Ga naar inhoud

A1972 : 16 december 2011: Dr. Visser : Wellness Kliniek te Genk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd ( zie mijn topic ) heb ik mijn eerste consult weer op 30 augustus! Nog een weekje te gaan dus! Ik ben heel benieuwd of en wanneer ik weer 'mag'!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi A1972

dat is niet niks meid,en hopenlijk verloopt je consult goed en komen jullie overeen.

als je wissel vast staat,zal ik dan je topic in operatieverslagen verplaatsen,of heb je dat liever nu al meteen,laat het ons maar weten(Eefje,B-cupje,Fem,Y-c Angel,Vlinder,of Moontje)

Sucses....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Thx Aardbeitje, Diesel, Girltalk, Parkiet, Rox89, Moontje en Fleur_xx.

@ Moontje, is prima als je topic wilt verplaatsen hoor! Die topic van mijn ontsteking blijft toch bij complicaties staan? Dit alleen met de bedoeling om andere dames te helpen,misschien 'hebben' ze iets aan mijn ervaringen.

@ Fleur_xx , er was mij wel verteld dat er minimaal 3 maanden tussen verwijdering en een nieuwe plaatsing moest zitten en dan nog moest het er eerst goed uitzien. Eind aug ben ik drie maanden verder. Natuurlijk ben ik met stappen vooruit gegaan,maar op momenten dat ik denk,dat ik pijnvrij ben, voel ik toch wel weer wat. Mijn conditie is nog steeds niet optimaal. Kan er ook niet goed de vinger opleggen, de 1 zegt door de ontsteking ( heeft toch 6 weken gewoekerd),de ander zegt door de grote hoeveelheid medicatie wat ik gehad heb. Ik denk een combinatie van factoren. Merk toch dat mijn lichaam het zwaar te verduren heeft gehad.

Ben nog steeds snel moe, kan me slecht concentreren. Voor iedere goede dag (waarop ik dan steevast te veel doe...) krijg ik 2 slechte dagen terug. Wellicht kan het zo zijn, dat PC hierom dan toch niet direct wil herplaatsen en het wil uitstellen. Dat is dus nog even afwachten! Moet ook nog naar huisarts voor pre-operatieve screening. Ik zat laatst al te denken dat ik misschien wel eens een ijzergebrek kon hebben die de vermoeidheid kan verklaren.

Maar ik ben optimistisch hoor! Als het nu nog niet kan, dan is het ook niet erg om nog even te wachten. Ik ga liever verantwoord een operatie in,dan weer ziek worden met alle gevolgen van dien.

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je ook heel veel succes wensen met je consult meid! Maar wel verstandig van je dat je niks wilt overhaasten na deze zware periode voor je, eerst maar rustig afwachten wat het advies van Dr. Visser is en dan zien of je al een nieuwe operatie kunt gaan plannen. Ze komen er sowieso, misschien heel binnenkort of nog effe wachten, maar uitstel is zeker geen afstel! :D Maar ga wel vast mee duimen voor je op een goed verloop deze keer! ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Sendai, dalin-kids en Eefje! Leuk dat iedereen zo meeleeft!

@ moontje - je mag hem wel vast verplaatsen hoor! Die operatie gaat er komen hoor! Ik weet alleen nog niet wanneer! :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaaaaaaa.....ik mag weer!!!!

Het is allemaal voldoende hersteld en er kan nog wat van gemaakt worden! :)

Maar datum staat nog niet vast! Ik was al niet lekker in de voorafgaande week dat ik weer op consult moest en ik had al sterk het gevoel dat dit geen gewoon griepje meer was. Ik was me daar toch beroerd! Toch maar naar de huisarts gegaan. Ik heb een keelontsteking en een beginnende longontsteking! Kan er ook nog wel bij! Echt balen!

Nu (weer) aan de antibiotica (alsof ik dat de laatste maanden al niet genoeg gehad heb...) en ik heb een puffer voor de benauwdheid. Pas als ik hiervan hersteld ben, kan ik een operatiedatum vast zetten. Ook omdat ik eerst een operatieve screening moet doen. Als ik dat nu zou laten doen, dan zou dat een vertekend beeld geven ivm mijn ziek-zijn nu....

Verder krijg ik straks preventief antibiotica en tijdens de ingreep krijg ik ook een infuus met antibiotica.

Qua protheses heb ik gekozen voor hetzelfde als wat ik had. Dr Visser was verbaasd, omdat het meestal zo is, dat er dan later toch voor een 'groter' maatje gekozen wordt. Maar ik vond dat niet nodig. Ik was er al dik tevreden mee. Dus het wordt links 300cc XP en rechts 330cc XP rond. Dat geeft mij uiteindelijk een grote C,kleine D.

Maar het wordt waarschijnlijk toch nog in oktober. Dus snel en goed opknappen en als ik dan een operatieve screening heb laten doen en alles is okee.....dan kan ik een datum vast zetten!

Het consult was duidelijk en ik had het gevoel dat er wel de tijd voor genomen werd. Ze wist ook direct wie ik ook al weer was :) Ze ziet dagelijks natuurlijk zoveel dames, dat ik me er niet over zou verwonderen als ze me niet meer herkend had. Maar dat was dus niet het geval.

Maar goed, nu eerst dus herstellen en opknappen (dus flink aan de vitamines en hopen dat die longontsteking niet doorzet...) ,dan operatieve screening en als dan alles okee is, dan ga ik mijn dag vastzetten!!!

Ik vind het weer net zo spannend als de eerste keer! En net als de eerste keer liep ik met een big smile op mijn gezicht de kliniek uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh meid wat goed zeg. Knap maar eerst goed op he voor je geopereerd gaat worden. Ben blij voor je dat alles nog hersteld kan worden en jij straks weer mooie boobs gaat krijgen. Laten we duimen en ervan uitgaan dat alles deze keer goed komt.

Vind het GEWELDIG voor je.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super voor je!

Wel erg balen van je longontsteking natuurlijk, hopelijk ben je gauw weer de oude en kun je gezond de operatie in!

Fijn dat dr. Visser je herkende, geeft toch het gevoel dat je als persoon wordt gezien in plaats van een nummer.

Ik wens je veel beterschap en plezier met aftellen naar de operatie ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Fijn zeg, binnenkort aan de beurt :136: , jammer dat je nu nog effe ziek bent, maar ga ook mee duimen dat je snel weer opknapt en alles daarna voorspoedig mag verlopen! :35: Veel beterschap!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.