Ga naar inhoud

Cesi : 24 november 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

haaaay lieve meiden :1boobs: daar ben ik weer:D ben nu 4 dagen PO en het gaat super hebt echt helemaal GEEN pijn meer. ik neem ook geen medicijnen meer in. ik heb alleen echt totaal geen geduld ik wil BH's kopen en BIKINI's :85: en ben toch zo eigenwijs om elke dag eff die bh uit te doen en een half uur voor te spiegel zitten kijken naar me boobs :44: hahaha

Ben wel een beetje bang voor als ik die hectingen eruit ga laten halen hoop dat het geen pijn doet :1bouncingboobs:

hoi,

de draadjes eruit halen doet echt geen pijn , in tegenstelling je voelt er niks van want het zijn de uiteindjes die ze afknippen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel voor je berichtje goas ! MEIDEN willen jullie even naar me foto's kijken ik heb er net 2 nieuwe toegevoegd maar vind het net 2 ronde ballen:S echt heel nep :(:(

Cesi! :130:

Je moet echt geduld hebben haha! :P Je bent pas 4 dagen PO, je protheses moeten nog indalen!

Ik vind ze super mooi en ze zullen nog een hoop veranderen, komt helemaal goed! :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jaa hoor vandaag wezen winkelen en ik kon het gewoon niet laten om een lingerie zaak in te lopen :blush:

ik ben zo lekker eigenwijs hahaha, ik heb ze laten opmeten en ik ben nu uitgekomen op een 70 E!! ik wil bh's kopen :102: :102: dit is echt nog erger dan heel die operatie haha dat WACHTEN pfffffffff :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jaa hoor vandaag wezen winkelen en ik kon het gewoon niet laten om een lingerie zaak in te lopen :blush:

ik ben zo lekker eigenwijs hahaha, ik heb ze laten opmeten en ik ben nu uitgekomen op een 70 E!! ik wil bh's kopen :102: :102: dit is echt nog erger dan heel die operatie haha dat WACHTEN pfffffffff :101:

Haha heel herkenbaar!

70E had ik ook wel verwacht! mooi hoor.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah jaa ik schrok best wel toen ik het hoorde:P maar parkiet ik heb eff een vraagje ik wil DOUCHE. ik was me eigen nualleen met een washandje en me haar onder de kraan maar word er niet goed van, kan het kwaad als ik ga douche? en hoe zit het met de pleisters? :116: XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Ik zag dat je in de chatbox al antwoord had gekregen op je vraag!

De pleisters zijn inderdaad waterdicht dus in principe zou je moeten kunnen douchen. Ik heb alleen wel netjes gewacht tot de hechtingen eruit waren, vond ik wel zo'n fijn idee.

Ik heb gewoon met bh gedouched en gezorgd dat deze niet al te nat werd, best lastig maar m'n vriend had me geholpen en ik werd er nog best creatief in.

Nog 5-7 dagen en je kunt weer lekker douchen!! Maar pas op met je armen boven je hoofd houden he!

Groetjes

Heb je trouwens al een afspraak gemaakt voor het knippen van de knoopjes? Dan zie je ook je littekens, is leuk voor de eerste keer! :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Ik zag dat je in de chatbox al antwoord had gekregen op je vraag!

De pleisters zijn inderdaad waterdicht dus in principe zou je moeten kunnen douchen. Ik heb alleen wel netjes gewacht tot de hechtingen eruit waren, vond ik wel zo'n fijn idee.

Ik heb gewoon met bh gedouched en gezorgd dat deze niet al te nat werd, best lastig maar m'n vriend had me geholpen en ik werd er nog best creatief in.

Nog 5-7 dagen en je kunt weer lekker douchen!! Maar pas op met je armen boven je hoofd houden he!

Groetjes

Heb je trouwens al een afspraak gemaakt voor het knippen van de knoopjes? Dan zie je ook je littekens, is leuk voor de eerste keer! :14:

dankjewell voor je berichtjee! ik ben net lekker uit de douch wat voelt dat lekker zeg:D

ik heb alleen nog geen afspraak gemaakt? wanneer moet ik ze der uit laten halen denk je? zal ik een afspraak maken voor volgende week dinsdag of? :116: XxxxxxxxXje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat wil ik geloven! :4:

De knoopjes moeten worden geknipt 10-12 dagen na je operatie dus maandag of dinsdag is prima ;)

Dan worden je pleisters verwijderd en knipt je huisarts het knoopje eraf, de hechting zelf is oplosbaar dus die blijft zitten!

Als het nog bloed dan moet je nog even een pleistertje erop plakken en anders ben je klaar!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nurse ! nee ik word morgen geopereerd om 9 uur ( ben zenuwachtig)!

toen ik die foto's had genomen was echt de eerste keer dat ik er echt naar had gekeken en vond ze zo lelijk!

wat leuk dat je al een afspraak hebt voor een consult naar welke kliniek ga je?!

ik heb wel een tip voor je schrijf van te voren alles op over wat je wilt weten want geloof me zodra je daar bent vergeet je alles :106:

uit mijn omgeving weet niemand het behalve mijn moeder en mijn oma.

ik ben half turks ( en mijn turkse kant moet er niks van hebben dus ik hou het lekker voor me zelf:)

Groetjesssss Xxx

Hey sorry voor de late respons :) hoop dat alles goed verlopen is bij jou, maar ik zal het straks wel lezen waarschijnlijk. Ik ga op consultatie bij dokter Nolens uit kortrijk omdat ik van die kanten ben. Er gaan er hier wel heel veel naar Genk enal hé, maar ik vind dat wat te ver rijden, als er dan iets misgaat ofzo en je moet meerdere malen terug ik zou liever iemand dichter hebben. Van mij is het nu enkel 1 vriendin die het weet die zei alé je gaat dat toch niet doen en mijn moeder die eigenlijk ook die reactie gaf in het begin en mijn vriend die zegt dat het niet nodig is. dus heel veel voorstanders heb ik jammergenoeg niet!

groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Fijn dat het goed met je gaat!

Het is normaal hoor dat ze niet gelijk dalen! Je moet het zien als 2 verschillende operaties met elk hun eigen herstel. Komt dus helemaal goed!

Groetjes

okee thankyou :109: ben al gelijk een beetje gerustgesteld:D ik heb wel nog een vraagje ik heb vandeweek voor bh's gekeken maar bh's in 70 cup D/E met vulling zijn haast nergens te vinden waar haal jij je bhs? :116: XXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan best lastig zijn!

De meeste van mijn bh's zijn 75C's van de Zeeman, daar hebben ze heel mooie setjes voor weinig geld.

Maar de Livera en de Hunkemoller hebben wel een redelijk aanbod in maat 70.

Ook shop ik veel op Ebay, weet niet of je er bekend mee bent, maar dan moet je eerst even een Paypal account aanmaken.

Dan kun je zoeken op 32d/32dd!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

lievee meide :64: me linker borst wil maar niet zakken en het is vergeleken bij me rechter borst echt een rondje:( ik begin me nou echt een beetje zorgen te maken hoor :rolleyes: ik weet dat het nog moet zakken maar ben nu 3 weken po en me rechter is mooi gezakt de linker ook wel maar hij zit gewoon hoger :unsure: ze voelen wel gewoon allebij lekker zacht aan. zal ik het nog even aankijken of zal ik toch maar even contact opnemen met de kliniek? XXXXXXXXX ik zal vanavond even foto's plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.