Ga naar inhoud

Cesi : 24 november 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

ik heb een vraagje meiden ik drink echt altijd heel de dag door meestal (water) ook wel cola maar nu wil ik dus weten

of er meiden bij zijn die toch voor de operatie wat hebben gedronken want ik kan echt niet zonder drinken ( klinkt heel stom ik weet het) :140: ik krijg trouwens een slaapverdoving en geen narcose. ik weet wel dat je met een narcose echt NIET mag drinken omdat heel je lijf via aparatuur werkt op dat moment.maar met een slaaproes blijf ik gewoon zelf ademen dus kom op meide en vertel me gewoon dat het mag maak me blij :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

vandaag was je operatiedag waarschijnlijk :) hopenlijk is alles goed verlopen en niet teveel pijn nu?

Heb eens naar je foto's gekeken en ik herken mijn borsten erin!

Heb zelf 2 januari een afspraak voor een eerste consult.

Wat zegt je omgeving hiervan bij jou of weten er het nietveel?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat een beetje water geen kwaad kan stel dat je medicijnen smorgens moet innemen neem je ze ook in met water maar zou zeker geen cola of wat anders nemen

Heel erg bedankt voor je berichtjee! :rolleyes:

ik neem gewoon een slokje water als ik erg dorst krijg. roken doe ik zelf ook. kon ook niet stoppe helaas.

Thankyouuuu :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

vandaag was je operatiedag waarschijnlijk :) hopenlijk is alles goed verlopen en niet teveel pijn nu?

Heb eens naar je foto's gekeken en ik herken mijn borsten erin!

Heb zelf 2 januari een afspraak voor een eerste consult.

Wat zegt je omgeving hiervan bij jou of weten er het nietveel?

Groetjes

Hey Nurse ! nee ik word morgen geopereerd om 9 uur ( ben zenuwachtig)!

toen ik die foto's had genomen was echt de eerste keer dat ik er echt naar had gekeken en vond ze zo lelijk!

wat leuk dat je al een afspraak hebt voor een consult naar welke kliniek ga je?!

ik heb wel een tip voor je schrijf van te voren alles op over wat je wilt weten want geloof me zodra je daar bent vergeet je alles :106:

uit mijn omgeving weet niemand het behalve mijn moeder en mijn oma.

ik ben half turks ( en mijn turkse kant moet er niks van hebben dus ik hou het lekker voor me zelf:)

Groetjesssss Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parkiet: ben ik nou een beetje te laat mee hahaha:D

Kii:23 jaa ik ken het gevoel dat je het liefst heb dat het al voorbij is hihi :rolleyes:

je durft wel zeg om alles in een keer te laten doen:D maarja aan de andere kant ben je der dan wel gelijk in 1 keer vanaf:D

De dagen gaan zo snel voorbij voor je het weet ben jij ook aan de beurt :blush:

Leuk ja als je foto's erop zet! wat voor cup heb je nu en wat wil je graag? groetjess

Ja maar juist omdat ik zo angstig ben wil ik er juist in 1 x vanaf zijn.. als ik toch eenmaal onder narcose ben kan ik er toch niks meer aan doen hehe :101: .. en ja de dagen gaan ook snel voorbij.. dat is ook zo :) komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meide ik heb ze hoorr :1bouncingboobs:Joehoeeeeeeee!

Nou de dag begon al goed of was eigenlijk al begonne want ik had vannacht geen oog dicht gedaan :angry: om 4 uur toch maar me bedje uitgestapt op mijn gemakje gedoucht en alles klaargezet en op naar belgie! kwart over 8 was ik aanwezig en ik zou om 9 uur geholpen worden. ik heb dus nog even gewacht in de wachtruimte waar toevallig hele leuke meiden zaten ook uit (rotterdam) die net een half uurtje voor mij moesten. ik heb lekker even met hun gebabbeld en we elkaar een beetje gerustgesteld.

toen moest ik naar boven dat charmante (pakje) zal ik het maar noemen aan doen en foto's gemaakt. nadat er foto's waren gemaakt kwam dokter visser me aftekeken en mocht ik een paar vraagjes stellen. ik vroeg dus of ik meer cc zou mogen. ze vond het goed maar ze zei wel dat het totaal niet bij mijn lichaam zou gaan passen omdat ik erg smal ben aan de bovenkant. en dat ik met 280 cc echt wel een paar mooie borsten zou krijgen dus ik heb het gewoon bij de 280 CC gehouden.toen heb ik gevraag of ik een pilletje mocht voor de spanning en die kreeg ik dus. ( HEB ZO'N SPIJT DAT IK DIE HEB INGENOMEN) ik werd ineens zo suf ik nog niet eens normaal meer praten ik liep heletijd de lache het leek wel of ik gezopen had. toen werd ik meegenomen naar de operatie zaal waar alles ineens zo snel ging. ik heb wel een droom gehad dat ik ineens 1 tiet op me navel had en 1 op me rug ( ja heel charmant haha) :154: voor ik het wist lag ik al weer op de kamer. ik kon heel moeilijk wakker worden ( door dat pilletje dat ik van te voren heb gehad) toen ik dus uiteindelijk wakker werd vroeg ik doodnormaal aan de zuster ben ik DOOD? Haahahaha :154: waar zei doodleuk op antwoorde nou hoop het niet zeg ik wil nog wel eff door hoor haha.

ik moet er wel bij zeggen dat ik helemaal geen pijn had toen ik wakker werd. en nu eigenlijk ook niet ja het voelt gewoon als een beetje spierpijn. ik heb wel echt gehuild toen ik de bh een beetje naar beneden deed want ik vind ze best wel klein lijken en ERG opgezwollen hoop dat dat snel weg is! ik heb alleen nog geen pijnstiller die kan ik morgen pas halen dus ik doe het nu gewoon even met paracetamol. :143: .

dit was het dus meidenn:D ik heb doorgezet en ik heb ze eindelijk ben zo trots op me zelf dat ik het heb gedurft! :127:

wanneer mag ik de bh trouwens uitdoen want daar is me niks over verteld?

Liefssssssssssss CCC :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bij mij mocht ik pas douchen na 10 dagen als de hechtingen eruit waren . ben ook in de welness kliniek geoppereerd door dr de visser schilt wel van kliniek tot kliniek of van pc tot pc denk ik .want sommige mogen na een paar dagen al douchen.

heb ook 280 cc gekregen . wou ook wel meer maar was ook smal vanboven en zou ook niet zo mooi zijn volgens de dr.

heb je veel pijn?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bij mij mocht ik pas douchen na 10 dagen als de hechtingen eruit waren . ben ook in de welness kliniek geoppereerd door dr de visser schilt wel van kliniek tot kliniek of van pc tot pc denk ik .want sommige mogen na een paar dagen al douchen.

heb ook 280 cc gekregen . wou ook wel meer maar was ook smal vanboven en zou ook niet zo mooi zijn volgens de dr.

heb je veel pijn?

groetjes

Ja als ik eerlijk moet zijn valt het me heel erg tegen :139: ik kan me haast niet bewegen en de zeikanten van me borsten zijn helemaal blauw en ik heb koorts. ik heb net de kliniek gebeld en die vroegen of ik wel de medicijnnen in nam maar die heb ik net pas gehaald. omdat ik het gister niet kon halen na de bv want toen was alles hier al dicht. ik heb nog gevraagt of ik tot vandaag dus geen medicijnen van hun kon krijgen al was het er maar een. maar niet dus

is het normaal dat ze keihard zijn en je een gevoel hebt alsof ze ontploffe? :unsure:

xxx ik zit er echt even helemaal doorheen:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Leuk verslag heb je geschreven!

Haha je hebt wel gek gedroomd zeg, ik droomde dat ik in een glijbaan zat met felle kleuren.

Je vroeg hoelang je de bh moet aanhouden, dit is bij dr. Visser 6 weken, dus niet 4!

Je mag eigenlijk pas douchen wanneer de knoopjes van de hechtingen zijn geknipt, hiervoor maak je een afspraak bij je huisarts (of kliniek) als je 10 a 12 dagen PO bent.

Het is overigens normaal dat je wondjes jeuken, sterker nog het is een teken van genezing dus een prima teken!

Groetjes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cesii,

Van harte met je nieuwe boobs. Mooi verslag heb je geschreven. Je groot geschreven tekst met de woorden "meiden ik heb ze" deed bij mij heel wat. Ik kreeg er gemeend tranen van in mijn ogen. Het geluk spatte van mijn scherm af. Ik moet nog heel even wachten en dan heb ik ze ook.

Ik hoop dat je herstel een beetje goed verloopt en volgens mij is het begrijpelijk dat je er even doorheen zit als je pijn hebt. Ik denk dat veel meiden dat hebben gehad.

Heel veel liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cesii,

Van harte met je nieuwe boobs. Mooi verslag heb je geschreven. Je groot geschreven tekst met de woorden "meiden ik heb ze" deed bij mij heel wat. Ik kreeg er gemeend tranen van in mijn ogen. Het geluk spatte van mijn scherm af. Ik moet nog heel even wachten en dan heb ik ze ook.

Ik hoop dat je herstel een beetje goed verloopt en volgens mij is het begrijpelijk dat je er even doorheen zit als je pijn hebt. Ik denk dat veel meiden dat hebben gehad.

Heel veel liefs,

Cindy

wat een lief berichtje zeg :116:

voor je het weet heb je ze ook! wees niet zenuwachtig het komt allemaal goed! en dan hoor je ook bij de club hihih:D

WEL een verslagje schrijven he! en natuurlijk erna foto's erop zetten. :68:

XxxxxxxxXXjes Cesiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik schrijf zeker een verslagje met foto's erbij. Ik kan niet wachten tot deze week voorbij is en ik ook mooie grote boobs mag verwelkomen.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik schrijf zeker een verslagje met foto's erbij. Ik kan niet wachten tot deze week voorbij is en ik ook mooie grote boobs mag verwelkomen.

Liefs,

Cindy

Jaaa ik begrijp je helemaal! komt goed echt waar de spanning is het echt allemaal waard wanneer je de eerste keer in de spiegel kijkt nadat je ze hebt!ben benieuwd! ik ga duimen voor je XxxxxxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaay lieve meiden :1boobs: daar ben ik weer:D ben nu 4 dagen PO en het gaat super hebt echt helemaal GEEN pijn meer. ik neem ook geen medicijnen meer in. ik heb alleen echt totaal geen geduld ik wil BH's kopen en BIKINI's :85: en ben toch zo eigenwijs om elke dag eff die bh uit te doen en een half uur voor te spiegel zitten kijken naar me boobs :44: hahaha

Ben wel een beetje bang voor als ik die hectingen eruit ga laten halen hoop dat het geen pijn doet :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.