Ga naar inhoud

Itsme78 : 4 februari 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zal me even kort voorstellen.Ik ben 30 jaar en heb afgelopen februarie mijn 4e bv gehad.Oktober vorig jaar wissel gehad die niet helemaal naar wens was,was met 560cc en vondt het resultaat onvoldoende,nu 700 cc max.wat kon dus moet er vrede mee hebben.

Ik ben 1 van die aparte gevallen bij wie implantaten "klein 'uitvallen.

Mocht je daar meer over willen weten vraag maar raak,ik ben hier niet elke dag te vinden denk ik,dus als antwoord even op zich laat wachten weet je hoe dat komt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Ik zal even kort mijn story doen hier.

!e bv op mn 18e gehad,240 cc anatomisch achter de spier,van kleine a naar grote a , drama en teleurstelling.

2e bv op mn 19e,430 cc anatomisch achter de spier.

3e bv (dus de wissel) oktober 2008 560cc rond achter de spier,history repeating was een teleurstelling kwa grootte

4e bv februarie 2009 700cc rond achter de spier.

Nu zul je wel denken,2x niet tevreden..maar klopt dus wel super dokter van Selms uit Amsterdam gaf toe dat ook hij er van stond te kijken hoeveel er bij in moet om een beetje vulling te krijgen.Want dacht al dat het aan mij lag en ik onuitvoerbare wensen had.Maar niet dus,had alles te maken met mijn borstkas omvang,12 jaar oprekken vd huid door eerdere protheses en weinig eigen borst te maken.

En nu nog zal je het nog nooit zeggen dat er 700cc inzit,maar ik ben tevreden,mooie vorm,en mijn lichaam geneest supersnel dus weinig tot geen pijn gehad en hele mooie littekens ondanks ze 4 x losgesneden zijn.

Zo,dat was 12 jaar in een notendop.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!! :D

Allereerst welkom op het forum! Ik had je al gespot in het voorsteltopic en bij operatieverslagen ;) En nu even je verhaal gelezen! Meid, wat een verhaal zeg!! En dan toch nog best positief, wat goed!! Je bent dus echt één van de uitzonderingen, waar PC's met elkaar over kunnen praten, aangezien dit niet vaak voorkomt, lijkt me!

Ik probeerde gisteren al een kijkje te nemen in je album, maar ik denk dat je het album nog niet in je ' fotopagina' hebt staan op mijnalbum.nl ?? Want bij aanklikken op de link, kom ik op de homepage van mijnalbum...

Nou meis, nogmaals van harte welkom hier ;):116:

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,dank je voor je reactie.

En klopt,ik heb ruzie met mijn album pff,haha,Maar als het goed is kom je nu wel bij mn foto"s terecht?

Pat heeft me al geholpen met tips,bij het .nl forum had ik ze er toen zo staan.Probeer het nog een keer met de nieuwe link svp,anders komt het later goed,dan ga ik er vd week nog weer mee bezig.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey itsme,

Hij doet 't hoor! :D

En je borsten zien er mooi uit hoor, het heeft bij jou even geduurd ;) maar dan heb je wel wat! :3: Hahaha!

Geniet ervan!!! (& nog welkom hier!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

K heb je album bekeken!!! :blush: Wat een verschil nu met het begin. Het is mooi gezakt! Ik zie het verschil qua grootte alleen wanneer ik heel goed kijk. Maar volgens mij ook maar op 1 foto. Weet je, het blijft vreemd dat er bij jou zoveel in moest om dit resultaat te krijgen, maar net wat je zegt, eens moet het klaar zijn. Ze zijn wel mooi vol nu! Dat is uiteindelijk wel het belangrijkste. Het is echt waar dat het er bij iedereen anders uit komt te zien. Denk maar aan Daantje77 met haar 800TRX. Haar vergroting is weer heel goed zichtbaar. Maar zij had al flinke borsten voor ze ging voor haar 1e bv.

Ik vind ze nu mooi bij je. We zijn klaar schat. Nu fijn genieten!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Heb je foto's gezien hoor! :D En ik vind ze mooi nu!! Je zou het echt niet zeggen, dat daar 700cc in zit!

Maar net zoals Nina zegt... het duurde ff maar je hebt ze!! Eindelijk! ;) Nogmaals mn complimenten dat je er zo positief onder bent gebleven!

Geniet ervan, je hebt het zeer zeker verdiend meid!! :116:

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je topper!

Tja,Daantje77...werkelijk geweldige boobs!! Ik heb net zoals haar de trx)Maar mij niet gegunt dus,haha.

Wel lief dat je zo eerlijk bent,het heeft me in mn koppie ook wel even tyd gekost te accepteren dat dit bij mij maximaal haalbare grootte was.Maar is nu goed en ben zoals je weet tevreden.

En allang dankbaar dat ik nooit ergens last van heb gehad verder.

Byebye groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats, m´n verhaal ook nog maar ff hier... hahaha, was alweer vergeten dat je je topic hier ook had geplaatst! hahaha... :rolleyes:

Hey girl,

K heb je album bekeken!!! :blush: Wat een verschil nu met het begin. Het is mooi gezakt! Ik zie het verschil qua grootte alleen wanneer ik heel goed kijk. Maar volgens mij ook maar op 1 foto. Weet je, het blijft vreemd dat er bij jou zoveel in moest om dit resultaat te krijgen, maar net wat je zegt, eens moet het klaar zijn. Ze zijn wel mooi vol nu! Dat is uiteindelijk wel het belangrijkste. Het is echt waar dat het er bij iedereen anders uit komt te zien. Denk maar aan Daantje77 met haar 800TRX. Haar vergroting is weer heel goed zichtbaar. Maar zij had al flinke borsten voor ze ging voor haar 1e bv.

Ik vind ze nu mooi bij je. We zijn klaar schat. Nu fijn genieten!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schat, je bent er nog. Ja, t blijft gek. Ik wilde ook de TRX, Van Selms schudde nogal hard van ´nee´, dus maar n iet gedaan. Achteraf had ik die ook liever gewild. Maar hoe langer ik lees hier en veel verschillende vergrotingen op foto heb gezien, des te meer ben ik maar gewoon blij dat het er uit ziet zoals het doet bij mezelf. Eerlijk, zolang je lekker blijft sporten ziet je lijf er super strak uit en passen je borsten (qua maat) SUPER bij je! Heb jij niet net als ik dat je trots bent wat je hebt bereikt met je vergrotingen? zeggen tegen jezelf; "Ik ben trots op mijn Boobs, ze zijn super!" Hahaha... Je bent een kanjer! Moet je n's zien wat je hebt doorgemaakt om hier te komen!!! "

Ik vind ze TOP!

Liefs!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie ladys,

Ik waardeer jullie eerlijkheid.

Weet je,ik ben tevreden omdat ik wel moet,moet het naast me neerleggen nu,meer zit er niet in.Tuurlijk zijn er nog momenten dat ik het er echt heel moeilijk mee heb dat dit alles is na 4 operaties,had ze zo graag groter gewild.

Maargoed,het geld is op en geen ruimte meer bij me,dan kan ik niet anders dan me erbij neer te moeten leggen en dus iig tevreden zijn met de vorm en het volume ( hetgeen ik dus ook ben)

Des te blijer ben ik dus altijd voor degenen bij wie het allemaal na 1 operatie naar wens is.Ik gun het gewoon zowat iedere vrouw zich happy te voelen met haar borsten,of ze nu natuurlijk zijn of implantaten.

En ook realiseer ik me dat er vrouwen zijn die met vreselijke complicaties rondlopen na een bv,dat is natuurlijker nog erger dan niet tevreden zijn met de grootte.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Dank je wel nog voor je lieve complimentje in mn topic ! :blush:

Heb je foto's nogmaals bekeken ( samen met mn vriend, hopelijk vind je dat niet erg, maar hij is een echte boobie-fan, zogezegd) en hij vindt ze ook echt mooi hoor!! ( zn letterlijke woorden waren: nou das toch echt een mooi volle borst zeg!!)

Wilde je dit complimentje, zo uit een onbekende en onverwachte hoek, niet onthouden :)

Liefs!! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Tuurlijk vindt ik het niet erg dat je vriend meekijkt,dat weet je als je foto"s plaatst dat meer mensen kunnen kijken.En ook ik heb mijn vriend regelmatig foto"s van hier laten zien hoor,haha.

Enja,mijn borsten zijn ook mooi vol,het zure zit hem ih feit dat ik voor dit resultaat 4x onder het mes heb gemoeten ( plus de kosten die dat met zich meebrengt,al had ik het er wel voor over,letterlijk mn laatste spaarcenten,en heb de laatste keer niet het volle pond hoeven betalen)

Maar als ik die van jou zie of bijvbld die van Daantje77 denk ik: dat had ik ook zo graag gewild.En ik snap niet dat dat na 4x nog niet gelukt is ( los vh theoretische verhaal wat dr van Selms me daarover heeft uitgelegd)

Ik hoop ook niet dat ik als een klager over kom,probeer alleen mn gevoel uit te drukken hier.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, jij hebt er heel wat voor over moeten hebben om te komen waar je nu bent...........maar complimenten, het ziet er nu heel mooi uit.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esj,

Dank je voor je berichtje, weet je dat zeggen er meer : wat ik er voor over heb moeten hebben. Maar zo had ik het zelf nog niet eens bekeken..is idd niet niks 4 x onder het mes,maar was voor mij geen twijfel over,ik ging voor mn wens ( die dus nog niet behaald is met het maximaal mogelijke,grrr)

Jullie mogen best weten dat de heroperatie me mn laatste spaarcenten hebben gekost,maar dat had ik er toch graag voor over,nu weet ik dat er gedaan is wat kon,met de 560cc had ik nooit vrede gekregen omdat ik dan wist dat er dan nog iets meer in had gekund.

Ik vindt mezelf vrij bizar klinken als ik dit zo neertyp,ik heb op Daantje77 na de meeste cc"s van het hele forum geloof ik,maar je ziet het er dus niet aan af.

Aan de ene kant vindt ik dit forum super,om jullie ervaringen te lezen en mooie resultaten te bekijken,ad andere kant slingert het me even terug in het verdriet dat er voor mij niet groter inzit terwijl meneigeen van jullie het "al "met zo"n 350cc behalen.

Had ik het van het weekend nog met mijn vriend over,maar hij snapt me niet echt,snapt niet dat ik niet tevreden ben.Erg lief natuurlijk,want hem maakt het niet uit of ik nu grote of kleine borsten heb ( eerder kleiner,want echt groot houdt hij niet van)

Maar wel braaf foto"s voor me maken he,haha.Zet ik er binnenkort op,die er nu opstaan van juni heb ik zelf gemaakt,is toch anders dan wanneer ze gemaakt worden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Klikko-bakken achtergrond of niet, ze zien er SUPER uit! :blush:

Geen dank meis. :119: Lekker dat we toch naarmate de boel gaat zakken steeds meer tevreden zijn met het resulaat. Echt heel fijn. Ik heb nog een paar keer bij je gekeken, maar je ziet dus zo duidelijk verschil met de foto's van eerder. Klopt dat ze breed zitten. Niet gek als je idd denkt aan de vulling. Maar het past heel goed bij je. Gewoon bij de vorm van je lijf en je houding. Wacht maar tot ze strakkies nog wat soepeler zijn. Echt heerlijk. hahaha... ik heb zelf dat ik er maar moeilijk af kan blijven. Heerlijk om te voelen dat ze zachter worden. Van de zijkant ziet het er bij nu uit of ik een puch-up bh aan heb. Maar een echt vreemde bochel is het gelukkig niet meer. Van de onderkant van mijn litteken tot aan de tepel zit nu zo'n 12 cm. Ben daar best blij mee. In het begin toen ze nog zo hoog zaten was het nog lang geen 8! Ben wel benieuwd naar je zijkant. Ik zal binnenkort ook weer foto's maken. iig vlak voor ik voor die tepel ga. Ben dan 3 maand. po.

Nice! Echt top dat ze er zo mooi gaan uitzien bij je.

Liefs en geniet van je weekend, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan geeft een totaal foto toch een beter beeld dan close-up he.

Ik heb er wel aan zitten denken om te proberen om me weer helemaal droog te trainen ( heb 5 jaar gelee op een vetpercentage van 14% gezeten),dan zullen mn borsten een stukje groter lijken,maar heb er geen zin meer in er zoveel voor te laten.Ik train nog 3 tot 4 keer id week (kracht) ik weeg 74 kilo bij een lengte van 1.68.Zou ik een heel slank lijf hebben oogt het natuurlijk heel anders.

Een iets strakkere buik ga ik zeker weer voor zorgen,werk ik op mn gemak naar toe en dan ist goed.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Herkenning alom! Ja, ik kwam er ook achter dat een totaalplaatje er heel anders uit ziet bij mezelf. Vandaar nu ook andere foto's. Het trainen herken ik. Ik ben zelfs helemaal gestopt. Nee, mijn vetpercentage is 18 geweest. Dat vond ik al super. Maar dat was 1.5 jaar geleden. Ik trek het ff niet nu. Komt wel weer. Ik vind naast m'n buik m'n benen en vooral billen t belangrijkste. Armen, schouders en uiteraard borst laat ik maar een tijdje met rust nu. Maar ach, zal t niet missen. Buik strak toont al heel anders, ik zou daar bij jou ook als eerste op aan sturen. Maar 4 x per week is nog echt netjes! Wordt tijd dat ik ook weer n's ga beginnen...

Ik ben 1.73 en weeg 65. Vind het wel prima zo en idd heb geen zin om er weer zoveel voor te moeten laten als ik weer zo ver wil komen. Ik heb m'n vetpercentage al een tijd niet gemeten, maar als ik op de 23 uitkom, verbaast me dat niets. Maar ik leg me er even bij neer. Ik weet nog goed dat ik het voor mij perfecte lijf had en was toen 28 jaar. Destijds vergeleek ik me met 16 jarige meiden hahaha... Nu ben ik 37. Heb daar geen behoefte meer aan.

Liefs!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffffff meid, herkenning....voor mijn moederschap was ikook helemaal droog.........nu met hier en daar een vetribbeltje.........mn man vind het alleen maar leuk hihi. Vrouwelijk zegt hij!\

Sher xx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.