw borstjes gezien. En lelijk zijn ze echt niet!

Weet zeker dat het straks met 280cc helemaal prachtboobies worden!

Verder zou ik je willen adviseren om vooral niet zo te panikeren meid!

Gewoon voor de operatie je angsten aangeven, dan weten ze daar wel wat op hoor!

Waar ben je bang voor? Waarom zou je een paniekaanval krijgen?

Het gaat helemaal goedkomen, er is niks engs aan, echt waar!

Lekker gaan slapen en dromen over jouw toekomstige boobs meid :1bouncingboobs: !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cesi!

Heb jouw borstjes gezien. En lelijk zijn ze echt niet!

Weet zeker dat het straks met 280cc helemaal prachtboobies worden!

Verder zou ik je willen adviseren om vooral niet zo te panikeren meid!

Gewoon voor de operatie je angsten aangeven, dan weten ze daar wel wat op hoor!

Waar ben je bang voor? Waarom zou je een paniekaanval krijgen?

Het gaat helemaal goedkomen, er is niks engs aan, echt waar!

Lekker gaan slapen en dromen over jouw toekomstige boobs meid :1bouncingboobs: !

xxx

Haai bedankt voor je berichtje :119:

IK ben bang dat ik alles mee krijg of het ga voelen wanneer ze bezig zijn:(

Ik ga zeker aangeven voor de operatie dat ik een beetje bang ben :11:

Ben vooral ook bang dat als ik daar lig ineens opsta en wegga ( heb ik al vaker gedaan als ik tanden moest laten trekken enz.)maarja ik zet gewoon door het gaat me gewoon lukken ik wil het gewoon te graag:D en daarna ben ik alleen maar super trots op me nieuwe boobies en vooral ook dat ik het heb gedurft :43:

XXXXXXXXX :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

allereerst gefeliciteerd met je datum en zo snel al????? spannend.......

Geef vooral aan dat je bang bent voor de operatie ,,(heb ik ook gedaan ) en ze gaan nog (doen ze al gewoon hoor) beter en voorzichriger met je om....... die weten daar wel raad mee hoor.

En er is helemaal niks engs aan en ik kan het zeggen (dramaqueen) hahaha.......

Ik had je foto's gezien en je hebt toch wel hetzelfde als wat ik had en heb 450 cc gekregen en heb nu een mooie d (kijk ma na me foto's)

En je moet ma denken , als je donderdag lekker wakker word en je kijkt onder de deken dan heb je prachtige boobies.... :1bouncingboobs: en dan ben je gelukkig geloof me maar.

Succes...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meiden dankjewel voor jullie berichtjes

ik ben zo blij met dit forum. heb wel sinds gister griep:(

kii 23 : Leuk dat je al een datum hebt word je ook in de wellnesskliniek geopereerd?

miss duck: Dankjewelll hoop dat ik ook een pilletje kan krijgen ben je ook in de wellnesskliniek geopereerd?

miss boobies: Dankjewelllll :3: ik heb geprobeerd om je foto's te bekijken maar er word aangegeven dat je geen album hebt? ik zou ze heeeeeeeeeeel graag willen zienn :69:

Ik heb nog een vraagje hebben jullie de bh gewoon in de kliniek gekocht of gewoon zelf een in de winkel gekocht?

Groetjesssssssss :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeee dankjewel voor je berichtjee :rolleyes:

parkiet: je had het de vorige keer over of ik al was begonne met pilletjes slikken?

wat voor pillen zijn dit precies want er is tegen mij niks over gezegt in de kliniek :blush:

XxxxxXX :116:

Je hoeft deze pillen niet te slikken dus de kliniek zal het vaak ook niet zeggen.

Maar wat sommige dames doen, heb ik ook gedaan, is ongeveer een week van tevoren beginnen met Arnica pilletjes.

Dit gaat blauwe plekken tegen.

Ik heb geen blauwe plekken gehad dus denk dat het helpt :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee als het goed is ( ik heb nog de kans of definitief te bevestigen of te annuleren) wordt ik geopereerd in de BE clinic door dr plovier.. ik zal binnen kort even vast wat VOOR foto's plaatsen.. dan volgen de na foto's in februari :D ik krijg ook een liposuctie aan mijn maag buik en flanken.. ik kan niet wachten tot het voorbij is! voor jou duurt het nog maar eventjes .. ik ben jaloers :101: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parkiet: ben ik nou een beetje te laat mee hahaha:D

Kii:23 jaa ik ken het gevoel dat je het liefst heb dat het al voorbij is hihi :rolleyes:

je durft wel zeg om alles in een keer te laten doen:D maarja aan de andere kant ben je der dan wel gelijk in 1 keer vanaf:D

De dagen gaan zo snel voorbij voor je het weet ben jij ook aan de beurt :blush:

Leuk ja als je foto's erop zet! wat voor cup heb je nu en wat wil je graag? groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai bedankt voor je berichtje :119:

IK ben bang dat ik alles mee krijg of het ga voelen wanneer ze bezig zijn:(

Ik ga zeker aangeven voor de operatie dat ik een beetje bang ben :11:

Ben vooral ook bang dat als ik daar lig ineens opsta en wegga ( heb ik al vaker gedaan als ik tanden moest laten trekken enz.)maarja ik zet gewoon door het gaat me gewoon lukken ik wil het gewoon te graag:D en daarna ben ik alleen maar super trots op me nieuwe boobies en vooral ook dat ik het heb gedurft :43:

XXXXXXXXX :75:

He meid!

Ik snap die angst heel goed hoor!

Ik was niet echt nerveus, tot ik op de OK-tafel lag en ze me klaarmaakten zeg maar, infuus prikken enzo! Toen kreeg ik een no way back gevoel! Ik dacht hellup waar ben ik mee bezig!!!!

Toen wilde ik eigenlijk ook gillend wegrennen!!!! Maar zelfs dat durfde ik natuurlijk niet eens!

Maar achteraf stelde het echt niks voor!

En ik ben natuurlijk ERG blij dat ik heb doorgezet! Was het allemaal waard!

Gaat bij jou ook helemaal goedkomen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid!

Ik snap die angst heel goed hoor!

Ik was niet echt nerveus, tot ik op de OK-tafel lag en ze me klaarmaakten zeg maar, infuus prikken enzo! Toen kreeg ik een no way back gevoel! Ik dacht hellup waar ben ik mee bezig!!!!

Toen wilde ik eigenlijk ook gillend wegrennen!!!! Maar zelfs dat durfde ik natuurlijk niet eens!

Maar achteraf stelde het echt niks voor!

En ik ben natuurlijk ERG blij dat ik heb doorgezet! Was het allemaal waard!

Gaat bij jou ook helemaal goedkomen!

xxx

Heel erg bedankt voor je berichtje:D

ben een beetje een dramaqueen:)

maar het komt goeddd :D hoop ik hihihi

XXXXXXXXXXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieveee meiden me operatie gaat niet door :(:( ik heb net de kliniek gebeld en gevraagt hoe het zit met de operatie als ik griep heb.

en die lieve mevrouw aan de telefoon zei dus dat het niet handig is omdat ik ook aan het hoesten ben en me lichaam gewoon niet in orde is nu:(

dus nu moet ik volgende week donderdag 1 decemeber . vind het echt niet leukkkkkkk :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi CESI!! met 280 cc ga jij denk ik een d cup halen die eruit ziet als een c cup (snap je het nog?)

Ik denk ook dat je dat heel mooi gaat staan! Wat balen dat de datum verzet is he? maarja ze kunnen beter geen risico's nemen he? als je hoest

dan doe je dat ook onder narcose en dan is het lastig voor een pc om keurig werk af te leveren he?

Jammer dat je zo nerveus bent, misschien kan je de kliniek bellen of ze daar iets voor hebben??

heel veel succes!!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi CESI!! met 280 cc ga jij denk ik een d cup halen die eruit ziet als een c cup (snap je het nog?)

Ik denk ook dat je dat heel mooi gaat staan! Wat balen dat de datum verzet is he? maarja ze kunnen beter geen risico's nemen he? als je hoest

dan doe je dat ook onder narcose en dan is het lastig voor een pc om keurig werk af te leveren he?

Jammer dat je zo nerveus bent, misschien kan je de kliniek bellen of ze daar iets voor hebben??

heel veel succes!!!

groetjes, jolly

hey jolly :rolleyes:

Heel erg bedankt voor je berichtje:D

ik hoop dat het precies zo word zoals jij zegt een D die op een C lijkt:)

ik denk wel dat ik een poging ga wagen om 50 CC meer te krijgen, mijn pc staat er jammer genoeg om bekend dat ze niet snel hoger gaat dan ze eigenlijk zelf heeft voorgesteld maarja niet geschoten is altijd mis toch :136:

Het is inderdaad maar beter ook dat het is verzet, lijkt me niet echt een lekker gevoel om heletijd te hoesten na je operatie met de hectingen enzo erin:) voordat ik geopereerd word ga ik gewoon aangeven dat ik best bang en zenuwachtig ben hoop dat ze er wat voor hebben.

Groetjesssssssss XXX Cess :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag gebeld door de kliniek en word dus om 9 uur geopereerd joeeeeeeeehoeeeeeeeeee :1bouncingboobs:

XXXXXXXXXXx :153:

Jeej lekker vroeg!

Ga je een hotel boeken?

En als dr. Visser je niet die extra 50 cc wilt geven, wees dan niet getreurd want het gaat vast prachtig worden!

Denk dat Jolly trouwens gelijk gaat krijgen, C voor het oog en een D als bh maat!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zeker lekker vroeg! ben er echt blij mee want heb dan ook minder tijd om zenuwachtig te zijn hihi:)

ik heb er wel aan gedacht om een hotel te boeken maar ik weet dus van me zelf dat ik die nacht geen oog dicht ga doen dus heeft het niet echt zin :rolleyes:

ik ga gewoon rond een uur of 6 uit huis.

ik heb trouwens een vraagje aan je parkiet:) dr. visser komt nog wel langs om te vragen of je het nog eens bent met het aantal CC enzo toch? XXXXXXXXXXXX :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zeker lekker vroeg! ben er echt blij mee want heb dan ook minder tijd om zenuwachtig te zijn hihi:)

ik heb er wel aan gedacht om een hotel te boeken maar ik weet dus van me zelf dat ik die nacht geen oog dicht ga doen dus heeft het niet echt zin :rolleyes:

ik ga gewoon rond een uur of 6 uit huis.

ik heb trouwens een vraagje aan je parkiet:) dr. visser komt nog wel langs om te vragen of je het nog eens bent met het aantal CC enzo toch? XXXXXXXXXXXX :4:

Ja precies dat dacht ik dus ook! :P

Haha tja het ligt er natuurlijk aan waar je woont, ik zag het dus niet zitten om zo lang in de auto te zitten en te stressen of ik wel op tijd zou zijn! :P

Bij mij kwam dr. Visser langs nadat de anesthesist langs was geweest, toen heeft ze mijn borsten afgetekend en stelde ik haar de vraag.

Neem aan dat het bij jou hetzelfde zal verlopen en desnoods vraag je het op de operatietafel! :152:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.