Ga naar inhoud

Itsme78 : 4 februari 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heb het ook gelezen! :) Kende je verhaal natuurlijk al. Heeft het voor jezelf nu goed gedaan dat je het op die manier kon delen? Het lost natuurlijk je probleem niet op, maar kan wel goed doen denk ik om je verhaal eens te luchten. Nou, hopelijk kun je ooit wel bekomen naar je wens! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef,

Heeft me wel goed gedaan anoniem mn verhaal te kunnen vertellen,aan de andere kant toch ook confronterend dat ik tussen al die andere foto"s sta met mn 4 bv"s en te zien dat ze niet groot lijken/zijn.

Wel vind ik de vorm erg mooi hoor,maar ik denk bij mezelf dat er vast lezers zullen zijn die wellicht niet eens geloven dat ik 4 bv"s heb gehad..

Maargoed,wat ik zeg,wel fijn mn verhaal te hebben kunnen doen,misschien opent het ook sommigen de ogen m.b.t bv"s,dat het maar niet allemaal zo maar een kwestie van even vergroten en klaar is..Mijn verhaal is er wel 1 op zicht natuurlijk ( ken naast mij alleen Moontje met hetzelfde),maar eerder waren de complicaties al id media.Op deze manier word 1 en ander misschien toch wat duidelijker en gaan mensen met vooroordelen er anders tegenaan kijken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

joh mensen met vooroordelen. Dat zijn over het algemeen mensen die hun kop lekker in het zand steken en niks willen horen. Ik zeg dan altijd maar zo, lekker laten lullen

Zolang jij zelf beter weet, ja toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef,

Heeft me wel goed gedaan anoniem mn verhaal te kunnen vertellen,aan de andere kant toch ook confronterend dat ik tussen al die andere foto"s sta met mn 4 bv"s en te zien dat ze niet groot lijken/zijn.

Wel vind ik de vorm erg mooi hoor,maar ik denk bij mezelf dat er vast lezers zullen zijn die wellicht niet eens geloven dat ik 4 bv"s heb gehad..

Maargoed,wat ik zeg,wel fijn mn verhaal te hebben kunnen doen,misschien opent het ook sommigen de ogen m.b.t bv"s,dat het maar niet allemaal zo maar een kwestie van even vergroten en klaar is..Mijn verhaal is er wel 1 op zicht natuurlijk ( ken naast mij alleen Moontje met hetzelfde),maar eerder waren de complicaties al id media.Op deze manier word 1 en ander misschien toch wat duidelijker en gaan mensen met vooroordelen er anders tegenaan kijken.

Liefs

Ja kan me voorstellen dat het best wel confronterend is. Je zou het ook niet denken dat je er inderdaad al 4 op's voor nodig hebt gehad om dit resultaat te bereiken, vorm is inderdaad wel heel mooi! Zo krijgt men ook eens een ander beeld, dat het niet altijd 1 2 3 lukt.

Maar vooroordelen zullen er altijd wel blijven, mensen willen soms niet nadenken en hun ideën bijsturen, doe je toch niet zo veel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek me dan ook weinig aan van een ander hoor,bedoel het ook meer ih algemeen,want je weet gewoon dat er veel mensen zijn met vooroordelen,hoop zo iig een ander een beetje te kunnen helpen die daar wel tegenaan loopt.

Had de link ook doorgestuurd naar dr van Selms,had hem ook al laten weten dat ik id vrouw kwam.

Hij had het gisteren al gezien,zijn reactie is dat als je de foto ziet het zeer fraai te noemen is en dat het jammer is dat het voor mij niet af is...

Ja,zijn fraaie borsten als je 1 of 2 b"v"s ervoor gehad had..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk dat stuk in de vrouw.

Gaaf dat je daaraan mee hebt gewerkt.

Ik vind het rot voor je dat je 4x onder het mes moest en qua grote niet tevreden bent.

Qua vorm (en Grote) vind ik ze overigens nog steeds heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@ Eefje en Moontje

Ik voelde dus bij toeval een knobbeltje in mn rechterborst,mee naar huisarts en doorgestuurd voor mammo.

Vanochtend gehad,mammo laten maken ,viel me alles mee kwa pijn,ze houden duidelijk rekening met vrouwen met protheses.

Maar foto"s waren niet duidelijk,dus ook nog echo beide borsten,konden we op zien dat ik iig veel cystes id borsten heb ( stuk of 10,maar geen last van)daarna w8en of je naar huis mag,maar ik moest nog weer terug naar binnen..

Wat blijkt,zagen ze iets in mn linkerborst wat ze niet helemaal vertrouwen,die vrouw zocht het weer op en toen kwam de arts om er een punctie van te nemen,naald erin :ph34r:

Ook niet echt pijnlijk,wel vervelend,nu maar afwachten tot de uitslag binnen is,ik ga er eigenlijk vanuit dat dit ook een cycte is,maar dan minder duidelijk..die cyustes zijn helemaal zwart op de echo en hier zat wit bij in?

Naja,afwachten dus maar,wel een hele ervaring rijker,want met mn 32 nog nooit met dit bezig geweest.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Itsme,jeetje zeg,wat klinkt het eng,knobbel en cytes gezien en dan nog eens 1 met wit erin,ben je niet geschrokken dan?je klinkt niet echt down,bedoel meer,je kotm dapper over,maar ga toch echt denken dat dit je zenuwen bezorgt hoor,jeetje.

waneer krijg je de uitslag ervan?

sterkte itsme,hopen en duimen op niks kwaadaardigs :71::71::71:

greetzz liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boesje en Moon,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.Als het meezit is dinsdag de uitslag binnen.

Ik ga gewoon vh goede uit,juist omdat er behoorlijk veel cystes zijn gevonden denk ik dat die vage plek er ook 1 is..is mn gevoel iig.

Wel top dat alles achter elkaar gebeurde en ik niet terug hoef te komen voor de echo danwel punctie,dan heb je het maar gehad.

Tuurlijk ga je wel dingen denken Moon,wat als..is menselijk denk ik,maar ik kan het me niet voorstellen,ben nog zo jong.Alhoewel dat ook niet alles zegt.

Ik zal het horen volgende week en ook of ze wat aan die cystes willen doen of dat die gewoon kunnen blijven zitten.

Wel apart dat ik voor een knobbeltje in mn rechterborst kwam en er vervolgens bij links een punctie gedaan is.

We zullen zien.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Els,

Jee, is ook wel even schrikken hé, ga mee voor je duimen en hopen dat het net als de rest gewoon cyste is en niets ernstigs! Gelukkig moet je niet zo lang op de uitslag wachten! Sterkte vast, je zult er wel behoorlijk mee bezig zijn in je kop kan ik me voorstellen, maar positief blijven, maar zo te lezen zit dat wel goed. :147:

Dikke knuff! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii en de anderen,

Is toch wel vreemd wat het met me doet ja,dacht donderdag eerst o,zal wel ook een cyste zijn ( denk ik nog steeds!) , maar ondanks dat ben ik er toch wel mee bezig,kleinklein stemmetje wat denkt,maar ja wat als...

Maargoed,dat zal wel menselijk zijn en er bij horen,als ik dan het trieste verhaal van Maresje lees,vreselijk,moet je toch niet aan denken dat je dat overkomt.

En ik ken ook geen vrouwen van mijn leeftijd (32) die al een keer een punctie hebben gehad,vandaar dat ik het hier op het forum heb genoemd,denk misschien komen er wel reacties van herkenning.

Ik ga ervan uit dat ik hier volgende week goed nieuws neer kan zetten.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, maar ik snap ook wel dat een klein beetje van je denkt: wat als?

Je denkt altijd, dit zal mij niet overkomen.. Maar je weet maar nooit!

Ik heb ook het verhaal van Maresje gelezen, enorm triest!

Lijkt me echt zo erg als dit je moet overkomen.. En dat terwijl ze net op het punt stond

om een bv te laten doen... :(

Maar, positief blijven denken!

Waarschijnlijk is het niks!

Ik duim voor je ! :71:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Els,

Vind het volkomen normaal hoor, dat je er mee bezig bent, zou raar zijn moest het je niks doen, maar gelukkig krijg je spoedig de uitslag en we duimen hier allemaal voor jou! :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Het zijn goedaardige cellen!!

Net assistente vd huisarts ad telefoon gehad,stond bij dat ze nog wel verder onderzoek willen doen,ze had het over mastopathie?

Hoe of wat hoor ik vanmiddag vd dokter , ze belt me op.

Maar het is goedaardig,daar gaat het om!

Verder onderzoeken ze maar wat ze willen,kan nooit kwaad als het goed bekeken word.

Word vervolgd,

Groetjes erg blije ik

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.