Ga naar inhoud

A1972 : 16 december 2011: Dr. Visser : Wellness Kliniek te Genk


Aanbevolen berichten

Allereerst natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2012! Een heel liefdevol gezond en gelukkig nieuwjaar! Dat al je wensen en dromen (lees; boobies...) mogen uitkomen!!

Vandaag 17 dagen po.

Op zich gaat het heel goed. Heb nu een wat minder strakke sportbh aan van de Hema. Ik had er 2, omdat je daar ook weer verschillende soorten in hebt. De extreme 9dat is de meest stevige) zat echt te strak, heb nu de middelste van de 3. Dat zit stukken beter, iets minder strak. Ze zijn al een flink stuk gezakt! Oogt zoveel mooier. Af en toe een paar steekjes,waarvan ik denk dat dat er gewoon bij hoort. De hechtingen trekken flink,morgenmiddag worden de knoopjes geknipt.

Op de rechterzij slapen gaat prima, links wat moeilijker en dan voel ik toch wat weerstand.

Maar ik mag niet klagen hoor, voor mijn gevoel herstel ik volgens het boekje!

Slik ook helemaal geen pijnstillers meer of zo. Het rekken en strekken en reiken gaat al een flink stuk beter. Als ik te hoog ga, merk ik dat ik meteen en voel ik de protheses.

Heb eergisteren een pleisterwissel gedaan, omdat de pleisters wat snel opkrullen aan de plakrand. Littekens zien er mooi dicht uit, rechts blijft lelijk,maar is wel mooi dicht. Ben benieuwd wat de pc er van vindt. Heb de pleisters nu iets lager geplakt,voelt wel een stuk beter.Zijn ook best wel grote pleister, 10x15 cm. Maar voelt zoveel prettiger in de bh! Morgen als de knoopjes geknipt zijn,zal ik er nog wel wat tussendoen,het lijkt me nog te gevoelig om de bh er zo bloot op te hebben. Veels te gevoelig!

Ik vind ze nog wel wat stevig, duurt wel lang voordat ze zacht zijn....

To zover weer even....!

Gr,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey A,

veel succes morgen! Ben heel benieuwd wat dr Visser zegt...

Ben iig heel blij voor je dat het zo goed gaat.

Groetjes Angie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

veel succes morgen! Ben heel benieuwd wat dr Visser zegt...

Ben iig heel blij voor je dat het zo goed gaat.

Groetjes Angie

Thx Angie,allemaal weer heel spannend! Hoe gaat het nu met jou dan? Hoe voelen je littekens aan? Drukt de bhrand er nog naar op,nu je knoopjes geknipt zijn? Is dat pijnlijk? Ik heb wel het voornemen om de bh er niet zo op te doen,ik doe er nog wel wat tussen. Ik weet nog van de vorige keer hoe gevoelig dat was. Maar ja eigenlijk is dat niet echt een goede vergelijk,omdat rechts toen nog open was....

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de knoopjes laten knippen. Die zaten goed vast! Deed echt zeer! Dr Visser is tevreden,ze vond het er goed uitzien. Ik heb er nu een paar doekjes (engels pluksel,lekker zacht...) tussen gedaan. Wil de bhrand niet zo op het litteken laten drukken, is te gevoelig. Rechts zit een klein plekje welke iets open lijkt. Hopen dat dat vandaag dicht is.

Hier en daar wel een donker korstje,maar dat valt er vanzelf wel af. Heb littekenolie meegekregen en dat moet er 2 x daags op gesmeerd worden, tot dat het flesje leeg is. Littekens voelen bobbelig van binnen, zullen de inwendige hechtingen wel zijn. Rechts is lelijk,loopt niet mooi rond en trekt deels naar binnen toe,waardoor het lijkt dat de borst aan de onderkant wat ' afgevlakt' is. Jammer!

Moest het nog wel 4 weken kalm aan doen en met 3 maanden po terug voor controle.

Was heel druk in de WK, kon 5 kwartier later pas naar binnen! Ben nog vergeten te vragen van die sportbh. Weet wel dat ik hem 's nachts 6 weken moet aanhouden,maar hoe zit dat overdag? Mochten we dan niet al na 3 weken een gewone bh aan?

Wil vandaag de stad in, beetje rondkijken naar nieuwe bhtjes :)

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de knoopjes laten knippen. Die zaten goed vast! Deed echt zeer! Dr Visser is tevreden,ze vond het er goed uitzien. Ik heb er nu een paar doekjes (engels pluksel,lekker zacht...) tussen gedaan. Wil de bhrand niet zo op het litteken laten drukken, is te gevoelig. Rechts zit een klein plekje welke iets open lijkt. Hopen dat dat vandaag dicht is.

Hier en daar wel een donker korstje,maar dat valt er vanzelf wel af. Heb littekenolie meegekregen en dat moet er 2 x daags op gesmeerd worden, tot dat het flesje leeg is. Littekens voelen bobbelig van binnen, zullen de inwendige hechtingen wel zijn. Rechts is lelijk,loopt niet mooi rond en trekt deels naar binnen toe,waardoor het lijkt dat de borst aan de onderkant wat ' afgevlakt' is. Jammer!

Moest het nog wel 4 weken kalm aan doen en met 3 maanden po terug voor controle.

Was heel druk in de WK, kon 5 kwartier later pas naar binnen! Ben nog vergeten te vragen van die sportbh. Weet wel dat ik hem 's nachts 6 weken moet aanhouden,maar hoe zit dat overdag? Mochten we dan niet al na 3 weken een gewone bh aan?

Wil vandaag de stad in, beetje rondkijken naar nieuwe bhtjes :)

Groetjes,

A

Hey A,

weer een horde genomen!! Fijn dat dr Visser tevreden is, en over dat open plekje zou ik me niet al te druk maken. Ik zou, als ik jou was, alleen pas beginnen te smeren als het echt helemaal dicht is.

Je zei dat je borsten nog erg stevig aanvoelen, ws staan ze dan ook nog hoog. Gaandeweg gaan ze nog een stuk zakken, maar dit heeft echt tijd nodig. Mss dat het litteken dan ook minder zichtbaar is. Verder weet ik dat het advies is om 6 weken een sportbh of iig een beugelloze bh te dragen. Dit ivm het kapsel wat zich nog moet vormen. Plus dat je borsten ook nog veranderen en hierdoor een bh die nu lekker zit ineens heel anders kan gaan zitten. Dit weet ik uit ervaring haha!!! Ik vond het vorige keer ook moeilijk om te laten. Eindelijk heb je boobs, dan wil je ze ook mooi verpakken!! Nu vind ik het wel lekker zo, ik zit de tijd uit voor ik me weer aan een normale bh waag haha!!!

Met mij gaat het prima. Ik heb nog maar weinig last, heb me er zelfs op betrapt dat ik op mijn buik sliep. Het enige waar ik nu op wacht is dat mijn linkerborst gaat zakken. Ik heb 4 maanden aan de linkerkant een lege prothese gehad, hierdoor is de pocket wat kleiner geworden. Ik heb dus nu een mooi gevormde borst, en eentje die met de 'neus' richting noorden staat. het hoogteverschil is nu zo'n 1,5 cm. Zo valt dat niet op, maar des te meer als ik ze naar elkaar toe duw. Dr Visser had me al verteld dat ik dit zou hebben. Deze borst is ook nog heel stevig, dus zal, als hij soepel wordt, ook wel gaan zakken. Ik moet toch in februari terug, dan zie ik dan wel hoe het dan is.

Je vroeg nog naar mijn littekens. Ik heb ze in de tepelhof, dus geen problemen met bh-randen. De littekens zijn mooi smal, en voelen soepel aan. Ik heb nu nog wat korstjes, als deze helemaal weg zijn wilde ik gaan smeren met P-CL-E creme. Hier heb ik goeie dingen over gehoord en gelezen.

Groetjes,

Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Vervelend dat het knippen van de knoopjes zeer deed, maar ze zaten er natuurlijk ook vrij lang in.

Wat fijn dat dr. Visser tevreden is! Smeren inderdaad pas nadat de wondjes helemaal dicht zijn, en als je voor mooi geheelde littekens gaat, kun je het beste nadat het flesje leeg is verder smeren met een andere olie/creme.

Hoop dat je rechterkant nog mooi rond wordt aan de onderkant, vast wel maar dit kan wel even duren.

De sportbeha moet je 6 weken overdag aan, ik ben weer beugelbh's gaan dragen vanaf 5,5 week.

Hou je in hoor met bh's kopen! Je maat kan nog flink veranderen :P

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Inderdaad..weer een horde genomen! Heb nu al minder last van hoor, merk het echter wel als ik te veel dingen doe. Heb mijn sportbh al vanaf dag 1 en wissel soms af met de kliniekbh, maar die zit erg strak. Ik heb hem alleen uit met douchen. Maar moest toch ff in de opruiming bij H&M kijken, heb daar 3 bhs en wat bijpassende slipjes gekocht...ik kon het niet laten en was met 50% korting!!! Dus als ze straks niet meer passen, is het niet echt een ramp.

Had trouwens nog een bikini liggen, een nieuwe die ik eigenlijk voor afgelopen zomer gekocht had, maar toen waren mijn protheses er al weer uit. Die heb ik gisteren nog even gepast; te klein! Raar hoor, er is toch dezelfde hoeveelheid ingegaan en vorig jaar paste die prima.

Heb vanmorgen uitgebreid voor de spiegel gestaan. Doe ik trouwens iedere dag smorgens en savonds. Zit ik nog bewonderend naar mijn borsten te kijken. En besef telkens weer hoe blij ik er mee ben. En natuurlijk zo opgelucht dat het nu goed gegaan is. Het was een lange weg en we zijn er nog niet...ik ben pas echt gerustgesteld als ze niet meer veranderen en ik helemaal hersteld ben. Dat duurt dan nog ff.

Vorige week had ik 1.5 cm hoogteverschil,dat is nu weg. Ze zitten nog wel iets hoog,maar niet veel. Ze mogen nog wel een stukje zakken. Zal blij zijn als ze wat zachter worden. Buikligging wil niet goed, ligt niet fijn en het is net of ik dan letterlijk op iets lig. Zijligging gaat prima en slaapt ook het lekkerst.

Litteken is het tepelhof vond ik zelf wel de beste optie,maar dat kon bij niet. Mijn tepelhoven waren te klein.

Maarrrr nog steeds zo blij,zo blij,zo blij ! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Heerlijk he om even te shoppen! Ik heb inmiddels al zo'n 21 bh's / korsetjes gekocht sinds mijn operatie.

En welke maat heb je nu?

Misschien dat je vanwege de zwelling je nieuwe bikini niet meer past, klinkt wel vreemd!

Echt super dat je er zo blij mee bent en zo van je nieuwe borsten geniet.

Ik vond je handtekening ook altijd zo pijnlijk om te lezen.. '14 april 2011 is voor mij DE dag dat alles gaat veranderen!'

En dan kreeg je al die complicatie... echt ontzettend balen hoor, dus ben blij om te lezen dat je er nu weer vol bewondering naar kunt kijken.

Dat buikliggen komt nog wel hoor!

Ik ben inmiddels 5 maanden PO en laatst lag ik op mijn buik en voelde het al bijna weer helemaal zoals het hoort. Ze worden ook nog met de dag zachter. Het kan lang duren hoor, maar dan heb je ook wel wat ;)

Geniet maar lekker!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Heerlijk he om even te shoppen! Ik heb inmiddels al zo'n 21 bh's / korsetjes gekocht sinds mijn operatie.

En welke maat heb je nu?

Misschien dat je vanwege de zwelling je nieuwe bikini niet meer past, klinkt wel vreemd!

Echt super dat je er zo blij mee bent en zo van je nieuwe borsten geniet.

Ik vond je handtekening ook altijd zo pijnlijk om te lezen.. '14 april 2011 is voor mij DE dag dat alles gaat veranderen!'

En dan kreeg je al die complicatie... echt ontzettend balen hoor, dus ben blij om te lezen dat je er nu weer vol bewondering naar kunt kijken.

Dat buikliggen komt nog wel hoor!

Ik ben inmiddels 5 maanden PO en laatst lag ik op mijn buik en voelde het al bijna weer helemaal zoals het hoort. Ze worden ook nog met de dag zachter. Het kan lang duren hoor, maar dan heb je ook wel wat ;)

Geniet maar lekker!

Groetjes

Hai Parkiet,

Wat een ontzettende lieve reactie. Weet je dat ik getwijfeld heb, al een paar dagen geleden, om mijn handtekening aan te passen? Maar ik heb het niet gedaan. Anders zouden anderen niet weten wat er gespeeld heeft en hopelijk heeft iemand er iets aan. Via google is het dan waarschijnlijk ook makkelijker te vinden. Niet dat ik er mee ''te koop'' wil lopen,maar met de intentie een ander te informeren,wellicht te helpen. Dus daarom heb ik het maar zo gelaten. :)

Haha...21 setjes! Wel veel hoor! Die tijd komt ook nog wel voor mij. Ik durfde niet echt veel te kopen,ondanks dat er nog heel veel keus was gezien de opruiming. Is zo zonde als het straks niet meer past.

Ik heb geduld,maar kan niet wachten tot ze zachter worden! :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Groot gelijk heb je dat je dit laat staan. Dit is immers hoe je er toentertijd tegenaan keek toch!

Ja ik weet het.. veel te veel volgens mijn vriend :P Maarja het staat me nu zo mooi!

Ja die tijd komt zeker nog wel, nog even inhouden en na 3 maanden PO pas inslaan is vaak het beste.

Want het is inderdaad zonde als het niet meer past. Welke maat heb je nu? 75D?

Ik baalde er op een gegeven moment ook wel een beetje van dat ze maar niet zachter werden, maar als je er niet meer gefixeerd op bent gaat het ineens erg snel lijkt wel ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

Groot gelijk heb je dat je dit laat staan. Dit is immers hoe je er toentertijd tegenaan keek toch!

Ja ik weet het.. veel te veel volgens mijn vriend :P Maarja het staat me nu zo mooi!

Ja die tijd komt zeker nog wel, nog even inhouden en na 3 maanden PO pas inslaan is vaak het beste.

Want het is inderdaad zonde als het niet meer past. Welke maat heb je nu? 75D?

Ik baalde er op een gegeven moment ook wel een beetje van dat ze maar niet zachter werden, maar als je er niet meer gefixeerd op bent gaat het ineens erg snel lijkt wel ;)

Groetjes

Hai :)

Ik heb nu 80C, ik ben een beetje aangekomen,omdat ik nu niet zo veel doe. Heb met de feestdagen ook alleen maar lopen schransen :) Kliniekbh is 75D en die zit superstrak. Qua cup zit die wel weer goed. Maar ben op dieet! Heb goede hoop dat het uiteindelijk een 75 D wordt en blijft en ach...als het een 75 C wordt en blijft,dan is deze dame nog net zo blij als nu!!!

En als ik dan straks zover herstelt ben,dan de maat stabiel blijft,dan ga ik inslaan!!!! Gelukkig heeft manlief er begrip voor (nog) ! Hahaha!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken po! Die weken zijn achteraf voorbij gevlogen!

Littekens zijn nog wel erg gevoelig,voelen ook erg bobbelig als ik ze insmeer met olie. Zal er wel bij horen! Voor de rest voel ik me goed! Nog steeds zo blij!!!

Ik had eergisteren een paar bhs in de opruiming gekocht bij h&m, alle drie 80C. Gisteren gepast....1 zit te strak! Ben verbaasd! Maar wat een goed gevoel geeft dat he...? Dat je eindelijk eens een leuke bh aan kunt die ook nog eens gevuld is! Kan niet eens uitleggen wat dat met je zelfvertrouwen doet! Voelde me even heel vrouwlijk!

Nooit gedacht ,na al die ellende en verwijdering, dat ik dit gevoel nog weer zo zou krijgen!

En gisteren na het douchen,trok ik een sportbh aan , 80D....en die past...? Snap er niks van. Vorige week was die nog te groot qua cup. Zouden ze dan toch weer een stukje gezakt zijn...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Dat je littekens nog een beetje bobbelig zijn hoort er helemaal bij!

Super dat je zo blij bent :D je hebt het verdiend!

Zonde dat je je nieuwe bh al niet meer past, maar de achterliggende gedachte is natuurlijk wel heel fijn :P

Het blijven toverballen hoor die siliconenborsten....vandaag 2 korsetjes gepast die ik al een lange tijd niet had gedragen en nu pasten ze mij ineens wel! voorheen sloten ze niet zo mooi aan. en dat na 5 maanden....

Dus voorlopig zakken ze nog wel een tijdje door!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Parkiet!

Ow echt...en dat na 5 maanden nog...?Dan staat me nog wat te wachten. Ik vond dit al erg grappig,te meer omdat sportbhs altijd klein uitvallen. Nou...ik zou zeggen...laat maar komen! Ben er wel blij mee hoor.

En die bhs van H&M waren flink afgeprijsd,dus ik vind het helemaal niet erg! Haha!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja... ze blijven maar veranderen!

Heb er ook weer een cm bij sinds de laatste keer dat ik ze op ging meten.

Ja inderdaad.. mijn beide sportbeha's zijn 70C maar in beugelbh heb ik echt een 70D nodig.

Dat beloofd zeker wat! Ben benieuwd ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,echt een cupmaat groter....dat wil ik ook!! hahaha! Maar leuk voor je Parkiet....maar als ze zo blijven veranderen,dan moet je ook wel iedere keer nieuwe setjes kopen! :)Conclusie: geheel gerechtvaardigd ! :101:Hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,echt een cupmaat groter....dat wil ik ook!! hahaha! Maar leuk voor je Parkiet....maar als ze zo blijven veranderen,dan moet je ook wel iedere keer nieuwe setjes kopen! :)Conclusie: geheel gerechtvaardigd ! :101:Hahaha!

Gelukkig valt die cm verschil ook nog binnen de grenzen van een 70C, hoewel het in beugelbh gewoon een D wordt :D

Heb gelukkig nog maar 2 bh's weg moeten doen omdat ze niet pasten! Dat valt best mee toch :P

Maar nu moeten ze niet meer veranderen hoor, mijn collectie bestaat nu uit allemaal goed zittende bh's en korsetjes en dat wil ik zo houden haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weken po !!!!

Weer een mijlpaal! Alles gaat goed. Littekens zijn nog iets gevoelig,maar de borsten zelf heb ik weinig last van. Doe bijna weer alles, alleen bij krachtinspanning voel ik de protheses en soms krijg ik daarna pijn.

Het litteken links is bijna onzichtbaar,rechts is lelijk en naar binnengetrokken,valt ook niet mooi in de plooi. Maar ik kan er mee leven :) Tussen bhrand en littekens draag ik nog steeds zachte doekjes,omdat het anders zo schuurt.

Qua indalen,denk ik nog dat ik een stukje moet. Volgens man-lief zijn ze nu al heel erg mooi en wat hem betreft mogen ze zo blijven. Qua bh maat ben ik begonnen met een 75C (kliniekbh) en draag nu sportbh's van de Hema, 80D, dus ik ben benieuwd welke maat het uiteindelijk gaat worden!

Maar nog steeds zo blij,zo blij,zo blij!!!

Na alle ellende sta ik soms nog met volle verbazing in de badkamerspiegel te kijken en te bewonderen! Durf weer strakke truitjes aan en nieuwe bh's kopen is nu gewoon leuk geworden! Het geeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen A,

Leuk om gisteren met je gechat te hebben dat gaat wat sneller en kan je ook meer vragen, wat fijn dat je je nu veel beter voelt en dat je zo blij bent..... :106:

Het is toch een hele opratie geweest voor je en zeker met jou achtergrond!! Nou ik stond gister in de badkamer en ben echt niet tevreden denk toch doordat hij niks aan mijn tepels heeft gelift dat het toch ten koste is gegaan van mijn borsten, ik hou volgens mij toch te veel huid over, en ben dus niet tevreden, tuurlijk ziet het er beter uit dan voorheen, maar het is niet wat ik ervan had verwacht, had dan gezegt ik durf het niet aan de operatie dan was ik ergens anders gegaan (denk ik) ik betaal 5250 euries hoop geld en dan wil ik toch wel tevreden zijn, en tuurlijk ze zouden nog moeten indalen maar mijn huidoverschot gaat daar niet mee weg, er zit ook niet veel spanning op mijn huid wat de meeste dames wel hebben en dat zag ik eigenlijk al toen ik de opratie kamer uitkwam toen zag ik mijn borstje al liggen in de kliniek bh zeg maar!!!!.Dus slecht geslapen en nu heb ik ook nog een litteken dat een beeje trekt door een hechting die ik nog voel ziet er ook een beetje geirriteert uit!! Wat een klaag muts ben ik he?? moet het even kwijt :103: Dus ik ga toch een afspraak maken met dh van onselen om het even te laten zien naar mate ik langer zonder bh sta gaan ze toch al weer hangen en voel ik mijn borst op mijn huid, dan denk ik ik heb 4 weken geleden lift +implantaten gekregen dan moeten ze toch alweer niet hanger sorry hoor!!!!! Nou dit is dus mijn klaagzang sorry moest het even kwijt. Dus toen ik vanorgen voor de spiegel stond in de badkamer viel het weer mee buik goed strak(litteken nog niet helemaal) maar dat zou hoop ik ook wel goedkomen, en mijn borsten stonden wel ok (maak morgen nieuwe foto,s)...Nou een heel fijn weekend vind het zo fijn voor je dat het mnet jou ok gaat en dat je je weer goed voelt het is nogal niet allemaal wat...... Heel fijn weekend en binnen blijven he het is die 13de :45:

veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A,

goed om te lezen dat het goed met je gaat!! Ben een tijdje niet veel online geweest. Afgelopen week was ik jarig en dat is altijd een drukke bedoeling haha. Maar nu is alles weer normaal dus wilde ik ff checken hoe het met je gaat.

Vandaag zijn we 5 weken PO!! Is achteraf wel snel voorbij gegaan. Ik kan eigenlijk weer alles doen. Het gevoel wat jij omschrijft als je je inspant heb ik ook. Dat ik de protheses voel en daarna een trekkerig/licht pijnlijk gevoel. Stom hé, kan me dat echt niet meer herinneren van de vorige keer. Terwijl het toen nog erger moet zijn geweest. Zal wel net zo werken als met een bevalling haha!!

Het hoogteverschil heb ik iig nog steeds. Soms sta ik voor de spiegel en zie ik het heel erg, en soms ook veel minder. Zal dus ook wel met mijn houding te maken hebben. Maar ik heb al een bikini aangedaan voor te passen en dan valt het eigenlijk weer niet op. Dus ach, ik maak me er niet al te druk over.

Verder ben ik supertevreden en heel trots. Alleen ben ik bang dat mijn oude bh's toch niet meer gaan passen. Het is toch wel een maatje groter geworden. Dus nu heb ik de nobele taak om mijn lingeriekast opnieuw te bevoorraden. En erg dat ik dat vind hahahaha!

Groetjes en alvast een fijn weekend,

Angie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angie!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ja 5 weken po....is zeker snel gegaan, had ook nooit gedacht dat ik dit zou halen na al die ellende. Hoogteverschil heb ik niet echt, maar een halve centimeter of zo, niet eens noemenswaardig.

Maar wat erg dat jij je lingerie moet vernieuwen! :) Ik kan er geen genoeg van krijgen om steeds maar weer rond te kijken!! Heb inmiddels 3 nieuwe bh's en een nieuwe bikini! Mijn andere nieuwe bikini die ik vorig jaar gekocht had,die paste niet eens! Dus mijn zijn wel voller dan de vorige keer,terwijl er dezelfde cc's in gegaan zijn.

Maar nog even en dan zijn we van de sportbh's af!

Vandaag contact gehad met Dr Visser, heb toch last van links, had ik een topic voor aangemaakt onder complicaties.

Een fijn weekend en leuk dat je even gereageerd hebt!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.