Ga naar inhoud

2bloemkooltjes : 13 Maart 2012 : Het Gelre Ziekenhuis : Zutphen


Gast 2bloemkooltjes

Aanbevolen berichten

Gast 2bloemkooltjes

Hallo mensen op dit forum.

Ik ben tweebloemkooltjes ben 25jr en wil graag een bvk willen laten doen.

Verder heb ik klachten van mijn te zware borsten, en heb mentaal ook last van. Werk in een mannenwereld er word dus afentoe raar over gesproken.

Moet nog 5kg afvallen, dan wil ik mijn eerste concult inplannen

Verder woon ik in Overijssel welke klinieken zijn voor mij het beste. Mag ook nog Gelderland zijn. Wat is jullie ervaring en hoeveel kliniken hebben jullie bezocht voordat je de beslissing had gemaakt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast 2bloemkooltjes

Vandaag eens contact opgenomen mijn verzekering.

Wou weten of het word vergoed bij bepaald klinieken...

Weer zo even duidelijk.

100% gecontracteerd

80% niet gecontracteerd van de gemiddelde operatie.

Wou weten of bergman en velthuis klinieken 100% werden vergoed..

Maar dat was te lastig voor de dame aan de telefoon..

Moest je maar aan de kliniek vragen of ze voor 100% gecontracteerd waren..

Iemand ervaring met zilveren kruis achmea.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Hallo,

Ik heb een vraagje betreft het eerste consult.

Zijn jullie alleen gegaan of had je iemand meegenomen?

Een paar jaar geleden was ik alleen gegaan, mijn ouders wilde niet mee.

Weet niet waarom maar ja. Wil nu eigenlijk wel dat er iemand mee gaat.

Omdat ik bij klinieken langs wil.

Of toch lekker alleen gaan?

Hoe heb je het je ouders cq familie verteld.

k zelf ben al een tijdje met deze vraag bezig.

Alvast bedankt

2bloemkooltjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al was ik goed geïnformeerd op voorhand , 'k vond het consult toch overdonderend . En in de WK ging het snel : dat is nog niks veranded zo te lezen op het forum .

Ik was blij dat mijn partner meeging want had zelfs het aantal cc gemist van opwinding :rolleyes:

Een paar vragen die je absoluut wil stellen best opschrijven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou iemand meenemen! Ik heb de helft namelijk niet meegekregen wat ze verteld hadden! Vond het denk ik zo spannend en je krijgt zoveel informatie, dat er veel langs je heen gaat..

Ik zou dus iemand meenemen, ik had me zus en me moeder meegenomen. Succes met kiezen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij een kliniek alleen geweest, dat was ook meteen de eerste keer, dus ik was nogal overrompeld door hoe snel t ging, dat ik uiteindelijk helemaal geen vragen heb gesteld.

Bij de andere 2 klinieken is m'n moeder meegeweest. Dat vond ik zelf wel prettig, maar zij zelf achteraf ook. Ze heeft nu een veel beter beeld bij wat er gaat gebeuren en ze snapt nu ook heel goed waarom ik een BVK wil laten doen.

Als er iemand meewil, zou ik dat zeker doen. Kan je er na de hand ook nog met iemand over praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! op mijn eerste consult heb ik een zeer mondige vriendin meegenomen, en dat was maar goed ook, ze heeft veel vragen voor mij gesteld!!

ik heb daarna nog meedere consults alleen gedaan, maar wel met een spiekbriefje met vragen erop!!

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

even wat info ingewonnen bij het betreffende ziekenhuis waar ik toen was geweest.

Het was dus in 2007 dat ik langs ben geweest voor de BVK.

Even checken of de 70kg van toen kloppen.

Het klopt nog dus dat wat ik in mijn hoofd had klopte gelukkig.

Ja het stond er nog in alleen moet toch een nieuwe (of veranderde) verwijzig hebben.

Alleen is er een klein beetje een pad stelling bij mij. De telefoonniste van het ziekenhuis zei dat de eerste afspraken weer worden gepland in Januari. Of ik deze week de verwijzig nog kon regelen.

Dan kon ze mij inplannen voor januari. Weer bij de zelfde arts als toen.

Doen?

Vooral omdat je weer de verwijzig nodig hebt. De Huisarts ziet me komen, ben dit jaar zo vaak bij hem en haar geweest.

Vanmiddag nog voor de griepprik.

Weer een kleine barierre!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou welkom op het forum...mag ik vragen bij welke dokter en Pc je allemaal bent geweest en wat je hebt gekozen..

Ik zelf ben nu anderhalfmaand verder en ben echt super blij met mijn nieuwe kleine borsten...er is echt veel afgegaan..

Heb je ook al je zorgverzekering vergoeding binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Nou welkom op het forum...mag ik vragen bij welke dokter en Pc je allemaal bent geweest en wat je hebt gekozen..

Ik zelf ben nu anderhalfmaand verder en ben echt super blij met mijn nieuwe kleine borsten...er is echt veel afgegaan..

Heb je ook al je zorgverzekering vergoeding binnen?

Ik ben alleen in verleden langs geweest bij doktor swencke ofzo iets in Deventer Ziekenhuis.

In januari mag ik weer langskomen voor concult, was toen te zwaar. Ben nu bijna op het gewicht wat ik moet hebben.

Weet alleen niet wat je bedoeld met: Heb je ook al je zorgverzekering vergoeding binnen?

Ik heb nog geen toestemming aan de verzekering gevraagd, moet allemaal nog gebeuren.

Omdat ik toen was afgewezen.

Wil ook nog een afspraak maken bij velthuis kliniek. Dat heb ik nu nog niet gedaan.

Ik kon een paar jaar geleden de knop niet vinden voor het afvallen en nu wel.

Daarom heb ik weer de knoop doorgehakt om alles in gang te brengen.

heb nog geen definitiefe beslissing gemaakt, kliniek of ziekenhuis.

Moet nog voor het tweede (eerste 5 jaar geleden)

Gr bloemkooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

22 december naar velthuiskliniek in velp eerte afspraak arts mevr oostrom.. Alleen ze zijn wel lastig. Moet ook voor de kliniek een verwijsbrief hebben! Dacht dat dat niet hoefde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Weet eigenlijk niet wat ik er mee moet,

Had vandaag een mailtje ontvangen van pc-stedendriehoek.

Deze mail had ik een tijdje geleden gestuurd naar hun, kreeg ik vandaag antwoord op. Omdat het lang duurde had ik ze maar gebeld.

Daar krijg ik een heel ander antwoord.

Waar moet ik nou aanhouden.

Als ik die mail van vandaag zie moet ik nog zeker een jaar door lijnen.

Terwijl ik ze van de week had gebeld daar zeiden ze inderdaad terugkomen bij 70kg..

Mijn mail:

> Geachte Heer/Mevrouw,>>

Een paar jaar geleden ben ik bij jullie op eerste concult geweest.> Daar kreeg ik mee dat ik weer kon langs komen als ik wat kilo's kwijt zou zijn.>> Nu ben ik in die jaren weer aangekomen en afgevallen. Nu ben ik ook weer druk bezig met> lijnen.> Met een BVK als doel.>> Welk gewicht kan ik aanhouden wat ik moet/mag wegen als ik in aanmerking wil komen.>> Geboortedatum 1-08-1986> Lengte: 161> huidig gewicht is 74.6> Toen werk mij gezegd als ik 70 kilo zou wegen kon ik weer langskomen, geld dit nog steeds?> Moet ik weer een nieuwe verwijsbrief vragen aan de HA?> Was toen bij mevrouw Schwencke langs geweest nog in het Sint Josef.>> MVG>

antwoord :

Geachte mw. ....

N.a.v. uw vraag kan ik u berichten dat wij i.p. als gunstig gewicht hanteren uw lichaamslengtemin 100. Omdat het inmiddels een aantal jaren geleden is dat u bent geweest willen wij wel graag weereen verwijzing van uw huisarts ontvangen.Wanneer u zover bent om een afspraak te maken kunt u rechtstreeks contact opnemen met depolikliniek plastische chirurgie van het Deventer Ziekenhuis. In de hoop u met bovenstaand voldoende te hebben geinformeerd. Hartelijke groet,R. Huiskamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even alles op een rijtje :

Jij wil graag een borstverkleining?

Je hoeft het niet perse vergoed te krijgen van je verzekering?

Omdat je schrijft dat je nog niets hebt aangevraagd/ingediend bij de verzekering omdat je eerder ook afgewezen bent ;)

Je kan toch overal terecht voor een borstverkleining, of ben ik nou zo gek? Hanteren ze echt overal dergelijke richtlijnen?

Ik heb nergens op een weegschaal hoeven staan hoor, en mijn gewicht is echt niet ideaal!

Ik denk dat je geen slapende honden wakker moet maken, maar gewoon op consult gaan bij een kliniek die jou aanstaat, aangeven dat je een verkleining wilt en helemaal geen issue maken van je gewicht.

Kop op.... komt echt wel goed :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Alleen afgewezen door specialiat waar ik terug mag komen, tenminste volgens .afspraken vorige week bij 70kg.

Ga ook lang gewoon in januari bij ziekenhuis. Vind de andere afspraken met arts vaster.

In december naar kliniek in velp.

Miet wel betaald worden door verzek. Kan zelf niet betalen. Wel info ingewonnen bij verzekering.

Als alles goed gaat bij ziekenhuis of kliniek gaan ze kijken of ze het goedkeuren net als bij ieder ander.

Z hanteren eigenlijk overal bmi . Verzekering technisch tot 30.

Dit word niet veel gedaan, wel vaat bmi van 27.

Voor 27 moet ik nog 2.5kg

Sorry voor de foutjes getypt op de ipad

Uiteinderlijk ga ik er voor!!!!

Houd gewoon de 27 aan

Huidig gewicht is nu 72.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat je ha moeilijk gaat doen dan over een verwijsbrief ervoor?

Toen ik bij de pc was geloofde hij me op mijn woord toen ik zei hoeveel ik woog, hoefde echt niet op de weegschaal te staan.

Tis wel beter natuurlijk om het eerlijk te zeggen voor bij de narcose, maar dat kan je altijd alsnog eerlijk zeggen bij het vooronderzoek.

En als het hangt om een paar kilo voor wel of niet toestemming, probeer dan eens het citroensap dieet, dan vliegen de kilo's er zo af voordat je je afspraak heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.