Ga naar inhoud

mamavan3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Je kunt altijd nog een afspraak maken :D

weet ik liefie maar wil er voor mezelf eerst voor 100% uit zijn en niet zo wispelturig zijn... moet voor mezelf voor 100% achter alles staan, op dit moment is dat nog niet zo zodra ik daar uit ben kan ik ook nog steeds een afspraak maken als het goed is.. zodat ik niet weer weghol en me twijfels over protheses heb enz... ik wil wel mooie boobs, maar wat wil ik daarin doen dan.... als je diep gaat graven zoals ik heb gedaan raak je een beetje verward en krijg je twijfels (althans ik dan he..;)) als ik dat niet had gedaan had ik nu tieten zonder zorgen...:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Lady's

Ik zie overal vanaf.... ik heb wellicht te weinig geduld gehad, mijn vetweefsel is mooi aan het groeien na mijn borstvoedings periode, zoals jullie weten heb ik moeite met het feit dat de protheses zweten, allemaal en niet 1 uitgezonderd..(en het is gewoon logisch dat silliconene deeltjes in je lijf niet gezond kan zijn!) ik heb nu ietsje minder borst dan ik had voor de zwangerschappen en borstvoeding, maar het zijn niet meer de lege zakjes die het een paar maandjes geleden waren, en hier kan ik wel mee leven, het kan alleen nog maar beter worden zoals het nu ook lijkt te gaan... vul me bh's weer bijna helemaal op de 70C.. dus dat accepteren word wel wat makkelijker nu, en ik heb natuurlijk heel lang zelf gevoed en ook lan een 70E gehad, dus is ook een kwestie van weer even wennen, en je went eerder aan groter dan weer kleiner.... :3:

Ik ga hier niet zoveel meer kijken/schrijven of lezen, zal toch omdat ik zelf geen borstvergroting heb ondergaan geen echte toevoeging hebben op dit forum, en de dingen die ik weet wil niet iedereen horen, positieve verhalen mag je altijd schrijven, maar nadelen worden niet altijd in dank afgenomen, en daar heb ik geen zin in om irritatie's bij anderen op te wekken, wat waarschijnlijk door angst komt die men niet zelf erkend...want ik blijf erbij dat de veiligheid van de silliconen nooit is bewezen....... ik heb het bewijs niet kunnen vinden, en ga dan ook niet net doen alsof ik van de veiligheid overtuigd ben... laten we eerlijk zijn er is pas een onderzoek gestard in 2007, dus eigenlijk kan niemand zeggen of het veilig is of niet..(ik zeg niet dat ik er nooit meer ben, is een beetje verslavend hier...)

dus ik wil een iedereen veel geluk met hun boobies en natuurlijk ook in jullie verder leven wensen.... maar toch een aantal mensen in het bijzonder...

lieve aardbeitje ik wens je heeeeel veel geluk en geniet van je mooie gezinnetje en geweldige boobs!!!

ook moontje, mij18, eefje, Sabia, b-cupje, marco2 en Jolly hetzelfde gewenst en een dikke knuffel! vergeet er vast wel wat maar jullie staan me het meeste bij...

Ik hoop dat er over een aantal jaren geen slecht nieuws komt over de protheses en de gevolgen van gelbleeding, helaas moet ik jullie wel vertellen dat dit helaas wel word verwacht, ongeveer binnen 5 tot 10 jaar dit zeg ik niet maar deskundigen wel, ik maak jullie niet bang, dat is niet mijn intentie, ik hoop dat het tegendeel waar is!! op dit moment valt daar weinig zekers over te zeggen.. maar ik wil jullie wel vragen om goed naar je lichaam te luisteren en op tijd te wisselen, wacht aub niet langer dan 10 jaar..en ik hoop ook dat jullie kapsel sterk genoeg is om jullie te beschermen...

Liefs en XXXX van mamsie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mamsievan3,

Fijn dat je nu vol overtuiging en zonder twijvel NEE kunt zeggen tegen een borstvergroting.

Bedankt voor je kritische noot op het forum.

Ik ben wel iemand die graag alles wil weten positief/negatief.

Ik heb ondanks alles wel voor een borstvergroting gekozen, Nu zo zonder niks, bevalt me ook niet...

Zie wel wat er op mijn pad komt.

Dan heb ik in ieder geval een paar jaar van mooie borsten kunnen genieten. ("Maar ik rook niet" denk ik dan maar...)

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mamavan3,

ik wil jou ook veel succes en geluk wensen in het leven!!! :116:

Vind het knap dat je de beslising gemaakt hebt en je er nu vrede mee hebt

ik zal zeker naar mijn lijf luisteren en over 10 jaar komt er zeker een wissel!

Heel veel liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks mamavan3, wens je ook het allerbeste toe, fijn dat je vrede hebt nu met je boobs, 70C is ook mooi hé, had ik die van nature gehad, was er ook geen borstvergroting gekomen. :106: Enfin, tot later misschien nog!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,

Allemaal bedankt voor jullie berichtjes..... ik zit nog in de ontwenningsfase van het forum... dus soms kijk ik nog wel stiekum... :blush:

@aardbeitje, een dikke lebber??? jij durft...... pas maar op ik kom hem halen hoor hihihi :ph34r:

@mij18 goedzo schatje!!

@janine dat is waar, zoals al eerder is gezegd over steken kan ook gevaarlijk zijn, dus geniet ervan!

@rox89 xx terug :D:P

@eefje tot later is nu alweer he.... XXX

Ik heb respect voor jullie, stiekum vind ik jullie boobs wel mooier, en wil ik ook wel wat voller en ronder, een maatje meer... en aan de andere kant ik heb nog wel een beetje tiet waar ik wel mee kan leven, helaas geen 70e meer waar ik zon 4 jaren van heb mogen genieten.... en dat is het hem ook wel dat als je dan ineens voor je gevoel niks meer hebt wat ook niks meer was, dan ben je dubbel zo niet blij, (echt een leeg velletje was het) ben blij dat ze wat voller weer zijn geworden, (tis maar een paar cm) als ik straks stabiel ben zal ik eens een fotootje posten van mijn lege boobs en mijn gegroeide boobs hahahahah (verwacht dan niet teveel heb wel 3 kindjes gevoed... en is natuurlijk niet te vergelijken met jullie mooie volle boobs.. maar voor mij net goed genoeg..

Allen een dikke kuss!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,

Allemaal bedankt voor jullie berichtjes..... ik zit nog in de ontwenningsfase van het forum... dus soms kijk ik nog wel stiekum... :blush:

@eefje tot later is nu alweer he.... XXX

Ik heb respect voor jullie, stiekum vind ik jullie boobs wel mooier, en wil ik ook wel wat voller en ronder, een maatje meer... en aan de andere kant ik heb nog wel een beetje tiet waar ik wel mee kan leven, helaas geen 70e meer waar ik zon 4 jaren van heb mogen genieten.... en dat is het hem ook wel dat als je dan ineens voor je gevoel niks meer hebt wat ook niks meer was, dan ben je dubbel zo niet blij, (echt een leeg velletje was het) ben blij dat ze wat voller weer zijn geworden, (tis maar een paar cm) als ik straks stabiel ben zal ik eens een fotootje posten van mijn lege boobs en mijn gegroeide boobs hahahahah (verwacht dan niet teveel heb wel 3 kindjes gevoed... en is natuurlijk niet te vergelijken met jullie mooie volle boobs.. maar voor mij net goed genoeg..

Allen een dikke kuss!!

Hihi, je kunt het niet laten hé :4: hahaha, nou je bent hier iig nog altijd heel welkom hoor, wie weet ga je later toch nog voor een bv, als je de risico's vind opwegen tegen de voordelen, zeg nooit nooit! :6:

Knuff, Eefje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.