Ga naar inhoud

Itsme78 : 4 februari 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

zeker scherpe foto,s Itsme :35:

toch is het of ik net naar me eigen borsten kijk,zo gek te zien eigenlijk.

en ik vind ze zekers wel mooi,mankeert helemaal niks aan,maar afijn,daar heb je niks aan,dat weet ik :53:

zelfde verhaal als mijn,mooi maar er mist iets,punt uit,blijven we bij :6:

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Els,

Mooie foto's, vind je borsten zeker ook mooi, maar je ziet er inderdaad helemaal niet vanaf dat er 700 cc inzit, gek toch hoe dat kan, maar is inderdaad net als bij moon!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,is wat he ..vorm is idd wel mooi,niks mis mee voor iemand die 350 a 400cc zou hebben...maargoed,het is al bekend,en nu vind ik ze op de foto nog groter lijken als in real life ook!! Ik troost me maar met het feit dat ze nu iig mooi bruin zijn :1bouncingboobs: )

Mn wat bredere bouw ( toch niet jaren voor niks gesport) zal er heus iets mee te maken hebben,maar veel kan dat nooit zijn.

Ben zelf erg benieuwd naar de reportage en hoe die overkomt,we zullen het zien.Heb net de foto"s doorgemailt met de vraag of ze al weet in welk nr het komt,dan kan ik dat jullie ook laten weten.

Want heb nl ook gezegd dat ik op dit forum zit en veel aan jullie heb :58:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, is misschien een magere troost, maar kan ik dan maar van dromen, bruin zijn, :rolleyes: hihi, nog nooit van m'n leven bruin geweest, wil maar niet lukken, <_< verbrand alleen maar ofschoon ik niet roodharig ben hihi, zo zie je maar is altijd wel wat haha!

Denk het ook dat je bredere bouw er voor iets tussen zit, maar kan inderdaad niet het enige zijn! Ben in ieder geval ook benieuwd naar de reportage, hou het in gaten! :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

werd ook nooit bruin,sinds ik zonnebank afentoe,en erna in zonnetje loop/lig en zit,word ik wel mooi bruin,gek :unsure:

tip voor je mischien eef :1bouncingboobs:

ben benieuwd Itsme,en die reportage is fijn dat het jou goed doet je verhaal zo kwijt te kunnen,om het mischien dan toch ene piepbeetje een plaatsje te geven :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik kwam net mijn implantaten van 560 cc tegen,jaja die liggen id garage weggestopt..en haalde ze uit t doosje,damn,wat een grote dingen zijn dat al en dan zitten er nu nog grotere in..ik hield die 560cc voor mn borst en dacht wederom hoe kan dit.....

Moest ik ff kwijt,was een raar momentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ja dat zal je de nodige dubbele gevoelens hebben bezorgd Els

ik had toen die 750cc vast en dacht toen ook,jee is dat in me lichaam verdwenen?hihi(mocht een ander exemplaar vasthouden omdat ik erg versteld was na operatie)

en dan zie je het in je lichaam en dan denk je,huh waar zijn de cc,s nou :163:

p.s t is zonde,je oude borsten in de garage liggen hahahaha :126:

veilen op marktplaats :14::6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Net terur van een weekje Turkije..

Sta vandaag dus id vrouw,iemand het nog gezien toevallig? Jullie pikken mij er natuurlijk zo uit,is wederom behoorlijk confronterend voor me om mn eigen foto zo in dat blad te zien tussen al die andere foto"s.Zucht...blijft moeilijk te verkroppen.

Ik ga aankomende dagen hier eersty even bijlezen.Ben wel beniweuwd of iemand het artikel heeft gezien en wat je ervan vond..

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah,zie het al,staat nog niet online.

Als je naar de site gaat kun je op een afbeelding vd vrouw klikken ( staat boven vacatures),dan komt de vrouw van week 32 tevoorschijn.

Ga ervan uit dat die van vandaag dan 1 dezer dagen wel geplaatst wordt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jen,

Dankje voor de link! Kunnen de andere dames ook kijken.

Ennee,zal nooit met gezicht erin gaan staan met mijn verhaal.Wat niet weet wat niet deert he..

Maar snap wel dat je er nieuwgierig naar bent,je vraagt je toch bij velen af wie er achter een verhaal zit he?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.