Ga naar inhoud

Itsme78 : 4 februari 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hey Patries,

Ik kwam dat hoofdzakelijk tegen op Amerikaanse sites. Ik heb bijvoorbeeld veel gehad aan www.justbreastimplants.com. Die protheses geven wat ik begrijp bij overvulling wel een iets meer "fake" uiterlijk. Dus dat kan voor sommigen wel een groot nadeel zijn.

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Daatje,en Patries,

Ik ken het eerlijk gezegd niet,heb er welees van gehoord,maar me ooit i verdiept eerlijk gezegd.Ik heb altijd zoiets va als ze het in nederlad niet doe zal daar wel een reden voor zijn..

Maar daarentege had ik natuurlijk ook iet verwacht dat ik over zoiets na zou kunnen denken bij plaatsing van 700cc,ga je er toch niet van uit dat je je moet verdiepen in zoiets...je geeft aan Daantje dat ze een andere vorm hebben,dat ronde"neppe" hou ik dus echt niet van.Ik wacht nog steeds op antwoord van dr van Selms,wellicht vraag ik hem naar zijn mening over die implantatren.

Zal wel dure bussiness zij vrees ik..en geld is net wat ik niet over heb op het moment..( zoals zovelen met mij)

Ik moet echt even het mailtje afwachten,hopen dat ik wat duidelijkheid krijg!

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Els,

Ik snap je helemaal. Je kunt het wellicht vragen aan dr. Van Selms. Tja en de look kan dan idd echt een probleem zijn.

Bij 700cc verwacht je gewoon zeker flinke projectie....

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daatje,en Patries,

Ik ken het eerlijk gezegd niet,heb er welees van gehoord,maar me ooit i verdiept eerlijk gezegd.Ik heb altijd zoiets va als ze het in nederlad niet doe zal daar wel een reden voor zijn..

Maar daarentege had ik natuurlijk ook iet verwacht dat ik over zoiets na zou kunnen denken bij plaatsing van 700cc,ga je er toch niet van uit dat je je moet verdiepen in zoiets...je geeft aan Daantje dat ze een andere vorm hebben,dat ronde"neppe" hou ik dus echt niet van.Ik wacht nog steeds op antwoord van dr van Selms,wellicht vraag ik hem naar zijn mening over die implantatren.

Zal wel dure bussiness zij vrees ik..en geld is net wat ik niet over heb op het moment..( zoals zovelen met mij)

Ik moet echt even het mailtje afwachten,hopen dat ik wat duidelijkheid krijg!

Groetjes mij

ja je hebt gelijk...

duurd wel lang? dat je antwooord krijgt? of lijkt dat maar? ik heb niet zoveel geduld hoor haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duurt voor zijn doen wel lang ja,voorheen toch vaak met een dag een reactie terug.

Had begin vd week al gemaild en toen wel respons gehad,maar dus niet op de voor mij belagrijkste vraag hoe dit toch kan,daarop zelf direct geantwoord met de vraag of hij dat svp alsnog wil doen en na paar dagen nogmaals....maar helaas nog niks.Nu kan het natuurlijk zijn dat hij gewoon een paar dagen weg is,hoop echt 1 dezer dagen respons te krijgen.

Kan ( helaas) natuurlijk ook niet verwachten dat hij direct reageerd,hij zal meer mail krijgen.

Hoop alleen dat het niet uitmaakt dat het al 8 maanden geleden is dat ik mn wissel heb gehad,en dat ik dan niet meer belangrijk ben..onterechte gedachte misschien,maar er gaat van alles door je heen op momenten dat het allemaal hoog zit.

Ik wacht iig tot woensdag,heb ik dan nog geen antwoord,zal ik oponieuw mailen.

Bedankt voor jullie medeleven dames,doet me echt goed

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb vd week het SLAZ gebeld en vernomen dat dokter va Selms deze week afwezig is,dus ga ervan uit dat hij met ( een ongetwijfeld) verdiende vakantie is.Dus geen wonder dat de reactie even op zich laat wachten.

Ik ga ervan uit dat zodra hij er weer is ik die wel krijg.Zal da zijn antwoord met jullie delen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik heb reactie van dr van Selms gehad,heb de mail gekopieërd en hier zometeen neergezet.

Zelf denk ik dat ik de implantaten volledig achter de spier heb,heb ik net ook even teruggemaild,en laat ik voorop stellen dat ik niet over implantaten van 1000cc ben begonnen...dr van Selms denkt duidelijk weer gewoon met me mee en ik vrees dus dat als ik wil krijgen wat ik hebben wil ( borsten als Daantje 77 bijvbld) ik aan zulke volumes moet gaan denken...en dat gaat me te ver,hoezeer ik nu ook verdrietig ben van het geen ik niet krijgen kan,maar er zijn grenzen,zeker als het om de gezondheid van je lichaam gaat.Zodra we eruit zijn of ik de implantaten idd achter de spier heb en of verplaatsing ervan nog wat uit kan maken horen jullie het weer..groetjes

Mail dr van Selms:

.Volgens mij heb je de protheses dual plane , dat verklaart ook de fraaie vorm zonder randen zichtbaar in de bovenpolen.Feit blijft dat de volume toename naar een 800 TRX de enige optie blijft , en ook gewoon in de zelfde holte.Je hebt gewoon heel veel vulling nodig om een beetje borst te maken, er zit echt verder geen eigen vulling die al borst zou maken.Daarbij ook de breedte van de borst , kortom de borst is echt wel groot, zeker als je die met anderen vergelijkt.

Een 1000 cc borst gaat echt op den duur tegenwerken, moet je niet onderschatten, daar loop je niet lang gelukkig mee rond, zal al snel leiden tot nieuwe correcties ben ik bang.

Sterkte, groeten Dr van Selms

-----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,

Jeetje, lastig voor je. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer blijkt dat je de protheses dual plane hebt, je je er bij neer legt. Mocht dit niet zo zijn, zou het allicht een optie zijn wanneer je wel voor dual plane gaat. Heel misschien zie je dan meer van de projectie naar voren... Maar ik kijk heel vaak naar je pics en blijf het zeggen, keer op keer; je hebt echt wel grote borsten nu. Behoorlijk groot zelfs. Het oogt alleen meer in de breedte dan naar voren. Maar zo is bij jou ook je bouw. Door het jaren lang trainen wat je zeker kunt zien (positief bedoeld), is je bouw breed. Ik vind je borsten zoals ze nu zijn, ook al heeft het niet jouw voorkeur, wel bij je lijf staan. Ik weet niet of het een troost is voor je nu je antwoord hebt van Van Selms, maar mogelijk wordt t dat nog wel. Je weet iig dat je niet (te) ver wilt gaan en mogelijk je gezondheid op t spel wilt zetten. Dat is op zich zeer positief. Het maakt dat je ziet dat ook al wordt je wens niet vervuld, niet alles goed voor je is. Het maakt de beslissing om je erbij neer te leggen misschien makkelijker.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je lieve woorden Pat!

Heb alweer antwoord terug gehad en ze zitten idd dual plane,want hij plaatst ze al jaren niet meer volledig onder de spier...bizar dat ik dat niet heb meegekregen na de wissel..maar ik was nu eenmaal 1 brok emotie toen..

Maar dat maakt dus dat ik niet veel kanten meer opkan,die bizarre opvullingen gaan me een tree te ver.

En ik weet dat als er nog een optie was ik deze ook zeker had gekregen van van Selms,zeker met jouw story in mn achterhoofd,van ook al is hij er niet direct een voorstander van,hij erkent wel dat het kan en doet het dan ook omdat het jou blij maakt.

Ja,de trx 800 zou nog een optie voor me zijn,maar die 100cc zie je bij mij ook niet terug vrees ik,en dan wordt het wel een heel duur grapje.

Pff,vreet energie dit..lieve dames,ik blijf jullie volgen,zal voor mezelf beter zij hier even een tijdje niet meer te komen en foto"s te bekijken..maar weet dat het bloed toch kruipt waar het niet gaan kan...

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Naast me neer leggen lukt deze week nog niet,maar kon ik verwachten natuurlijk.Heb op alles antwoord gehad,behalve op mijn herhaalde vraag of plaatsing voor de spier had gekund,dus dat weet ik nog steeds niet...maar ga hem niet weer mailen,heb die vraag nu 2 x gesteld.Maar kan zelf wel invullen vrees ik dat als ik ze voor de spier zal hebben het echt ballen worden en dat vindt ik niet mooi.

Soms wordt ik moe van mezelf,dat ik het niet naast me neer kan leggen en het accepteer zoals het is,maar het blijft het besef van 4 x onder het mes geweest te zijn ervoor met bijkomende kosten,dan hoop je toch dat je eindigt op wat je hebben wilt....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo itsme..

ik lees net je verhaal. en wat een verhaal zeg..

ik heb zelf 16-10-08 een borst vergroting laten doen waar ik achteraf ook zeer door

teleur gesteld was.

255cc anatomic mc ghan mf.

nu 21-10-09 een nieuwe bv 450 en 410 mc ghan lfx ivm verschil.

zover ik nu zie denk ik nou ik had makkelijk 600cc kunnen hebben... hihi vind grote borsten ook mooi.

maaar denk dat dit uiteindelijk wel zo natuurlijk is, het is niet klein denk ik dan maar..

ik vind jou borsten echt zo mooi de vorm de maat..

begrijp dat idd na 700cc je dan iets meer verwacht ja..

maar wat denk je dat er gebeurd met die 800cc ..dat is maar zo een minimaal verschil

dan ben je vast weer teleur gesteld.. of zit daar echtra veel projectie naar voren??

ik hoop dat je eruitkomt wat t worden gaat

groetjes deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deborah,

Dank je voor je reactie,wat vervelend dat jij ook teleurstelling n.a.v een bv hebt moeten meemaken,hoop dat je nu wel happy bent,al heb je natuurlijk nog maar kort geleden je wissel gehad en moeten ze hun plek nog vinden.

Ik ga ook niet voor de 800cc hoor,vermoed dat dat verschil met nu idd minimaal is en dat is me het geld niet waard ( niet dat ik dat geld klaar heb liggen hoor,heb er ook altijd voor moeten sparen)

Heb jij ook een foto-album? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

... ik las laatst dat Daantje met haar 800cc er maar een maat op vooruit is gegaan. Ze zijn aleen veel voller en ronder geworden. Ik geloof dus ook dat de cupmaat niet iedere keer met 110cc vooruit gaat. Dan zou Daantje op een I-cup zitten en zij zit op een F/ G cup. Het gaat dus vaak niet eens om de cup-maat maar om hoe je borsten passen bij je lijf en ik val in herhaling bij Els, maar mijn mening ken je al. Jou borsten passen super bij jou lijf! Alleen moet je het zelf zo zien en dat is niet... Je schreef net dat je vrend niet begrijpt waarom je niet tevreden bent en hij dat wel is. Dat siert hem ook weer. Mijn vent liet mij merken dat hij tevreden zou zijn als ik het zol zou laten maar dat hij heel blij zou zijn wanneer ik het zou laten veranderen. Dat is fijn omdat ik het zelf ook zo graag zil, maar als dat niet zo zou zijn geweest, was hij er niet happy mee geweest, dat zou ik moeilijk vinden denk ik. Foto's zijn ook maar foto's. Wanneer je iemand in het echt ziet en meemaakt, begrijp je het beter en zie je goed wat past.

Maar uiteindelijk zijn we allemaal vrouwtjesmensen met onze wensen en willen we ons gelukkig voelen met wat we hebben gekregen. Dat geldt ook voor jou.

Liefs! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deborah,

Dank je voor je reactie,wat vervelend dat jij ook teleurstelling n.a.v een bv hebt moeten meemaken,hoop dat je nu wel happy bent,al heb je natuurlijk nog maar kort geleden je wissel gehad en moeten ze hun plek nog vinden.

Ik ga ook niet voor de 800cc hoor,vermoed dat dat verschil met nu idd minimaal is en dat is me het geld niet waard ( niet dat ik dat geld klaar heb liggen hoor,heb er ook altijd voor moeten sparen)

Heb jij ook een foto-album? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.

Groetjes

haai..

Ik ben hier nog zo nieuw en nu is alles al veranderd.....

ik snap t even niet meer allenmaal nhaha

hoe maak ik een foto album aan????

en wat betekend wachtwoord bij pb ofzo ik vind die wacht woorden nooit haha

zo snel ik weet hoe het werkt komen er fotos

denk dat je wel de juiste keuze maakt om het zo te laten ze zijn erg mooi

en idd het kost een godsvermogen vooral 4x.

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Els lieverdje,

Thanks! Dat je zo'n lieve bf din bent! :116: Echt fijn om te lezen dat ik niet alleen ben! Ook al gaat het nu nog niet zoals jij wilt, ook daar komt een oplossing voor? Ik ben zelf steeds meer zenuwachtig over hoe het me zal staan, hoe het aan zal voelen, of ik me eindelijk weer trots en happy zal voelen, hoe het moet met een push up bh die niet meer te krijgen is en de risico's dat grotere implantaten met zich meebrengen... Hoe zal het er uit gaan zien? Is mijn huid niet te strak? Past het me wel? Ik doe niets anders meer dan denken aan en dromen over mijn nieuwe boobs. Een complete obsessie is het geworden. Hopelijk is het t waard straks! Ik hoop zo dat er binnen nu en niet al te lange tijd jij me schrijft en zegt dat er een oplossing in zicht lijkt voor je. Pffff...

Hou vol lieverdje! Heel veel liefs en ik hou je op de hoogte, met al mijn vorderingen, vehalen en veel foto's!

:38: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi allemaal,

Ik heb me een tijdje op de achtergrod gehouden hier omdat ik het moeilijk had met mijn eigen boobs.

Zoals jullie weten blijf ik ze te klein vinden.

Vandaag dan ook wederom naar van selms geweest met de vraag hoe het toch kan en of er nog wat mogelijk is.

800 cc zou dus nog kunnen ,maar geeft dan vooral meer breedte en hoogte en geen projectie naar voren ( 2,2 mm),wat zou betekenen dat ze zowat oder mn oksels zullen komen te zitten en onder mn sleutelbeen...ook weer iet echt de bedoeling.

Voor de spier zal weinig verschil geven zedi van Selms en ben zelf ook wel bang dat je dan de randen sterk ziet.Kortom,niks wat het de moeite waard maakt nog een keer te gaan voor dat geld.

wel gaf dr van Selms me toe dat ik een uitzondering ben,dat het echt niet vaak voorkomt dat borsten zo 'klein" blijven met 700cc.

had ook naar Bruno gewild in principe ( de bigboobyman) , maar vertrouw toch teveel op van Selms,en kan als ik heel eerlijk ben zelf ook wel bedenken dat voor de spierplaatsing erg nep gaat ogen bij mij,en hoe groot mijn wens voor grote borsten ook is,dat zal niet haalbaar zijn...daantje77 blijft voor mij op nr 1 staan,maar zij had al hang en borst van zichzelf.

Kijk ik naar patje,heeft ze nu kanonnen,maar zullen altyd wat "nepper"blijven ( pat weet hoe ik erover denk en wat ik ervan vindt,en ik weet dat zij dat juist mooi vindt,dus dit is geen aantijging naar haar toe mede forummers,ben juist heel blij voor haar dat zij heeft gekregen wat ze wou)

Maar ook pat had meer hujid en hang dan mij,dus zal betekenen at ik echt randen zal krijgen.

Ik blijf mezelf bizar vinden,va 240cc naar 430cc,naar 560cc,naar 700cc,en dan nog blijven steken op deze maat...

Zuur,dat is het woord,zuur dat het me niet gegund is,maar zal me er nu echt bij neer moeten gaan leggen,aders wordt ik gek.Hou in mn achterhoofd dat het niet mooi zal worden als ik weer zou gaan,en dat zal me ook niet gelukkig maken,zo'n resultaat.

Sjugt...maar denk dat mijn verhaal er wel 1 op zich is en dat het voor sommigemn belangrijk is te weten dat het ook zo kan gaan.omdat het zo vaak over het aantal cc"s gaat,zegt dus lang niet altijd alles....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt balen voor je dat je niet blij bent met je borsten....

Ik vind ze echt prachtig en heel mooi bij je figuur passen, absoluut geen kleine borsten! :D

Maar je moet het natuurlijk zèlf mooi vinden... ik hoop dat dit op een dag toch zo is!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey din! :54:

Ben het met Nina eens, maar dat wist je al. Ik vind het supers sterk van je dat je nogmaals naar Van Selms bent gegaan. Toch opnieuw wilde horen of er een mogelijkheid zou zijn tot... Dit lijkt niet zo te zijn. Goed van je dat je het nu een plekje gaat geven. Iedere vrouw weet dat niets moeilijker is dan je ontevredenheid suszsen en opzij zetten. Maar het siert je dat je dit nu wel doet! :119: Ik weet niet wat Bruno je zou hebben gezegd, maar 1 ding weet ik wel, Van Selms geeft je ook een eerlijk en goed advies. Niets is minder erg dan straks te eindigen met groter ogende boobs op de spier, die vol zitten met rimpelin, opgeblazen ballen lijken, of met randen zichtbaar. Want eerlijk, je boobs hebben dat nu allemaal niet!!! Behalve de maat zijn ze wel mooi!!!

Dappere dodo! K ben trots op je!

...nog 1 vraagje; heeft Van Selms je gezegd dat het wel kon op de spier bij je nu?

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nina, dank je voor je lieve woorden.

@ Patje,

Zo dapper voel ik me nog niet hoor..maar moet het idd een plekje gaan geven nu.Er is nog ietsjes mogelijk dus,maar dat zal me een resultaat geven wat ik niet wil..dus houdt het op.

Van selms gaf niet duidelijk een antwoord op de op de spierplaatsing,wel liet hij weten dat het weinig aan extra projectie zou geven,wel bovenin meer dus,maar onder zit de "echte"borst natuurlijk al.Zou hij me zeker niet aanraden op de spier.

Dus zou het kunnen,ja,maar wordt het er fraaier van bij mij..nee.

E ben er ook eindelijk achter wat hij bij mij met bred borstkas bedoelde,ik snapte het al niet,want draag gewoon omvang 75,maar kwam dus neer op de bredere bovenkant in zijn geheel,als je het zo bekijkt ook logisch..jij bent heel petite,dus heb je nu sowieso enorme boobs boven dat smalle middeltje e slanke schouders.

Ach,wie weet ga ik toch proberen wat droger te trainen zodat het wat groter oogt.maar mn spiermassa wil ik niet kwijt,kijken wat ik nog voor elkaar krijg.

Hoe voel jij je nu dan? Alweer helemaal 1 met je nieuwe dames denk ik?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik begrijp wat Van selms wilde zeggen. Laten we het er op houden dat het niet gaat, ook niet op de spier. Maar eh... Ik vind je nog steeds een dappere dodo, want je doet er tenminste iets mee. Dat maakt je sterk! O, ja en dan nog iets; het is een heel goed idee van je om je zo droog te trainen als mogelijk!!! Daarmee bereik je zeker een verschil! wanneer je daar voor gaat en probeert je voedingspatroon aan te passen, (ik weet uit ervaring dat die 2 absoluut samen gaan) kun je een hoop bereiken! Je past nu niet de boobs aan op je lijf, maar juist andersom. Waarbij je de borstspier helemaal met rust moet laten! Ik spreek ook daar uit ervaring, het oogt 100% goed wanneer je die spier niet gaat zien, zeker wanneer je droger wordt.

Wel gaaf want je kunt hiermee aan de slag. Het zal je zeker zelfvertrouwen geven aan je lijf te bouwen. Ik kan het weten, want buiten dit jaar om, heb ik nooit anders gedaan.

Met mij gaat het heel goed. Buiten die verrekte tepel die me zeer doet wanner die naar binnen trekt nu. Ik laat hem volgend weekend piercen. Maar mijn boobs zijn weer als van ouds, alleen dan een paar maatjes groter. Het herstel verloopt verrassend snel en goed en m'n protheses hebben het dalen ingezet. Nog even en dan is het allemaal achter de rug en kan ik weer terug naar mijn leven zoals het was. Weer vol zelfvertrouwen dat ik ervoor zeker ook had. Ik vond het afgelopen jaar een ramp, maar het heeft me nu dan uiteindelijk iets prachtigs opgeleverd.

Ik ga nu gauw mijn training van morgen voorbereiden.

Wens je alle goed toe! X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.