Ga naar inhoud

Itsme78 : 4 februari 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

misschien een brutale vraag itsme78 maar wat is de omvang van jou borstkas dan? want als ik 700cc denk denk ik 'jee toch bijna een liter!' en op je foto's ben je toch slank!

Ook als ik naar Pat71 kijk, hardstikke slank! maar ik lees omvang 78.... Bij de lingeriewinkel zeiden ze al dat ik smal was, ik zit tussen 72 en 73. Ik wil er ongeveer 1 cup bij en vraag me zo af wat ik nodig zou hebben. naar de kliniek zou je zeggen maar dat is toch best een stap...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi, ik heb besloten de mail van dr van Selms hier neer te zetten die ik als antwoord kreeg op mijn vraag hoe het kan dat 700 cc bij mij geen grotere borst geeft..:

Beste Els, in antwoord op je vragen kan ik je zeggen dat het mij ook verbaasde hoeveel cc erin moest om een beetje goede vulling te krijgen.Wat natuurlijk heel erg scheelt is dat je een grote borstkasomvang hebt, dus er kan veel volume voordat je pas wat gaat zien.Ten tweede is er al jaren een oprekking van de huid geweest door de eerste BV van Tellier, daardoor is er ook al meer ruimte dan normaal.Denk maar aan Pamela Anderson die ook niet bij de eerste operatie al de grootste borsten had, daar zijn er ook zeker meerdere geweest.Ten derde heb je zelf niets aan volume dus er is ook geen enkele bijdrage van je zelf aan deze borst, veel vrouwen hebben al bijvoorbeeld een B cup , en dan is er niet zoveel nodig om een grotere borst te maken.En klein kun je je borsten nu echt niet noemen, het is een behoorlijk grote borst geworden, waar je trots op mag zijn,de vorm zal zeker de komende maanden mooier worden door een licht hangen van de borsten.Tot zover, groeten en tot later, Dr van Selms

----- Original Message -----

Beste tumtum en alle anderen,ik draag kwa bh gewoon omvang 75 d ,maar als ik opmeet kom ik op 84 cm uit,dus ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed hoe dat precies zit want de 75 knelt niet.

Wel train ik al jaren,wat mij een behoorlijke spiermassa heeft opgeleverd op de rug ( vleugeltjes) ,maar of dat wat met de borstkasomvang te maken heeft lijkt me stug.

Maar ala,de enigste juiste uileg is dus de mail van dr van selms.

heb net opgemeten van borstplooi naar tepel is 11 cm , van zijkant naar tepel 14 cm. Iemand enig idee of dit is wat hoort bij implantaten van 700cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En oja tumtum,voor advies kun je toch idd het beste bij een chirurg terecht,de regel zegt dat geloof ik 110cc 1 cupmaat erbij is,maar in mijn geval is dat dus absoluut niet zo! Zou ik nu op cupmaat i moeten zitten <_<

Helemaal afhankelijk van je bouw , begincup en de plaatsing vd implantaten dus.

Geen bevredigend antwoord voor je waarschijnlijk,wou dat ik het je op een presenteerblaadje kon geven,maar dat kan helaas niemand.

Succes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Sjonge wat een verhaal.

Ik was de eerste keer wel happy dat ik in ieder geval borsten had, maaaaaar ik had toen al D gewild en ik kreeg maar grote B kleine c. Maar er pastte niet meer in, dus ik heb me er vlug bij neer kunnen leggen.

Nu heb ik dan eindelijk een D. Dus ik weeteen beetje hoe je je voelt.

Het maakt ook niet uit dan hoe een ander het vindt, als je zelf niet tevreden bent, hé.

Maar gelukkig ben je ver tevreden en dat mag ook echt!!!!!!!!!!

Heel mooi.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mols,dank je voor je berichtje.

Ik "ken" je nog van het .nl forum.

Enne,tips voor de buikspieren..ik zal proberen kort wat neer te zetten.De grootste fout die veel vrouwen maken is heel vaak en veel de buikspieren trainen,is nergens voor nodig,de spieren zitten er al,door ze te trainen worden ze op den duur alleen harder en dikker.

Maar...zolang je nog een laagje vet hebt zal je buik alleen maar "dikker "gaan ogen.Gouden regel is voeding! En cardio training.voeding is 70% van je abs en de training 30% , echt waar.

Wil je dat je buikspieren naar voren komen dan zul je droog moeten gaan eten,wat inhoud veel eiwtitten en beperkt vet en koolhydraten.( ennee,je hoeft echt niet ad Sonja Bakker)

Maargoed,ik kan hier erg over uitwijken als het moet,vindt het ook leuk tips te geven,maar hou het dus kort.

Voeding,3 keer per week ongeveer 4 setjes van 15-25 buikspieroefeningen,dat is genoeg.

Theoretisch weet ik precies hoe het moet en heb 5 jaar terug ook een superharde body gehad,maar het ontbreekt mijzelf ad zin om totaal schoon te gaan eten,en zal dan ook tevreden moeten zijn met een klein randje,haha.

Ga het zeker tzt nog wegbranden,maar alles op zn tijd.Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar!

Hoe is het met je? Ben nog benieuwd naar je foto's van opzij. K heb nog steeds wanneer ik in de spiegl kijk van de zijkant dat ik soms denk de bolling nog wat te veel te zien, maar ik klaag niet meer. Heb wel zojuist nog mijn pics van net een week po terug gezien en geplaatst in m'album. Das wel ff schrikken weer. Tijd gaat snel, er is alweer zo veel verandert. Heerlijk. Ik wil hetzelfde als jij geloof ik. Wel een beetje strakker, maar nu nog even niet. Komt wel weer. Geniet nu maar even van t lekkere eten en even geen zin gehad in sport. Komt wel weer. Vind het belangrijk dat ik na het ontzien gedurende het herstel, nu wel een periode van genieten mag hebben.

Liefs!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Eten 70%

Nou, daar ben je mij al kwijt, hahahahaha

Ik moet echt 1x per week frieten en voor de rest lust ik bijna niets, dus veranderen van eetpatroon, helaas!

Ach, ik hou me in met snoepen, dat lukt goed na de vakantie en voor de rest loop ik vanaf de laatste week in de ochtend en de avond dik een uur met de hond.

Voor de rest jammer dan maar.

Maar bedankt voor de tips!!

Groetjes

Mols

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi allemaal,

Ik heb nieuwe foto"s geplaatst,is alweer 8 maand geleden dat ik mijn wissel heb gehad.

Het blijft moeilijk te verkroppen voor me dat dit max.haalbaar was,zit potver 700 cc in na 4 keer een bv.

Tuurlijk,het zijn geen kleine borsten,maar had ze zo graag groter en veel meer projectie naar voren willen hebben,er lijkt zoveel weg te vallen in mn lichaam. Ik ga zeer binnenkort mn chrirurg mailen met deze foto"s,want ik blijf niet snappen hoe dit kan.

Blijf mn best doen te accepteren dat het blijkbaar niet anders is,,maar is erg moeilijk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dank je voor je reactie,

Het houdt me weer behoorlijk bezig op het moment,ik had dhr van Selms al gemaild met de vraag hoe het toch kan en of er nog iets mogelijk is om toch grotere borsten te krijgen.

Kreeg als antwoord dat evt.in de toekomst de trx 800 nog mogelijk is en als ik groter wil de implantaten gemaakt moeten worden aangezien de trx 800 de grootsten zijn ...kun je nagaan,heb ik de 1 na grootste maat die zo besteld kan worden ( trx700).

Maargoed,het antwoord op de vraag hoe dit toch mogelijk is heb ik ( nog) niet gekregen,heb hem nogmaals gevraagd hier svp op te reageren.Want ik wil het begrijpen,maar dat is ver te zoeken....

Ben benieuwd waarom plaatsing voor de spier niet mogelijk was bijvbld

De trx 800 zal ik niet snel voor kiezen,want ik weet dat je die 100cc bij mij toch niet terugziet,erg frustrerend dit!! :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja,het is mij ook een raadsel waar die cc's gebleven zijn zeg! snap ook wel degelijk goed dat je meer wilt en verwacht had (met 700cc)

nooit gedacht om eens naar een andere pc te gaan? of ben je dat al geweest? weet het ff niet meer. heb je topic van de week gelezen maar ik lees zoveel dat ik soms niet meer weet wie wat heeft..

maar je hebt wel hele mooie borsten hoor! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ok weer ff een berichtje van mij. Ik heb gisteren nog ff je foto's bekeken en weet je, ze zijn bij lange na NIET klein!!! Maar je ziet dat jij het kunt hebben qua lijf! Dat betekent dat ze best wat meer naar voren zouden mogen voor je gevoel. Maar het zit er wel en dat zie je ook! Het voor de spier wat ik je gisteren nog schreef, is weer een heel ander verhaal, waar ik veel mee bezig ben de laatste tijd. Overigens is meer dan 700cc op de spier weer een gveel groter risico op complicaties en jee, groter dan 800 is echt MEGA! Maar ik blijf het ook weer begrijpen van je. Zeker nu ik me zelf ook onzeker voel...

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik wacht dan ook met smart op een mail van dr van Selms hoe dit toch te verklaren is..800cc zal ik dus niet laten plaatsen omdat ik denk dat je dit toch niet terug gaat zien bij mij en groter dan 800cc moet gemaakt worden en dat schijnt heel kostbaar te zijn.Dus dat is ook geen optie,kheb er al met al al zoveel geld aan uitgegeven na 4 keer geopereerd te zijn..ik verdien modaal,dus heb er echt voor moeten sparen.

Jullie reacties doen me wel goed en sterken me in mijn gevoel.Je gaat haast aan je zelf twijfelen,van ben ik nu gek of zijn ze echt "klein" voor 700cc.Heb niemand in mijn omgeving die er verstand van heeft en bij wie ik het kwijt kan mijn teleurstelling.Er zijn wel mensen die van mijn vergrotingen afweten hoor,maar het aantal cc"s zegt hun niks.

Pff,ik weet het ff niet meer hoor.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zou je eigenlijk willen vragen of je nu 4 littekens hebt? Of gebruiken ze steeds het oude litteken?

Verder vind ik dat je borsten er goed uitzien en helemaal niet te klein zijn!!!!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje: :54:

Booby,nee hoor,telkens hetzelfde litteken opengegaan.Is wel stuk breder geworden natuurlijk omdat de implantaten erdoor moesten kunnen,links zie je niks als ik loop en recht iets ad zijkant..maar dat vind ik niet erg,komt bij dat ze erg mooi genezen zijn,helemaal niet lelijk.Tuurlijk was het het mooiste geweest als je niks zag,maar die illusie heb ik nooit gehad na 4x bv.Maar dat stoort me dus niet.

Verder helaas geen mail meer terug gehad van dr van Selms op mij hoe kan het toch? vraag,meestal reageerd hij wel vrij snel.Kan nog komen en anders mail ik nog wel een keer,wil graag een antwoord waardoor ik het misschien wat meer ga begrijpen..

Groetjes aan jullie allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dat scheelt dan wel..........

En betaal je voor een prothesewissel hetzelfde bedrag als een '' normale'' BV?

Ik heb zelf ook dat ik wel wat meer projectie naar voren had willen hebben ipv opzij..... Maar goed, misschien voor een volgende keer ;)

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik begrijp het ook niet Dr Selms antwoord zijn mails altijd of het nou onzinnige vragen zijn of niet.

Misschien komt het nog wel hij heeft het druk kan ook.

Mies meis toch Ik begrijp je heel erg goed het is erg moeilijk om je bij neer te leggen,

maar zoals je zelf zegt, 700cc is niet weing, maar wat kan je nog meer aan doen zodat

projectie naar voren komt!.............op de spier is een optie,

want achter de spier worden protheses plat gedrukt waardoor ze kleiner worden dan op de spier.

Moeilijk te vatten hoor waar die 700cc is gebleven...

In in ieder geval heel veel sterkte,

Liefs Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

@booby,ja,een wissel betaal je gewoon het normale bedrag weer voor.Mijn eerste wissel heb ik vorig jaar oktober gehad ih sint lucas andreas ziekenhuis,hiervoor heb ik gewoon betaald.Maar toen ik daarna niet blij was,heb ik bij de 2e wissel ( februarie dit jaar) niet het volle pond hoeven betalen.Maar goed,het blijft enorm veel geld,wat ik er ook wel voor over had ( had er immers voor gespaard),maar als dan het resultaat achter blijft is dat erg zuur.

@ meloentje,dr van Selms heeft vd week wel gereageerd,maar eigenlijk niet op mijn vraag hoe het toch kan dit...

Had hem tevens gevraagd of er nog een optie is voor id toekomst dat het wel meer kan worden,dat was dus de 800 trx,nou,dat is voor mij een no-go,want weet zeker dat je die 100cc bij mij praktisch niet weerziet.

Dus mail hem nog maar een keer of toch plaatsing voor de spier of dual-plane niet beter was geweest.Kheb toen ook wel gevraagd of plaatsing voor de spier kon,maar hij zei toen van niet en ik weet niet meer waarom dat was.Wil ik graag nog weten,want iedereen hier begrijpt er niks van,moet dan toch een antwoord op komen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik zat te denken he... Ik weet eigelijk niet hoe ze daar in Nederland over denken, maar het afgelopen jaar heb ik uren op Amerikaanse sites doorgebracht. En zouden salineprotheses die worden gevuld tijdens de operatie geen optie kunnen zijn. Achteraf gezien had ik daar zelf eigenlijk meer op in willen gaan. Deze protheses geven beduidend meer projectie naar voren als ze een beetje overvuld worden. Ze worden dan ook wel ronder en daar moet je van houden. Ik persoonlijk vind dat wel mooi. Ik weet niet of ze daar dus in NL mee werken, want ik heb voorbeelden gezien van 800 cc overvuld naar bijvoorbeeld 900 cc, maar ook nog veel groter. Aangezien jij die cc's wel kunt hebben..... Ik zou het eens navragen aan dr. Van Selms.

Kus

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik zat te denken he... Ik weet eigelijk niet hoe ze daar in Nederland over denken, maar het afgelopen jaar heb ik uren op Amerikaanse sites doorgebracht. En zouden salineprotheses die worden gevuld tijdens de operatie geen optie kunnen zijn. Achteraf gezien had ik daar zelf eigenlijk meer op in willen gaan. Deze protheses geven beduidend meer projectie naar voren als ze een beetje overvuld worden. Ze worden dan ook wel ronder en daar moet je van houden. Ik persoonlijk vind dat wel mooi. Ik weet niet of ze daar dus in NL mee werken, want ik heb voorbeelden gezien van 800 cc overvuld naar bijvoorbeeld 900 cc, maar ook nog veel groter. Aangezien jij die cc's wel kunt hebben..... Ik zou het eens navragen aan dr. Van Selms.

Kus

Daantje

sorry Itsme,ff in jouw topic.

maar Daantje,is daar info op NL's sites? Ik heb er nog nooit van gehoord maargoed,ik heb ook niet zoveel op USA's sites gezeten,alleen plaatjes bekeken haha..

liefs Patries

p.s; heb net ff gegoogeld; http://www.plastischetielt.be/borstvergroting.html

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.