Ga naar inhoud

mamavan3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hey lady's

I'm back.... :101:

nog 1 week en 6 dagen...... pffhuw, wat gaat die tijd hard...

Mijn borsten zijn iets veranderd, mijn bovenkant van borsten voelde als een dun velletje, voel nu toch zeker minimaal een halve cm weefsel... heel stiekum hoop ik dat er in deze kleine 2 weken nog meer bij komt, dr de Meyere heeft mijn borstjes gezien met onder een beetje weefsel en boven slechts alleen dunne huid, om mijn bovenborst kon ik geen prothese voor de spier..., wie weet is dat beetje weefsel wat er nu bij is en misschien nog bij gaat komen net genoeg om toch op de spier te kunnen, als iemand het kan en doet is dr de meyere het wel, als hij toch zegt de dag van de operatie dat het nog steeds niet kan, dan is er ook niemand op deze aarde die het wel zou doen/kunnen.. dus ik duim..duim duim...

Ik heb nog lang na-melk gehad uit mijn borsten tot aan 4 maand geleden, daardoor veranderen mijn borsten nu nog steeds blijkbaar... ze voelen voller en steviger.. dan een paar weekjes geleden... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh super meid, ga zeker mee duimen dat ze verder de goede kant op evolueren, zou tof zijn mocht het toch lukken voor de spier! :35: Whaaaa, nog maar kleine 2 weekjes aftellen!!! :43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh super meid, ga zeker mee duimen dat ze verder de goede kant op evolueren, zou tof zijn mocht het toch lukken voor de spier! :35: Whaaaa, nog maar kleine 2 weekjes aftellen!!! :43: :43: :43:

hee

fijn dat je er weer bent!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mama

hier nog een echte Bruno fansmile.gif

twijfel maar niet aan zijn vakkundigheid meid,want je bent werkelijk in goede handen,en ene super team heeft hij ook.

jij gaat echt mooie boobie,s krijgen,twijfel ik geen sec aan hoor,en jij zult het achteraf ook zien.

nog de laaste dgn aftellen en dan is jou BIG day!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil even gillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!

en tegelijk

YeaHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Ik ben bang en blij tegelijk< nog maar 1 week en 2 daagjes pffffffffffffffffttt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begint nu echt op te schieten he :D

Fijnnnn :43:

Nog ff en het is zover!!!

nu nog maar 4 nachtjes slapen pfffffff zenuwen vliegen steeds door me lijf, eerst duurde het te lang, nu gaat het te snel... morgen ga ik de kliniek nog bellen, om te zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar natrelle, de meesten van jullie weten vast nog wel dat ik geschrokken was van die negatieve berichten over silliconen, ik ben nog steeds niet 100% overtuigd dat het veilig is, maar als het echt zo slecht was dan zouden ze niet al 40 jaar worden geplaatst, zweten doen alle implantaten, en natrelle heeft een extra barriere laag, hoop dat die het zweten nog meer beperkt, en de chemische samenstelling blijkt iets minder agressief te zijn en anders molucilair verdeeld dan de meeste implantaten, dus voor mijn eigen gevoel wil ik perse natrelle..

maar ben wel bang hoor voor het slapen, het resultaat de napijn etc....... pfffff heb ook alleen maar mooie tieten van Bruno gezien voor de spier, en krijg waarschijnlijk achter de spier als het beetje weefsel wat ik erbij heb gekregen de afgelopen weken niet voldoende is voor voor de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, zoals de meesten van jullie weten heb ik toch een beetje een angst/onzekerheid over silliconen, nu is er een implantaat van orion een monoblock met een gel/zout oplossing ik heb hier niet over de water/zout protheses, maar over; Deze gelprothesen zijn gevuld met een combinatie van fysiologische zoutoplossing (97%) en cellulose en deze vulling, de carboxy-methyl cellulose, is biologisch afbreekbaar. Bovendien is bij röntgenonderzoek van de borsten het klierweefsel goed te beoordelen door de radioloog. het schijnt dat deze net zo zacht aanvoelen, maar een kortere 'levensduur" hebben ze gaan bijna zeker tussen de 8-12 jaar stuk, je merkt dit wel dus weeet je ook wanneer je ze moet vervangen, er zit wel een garantie op van 10 jaar, dan krijg je een nieuwe opgestuurd en kan de wissel onder plaatstelijke verdoving plaatsvinden.. die levensduur is voor mij niet zo zeer van belang want ik zou met silliconen ook tussen de 8 en 10 jaar een wissel doen ivm het zweten van de prothese wat steeds meer toeneemd als de prothese ouder word..

Ik heb artemedis gevraagd om deze prothese, ze willen deze niet voor me bestellen...

Ik heb dr Plovier benaderd, hij wil deze prothese wel bestellen, me eventueel zaterdag zien en 12 september opereren...

maar ik vind geen ervaringen met deze protheses dat vind ik dan ook weer shit...alleen onderzoeken naar de gezondheid deze zijn goed.. ik weet het niet meer hoor, komt dit nu omdat ik zo nerveus ben en mezelf nog gekker maak?? pffffff hellup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderzoeken naar de gezondheid heb je meer aan dan ervaringen ;)

Want als ze goed uit de bus komen bij de onderzoeken,en het spreekt jou het meeste aan kwa veiligheid... Waarom dan twijfelen?

Welke ervaring wil je weten, of ze zacht of hard aanvoelen...? Meer kun je er toch niet aan " ervaren" eigenlijk. De andere ervaringen zijn toch afhankelijk dan de plaatsing en manier van opereren.

Als Plovier deze voor je wil bestellen ( volgens mij uniek als een chirurg af wil wijken van zijn eigen merk??) dan zou ik mezelf niet langer gek maken en

nu spijkers met koppen gaan slaan.

Succes met je besluit !!!

Ps: ik ben vrijdag geopereerd bij Plovier, helemaal super gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eruit ik weet nu wat ik ga doen....

Ik heb Artemedis gebeld om te zeggen dat mijn voorkeur naar de natrelle gaat met die dubbele barriere-laag, welke de Dr gewoon gebruikt zoals het mij door hem is verteld, was onmogelijk, had ik tijdens het consult moeten zeggen.. waarom weet ik niet, mij was juist verteld dat hij met mentor en natrelle werkt, niet dat hij die niet op voorraad zou hebben, het telefoongesprek verliep een beetje stroef, ik heb uiteindelijk de afspraak geannuleerd...

Nog op tijd want ze kunnen nog gewoon mensen bellen om in te plannen gelukkig anders zou ik mij schuldig voelen...

Ik heb gemaild met Dr Plovier... zaterdag om 15.30 gaat hij kijken welke maat hij voor mij moet bestellen, dan word ik 12 september geholpen...

het is heel erg, maar er is een ongelooflijke last van me af gevallen, voel me rustig en ben blij dat Plovier mijn gevoel serieus neemt en mijn wensen wil vervullen.

Ik geloof dat dit topic moet worden aangepast kwa titel of moet ik een nieuwe starten???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama welkom bij de plovier club :D;)

Wat goed van je dat je zo met research enzo bezig ben. Gewoon zoeken en doen waarbij jij je het beste voelt.

Ik ben heel benieuwd wat plovier je zaterdag aanraad en 12 september is ook al haast zover.

Ik weet zeker dat je in goede handen bent want het is een zeer bekwame pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

happy the boobies..... morgen is het zover... ben heel benieuwd....

lady''s ben best ver misschien te ver gegaan met mijn research.... :blush: heb zelfs fabrikanten gemaild...met mijn vragen... heb een heel eerlijk berichtje gehad van natrelle uit amerika..., ook over gel-bleeding, kapselvorming enzo.... toxische waarden... vond het heel prettig dat de fabrikant er niet om heen draaid, en heb mijn research ook best goed gedaan, want wat ze zei had ik voor mijzelf al geconcludeerd, wat natrelle zei zal ik even in het kort doen, en alleen de belangrijke punten..natrelle probeerd met het extra barriere-laagje gelbleeding tegen te gaan, ze kunnen het nog niet geheel tegen gaan, dat blijven ze onderzoeken hoe wel... (dat doen de meeste fabrikanten wel lijkt me) het blijkt door de kapselcontactie dat het iets lukt, want met die barriere laag blijkt uit onderzoek dat de kapselcontractie in percentages iets is terug gelopen op de prothese van natrelle met de intrashield, wat dus betekend dat je eigen lichaam minder sterk reageerd op de inhoud van de prothese, maar het lukt nog niet geheel... (helaas).

Het volgende stukje heb ik ff gecopieerd en plak ik... gaat over het toxische deel...de gifstof platinum

Small quantities of low molecular weight (LMW) silicone compounds, as well as platinum (in zero oxidation state), have been found to diffuse (bleed) through an intact implant shell. The evidence is mixed as to whether there are any clinical consequences associated with gel bleed. For instance, studies on implants implanted for a long duration have suggested that such bleed may be a contributing factor in the development of capsular contracture and lymphadenopathy. However, evidence against gel bleed being a significant contributing factor to capsular contracture and other local complications is provided by the fact that there are similar or lower complication rates for silicone gel-filled breast implants than for saline-filled breast implants. Saline-filled breast implants do not contain silicone gel and, therefore, gel bleed is not an issue for those products. Furthermore, toxicology testing has indicated that the silicone material used in Allergan's implants does not cause toxic reactions in laboratory tests. It should also be noted that studies reported in the literature have demonstrated that the low concentration of platinum contained in breast implants is in the zero oxidation (most biocompatible) state

wil nog even kwijt dat ik niet tegen silliconen ben, maar er voorzichtig mee ben, omdat ALLE vrouwen in amerika pas vanaf 2007 die silliconen hebben gekregen standaart geregistreerd worden om hun gezondheid te volgen, dat vind ik vrij recent, helemaal omdat silliconen al zo lang worden gebruikt..over 10 jaar weten we het in ieder geval wel zeker... en heb teveel tegenstrijdige dingen gelezen, waardoor ik in twijfel ben gebracht voor mijzelf, en toch heb ik het liefst silliconen ipv hydrogel, dit mede om het zwellen als je prothese stuk is en de levensduur, moet hierdoor wellicht vaker onder het mes, silliconen zien en voelen natuurlijk gaan lekker lang mee, geen zwellende tieten bij een ruptuur, een nadeel is dan dat je vaak niet weet dat je een ruptuur hebt, dat je dit vaak ontdekt doordat je kapselvorming krijgt of je lymfen zwellen, en het is me niet duidelijk wat het in je lijf doet... mijn brain is nog steeds aan het kraken ervan....soms wou ik het allemaal niet gelezen te hebben, dan had ik nu mooie tieten van Dr de Meyere gekregen en was ik er vast heel blij mee... :blush:

kan niet wachten tot morgen... ben echt nieuwschierig...naar dr Plovier en wat hij me gaat vertellen en adviseren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid veel succes met je consult morgen, benieuwd wat je word aangeraden. Zet voor jezelf iig de voor- en nadelen eens op een rijtje en bekijk dan wat je ermee wilt doen, alle risico's uitsluiten in het leven is nu eenmaal niet mogelijk. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid veel succes met je consult morgen, benieuwd wat je word aangeraden. Zet voor jezelf iig de voor- en nadelen eens op een rijtje en bekijk dan wat je ermee wilt doen, alle risico's uitsluiten in het leven is nu eenmaal niet mogelijk. :106:

daar heb je helemaal gelijk in eefje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow ladies,

Jullie raden het nooittt............................................of misschien ook wel...

We zitten braaf in de auto, lekker op tijd weg op weg naar dr Plovier, gesprekje met mijn man, weer over de protheses uiteraard :blush: een helder moment, ben ik zeker van silliconen, antwoord is nee, ben ik zeker van de hydrogel-protheses, antwoord is ook nee, ben ik tevreden met mijn borsten??? een dikke NEE, waarom ga ik dan op consult?? waarmee moet de arts mij mooie boobs geven?? toch echt met protheses, of van silliconen of een monobloc met hydrogel vulling, waar anders mee?? als je ergens niet zeker van bent moet je het niet doen... mijn man zette de auto aan de kant, een gesprekje, daaropvolgend een telefoongesprekje met dr Plovier.. we zijn niet verder gereden richting Overijse, ik heb mijn consult afgezegd, laat me niet opereren, ik zeg niet nooit niet, maar in ieder geval niet op deze manier, ik wil graag 100% achter alles staan, de arts maar ook de protheses, dat is nu niet het geval.. dus houd het voor mij nu even op..

Mijn man is heel blij met mijn besluit, (hij was er vanaf het begin eigenlijk niet voor..) hij zegt hij is blij met me zoals ik ben, hij houd niet er niet van om dingen in je lichaam te laten stoppen, hij is zowiezo geen borsten-man, eerder een billen-man, maar hij wil wel graag dat ik ook blij ben met mijzelf, daarom heeft hij me ook gesteund en meegedacht hij vind mijn borsten niet lelijk zoals ik ze zelf zie, ik moet voor mezelf, of mijn borsten accepteren zoals ze zijn geworden, of ze alsnog laten "pimpen" maar dan wil dan wel overal 100% achter staan...

Ik ben een beetje verdrietig omdat ik zo graaag echt graag mooie borsten wil maar aan de andere kant ben ook zo ontzettend bang voor de protheses...

Ik ben wel een beetje een dramqueen he ladies....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mamavan3,

Meid, misschien ben je er gewoon nog niet klaar voor, die tijd komt vast ooit nog wel eens, of misschien niet als je toch je boobs zoals ze nu zijn zou kunnen accepteren, al ik denk dat dit waarschijnlijk toch niet echt zal lukken.

Laat alles gewoon wat bezinken nu en probeer iig alles op een rijtje te zetten ivm wat je wilt (qua prothesensoort, misschien moet je maar gewoon gaan voor zoutwaterprothesen of zo, iplv hydrogel???) Zou niet mijn keuze zijn, maar misschien wel iets voor jou? :unsure: Bij Mentor hebben ze bijvoorbeeld zoutwaterprothesen.

Iig veel sterkte bij je keuze meid!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aardbeitje, heb nog aan je gedacht vanmiddag... ging alles goed?

@eefje, idd, maar zouwater-protheses zou zeker mijn keuze niet zijn, of hydrogel of silliconen dan.. wbt het accepteren pffff das knap lastig, je loopt er altijd tegen aan vooral met een bikini vinden bijvoorbeeld zwaar drama... :102: en heb wel kindjes die ook met mama willen zwemmen, zelf vind ik het ook fijn om te zwemmen..., dat doe ik dus niet he... morgen koopzondag weer op bikini jacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eefje, idd, maar zouwater-protheses zou zeker mijn keuze niet zijn, of hydrogel of silliconen dan.. wbt het accepteren pffff das knap lastig, je loopt er altijd tegen aan vooral met een bikini vinden bijvoorbeeld zwaar drama... :102: en heb wel kindjes die ook met mama willen zwemmen, zelf vind ik het ook fijn om te zwemmen..., dat doe ik dus niet he... morgen koopzondag weer op bikini jacht...

Tja, denk dat je dan doelt op het aanvoelen en zo, maar die zwellen tenminste niet op als ze lek zijn, die lopen gewoon leeg en het water word door je lichaam weer uitgescheiden. Zou ook niet mijn keuze zijn, maar als je zo erg zit met dan nadelen van die andere keuzes (hydrogel/silicone) is het misschien toch het overwegen waard??? Op het andere borstenforum zijn er verschillende topics van meiden die zoutwaterprothesen hebben, zelfs met foto's bij, moet je misschien eens gaan opzoeken.

Ja kan je zeker begrijpen wbt het zwemmen, jammer ook voor de kindjes, dus hoop dat je er toch wel zult uitkomen mettertijd. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.