Ga naar inhoud

Sophietjee : 26 september 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Hier ook eentje die door dokter van onselen word geopereerd. Mijn operatie zou ook eerst 3 oktober zijn, maar is verplaatst naar 30 september dus erg spannend en ben ook aan het aftellen.

Ik krijg 600 of 660 cc! Heb voordat ik een kindje heb gekregen nu anderhalf jaar geleden altijd een flinke cup maat gehad ( 85F) Na mijn bevalling borstvoeding gegeven en vlak daarna 40 kilo afgevallen.

( was namelijk iets boven de honderd kilo) Nou je begrijpt dat er dus van mijn borsten weinig meer over is en dat ik vel over heb. Ik ben dan nu wel een stuk slanker ben 1.66 en nu 66 kilo, maar wil toch graag mijn oude boobs terug aangezien dat dat in al die jaren met overgewicht het enige was waar ik trots op was.

Ik vind het allemaal erg spannend en ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs JennaLynn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat is een goede beslissing. Is toch niet zo leuk om niet mee te gaan op familieweekend en toch riskant om die sportiviteiten mee te doen. Je zal alleen maar spijt krijgen als het fout gaat met je borsten. Het is een leugentje voor bestwil toch, dus dan maar een keertje liegen. Ik ga op mijn werk ook zeggen dat ik iets heb, weet nog niet wat, waardoor ik geen spullen van boven mijn hoofd kan pakken.

Het wachten gaat op zich nu wel goed, ik heb zaterdag mijn tweede consult bij ACCZ dus kijk nu daar naar uit, waardoor ik minder met operatie bezig ben. Gister wel eindelijk akkoord gekregen van school dat ik lessen kan missen zonder dat ik de hele module opnieuw moet doen. Ik voelde helemaal kriebels in mn buik, nu is het echt echt. Ik was altijd bang dat het uiteindelijk toch niet door kon gaan. Maar vanaf zaterdag nog 30dagen, klinkt niet zo lang meer. Jij nog 19dagen, wauw! Hoe gaat het bij jou?

Heb je al inkopen gedaan? Ik wil volgende week even gaan kijken naar bio oil en die druppels tegen het blauw worden.

Liefs

Ja ik vond van dat spierscheurtje wel een goede smoes, want in weze is die spier gescheurd :P.

Fijn dat je akkoord heb gekregen van school joh. Nu kun je er écht zeker van zijn dat het door gaat. Vanaf vandaag nog lekker 30 dagen en dan gaat het nieuwe leven beginnen!

Bij mij nu nog maar 16 dagen. Echt een heel raar idee, maar wel een leuk idee! Maar inkopen, nee die heb ik nog niet gedaan. Hadden ze bij mij ook niet vermeld dat ik die moest halen?... ik ben nu wel benieuwd of ik dit nog van tevoren moet halen. Anders bel ik wel even ofzo maandag. Maar jij hebt die opdracht dus wel gekregen om dat te kopen? Ik weet wel dat we een recept krijgen voor littekencreme die we op moeten halen bij de apotheek.

Ik ben benieuwd wanneer ik mijn eerste bh kan kopen joh!! Ik heb kortingsbonnen gekregen voor de hunkemoller (3e bh en slip gratis :D), dus ik ben benieuwd of ik dat stiekem kan doen, want die bon is maar tot 9 oktober geldig :P. We zullen zien.

OHHHHH IK BEN ZO BLIJ :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Hier ook eentje die door dokter van onselen word geopereerd. Mijn operatie zou ook eerst 3 oktober zijn, maar is verplaatst naar 30 september dus erg spannend en ben ook aan het aftellen.

Ik krijg 600 of 660 cc! Heb voordat ik een kindje heb gekregen nu anderhalf jaar geleden altijd een flinke cup maat gehad ( 85F) Na mijn bevalling borstvoeding gegeven en vlak daarna 40 kilo afgevallen.

( was namelijk iets boven de honderd kilo) Nou je begrijpt dat er dus van mijn borsten weinig meer over is en dat ik vel over heb. Ik ben dan nu wel een stuk slanker ben 1.66 en nu 66 kilo, maar wil toch graag mijn oude boobs terug aangezien dat dat in al die jaren met overgewicht het enige was waar ik trots op was.

Ik vind het allemaal erg spannend en ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs JennaLynn

Heey JennaLynn!

Super gefeliciteerd met je datum en met je keuze voor van Onselen! Leuk, wij zitten vlak na elkaar :). Na de bevalling en het afvallen (chapeau trouwens!) is het jouw beurt, je verdient het dubbel en dwars. Ik zal jou ook in de gaten houden ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook niet vanuit de kliniek de tips meegekregen om vitamine en arnica te kopen. Ik heb dat hier op t forum gelezen. Gister op tweede consult geweest en heb ook even gevraagd wat zij er van vinden, het is prima om vitamine te slikken en arnica druppels te nemen, het is geen must maar je eigen keuze. Dan doe ik het toch maar gewoon.

Heb gister toch gekozen voor maatje groter, krijg nu 360 en 405. Wordt als het goed is een hele volle C of kleine D. Nadat ik gister gepast heb ben ik mn twijfels helemaal kwijt, echt super fijn. Ik kan nu gerust mn 29dagen afwachten. Ik kan ook alleen maar denken "ben zo blij".

Bij jou komt het ook echt heel dichtbij he. Morgen nog 2weken. Lees hierboven verhaaltje van Jennalynn, nog iemand met wie we samen kunnen herstellen.

Succes weer. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan denk ik dat ik ook maar gewoon die vitamine en arnica ga kopen. Kan nooit kwaad.

Voor de rest zit ik een beetje met kleding. Ik heb maar 1 redelijk leuk vest die hoog is, zodat die band niet te zien is, maar voor de rest heb ik alleen maar lage shirts. En ik wil echt niet dat mensen mijn band zien :blush:

Nog maar 12 dagen :126: Ik kan inderdaad ook alleen maar denken 'ik ben zooooo blij'!!

Weet jij al hoe laat je moet? Ik niet namelijk :S. Heb ook nog niks gehoord na het overmaken van het geld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook zoiets van ik slik het maar, kan geen kwaad toch.

Ik moet ook nog echt blousjes of vestjes kopen, want heb alleen maar shirts die ik over mijn hoofd aan moet trekken en dat mag 6 weken lang niet. Je hebt nog 12dagen de tijd om te shoppen toch. Gewoon ergens goedkoop shoppen, want mogelijk trek je het daarna toch nooit meer aan.

Ik was heel blij, maar de twijfel is bij mij weer toegeslagen. Weer die stomme cc's waar ik aan twijfel. Gelukkig moet ik uiterlijk maandag mijn keuze door bellen en kan ik dan niet meer terug.

Je krijgt pas een week van te voren een tijd te horen. Vind ik ook echt vervelend, maar ik heb de kliniek gebeld en gevraagd of ik zo vroeg mogelijk mag. Ze hebben dit als voorkeur opgeschreven dus ik heb wel een beetje een indicatie van hoe laat het gaat worden. Ik zag ook in de computer dat ik aanbetaald had, ik had hier ook geen bericht van gehad maar stond dus wel in de computer dus zal wel goed zijn. Jij hebt natuurlijk nu de 2900 overgemaakt. Jeetje zal wel ff raar zijn en idd wil je dan wel ff een akkoordje dat het goed gegaan is. Maar zal wel zo zijn hoor. Anders bel je gewoon ff de kliniek, zij kunnen het zo zien.

Hoe gaat het bij jou met twijfelen? Heb jij helemaal geen twijfels over de cc's?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend dat je weer zo twijfelt joh. Misschien dat je het advies van dr. van Onselen kunt vragen en dat meenemen in je afwegingen?

Ik heb dat eigenlijk niet zo die twijfels. Maar dat komt ook omdat dr. van Onselen zei dat het niet mooi wordt als er meer in komt, want dan gaan ze te erg naar buiten staan in verhouding met mijn onderwijdte. Ik heb namelijk onderwijdte maat 70. Dus daar vertrouw ik dan ook gewoon op. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is de 35 cc verschil in de prothesen. Want ik zie wel verschil bij mezelf, maar 35cc lijkt me zo veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo klote dat van Onselen alleen maar consult heeft op dinsdag in Zeist. Dinsdag is mijn schooldag en kan daar echt niet missen. Anders was ik gewoon nog een keer heen gegaan. Zal dan de derde keer zijn geweest. Ik heb zoals ik beschreef toch voor maatje groter gekozen, maar dit is ook een andere vorm prothese dus toen ik keek op cereform.nl bleek dat er dus aan volume 20cc extra was, maar dit zit in de bovenkant (het is een hoger model), maar dus niet in de projectie.

Dokter Kruppa had mij gemeten en zei dat die maat groter die ik eigenlijk wilde te breed was voor mijn borst, maar dit is maar 5mm. Dus ja zoveel is dat nou ook weer niet. Ik word echt gek van mezelf. Als ik de ene keus maak ben ik bang dat het te klein wordt, als ik de andere keuze wil maken ben ik bang dat het toch te breed voor mij zal zijn. Maar er zijn zoveel vrouwen hier die ook door van onselen zijn geopereerd die nog smaller zijn dan ik en wel die grotere prothese hebben. Heb ik dan smallere borsten of geeft Kruppa gewoon ander advies. ARGHH ik word er gek van.

35cc is echt bijna geen verschil hoor, kijk maar eens in je maatbeker hoeveel dat is. Hopelijk stelt dat je gerust. Ik was eerst ook echt bang voordat verschil (krijg nu 45cc verschil), maar ben er wel achter dat dat echt bijna niets is.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden!

Ik ben al een paar dagen actief op dit forum (met veel plezier) en heb vanmiddag mijn kliniek gevonden en wil dit graag met jullie delen :-).

Ik ben Sophietjee, 21 jaar, heb cup 70AA (dus bijna niks :131: ) en laat 26 september een bv doen bij ACCZ in Bochelt. Ik voel me totaal geen vrouw door mijn platte voorgevel en heb eindelijk de moed bij elkaar geraapt om het te vertellen aan m'n ouders en vriend en ze staan volledig achter me :D.

Ik heb deze week drie consults gehad en die van ACCZ was gewoon het fijnst en ik kreeg er echt een heel vertrouwd gevoel bij. Vooral dr. van Onselen vond ik een erg fijne man! Ik heb daarom meteen een datum vastgelegd :D.

Nu het allemaal is vastgelegd vind ik het wel allemaal wel spannend worden hoor. Ben zo benieuwd hoe erg de pijn zal zijn en wanneer ik wat weer zou kunnen doen. Ik ben stiekem ook best wel bang voor de operatie zelf. Heb namelijk nooit eerder een operatie ondergaan. Ook wil ik eigenlijk niet dat te veel mensen het weten. Heb altijd met veel opvulling (m'n isolatiemateriaal noem ik het altijd maar) rondgelopen, dus zo ontzettend veel zal het denk ik niet opvallen... Ben wel bang dat als sommigen het weten, dat er dan heel naar gepraat gaat worden (ik woon in een dorp waar dat nogal snel gebeurd..) Maar dat is misschien wel het laatste waar ik mee bezig moet zijn, want ik doe dit echt voor mijzelf, dat ik me eindelijk vrouw kan voelen :126: .

Zijn er nog meiden met tips e.d.? Of meiden die ook rond die tijd hun bv krijgen? Dan kunnen we ervaringen delen :101:

Groetjes Sophietjee

Hi Sophietje, Ik ga ook morgen!! Velthuiskliniek Hilversum. Heb ook een AA cup, ik krijg 280 cc dual plane, en ji?

Ik wens je heeeeel veel succes... vreselijk spannend heh? Over de nalijn, zie mijn topic hierover van vorige week, heb veel interessante reacties gehad.

Laat het weten hoe het gegaan is, doe ik ook.

groetjes van Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

gefeliciteerd met je datum!!! Ik word 28 sept. geholpen..in de velthuiskliniek. Maar goed kunnen wel samen aftellen he?

Succes ermee, ik kan nl niet meer wachten :1bouncingboobs:

xx

Hoi Miss C, ik word morgen (26 sep) bij de Velthuiskliniek geholpen! Ik kan ook niet wachten inderdaad,! Zal zsm meer info geven over hoe het ging. Alvast heel veel succes en aarzel niet om me dingen te vragen hoor.

Groetjes Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.