Ga naar inhoud

Cesi : 24 november 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben cesii 21 jaar oud en krijg volgende week donderdag mijn borstvergroting in de wellneskliniek.

ben zo blij met dit forum. ik kijk al een tijdje stiekem mee en ben echt wel gerustgesteld over de operatie nog 1 weekjee dan is het zover:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal ik krijg volgende week donderdag ( 24 nov) mijn borstvergroting in de wellnesskliniiek. ben zooo zenuwachtig maar tegelijkertijd kan ik ook niet wachten tot ik ze heb.

dit forum heeft me echt heel erg geholpen dankjullie wel daarvoor:) ik kan niet wachten om mijn verslagje te schrijven over hoe het is gegaan en natuurlijk foto's erop te zetten:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zeker spannend ik kan niet wachten tot het zover is! ik heb nu 75 a en ik krijg 280 cc en hoop echt op een c uit te komen.

mag ik vragen wat eerst je cup maat was en hoeveel cc je hebt gehad? en ik wil ook heel graag weten hoe je de slaaproes hebt ervaren ben daar namelijk een beetje zenuwachtig over.

groetjesssssss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Ik ben ook geopereerd door dr. Visser. Het is nu 15 weken geleden.

Ben heeeel tevreden :D

Ik had voorheen een 70AAA en nu een 70C (in bh 75C of 70D), dit resultaat heb ik bereikt met 230 cc XP.

De slaaproes heeft voor mij goed gewerkt, ben niet wakker geworden o.i.d. en vergeleken met anderen ben ik amper misselijk geweest.

Veel aftelplezier!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Ik ben ook geopereerd door dr. Visser. Het is nu 15 weken geleden.

Ben heeeel tevreden :D

Ik had voorheen een 70AAA en nu een 70C (in bh 75C of 70D), dit resultaat heb ik bereikt met 230 cc XP.

De slaaproes heeft voor mij goed gewerkt, ben niet wakker geworden o.i.d. en vergeleken met anderen ben ik amper misselijk geweest.

Veel aftelplezier!

Groetjes

Wat ben ik blij om dit te lezen was zo bang dat ik te weinig cc zou krijgen. maar jij bent zelfs met minder dan wat ik krijg op een C/D uitgekomen echt super:D

ik hoop zo dat die slaaproes voor mij ook zo meevalt als die van jou. heb je ze voor of achter de spier gekregen? groetjessxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Haha ja ik moet er wel bij zeggen dat de meesten hier meer cc voor nodig hebben hoor! En het lijkt op een C'tje vind ik zelf.

Ik hoop het ook voor je!

Ik heb ze dual plane gekregen, zo plaatst dr. Visser de protheses meestal, tenzij je ook akkoord gaat met achter de spier of erg weinig weefsel hebt van jezelf.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Je krijgt ze dual plane lees ik. Ik heb ze zelf achter de spier, ze zeggen dat het meer pijn doet dan voor de spier. Ikzelf heb de eerste 3 a 4 dagen wel last gehad vooral na het slapen en dan overeind komen. Maar na 1 week reed ik al auto en ben ik gaan werken en eigenlijk de rest van de tijd geen last gehad en ben nu 3 weken po.

Je mag blij zijn met dr visser want ze maakt erg mooie boobies ;)

Veel succes vast!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa inderdaad ik krijg ze ook dual plane:) hoe ging het met de pijn na de operatiee? en heb je ze via de borstplooi of tepelhof gekregen? xxxxxxx

Hey Cesi,

Ik vond de pijn ontzettend meevallen!

Heb wel veel spierpijn gehad door het slechte slapen.

Mijn protheses zijn geplaatst via de borstplooi.

Dit schijnt minder risico's met zich mee te brengen (qua infecties), dr. Visser heeft mij verteld dat ze altijd voor deze optie kiest.

Tenzij de patiënt een donkere huidskleur heeft, dan vallen littekens in het tepelhof namelijk minder op dan in de borstplooi dus wordt voor het eerste gekozen.

Wat krijg jij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi chantie89

ik heb inderdaad ook gehoord dat het achter de spier gevoeliger is dan voor.

ik wacht maar gewoon af hoe het bij mij zal zijn, als ik ze maar krijgg:D

je hebt trouwens super mooie borsten ben jaloerss!! kan je echt trots op zijn.

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai parkiett:)

jaa ik krijg ze ook via de borstplooi. maar heb er dus wel over getwijfeld of ik het toch niet via het tepelhof wou.

maar nou dat ik dit heb gelezen laat ik het toch maar gewoon via de borstplooi plaatsen:D

wat fijn dat de pijn is meegevallen ( behalve de spierpijn dan) maar dat kan eigenlijk ook niet anders want kan me best voorstellen dat je niet echt lekker slaapt op je rug en daar dus spierpijn van krijgt.

groetjesss Cesii

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

succes met de operatie;)

bij mij is het nu 2 weken geleden ook door dr de visser 280cc achter de spier

wel 1.5 week echt pijn gehad vooral bij het opstaan s'morgens .

ik heb 5 dagen rechtop in de zetel moeten slapen. maar dat was het wel waard

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Ik dacht eerst ook dat via het tepelhof een goede optie zou zijn, aangezien je littekens onder de borstplooi ook erg kunnen opvallen als je op het strand ligt bijvoorbeeld.

Maar achteraf vind ik het ook wel zo prettig dat ik ze toch via de borstplooi heb laten plaatsen. Lijkt mij erg gevoelig als je je incisie en hechtingen in het tepelhof krijgt!

Ach, weet je.. die pijn is het allemaal dubbel en dwars waard! Pijn vergeet je gauw, maar die borsten blijven zitten :126:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom!!

Welke datum word je geopereerd en door welke pc ?

Dan zet ik dat er eventjes bij in je titel en verhuis je topic naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!

Hoeveel cc ga je krijgen en hoe worden ze geplaatst?

Succes alvast! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom!!

Welke datum word je geopereerd en door welke pc ?

Dan zet ik dat er eventjes bij in je titel en verhuis je topic naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!

Hoeveel cc ga je krijgen en hoe worden ze geplaatst?

Succes alvast! :58:

Haaii dankjewell :3:

ik word deze donderdag (24 november) geopereerd door dokter visser in de wellnesskliniek

ik krijg 280 CC via de borstplooi dual plane :P ik heb nu een 70 A en wil graag een C kleine D

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.