Ga naar inhoud

A1972 : 16 december 2011: Dr. Visser : Wellness Kliniek te Genk


Aanbevolen berichten

Werd vandaag 2 x teruggebeld door de WK, naar aanleiding van mijn mailtje over de pleister onder de linkerborst

De pleister moest er wel af, enerzijds omdat er misschien wel etter onder zou zitten en dan moest ik terug,anderzijds,als er wel water bijgekomen was door het douchen moest het ook verwisseld worden,want anders zou het een broeinest voor bacterien zijn. Als de kleinere pleisters/tape mee zou komen,was dat niet erg.

Dus met trillende handjes die badkamer in, heel voorzichtig de pleister er af gehaald. Het was dus oud bloed wat door het douchewater meer in het pleister was gaan verkleuren. Litteken is wel groter dan de vorige keer,maar ziet er prachtig uit! Rechts durfde ik niet meer te verwisselen, die zit ook al behoorlijk los, heb er voor nu een pleister over heen geplakt, Die verwissel ik dan maar vanavond. Vond het wel weer ff genoeg :)

Heb het gelijk weer doorgebeld naar de WK, ze zouden het doorgeven aan Dr Visser. Dit keer ben ik alerter,maar ook heb ik geen rust eer dat de hechtingen er uit zijn (begin januari). Dat voelt niet prettig,de angst zit er goed in. Ik hoop dat rechts er vanavond net zo goed uit ziet. Die wond is pijnlijker,waarschijnlijk ook omdat daar huid weggesneden is, wat zwart was. (was nog van de infectie). Dat litteken oogt sowieso al groter, gezien de pleisters en de tape.

Voor de rest gaat het goed, net terug uit het centrum voor kerstacdeautjes. Wel lekker om even buiten te zijn en wat anders te zien :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey A,

Fijn dat het gelukt is met douchen, het is een geklungel maar het lukt wel :P

Harde en hoge borsten zijn normaal hoor, tenzij je borsten branden of je koorts hebt zou ik me zeker geen zorgen maken!

Gelijk heb je hoor dat je even wacht met de pleister eraf halen, misschien even met iemand anders erbij voor als je licht in je hoofd wordt.

Succes vanavond!

Ik vond het ook zo fijn om even naar 't dorp / stad te gaan, anders zit je je thuis maar te vervelen. Lopen is goed voor je maar pas op met dingen tillen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A, gezien je voorgeschiedenis is het natuurlijk heel normaal dat je onzeker voelt. Dat zou ik ook hebben!

Ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen en dat je van je borsten kunt gaan genieten.

Groetjes Moosje

Hai Moosje,

Ik had net een berichtje bij je topic geplaatst! Hoe is het gegaan vandaag?

Ik had vanavond de rechterkant verschoond,moest wel,want de pleisterranden waren helemaal opgekruld. Pfff,was een ramp! Pleister zat in het midden vast aan de wond. Zat allemaal opgedroogd bloed. Heb hem er voorzichtig afgehaald. Litteken rechts is niet mooi, hebben ze ook meer huis weggehaald. Maar het is wel dicht,dat is het belangrijkste. Het ziet er rustig uit. Heb er nu een grote eilandpleister opgeplakt. Heb toch het idee dat die doorzichtige pleisters gaan broeien. Deze die ik nu er op heb geplakt,is een stuk groter. Zit wel prettiger met de bhrand,want ik denk dat het daardoor juist gaat opkrullen.... wat een gedoe!

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO.

Vandaag andere sportbh aan ,van de Hema, een maatje groter,ziet er niet uit,maar zit 100% beter. Het meeste vocht lijkt weg te zijn. Ben nog steeds heel moe,maar wijt dat aan de antibiotica.

Vanavond lekker douchen! Kan daar nu zo naar uitkijken!

Vandaag kappersbezoek,hoop dat het niet druk is. Voor de rest probeer ik wat meer rust te pakken. Lag gister supervroeg in bed,maar toch weer klaarwakker vroeg in de ochtend. Uurtje wakker geweest,achter mijn laptop gezeten en daarna gelukkig toch weer in slaap gesukkeld. Toen ik vanmorgen opstond,voelde ik me echt wel lekker uitgerust. Nu al een uurtje de antibiotica achter de kiezen en ik voel me al weer moe worden. Was vanmorgen overigens de laatste pil van de kuur. Slik nog wel 3x daags traumeeltabletje en arnicadruppels. Multivitamine en vitamine C. Gewoon voor de extra weerstand.

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week en 1 dag PO.

Heb heerlijk geslapen.

Ik werd wakker en stond op. Het is net of mijn borsten lager zitten, alsof het gezakt is? Net alsof het iets meer op de juiste plaats zit. Heel gek gevoel hoor. Daarbij lijkt het ook net alsof ze groter zijn geworden? Kan dat? Herkent iemand dat?

Het vocht wordt wel met de dag minder,maar echt zachter zijn ze nog niet.

Wond is nog wel wat gevoelig,moet nog regelmatig mijn bhrand verzetten. Heb nu een 80D aan en dat sluit wel heel mooi aan,terwijl de cup gisteren nog wat slobberde. (was geen gezicht,maar het zat zoveel lekkerder...)

Qua gewicht ben ik 2 kilo kwijt, waarschijnelijk was dat toch allemaal vocht. Vind mijn buik nog wel wat dik,maar ja,misschien omdat ik nu wat minder mobiel ben dan normaal en omdat ik wat stilzit, ook wat meer aan het snoepen (foei!) ben.

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heb je ook een beetje gevolgd,

Fijn voor je dat je redelijk hebt geslapen en dat de vocht wat minder is geworden, ben zelf afgelopen maandag voorzien van boobs+lift en bwc, en ik was afgelopen donderdag (gingen de drains eruit) niet echt tevreden buik wel maar boobs niet, ik had nog geen witte band gekregen dus mijn implantaten zaten veels te hoog en onderop hing een klein beetje ok mijn eigen borstje vond het echt niet mooi, dus kreeg meteen de band heb nu ook wel het gevoel dat ze al aan het indalen zijn want dat moet echt gebeuren, hij heeft mijn tepel niet gelift (heb ooit verkleining van de borsten gehad)hij was bang voor afsterven van de tepels en hij heeft alleen onder mijn borst dus huid weggehaald, ik heb toch licht het gevoel dat dat ten kosten is gegaan van mijn borsten ben ik bang, heb ik al aan gegeven daar zeggen ze dat ze gewoon moeten indalen en geduld moet hebben, ik denk dan ik betaal bijna 12000 euro verwacht ik dus wel dat het goed zit kwa borsten bij de andere dames zit het toch ook meteen goed gevuld?? Maar we zien wel moest het even kwijt, hoop niet dat je het erg vind?

Hoop dat jou herstel goed verloopt omtrent je geschiedenis, moet wel zeggen dat de pijn me meevalt, ok toen ik die band kreeg pff filse spierpijn en beurs gevoel maar toch denk zelf al dat ik vandaag kan stoppen met de paracetamol die zware heb ik niet een genomen...... Hoe gaat het met de pijn bij jou wel vol te houden?

Nou hoop dat je wel kan een beetje kan genieten van de feestdagen

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heb je ook een beetje gevolgd,

Fijn voor je dat je redelijk hebt geslapen en dat de vocht wat minder is geworden, ben zelf afgelopen maandag voorzien van boobs+lift en bwc, en ik was afgelopen donderdag (gingen de drains eruit) niet echt tevreden buik wel maar boobs niet, ik had nog geen witte band gekregen dus mijn implantaten zaten veels te hoog en onderop hing een klein beetje ok mijn eigen borstje vond het echt niet mooi, dus kreeg meteen de band heb nu ook wel het gevoel dat ze al aan het indalen zijn want dat moet echt gebeuren, hij heeft mijn tepel niet gelift (heb ooit verkleining van de borsten gehad)hij was bang voor afsterven van de tepels en hij heeft alleen onder mijn borst dus huid weggehaald, ik heb toch licht het gevoel dat dat ten kosten is gegaan van mijn borsten ben ik bang, heb ik al aan gegeven daar zeggen ze dat ze gewoon moeten indalen en geduld moet hebben, ik denk dan ik betaal bijna 12000 euro verwacht ik dus wel dat het goed zit kwa borsten bij de andere dames zit het toch ook meteen goed gevuld?? Maar we zien wel moest het even kwijt, hoop niet dat je het erg vind?

Hoop dat jou herstel goed verloopt omtrent je geschiedenis, moet wel zeggen dat de pijn me meevalt, ok toen ik die band kreeg pff filse spierpijn en beurs gevoel maar toch denk zelf al dat ik vandaag kan stoppen met de paracetamol die zware heb ik niet een genomen...... Hoe gaat het met de pijn bij jou wel vol te houden?

Nou hoop dat je wel kan een beetje kan genieten van de feestdagen

liefs Sporty

Hai Sporty,

Bedankt voor je reactie. Dat is nog een beste ingreep die je gehad hebt! En wat een geld he! Echt veel! Natuurlijk vind ik het niet erg dat je je zorg deelt,daar is dit forum voor! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Het is een hoop geld, en dan mag je toch ook wel verwachten dat je inderdaad gelijk resultaat ziet. Die band lijkt mij ook pijnlijk,ik heb dat nooit gehad. Ik vind de bh al strak en beklemmend zitten.

Hoe gaat het met je buik dan? Ben je wel een beetje mobiel? Wanneer moet je weer terug voor controle?

Een bwc is ook een droom van mij. Maar daar moet ik nog wel even voor sparen. Het lijkt mij ook een vrij zware ingreep als je bv/lift en bwc tegelijk laat doen, ik persoonlijk zou dat niet aandurven.

Qua pijn is het voor mij goed te doen.Mijn borsten voelen een beetje doof,prikkelend aan, niet echt gevoel nog, tepels zijn wel heel gevoelig. De wond is wel gevoelig. Toen ik met de pleisterwissel keek,kon ik ook duidelijk zien dat er rechts een stuk huid is weggesneden,maar dat aan beide kanten de wond twee keer groter is dan de vorige keer. Ga er vanuit dat dat ook nodig geweest zal zijn. Loop wel de hele dag,als het pijnlijk wordt,mijn bhrand te verzetten,zodat de druk even er af gaat. Voor de rest is het goed te doen.

Tegen de namiddag neem ik nog steeds 2 paracetamollen in, dat helpt me net de dag nog door. Misschien ben ik gewoon ook al wel te actief. 's Morgens voel ik me goed,maar denk dat ik te weinig rust pak. Voor de nacht neem ik nog een tramadol in. Dan weet ik zeker dat ik goed in slaap val,want ik ben echt gebroken als ik niet voldoende slaap krijg. Daar komt dan weer bij dat je vermoeider bent, minder weerstand krijgt met alle gevolgen van dien. Op deze manier probeer ik dat wel te voorkomen.

Mijn antibioticakuur was gisteren afgelopen, heb de laatste pil toen ingenomen. Voor de rest ga ik wel door met multivitamine, 1000 mg vitamine C per dag,traumeeltabletjes en arnicadruppels.

Gezien mijn voorgeschiedenis mag ik helemaal niet klagen hoor, echt 100 % beter! Maar natuurlijk ben ik net als iedereen weer onzeker als ik iets voel en heb ik net zoveel vragen als bij de eerste keer. Daarom is het forum ook zo fijn. Heel veel info kun je er lezen,maar ook de ervaringen van een ander kan behulpzaam zijn. Dat is ook de reden dat ik hier alles op zet,van begin tot eind. Vind het ook leuk om topics van anderen te volgen.

Hoop,dat je ondanks je herstel toch een beetje kan genieten van de feestdagen! Beterschap!

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben ik weer!

Bedankt voor je reactie, heb net gekeken en mijn borsten zijn toch al flink ingedaald, we zijn er nog niet maar nu al binnen 1.5 dag ziet het er al veel beter uit pfff gelukkig hoor!! Mijn buik ziet er zo mooi uit en dan heb ik nog wel vocht ( niet echt veel) ziet er zo mooi uit en straks pfff.... Ik kan je zeggen dat het me tot nu toe echt is meegevallen ik dacht ook het gaat heel zwaar worden die operatie's te samen, maar tot nu toe valt het me echt mee. Ben ook wel de nuchtere zelfe dus dat zou ook wel mee werken. En wat fijn voor je dat je je veel beter voelt, dan de vorige keer wat heb je een pech gehad zeg pff heftig. Wij vrouwen zijn natuurlijk ook wel ongeduldige wezen ha ha alles moet meteen goed zijn, Hoop voor je dat je herstel goed verloopt en heb je al gekeken naar je borsten? Ik heb 350cc in iedere borst vind ze ook niet echt gtoot helemaal eigenlijk niet, heb ook een flinke borstspier en heb zo,n idee dat die aardig wat wegdrukt, heb ik ook aangegeven voor de operatie, maar dat is vaak een euvel bij artsen ze luisteren vaak niet goed naar je? Vind ik wel jammer zal wel mensenlijk zijn maar toch goed luisteren zijn er meteen een hoop dingen duidelijk die nu aan de gang zijn denk ik dan!!

Nou hele fijne dagen en tot horens en heel veel succes met je boobs!!

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen PO. Met mijn borsten gaat het prima. Tepels zijn wel wat overgevoelig. Van tijd tot tijd voelen mijn borsten heel hard aan. Pijn heb ik verder niet,alleen daar waar de bhrand op de wonden drukt. Kan prima op mijn rechterzij liggen,links is nog wat ongemakkelijk. Rechterborst lijkt ook wel qua herstel voor te lopen op links. Ze zijn allebei nog wel vrij hard en qua indalen moeten ze nog wel een stukje. Maar echt hoog zitten ze niet meer.

@ Sporty - Ik heb mijn borsten al wel gezien hoor,ze zien er mooi uit. Ze lijken iets groter te zijn,naarmate ze indalen. Heb het idee dat de bh dan strakker gaat zitten...Hoe is hett vandaag met je?

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,

Alles goed hier slik bijna geen paracetamol meer, dus gaat de goed kant op mijn borsten dalen ook goed maar moet nog meer, en ze lijken ook groter te worden heb kwa bh maat van de kliniek 70 C dus ik denk dat ik op een 75 D uit kom, helemaal goed vind de maat ook goed had ze niet groter gewilt, en mijn buik gaat goed, ik had gister voor het eerst veel meer gegeten maar dat voelt bij mijn buik echt niet goed dus vandaag rustig aan, die spanning voelt gewoon niet prettig... Fijn dat bij jou ook alles goed gaat, mijn borstband en buikband zitten nu even in de was de de spanning is nu even weg maar als ze erop zitten voelt je de spanningen veel meer. Maar het is allemaal te doen, heb jij ook de witte band boven je borsten? En hoeveel cc heb jij gekregen? Nog een hele fijne kerstdag en we spreken elkaar snel weer!!

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,

Alles goed hier slik bijna geen paracetamol meer, dus gaat de goed kant op mijn borsten dalen ook goed maar moet nog meer, en ze lijken ook groter te worden heb kwa bh maat van de kliniek 70 C dus ik denk dat ik op een 75 D uit kom, helemaal goed vind de maat ook goed had ze niet groter gewilt, en mijn buik gaat goed, ik had gister voor het eerst veel meer gegeten maar dat voelt bij mijn buik echt niet goed dus vandaag rustig aan, die spanning voelt gewoon niet prettig... Fijn dat bij jou ook alles goed gaat, mijn borstband en buikband zitten nu even in de was de de spanning is nu even weg maar als ze erop zitten voelt je de spanningen veel meer. Maar het is allemaal te doen, heb jij ook de witte band boven je borsten? En hoeveel cc heb jij gekregen? Nog een hele fijne kerstdag en we spreken elkaar snel weer!!

Liefs Sporty

Ik slik soms in de namiddag nog 2 paracetamollen (gisteren niet gedaan),dat helpt me dan net de dag door. Voor het slapen gaan neem ik nog wel een tramadol,maar dat is niet zo zeer voor de pijn,maar om in slaap te vallen. Zal wel geen kwaad kunnen,denk ik. Ben geen goede slaper helaas.

Van de kliniek had ik nog een bh van de vorige keer,dat was een 75D,zat toen al strak. Heb nu een 80 D,waarbij de onderkant dus goed aansluit,soms zelfs te strak,maar de cup is ook bijna helemaal gevuld. Heb dus zelf het idee dat naarmate het indaalt de borsten ook wat groter worden. Of wellicht dat ze lager gaan zitten en zo meer volume geven.

Heb gister sowieso te veel gegeten.dus vandaag een beter minder. Ben wat inmobieler sinds de ingreep,dus dan vliegen de kilo's er weer aan. Dat vind ik wat minder.

Ik heb nooit geen band boven mijn borsten gehad,dus weet ook niet hoe dat voelt. Lijkt me niet echt prettig. Ik heb links 300 CC en rechts 330 CC XP. Rechts hebben ze ook nog wat weefsel weggesneden,dat was zwart . Nog van de infectie. Heb al wel gekeken bij pleisterwissel,links is een keurig litteken,rechts is lelijk. Dat is me ook wel gezegd hoor.rechts zit gewoon iets minder huid en die kant heeft ook het meest geleden onder de infectie. Er zit daar ook meer spanning op de wond. Lelijk litteken stoor ik me niet aan, het zit toch in de borstplooi,dus dat zie je amper straks.

Maar desalniettemin ben ik er nog steeds supergelukkig mee! Ik neem alle ongemakken voor lief en speel al met de gedachten om in juni 2012 voor een bwc te gaan. Dat is toch ook nog een heel grote wens van mij! Dat wordt dus hard sparen!

Een fijne dag nog!

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Fijn om te horen dat je supergelukkig met je boobs bent!

Jeetje een bwc, dat is niet niks, hopen dat die wel in 1x goed gaat!

Veel sterkte nog in je herstel en nog een fijne kerst.

Groetjes

Dank je Parkiet! Nee,een bwc is ook niet niks, dat weet ik. Stom he, die wens was er al eerder dat dat van mijn borsten. Maar toen ging ik er over lezen en vond ik het ineens wel heel eng. Het is toch een flinke ingreep. Maar als ik het al laat doen,dan is dat hier in het plaatselijk ziekenhuis,waar ik sowieso dan minimaal een nacht moet blijven. (zelfs dan nog goedkoper dan bij de kliniek.....) Eerlijk gezegd vind ik zelf dat die ingreep te groot is voor een dagbehandeling (smorgens komen,smiddags weer naar huis) Maar dat is toch voor iedereen verschillend.

Maar wil het wel graag. Nu dus hard sparen er voor,want het is best een kostbare ingreep.

Jij ook nog een fijne kerst, tis alweer bijna voorbij! :)

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Ik heb wel eens zo'n operatie op tv gezien en daar schrok ik wel erg van! Dus begrijp je heel goed ;)

Een avondje in het ziekenhuis blijven is dan inderdaad geen verkeerd idee, geeft toch een veilig gevoel.

Ik lees wel vaker dat de Wellnesskliniek helemaal niet zo goedkoop is, enkel de borstvergrotingen.

Als je het graag wilt moet je er inderdaad maar voor sparen en gewoon doen!

Kerst is inmiddels alweer voorbij dus ik wens je alvast een fijne jaarwisseling ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Ik heb wel eens zo'n operatie op tv gezien en daar schrok ik wel erg van! Dus begrijp je heel goed ;)

Een avondje in het ziekenhuis blijven is dan inderdaad geen verkeerd idee, geeft toch een veilig gevoel.

Ik lees wel vaker dat de Wellnesskliniek helemaal niet zo goedkoop is, enkel de borstvergrotingen.

Als je het graag wilt moet je er inderdaad maar voor sparen en gewoon doen!

Kerst is inmiddels alweer voorbij dus ik wens je alvast een fijne jaarwisseling ;)

Groetjes

Hai Parkiet,

Ik heb ook eens zo'n ingreep bekeken,maar heb het maar weer snel weggedrukt...daar kan ik niet eens naar kijken,maar dat had ik ook al met een filmpje over een borstvergroting...hahaha!

Ik vind dat zelf een te grote ingreep om dat maar even zo bij een kliniek te doen. Maar dan ook puur om het feit dat WK ver weg zit en je na die ingreep weer een lange rit terug moet maken. Dat vind ik zelf onverantwoordt. Dan liever in het plaatselijk ziekenhuis op 5 minuutjes rijden. Daar hebben ze ook alles bij de hand,mocht dat nodig zijn. Het is gewoon het idee van veiligheid wat er achter zit hoor. Maar idd. flink sparen en als het er dit jaar niet meer van komt,dan maar volgend jaar.....

Jij ook alvast een fijne jaarwisseling Parkiet!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 dagen PO,

Vanmorgen maar toegegeven aan mijn luiheid :) Heb tot 2 uur in bed gezeten/gelegen met laptop, slapen ging niet meer sinds 5:30 uur. Ben vanmorgen pijnloos wakker geworden.

Heb gisteravond een pleisterwissel gedaan,omdat de pleisters nogal opgekruld waren,doordat ik de hele dag die bhrand naar beneden zit te trekken. Wond links ziet er keurig uit, aan de buitenkant van het litteken, onder de oksel,waar de borst overloopt in je romp,daar zit een gevoelig plekje,waar de bh heel vervelend op drukt. Rechts eigenlijk precies hetzelfde. Het is niet rood of zo,maar het is geen mooi plekje, Rechts litteken is sowieso heel erg lelijk om te zien. Aan het eind van dat litteken,daar waar de borst overloopt in mijn romp,lijkt er wel een raar gaatje te zitten. Weliswaar dicht,maar gewoon een beetje een vreemd litteken.

Heb ook het gevoel dat de hechtingen trekken. En ik moet nog een week! Volgens mij moet het een enorme opluchting zijn als de knoopjes weg zijn. Denk dat de beide eindjes van de littekens dan ook minder gevoelig is.

Maar heb 's middags een beetje de losse rommel in de keuken opgeruimd,achteraf te veel gedaan dus. Borsten staan erg gespannen en zijn gevoelig. Af en toe heb ik wel het idee dat ze iets zachter zijn,maar toch ook nog weer stevig. Beetje moeilijk uitleggen.

Op zich ben ik echt zeer tevreden over mijn herstel, eigenlijk geen bijzonderheden. Een wereld van verschil met de eerste keer. Toen had ik zoveel pijn,maar omdat ik niet beter wist,dacht ik,dat dat normaal was.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

volgens mij zijn wij na elkaar geopereerd!! Toen ik terugkwam van de ok vertelde mijn man mij dat hij had gesproken met de echtgenoot van een vrouw die een bak ellende achter de rug had. Ze hebben samen koffie gedronken. Zit ik heel jouw verhaal te lezen, zie ik net dat je op dezelfde dag als ik bent geopereerd. Kan toch geen toeval zijn!!!

Ik was trouwens erg onder de indruk van je verhaal en ik ben heel erg blij voor je dat het nu allemaal zo goed gaat.

Groetjes Angie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

volgens mij zijn wij na elkaar geopereerd!! Toen ik terugkwam van de ok vertelde mijn man mij dat hij had gesproken met de echtgenoot van een vrouw die een bak ellende achter de rug had. Ze hebben samen koffie gedronken. Zit ik heel jouw verhaal te lezen, zie ik net dat je op dezelfde dag als ik bent geopereerd. Kan toch geen toeval zijn!!!

Ik was trouwens erg onder de indruk van je verhaal en ik ben heel erg blij voor je dat het nu allemaal zo goed gaat.

Groetjes Angie

Hai Angie,

Dat kan ook geen toeval zijn! Haha! Ik vroeg het net mijn man en hij dacht nog te weten dat je man vrachtwagenchauffeur is?

Ik werd rond een uur of 11 uiteindelijk opgehaald.

Maar idd veel verdriet en ellende er van gehad.

Volgens mij heb ik nu een herstel volgens het boekje... heb amper meer pijn,hooguit als ik een verkeerde beweging maak. Het enige waar ik echt last van heb,zijn aan beide kanten de uiteinden van de littekens. Net of het daar heel erg trekt nu. Voor de rest slaap ik heel erg slecht sinds ik onder het mes geweest ben, hooguit 4 uurtjes per nacht.

Maar echt, ik ben zo opgelucht dat het er nu naar uitziet dat het allemaal goed gegaan is. Ben er echt superblij mee!

Maar volgens mij zat jij ook beneden tegenover ons in de wachtkamer, of ik moet me wel heel sterk vergissen....

Maar leuk,om op deze manier iemand tegen te komen :)

Ik wens jou een goed herstel toe!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Angie,

Dat kan ook geen toeval zijn! Haha! Ik vroeg het net mijn man en hij dacht nog te weten dat je man vrachtwagenchauffeur is?

Ik werd rond een uur of 11 uiteindelijk opgehaald.

Maar idd veel verdriet en ellende er van gehad.

Volgens mij heb ik nu een herstel volgens het boekje... heb amper meer pijn,hooguit als ik een verkeerde beweging maak. Het enige waar ik echt last van heb,zijn aan beide kanten de uiteinden van de littekens. Net of het daar heel erg trekt nu. Voor de rest slaap ik heel erg slecht sinds ik onder het mes geweest ben, hooguit 4 uurtjes per nacht.

Maar echt, ik ben zo opgelucht dat het er nu naar uitziet dat het allemaal goed gegaan is. Ben er echt superblij mee!

Maar volgens mij zat jij ook beneden tegenover ons in de wachtkamer, of ik moet me wel heel sterk vergissen....

Maar leuk,om op deze manier iemand tegen te komen :)

Ik wens jou een goed herstel toe!

Groetjes,

A.

Klopt haha!! Mijn man is idd chauffeur. Bij mij is het blijven hangen omdat hij vertelde dat je zo'n akelige dingen had meegemaakt, en dat hij aan je man merkte dat hij erg nerveus was... Wat grappig om je dan nu hier tegen te komen.

Ik moest om 10 uur daar zijn, volgens mij ben ik ook rond die tijd opgehaald. Er zat wel een echtpaar tegenover ons, die zijn al eerder binnengehaald. Dat zul jij dan weten of jullie dat waren.

Ik heb hetzelfde gevoel, weinig last, alleen de littekens steken en jeuken en prikken. Vandaag zijn de knoopjes verwijderd door mijn huisarts, zij vond het supermooi uitzien. Ik hoef pas terug naar Genk in februari voor de nacontrole. Tenzij er iets is natuurlijk. Maar tot nu toe gaat de genezing voorspoedig.

Jij moet al eerder terug, toch? Kan ik me ook wel voorstellen, dat ze de vinger wat beter aan de pols willen houden...

Groetjes Angie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt haha!! Mijn man is idd chauffeur. Bij mij is het blijven hangen omdat hij vertelde dat je zo'n akelige dingen had meegemaakt, en dat hij aan je man merkte dat hij erg nerveus was... Wat grappig om je dan nu hier tegen te komen.

Ik moest om 10 uur daar zijn, volgens mij ben ik ook rond die tijd opgehaald. Er zat wel een echtpaar tegenover ons, die zijn al eerder binnengehaald. Dat zul jij dan weten of jullie dat waren.

Ik heb hetzelfde gevoel, weinig last, alleen de littekens steken en jeuken en prikken. Vandaag zijn de knoopjes verwijderd door mijn huisarts, zij vond het supermooi uitzien. Ik hoef pas terug naar Genk in februari voor de nacontrole. Tenzij er iets is natuurlijk. Maar tot nu toe gaat de genezing voorspoedig.

Jij moet al eerder terug, toch? Kan ik me ook wel voorstellen, dat ze de vinger wat beter aan de pols willen houden...

Groetjes Angie

Klopt...mijn man was erg gespannen die dag, die heeft al die tijd machteloos moeten toe kijken. Vond het ook doodeng dat ik nog een keer dit aandurfde. Hij is mij wel tot steun hoor! En ik wil echt niet overdrijven,maar ik was echt ziek. Het heeft me echt maanden gekost om er bovenop te komen. Heb toen heel veel medicatie gehad,wat mijn lever niet meer kon verwerken.

Wij waren dat echtpaar wat tegenover jullie zat in de wachtkamer. Ik weet nog dat mijn man vertelde dat er een dame was die met plaatselijke verdoving geholpen werd. Ik weet nog dat ik dat heel stoer vond! Heb ondertussen ook jouw verhaal gelezen, dus het klopt allemaal! Maar stoer hoor, met die plaatselijke verdoving, ik zou dat niet kunnen! Ik wil het liefst helemaal niks er van merken :)

Ik moet 3 januari terug. Maar heb ondertussen wel pleisterwisselingen moeten doen,maar het ziet er allemaal heel rustig uit.

Hoe gaat het nu bij jou dan, nu de knoopjes verwijderd zijn? Is dat trekken en prikken minder geworden? Ik trek de hele dag mijn bhrand naar beneden, word er echt gek van! Maar heb het er allemaal voor over hoor :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt...mijn man was erg gespannen die dag, die heeft al die tijd machteloos moeten toe kijken. Vond het ook doodeng dat ik nog een keer dit aandurfde. Hij is mij wel tot steun hoor! En ik wil echt niet overdrijven,maar ik was echt ziek. Het heeft me echt maanden gekost om er bovenop te komen. Heb toen heel veel medicatie gehad,wat mijn lever niet meer kon verwerken.

Wij waren dat echtpaar wat tegenover jullie zat in de wachtkamer. Ik weet nog dat mijn man vertelde dat er een dame was die met plaatselijke verdoving geholpen werd. Ik weet nog dat ik dat heel stoer vond! Heb ondertussen ook jouw verhaal gelezen, dus het klopt allemaal! Maar stoer hoor, met die plaatselijke verdoving, ik zou dat niet kunnen! Ik wil het liefst helemaal niks er van merken :)

Ik moet 3 januari terug. Maar heb ondertussen wel pleisterwisselingen moeten doen,maar het ziet er allemaal heel rustig uit.

Hoe gaat het nu bij jou dan, nu de knoopjes verwijderd zijn? Is dat trekken en prikken minder geworden? Ik trek de hele dag mijn bhrand naar beneden, word er echt gek van! Maar heb het er allemaal voor over hoor :)

Groetjes,

A.

Ja, dr Visser gaf mij dat als optie omdat de ingreep relatief snel gebeurd is. Er hoefde nl niets aan het kapsel gedaan te worden, dus het was eruit en erin. Ik heb dit na het consult ook nog op internet nagezocht, en het bleek idd vaker zo te gaan bij het wisselen van hydrogel protheses. En aangezien ik het doodeng vind om in slaap gemaakt te worden, was dit voor mij een prima optie. En ik moet zeggen, ze waren heel lief voor me. Er stond constant een verpleegkundige bij mijn hoofd, en dr Visser zei precies wat ze ging doen. Maar het blijft een aparte ervaring, dat dan weer wel.

De huid rond mijn littekens is heel erg gevoelig. Niet als ik eraan kom, dan voel ik niets. Maar wel bij hele lichte aanrakingen, of bij te harde. Ik zit iig constant in de 'opvanghouding' als mijn zoontje van 5 komt aangestormd haha! En toen de knoopjes eruit waren trok het in eerste instantie meer dan ervoor. Ik denk dat dat komt omdat er aan de binnenkant natuurlijk wel nog hechtdraad zit wat nu, omdat het niet meer bij elkaar wordt gehouden, wel wat kan ' schuiven'. Het is niet vreselijk pijnlijk of zo, maar wel vervelend en aanwezig. Dus vanavond neem ik wel een paracetamol voor ik ga slapen. Ik slaap al zo slecht, en als ik dat dan steeds voel, gaat het nog moeilijker. Maar voor de rest klaag ik niet hoor!

Ik kan me je nu iig wel weer herinneren. Ik vind het echt te toevallig!!!

Slaap iig lekker straks, ik zag dat jij ook niet al te best slaapt.

Groetjes Angie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dr Visser gaf mij dat als optie omdat de ingreep relatief snel gebeurd is. Er hoefde nl niets aan het kapsel gedaan te worden, dus het was eruit en erin. Ik heb dit na het consult ook nog op internet nagezocht, en het bleek idd vaker zo te gaan bij het wisselen van hydrogel protheses. En aangezien ik het doodeng vind om in slaap gemaakt te worden, was dit voor mij een prima optie. En ik moet zeggen, ze waren heel lief voor me. Er stond constant een verpleegkundige bij mijn hoofd, en dr Visser zei precies wat ze ging doen. Maar het blijft een aparte ervaring, dat dan weer wel.

De huid rond mijn littekens is heel erg gevoelig. Niet als ik eraan kom, dan voel ik niets. Maar wel bij hele lichte aanrakingen, of bij te harde. Ik zit iig constant in de 'opvanghouding' als mijn zoontje van 5 komt aangestormd haha! En toen de knoopjes eruit waren trok het in eerste instantie meer dan ervoor. Ik denk dat dat komt omdat er aan de binnenkant natuurlijk wel nog hechtdraad zit wat nu, omdat het niet meer bij elkaar wordt gehouden, wel wat kan ' schuiven'. Het is niet vreselijk pijnlijk of zo, maar wel vervelend en aanwezig. Dus vanavond neem ik wel een paracetamol voor ik ga slapen. Ik slaap al zo slecht, en als ik dat dan steeds voel, gaat het nog moeilijker. Maar voor de rest klaag ik niet hoor!

Ik kan me je nu iig wel weer herinneren. Ik vind het echt te toevallig!!!

Slaap iig lekker straks, ik zag dat jij ook niet al te best slaapt.

Groetjes Angie

Hai Angie,

Ik was echt bang voor de slaapverdoving omdat ik er al 2 keer heel nare ervaringen mee heb gehad. Dus daar zag ik wel enorm tegen op. Maar dit keer was dat zo anders! Later hoorde ik dat ze sinds 3 maanden andere slaapmedicatie gebruiken. Nu was het meer de ervaring van een narcose, dus gewoon echt helemaal weg en niet half aanwezig zijn. Toen ik half wakker werd, dacht ik dat ze nog bezig moesten gaan...haha! Had wel heel veel moeite met wakker worden en heb de terugrit grotendeels geslapen, ik zakte gewoon steeds weg. Heel raar.

Ik durf niet eens aan mijn littekens te komen. Heb net wel gedoucht en manlief heeft nog even goed gekeken,voordat er weer schone pleisters opgeplakt werden. Het ziet er mooi rustig uit. Rechts blijft lelijk, je kunt duidelijk zien dat ik daar wat huid mis. Loopt niet mooi rond,maar is wat plat. (weet niet of ik het zo goed uitleg...) Litteken trekt ook iets naar binnen. Is gewoon echt een lelijk litteken. Wist ik van te voren hoor.

Ze zijn al wel weer een stuk gezakt, links zit nog wat vocht. Rechts lijkt sneller te herstellen.

Mijn knoopjes zitten dus een stuk langer dan bij jou. Ik moet pas 3 jan terug. Dus dan hebben ze er straks 18 dagen ingezeten. Kan me ook wel herinneren dat ze dat toen al wel gezegd heeft. Ik bedoel dat de knoopjes langer er in moesten blijven. Dus hopelijk heb ik dan niet dat schuif-gevoel wat jij hebt van binnen.

Ik slaap ook erg slecht , zal blij zijn als ik weer eens een hele nacht kan doorslapen. Ik kan gelukkig wel weer op mijn zij liggen! :)

Slaap lekker!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Angie,

Ik was echt bang voor de slaapverdoving omdat ik er al 2 keer heel nare ervaringen mee heb gehad. Dus daar zag ik wel enorm tegen op. Maar dit keer was dat zo anders! Later hoorde ik dat ze sinds 3 maanden andere slaapmedicatie gebruiken. Nu was het meer de ervaring van een narcose, dus gewoon echt helemaal weg en niet half aanwezig zijn. Toen ik half wakker werd, dacht ik dat ze nog bezig moesten gaan...haha! Had wel heel veel moeite met wakker worden en heb de terugrit grotendeels geslapen, ik zakte gewoon steeds weg. Heel raar.

Ik durf niet eens aan mijn littekens te komen. Heb net wel gedoucht en manlief heeft nog even goed gekeken,voordat er weer schone pleisters opgeplakt werden. Het ziet er mooi rustig uit. Rechts blijft lelijk, je kunt duidelijk zien dat ik daar wat huid mis. Loopt niet mooi rond,maar is wat plat. (weet niet of ik het zo goed uitleg...) Litteken trekt ook iets naar binnen. Is gewoon echt een lelijk litteken. Wist ik van te voren hoor.

Ze zijn al wel weer een stuk gezakt, links zit nog wat vocht. Rechts lijkt sneller te herstellen.

Mijn knoopjes zitten dus een stuk langer dan bij jou. Ik moet pas 3 jan terug. Dus dan hebben ze er straks 18 dagen ingezeten. Kan me ook wel herinneren dat ze dat toen al wel gezegd heeft. Ik bedoel dat de knoopjes langer er in moesten blijven. Dus hopelijk heb ik dan niet dat schuif-gevoel wat jij hebt van binnen.

Ik slaap ook erg slecht , zal blij zijn als ik weer eens een hele nacht kan doorslapen. Ik kan gelukkig wel weer op mijn zij liggen! :)

Slaap lekker!

Groetjes,

A.

Hey,

ik denk wel dat ik begrijp hoe je dat bedoelt, met die littekens. Ff een vraagje. heb je de protheses geplaatst gekregen via de borstplooi of via de tepelhof? Heb je mss al ergens vermeld, dan heb ik dat gemist hihi...

Bij mij mochten de knoopjes eruit tussen de 10de en de 14de dag. Uiteindelijk is het de 12de geworden.

Ik heb afgelopen nacht en vanmorgen heel veel pijn gehad aan mijn littekens, vooral aan de linkerkant. Kon echt totaal geen aanraking verdragen. Daardoor ook nauwelijks geslapen. Maar verder is er niets te zien en vanmiddag was het ineens weg! Zal er wel bijhoren..... Hoop alleen dat het nu ook wegblijft,want ik heb geen zin in nog zo'n nacht.

Ik ben heel blij voor je dat nu alles goed lijkt te gaan. Maar ik kan wel wel voorstellen dat je toch heel voorzichtig bent. Dat heb ik al, dat ik bang bent dat er toch iets verkeerd gaat. Ben iig heel benieuwd was dr Visser er volgende week van zegt. Je zult er zelf ook wel naar uitkijken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik denk wel dat ik begrijp hoe je dat bedoelt, met die littekens. Ff een vraagje. heb je de protheses geplaatst gekregen via de borstplooi of via de tepelhof? Heb je mss al ergens vermeld, dan heb ik dat gemist hihi...

Bij mij mochten de knoopjes eruit tussen de 10de en de 14de dag. Uiteindelijk is het de 12de geworden.

Ik heb afgelopen nacht en vanmorgen heel veel pijn gehad aan mijn littekens, vooral aan de linkerkant. Kon echt totaal geen aanraking verdragen. Daardoor ook nauwelijks geslapen. Maar verder is er niets te zien en vanmiddag was het ineens weg! Zal er wel bijhoren..... Hoop alleen dat het nu ook wegblijft,want ik heb geen zin in nog zo'n nacht.

Ik ben heel blij voor je dat nu alles goed lijkt te gaan. Maar ik kan wel wel voorstellen dat je toch heel voorzichtig bent. Dat heb ik al, dat ik bang bent dat er toch iets verkeerd gaat. Ben iig heel benieuwd was dr Visser er volgende week van zegt. Je zult er zelf ook wel naar uitkijken.....

Hai Angie,

Ik heb ze via de borstplooi. Mijn tepels waren te klein,dus het kon ook niet anders.

Toch raar dat je ineens dan zoveel pijn aan je littekens hebt gekregen, Jammer van je nachtrust! Goed dat de pijn weg is,anders zou je je nog zorgen maken ook.

Ja,kijk erg uit naar afspraak van volgende week. Wil toch ook van Dr Visser horen dat het allemaal goed is. Dat zou een grote opluchting zijn!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.