Ga naar inhoud

Sophietjee : 26 september 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

dankjulliewel voor jullie steun!

operatie is goed gegaan, geen complicaties oid. wel kwam ik moeilijk uit mn narcose en ben ik nog 1 keer flauwgevallen en 1 keer in de auto. gelukkig zat m'n moeder achterin om me water te geven enzo, me vriend die reedt.

Gister viel de pijn nog wel mee, alleen m'n rug heeeel er veel pijn.

Vannacht voelde ik de pijn erger worden. heb moeilijk geslapen en was blij dat de nacht voorbij was. Nu heb ik ook echt heel veel pijn. Pfffff man!! Over 10 minuutjes mag ik gelukkig weer 2 paracetamol innemen.

hoop dat het morgen wat minder pijnlijk is...

oh en de maat is precies goed!!! :D

ik heb alleen nog niet durven kijken. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu 3 dagen po en de pijn in de spieren is al iets minder. Alleen wát een pijn in m'n rechterborst!!

bij elke beweging heb ik van die brandirige steken in m'n rechterborst. Hierdoor kan ik nog steeds niks uitvoeren met m'n rechterarm.

Ik lig de hele dag op de bank, want ik kan gewoon niks :P.

Hadden anderen dit ook? Dat je gewoon niks kon? En wanneer kon je weer wat meer?

Vanmorgen heb ik voor het eerst 5 mminuutjes die band afgedaan, de bh nog niet. dat was wel ff lekker.

Alleen ik durf gewo/on die bh niet af te doen. ik vind het toch echt een eng idee dat ik opeens borsten heb hoor. hahah, is dit gek? :P

Maar de maat vind ik echt precies goed! Kan niet wachten tot ik bh's maag dragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophietje,

Ik hoop dat de pijn je gauw minder wordt! Ik voel me vandaag voor het eerst goed! ik heb weinig tot geen last van mijn borsten maar mijn buik wel iets meer. Hou jij ook zóveel vocht vast? Ik heb tussen mijn borsten echt een heel "zakje" met vocht! En heb normaal bh's omvang 80 en nu 85 omdat 80 echt te strak zat! Ik heb gister even gedouched! Heeerlijk en die boobs! zo mooi! Maar inderdaad wel eng om die bh af te doen! et voelde ook heel zwaar! Heb ze maar even goed "vastgehouden" haha

Nou meid, sterkte en nogmaals, ik hoop dat die pijn in je rechterborst gauw afzakt!

Liefs Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophietje,

Ik hoop dat de pijn je gauw minder wordt! Ik voel me vandaag voor het eerst goed! ik heb weinig tot geen last van mijn borsten maar mijn buik wel iets meer. Hou jij ook zóveel vocht vast? Ik heb tussen mijn borsten echt een heel "zakje" met vocht! En heb normaal bh's omvang 80 en nu 85 omdat 80 echt te strak zat! Ik heb gister even gedouched! Heeerlijk en die boobs! zo mooi! Maar inderdaad wel eng om die bh af te doen! et voelde ook heel zwaar! Heb ze maar even goed "vastgehouden" haha

Nou meid, sterkte en nogmaals, ik hoop dat die pijn in je rechterborst gauw afzakt!

Liefs Shaartje

super fijn dat het zo goed gaat met jou shaartje!! gek he, dat dat dan toch zo verschilt. dat vocht valt bij mij dan wel weer mee. heb wel een borrilige buik, maar ben niet echt opgezwollen ofzo.

nou succes nog verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs: Fijn dat je helemaal happy bent! Wel een beetje gek he, ineens boobs hebben hahaha...GENIET! Hopelijk is de pijn te doen en wordt het gauw minder, wat betreft die martelband, ik deed een seamless spagetti topje ONDER de martelband, die snijdt een stuk minder en zit prettiger! Die heb ik gekocht bij de Action voor een euro of 3, ideaal!! Sterkte met de napijn en nog even wachten en je mag nieuwe bh's shoppennnnnnnnnnn!!!!!!! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs: Fijn dat je helemaal happy bent! Wel een beetje gek he, ineens boobs hebben hahaha...GENIET! Hopelijk is de pijn te doen en wordt het gauw minder, wat betreft die martelband, ik deed een seamless spagetti topje ONDER de martelband, die snijdt een stuk minder en zit prettiger! Die heb ik gekocht bij de Action voor een euro of 3, ideaal!! Sterkte met de napijn en nog even wachten en je mag nieuwe bh's shoppennnnnnnnnnn!!!!!!! Groetjes!

ja het is idd een gek idee. omdat ik ze nog niet gezien heb, denk ik steeds dat ik nog steeds gewoon met vulling in mn bh rondloop :P.

goede tip van die topjes, dankje!

zo en dat shoppen, ik kan echt niet wachten gewoon! Hahaha, ik heb al wat geld gereserveerd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu 3 dagen po en de pijn in de spieren is al iets minder. Alleen wát een pijn in m'n rechterborst!!

bij elke beweging heb ik van die brandirige steken in m'n rechterborst. Hierdoor kan ik nog steeds niks uitvoeren met m'n rechterarm.

Ik lig de hele dag op de bank, want ik kan gewoon niks :P.

Hadden anderen dit ook? Dat je gewoon niks kon? En wanneer kon je weer wat meer?

Vanmorgen heb ik voor het eerst 5 mminuutjes die band afgedaan, de bh nog niet. dat was wel ff lekker.

Alleen ik durf gewo/on die bh niet af te doen. ik vind het toch echt een eng idee dat ik opeens borsten heb hoor. hahah, is dit gek? :P

Maar de maat vind ik echt precies goed! Kan niet wachten tot ik bh's maag dragen :D

hoi, gefeliciteerd ten eerste! De derde dag is de moeilijkste hoor, het zal vanaf morgen heus bijtrekken...ik ben nu 4 dagen po en gaat beter! Wat heb jij voor een band gekregen? Dat heb ik dus helemaal niet. Jij toch ook dual plane? Groetjes Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, hoe gaat het met je?? Is de pijn in je rechterborst al een beetje weggetrokken?

Morgen voor mij nog een week en dan mag ik ook eindelijk. Jeej. Hoe krijg ik eigenlijk de tijd door? Bellen ze mij of krijg ik een brief met de tijd erin?

Liefs

Heey meid! Ja gaat goed met me. De pijn wordt iedere dag een stukkie minder, dus das een goed teken. En man, wat zijn ze mooi! Echt zoooo prachtig. Ook geen zwelling of blauwe plekken ofzo, beautiful!

Jij nog maar een weekje wachten :D! Nou ik moet zeggen, je hebt de juiste kliniek gekozen! haha. ACCZ is echt top! En de volgende dag belde ze op om te vragen hoe het ging, echt super! Waaarschijnlijk krijg je morgen of dinsdag een brief met de tijd erin. En nog een routebeschrijving. Die moet je echt meenemen, want alleen tomtom ga je het niet op redden, het zit nogal verstopt namelijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat ik je het berichtje stuurde had ik de brief allang in de brievenbus zitten, maar wist dat nog niet. Ik moet 6.30uur aanwezig zijn, lovejojo om 6.15uur, gek he maar een kwartiertje, maarja de aanvangsttijd zegt niets over de operatietijd, miss moet ik wel veel langer wachten.

Mijn gevoel is bij ACCZ nog steeds goed en dankzij jou is dit ook zo gebleven.

Fijn dat ze zo mooi zijn en dat het iedere dag beter gaat. Ga jij nog foto's plaatsen of ben je daar tegen? Ik ben namelijk erg benieuwd naar jouw prachtige boobs.

Wij gaan zondag al naar Bocholt, slapen in hotel op 10min loopafstand dus gaan zondag gelijk ff langs de kliniek lopen zodat we maandag niet hoeven te zoeken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ook iemand die vlak voor mij was, best vreemd idd. Maarja.

Ik heb zojuist foto's geplaatst. Ben benieuwd wat je er van vindt :D.

Wel slim dat je zondag er al naartoe gaat. Dat geeft toch wat minder stress en kun je je er misschien mentaal beter op voorbereiden.

Hoe staat het met de zenuwen? Ben je bang of valt het mee?

Succes met aftellen!

Met de pijn gaat het erg goed. Ik slik eigenlijk alleen nog maar de voorgeschreven celebrex en voor de rest niks. Het enige waar ik nu eigenlijk echt last van heb ik m'n rug. Die is zo verkrampt! Zaterdag mag ik m'n littekens laten verwijderen, en dan vraag ik of hij daar nog tips voor heeft behalve de oefening die ik heb gekregen.

Na zaterdag kan ik eindelijk ook lekker normaal douchen zonder bang te zijn dat m'n pleisters nat worden. Haha, wat een fratsen hebben m'n moeder en ik uitgehaald zeg, om ze maar niet nat te laten worden :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het met de pijn goed gaat, wel heel erg vervelend zeg dat je zo last heb van je rug. Hopen dat dat een beetje snel overgaat.

Maar gaat van Onselen je littekens verwijderen??? ;-) Ik weet wel wat je bedoeld hoor. Mogen die pleisters helemaal niet nat worden dan? Lijkt mij idd niet echt makkelijk nee.

Ik heb je foto's bekeken en er een reactie op gegeven. Vind ze er echt heel natuurlijk uitzien en mooi van vorm. Uiteindelijk blij dat je voor die verschil in cc's hebt gekozen?

Ik heb helemaal geen zenuwen, heb er juist heel veel zin in. Kan op zich een hele grote valkuil zijn want ben ook helemaal niet zenuwachtig voor de pijn en straks gaat dat echt ontzettend tegenvallen omdat ik mij er niet op voorbereid heb. Maar ja komt ook wel weer goed.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, jij hebt de operatie nu ook achter de rug. Je zal je wel brak voelen... Ik ben benieuwd hoe het is gegaan, ik hou je topic in de gaten.

Ik vind het er ook nog steeds super uitzien. Heb weer nieuwe foto's geplaatst vandaag :D. Ben erg blij met de cc's. Ik vind ze zelfs af en toe te groot :P, maar dat is alleen maar goed, want over een tijdje ben ik er al helemaal aan gewend denk ik zo.

Ff vraagje aan ALLE meiden op het forum. Wanneer begonnen jullie borsten zacht te worden? De mijne zijn echt super hard vind ik. Ik had ook echt niks van mezelf, dus dat speelt ook mee natuurlijk. Maar wanneer zal mijn huid meer uitgerekt zijn?

Voor de rest ben ik weer helemaal topfit en heb ik geen pijn meer. Dus ben super tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.