Ga naar inhoud

2bloemkooltjes : 13 Maart 2012 : Het Gelre Ziekenhuis : Zutphen


Gast 2bloemkooltjes

Aanbevolen berichten

Gast 2bloemkooltjes

Hij vond het raar dat ik voor kliniek een verwijsbrief nodig had, voor het ziekenhuis deed hij niet zo moeilijk.

Heb hem nu ook voor de kliniek gehaald

Kun je mij meer vertellen over de citroensap dieet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

En je wilt perse niet naar het ziekenhuis gaan dan? Als ie daar nu wel een verwijsbrief voor maakt

Met het citroensapdieet eet je 3 citroenen per dag. Na elke maaltijd 1 citroen uitpersen en vermengen met glaasje water en gewoon opdrinken, tis ff wennen maar het helpt echt goed. Als je daarnaast ook nog je gewone dieet houd val je goed af. Als ik het echt streng doe en koekjes en snoepjes laat staan val ik zo'n 3 tot 4 kilo per week af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen op dit forum.

Ik ben tweebloemkooltjes ben 25jr en wil graag een bvk willen laten doen.

Verder heb ik klachten van mijn te zware borsten, en heb mentaal ook last van. Werk in een mannenwereld er word dus afentoe raar over gesproken.

Moet nog 5kg afvallen, dan wil ik mijn eerste concult inplannen

Verder woon ik in Overijssel welke klinieken zijn voor mij het beste. Mag ook nog Gelderland zijn. Wat is jullie ervaring en hoeveel kliniken hebben jullie bezocht voordat je de beslissing had gemaakt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik hebzelf een borstvergroting gedaan en woon ook in overijssel en velthuis kliniek staat als 1 van de beste klinieken..

Ik heb een vriendin die heeft het ook daar laten doen een bvk en die is er erg tevreden mee..

Wij hebben allebei dr S Hamburg gehad.

Ik heb er zelf ook goede ervaring mee wat betreft de verzorging wat je na de behandeling krijgt.. Ik moest zelf een nacht ter obesevatie blijven..

Ik ben in Hengelo zgt geweest en ik kreeg een eigen kamer in het zotel het is net een hotel kamer.. Gelukkig mocht mijn man bij mij slapen,want dat wou ik graag en het was ook tegen een betaling van 57 euro mogelijk.. hij kreeg ook een ontbijt bij inbegrepen en mocht van gebruik ban maken als je het maar opschrijft..

Dus als je het heel eng vindt om daar alleen te zijn en je wilt iemand bij je hebben is dat ook mogelijk.. en dat vindt ik wel een hele fijne ervaring..

Nu moet ik nog wachten hoe alles gaat lopen maar tot nu toe heb ik nergens last van alleen hele gevoelige borsten..

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Helaas kan ik daar niet terecht, imv verzekering. Ga nu naar kliniek velp, mevr oostrom.

Weet niet hoe daar het is geregeld met overnachten.

Denk dat ik mijn ouders als het daar gebeurt naar een hotelletje stuur. Zijn ze iedergeval dicht bij.

Zie wel waar het nu uiteinderlijk word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Zou jou ook wel lukken!

Even streng zou best kunnen, misschien een paar dagen sporten wil goed werken. Helaas drie oms aangkomen deze twee dagen dus weer even de toywtjes aanknopen

Waarom zijn moeders altijd zo onvoorspelbaar? Ik we hadden visite, vroegen waarom ik aan het advallen was. Dat had ik niet berteld maar zij gewoon dat je het graag wilt. Gewoon afvallen ga ik even naar boven gaat ze het vertellen!? Waarom, vraag ik het word ze boos... Zeg ze later sat zij een bvk nooit zou doen zo is het toch ook goed en mooi.. Ja wat moet ik er mee?

Gr bloemkooltje

Sport je normaal? Misschien kun je daar wat extra zweten en de kilotjes gaan eraan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja komende week maar een paar keer extra naar de sportschool denk ik ;)

Ben dit weekend weggeweest en dat was denk ik niet echt bevorderlijk voor het afvallen haha, maar ik zal het morgenochtend wel zien op de weegschaal.

Ik heb je een pb gestuurd op het andere forum, voor wat je moeder zei.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast 2bloemkooltjes

baal vandaag verschrikkelijk..

Zou morgen het consult hebben.

Hebben ze vandaag afgebeld...!!

De arts die ik zou hebben die deed deze grote maten niet..

Lekker laat dat ze bellen, helemaal op voorbereid..

Nu moet ik weer wachten tot 5 januari, nu inplaats van velthuis velp naar enschede..

Nu de planning arts -- x bakker..

Kijken of hij het wel kan.

Als ik toch in velp zou willen zou ik pas halverwege februari langs kunnen komen bij een andere arts..

Door door te vragen ben ik nu sneller aan de beurt. Maar wel in enschede, dat is ook dicht bij mij.

Wou hier eerste instatie ook heen, maar dat kon volgens die medewerker.

Die heeft wel heel goed opgelet!! Niet dus..

Ben nu 66.8 kg..

Gr bloemkooltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast 2bloemkooltjes

Vandaag consult gehad.

Nu moet ik nog even wachten op de volgende consult. Dan kan ik de knoop doorhakken.

Bij velthuis heb ik iedergeval de brief meegekregen voor de machtiging.

Kan op de post doen als ik de beslissing neem

Als het hier word word het gelift met ankermethode.. Als het dan meezit met de machtiging ben ik medio maart aan de beurt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou medio maart is best vroeg hoor....ik weet nog dat ik meer dan een halfjaar moest wachten ....dus heb je nu de knoop doorgehakt of wacht je op meer consults bij andere PC's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Nou medio maart is best vroeg hoor....ik weet nog dat ik meer dan een halfjaar moest wachten ....dus heb je nu de knoop doorgehakt of wacht je op meer consults bij andere PC's?

Ik heb de knoop doorgehakt! Ik hoop volgende week. Ong 20 januari krijg ik de machtiging terug. Planning van de verzekeraar.

Ik had zo'n goed gevoel van de arts, dus ben niet op tweede consult geweest. Vond het anders te moeilijk om te beslissen.

Maart waren plekken vrij, ik ben blij dat ik niet lang hoef te wachten. Ziekenhuis was de wachttijd langer..

Hopen op een posi reactie machtiging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Weer een fout met aanvragen machtiging.,,

Ik baal ervan!

Ga ervan uit dat het geen medio maart word.

Was alleen als alles een beetje opschoot..

Niet dus,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.