Ga naar inhoud

A1972 : 16 december 2011: Dr. Visser : Wellness Kliniek te Genk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik kreeg van de WK een lijstje met data voor december,op welke dagen Dr. Visser nog een plekje heeft. Ik heb gekozen voor 22 december!

Weer net zo spannend als 7 maanden geleden!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal!

Ik kreeg van de WK een lijstje met data voor december,op welke dagen Dr. Visser nog een plekje heeft. Ik heb gekozen voor 22 december!

Weer net zo spannend als 7 maanden geleden!

Groetjes,

A.

Jeej dat is al bijna!

Veel plezier met aftellen gewenst ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Joepie, da's al over 3 weken! Spannend zal het inderdaad zijn, misschien nog wel meer dan toendertijd... Krijg je nu veel voorzorgsmaatregelen? Fijn dat Dr. Visser je nog zo goed kende, want als ze zoveel mensen zien kan het best als een nummer voelen, en dat was dus helemaal niet, super!

Ik tel met je mee af, en wens je zooooo je mooie borsten toe!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Dank jullie wel voor de reacties!

De plannen zijn gewijzigd; ik kreeg vandaag het bericht dat ik niet 22 december,maar 16 december geholpen wordt! Nu komt het nog dichterbij! Moet zelf prive wel even wat dingen aanpassen,want hier had ik dus geen rekening mee gehouden. 22 december was juist zo mooi, in verband met de kerstvakantie die er achteraan komt, de kids zijn dan thuis en je hebt iets meer rust,omdat je niet zo in het dagelijks ritme hoeft te zitten. En ze hadden natuurlijk mooi mama kunnen helpen in de huishouding :)

Dus minder tijd om na te denken en te zenuwen...nu gaat het er dan eindelijk van komen!

Ik heb preventief een antibioticakuur voorgeschreven gekregen, tijdens de ingreep krijg ik nog een infuus met antibiotica. Verder gebruiken ze geen jodium,in verband met allergie. Om mijn weerstand op te bouwen slik ik nu dagelijks 1000 mg vitamine C, ik gebruik arnicadruppels en slik traumeeltabletjes. En dat naast mijn dagelijkse multivitamine.

Of het allemaal daadwerkelijk iets doet,weet ik niet, maar baat het niet,schaad het niet! Ik had de vorige keer maar 1 heel klein blauw plekje op 1 borst. Terwijl ik normaal gesproken heel makkelijk en snel blauwe plekken krijg. Dus het zal vast wel iets goeds doen :)

Spannend,spannend,spannend! Ik kijk er erg naar uit ...ondanks die nare slaapverdoving... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik wens je veel succes met de operatie

en kijk uit naar je verslagje. word zelf ook geholpen door dr de visser

een weekje vroeger dan jij

groetjes

Hai Goas,

Dank je wel! Ik kijk er erg naar uit.

Ik ben,na je reactie gelezen te hebben, op zoek geweest,naar jouw topic en heb ook je foto gezien. Jeetje, ik schrok daar best wel van. Wat ontzettend vervelend dat dit je gebeurd! Maar het is wel fijn dat je pc er op korte termijn iets aan wil doen. Ik wens jou ook veel sterkte!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooH A wat een mooi kerstkadoo krijg jij hihihh

Ik duim met je mee dat je er dit keer ongeschonden door heen komt.

Ik vind het zo knap dat je het toch nog een keer durft!

Heel veel succes met de opeartie en ik hoop dat je nu heel gelukkig ermee word!!

aftellen is begonnen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooH A wat een mooi kerstkadoo krijg jij hihihh

Ik duim met je mee dat je er dit keer ongeschonden door heen komt.

Ik vind het zo knap dat je het toch nog een keer durft!

Heel veel succes met de opeartie en ik hoop dat je nu heel gelukkig ermee word!!

aftellen is begonnen!!!

Hahaha...marriebarrie, inderdaad een mooi kerstcadeau! Kijk er ook erg naar uit! Dank voor je berichtje! Nog 12 nachtjes!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dames,

Pfff...onrustige nachten, me nergens meer op kunnen concentreren,mijn darmen zijn van slag! De zenuwen gieren door mijn keel, het komt nu wel echt dichtbij.

Vind het,ondanks dat ik het allemaal al een keer meegemaakt heb, DOODENG!

Herkenbaar?

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jaaaaaaa heel herkenbaar.

Nog ff doorbijten meid, en dan heb je het achter de rug.

Ik zat ook alleen maar op de wc, kon niet meer slapen, rookte de 1 na de ander, kreeg geen hap meer door mn keel, pffff als ik er nog aan denk.

Dus is allemaal heel normaal hoor :rolleyes:

Ik wens je alvast heel veel succes toe.

Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja, nog vergeten te 'melden', ik wilde dus na alles wat er geweest was, zo min mogelijk pijn lijden :lol: dus ik heb mijn huisarts om pijnstillers gevraagd. En gekregen,want hij was het helemaal met mij eens ! Mochten ze niet aanslaan, of mocht ik er niet goed op reageren, dan moest ik even een belletje doen en dan kreeg ik andere. Fijne huisarts hoor!

Morgen ook beginnen met antibiotica!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff...vannacht niet best geslapen, werd wakker van de buikpijn. Diarree. Stresspoep,denk ik dan maar :blush:

De zenuwen gieren door mijn keel. Nog 1 dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ah meissie, ik kan me voorstellen dat je superzenuwachtig bent. Zou het nu allemaal wel goed gaan enzo... je hebt een hele weg achter de rug.

Mijn duimen draaien voor je! Morgen is het zover... spannend ey.

Dikke knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx girlsss!

Ja, was zeker een lange weg! Bah!

Ben vandaag het huis verder aan het poetsen, gisteren boven gedaan en alle bedden verschoond. Nu de was wegdraaien etc. Bijna klaar gelukkig.

Ja, heb vannacht niet lekker geslapen. Ben vaak wakker en dan ga ik er maar weer uit. Gevolg is dat ik bek-af ben. Nou ja, na morgen kan ik toch niet zoveel en kunnen we bijslapen :125:

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A,

Spannend he? Ik ga ook de 22e bij dr Visser. Ik moet me om 8.10 melden. Weet jij precies wat er allemaal gaat gebeuren of heb jij ook nog best wel veel vragen. Heb jij bijvoorbeeld al pijnstillers in huis? Ik heb nog zo'n waslijst met vragen. En ik ga steeds meer twijfelen aan het aantal cc's. Ben zo bang dat ze te klein uit gaan vallen. Hoe zit dat bij jou?

Groetjes Moosje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A,

Spannend he? Ik ga ook de 22e bij dr Visser. Ik moet me om 8.10 melden. Weet jij precies wat er allemaal gaat gebeuren of heb jij ook nog best wel veel vragen. Heb jij bijvoorbeeld al pijnstillers in huis? Ik heb nog zo'n waslijst met vragen. En ik ga steeds meer twijfelen aan het aantal cc's. Ben zo bang dat ze te klein uit gaan vallen. Hoe zit dat bij jou?

Groetjes Moosje!

Hai Moosje,

Ik krijg ze morgen al! De 22e zat al vol! Dus dit was de enigste optie en anders zou het pas weer in het nieuwe jaar worden.

Ik was al een ervaring rijker ( zie complicatie topic ontsteking), dus ben nu hopelijk zeer goed voorbereid. Preventief antibiotica, ben 14 dagen geleden begonnen met per dag in te nemen; 3x daags 10 druppels arnica, multivitamines,1000 mg vitamine C en 3 x daags een traumeeltabletje.

Voor pijnstilling ben ik bij mijn huisarts geweest, daarvoor heb ik nu 3 x daags 1 tramadol en 3 x daags 2 paracetamol 500 mg. Ik wil echt zo min mogelijk pijn hebben.

Ik heb nu een lege 75/80B en krijg met links 300cc en rechts 330 cc XP een grote C,kleine D cup.

Aantal cc's zegt niet alles. Het hangt ook af van je bouw en hoeveel borstweefsel je zelf hebt. Dr Visser is echt heel erg kundig en weet heel goed wat bij jouw lichaam past. Zij is wel heel erg voor een natuurlijke look. Ik heb geen enkele twijfel over haar mening of oordeel,ondanks alles wat er gebeurd is.

Maar als je voor jezelf nog niet genoeg duidelijkheid hebt, kun je altijd nog bellen en overleggen. Ook kun je nog voor de ingreep plaatsvind, altijd nog even vragen over hoe en wat.

Mocht je nog vragen hebben, je mag altijd een berichtje sturen. Er zijn heel veel dames op het forum die jou daarmee willen helpen.

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A,

Ohhh wat spannend zeg! Ik hoop dat je je verhaal hier op t forum gaat zetten, en dat t allemaal weer goedkomt!

En ik ga denk ik ook maar even contact opnemen met mijn huisarts voor preventieve medicijnen! Bedankt voor de tip en heeeel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.