Ga naar inhoud

mamavan3


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een mamsie van 32 jaar, werk in de GGZ, getrouwd, en heel ontevreden over mijn tieties..

Ik heb een consult gehad bij de Bergman kliniek met Dr Roossenburg, op dat voelde alles vertrouwd, nu er een datum gepland staat ben ik bang, heel bang.. Ik kan over dr Roossenburg geen ervaringsverhaal vinden, ook werkt hij nog niet zo lang bij Bergman, ik heb geen protheses gepast, hij zei ik denk dat ronde protheses van 300cc bij je passen, diagnose van mijn borsten waren, onderontwikkeld, te kleine slappe borsten, van hunkermuller pas ik toch nog wel in een 70 c, maar meer door de breedte van mijn borst en niet de dikte..of volume dat ontbreekt..

Mijn borstspier van mijn oksel naar de borst is best ontwikkeld moet daardoor ook vaak een blouche in een maatje groter.. maak me dan zorgen over de prothese omdat die onder mijn spier gaat komen.. wil absoluut geen onnatuurlijk effect, mag wel iets maar niet heel erg duidelijk..

Nu heb ik heel goede verhalen gelezen over dr De Meyer heb dus twijfels.., maar die arts plaatst voornamelijk voor de spier, ik heb wel weefsel niet veel, maar denk dat je dan de prothese misschien goed kunt zien of voelen, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met jullie borsten bij deze artsen...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Mamavan3,

Welkom! :D

Het is niet omdat ze voor de spier zouden zitten dat je ze daarom duidelijk kunt zien of voelen hoor, valt best mee. Ik ben zelf bij dr. De Meyere geweest en kan je hem zeker met een gerust hart aanbevelen, dus als je nog twijfels hebt zou een tweede consult misschien wel het beste voor je zijn! Als je een sterk ontwikkelde borstspier hebt is zelfs voor de spier dikwijls een betere optie. Het geeft ook het meest natuurlijke resultaat en als je zegt dat je een 70C past, al is het dan in de breedte iplv qua vulling, moet je waarschijnlijk toch wel voldoende weefsel daarvoor hebben.

Zou zeggen ga gewoon eens op consult en misschien zijn je twijfels dan wel opgelost!

Nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na maanden zoeken naar en PC heb ik nu een afspraak gemaakt bij Bruno de meyere in Gent

Op 1 september 2011 gaat het gebeuren, mits ik niet eerder word gebeld als er iets uitvalt.

Helaas kan bij mij het plaatsen van de prothese niet voor de spier, dit had ik zo gehoopt, en dr de Meyere moest mij hierin teleurstellen, het was op 1 manier wel mogelijk met een speciale stevige McGhan prothese, maar dan zou ik geen mooie volle boezem krijgen, dus volgende optie rond onder de spier (AUW!!) hoeveel cc word tijdens de operatie bepaald, dr de Meyere brengt een leeg zakje in mijn borst die gaat hij vullen met water, aan de hand van de CC's met het mooie resultaat word de juiste prothese gepakt en geplaatst, mijn man mag de OK in om te bevestigen of dat is wat ik wil., verwacht word ergens tussen de 300 en 400 cc

En nu ben ik bang, bang voor de pijn erna omdat het onder de spier is, of het resultaat wel natuurlijk gaat zijn, (ook omdat het onder de spier is), bang voor het inslapen, of ik wel weer wakker word... tis niet te geloven eindelijk ga ik tieten krijgen en dan komen dit soort gevoelens naar boven, ik ben zeker van PC, ik wil bij geen ander, ik ben zeker dat ik boobs wil, dat is het niet, hadden jullie dit ook??

groetjes mamsie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!!! Weet je al of je ronde of anatomische (druppelvorm) krijgt?

Gaat helemaal goed komen hoor, zenuwen zijn normaal.

De pijn van achter de spier is wel iets heftiger maar na 4-5 dagen gaat het alleen maar beter (tenminste, bij mij, bij jou misschien wel sneller!)

Veel plezier met de voorpret

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamsie,

Spannend zeg, dat je al een datum hebt! Fijn dat je man mee kan beslissen haha.....

Volgens mij valt onder de spier ook best mee, mits je je pijnstilling op tijd neemt.

Ik lees niet veel op het forum dat het echt heel pijnlijk was....

Kan je niet de prothese dual plane (tussen de spier) krijgen?

Op welke cup wil je graag uitkomen?

Gr. Luanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

het word een ronde prothese, druppelvorm zou mijn bovenplooi waar nu helemaal niks zit niet genoeg opvullen en het model ik nu heb alleen maar versterken...

Bij mij ook een lege bovenkant.Helaas moeten ze gaan liften wil ik van het 'hangende' afkomen, een prothese kon het niet genoeg oplossen en zou lelijk worden :(

Gelukkig kunnen ze je 'opvullen' zonder verdere poespas!! Gefeliciteerd met je datum en de goede chirurg ! :43:

En die twijfels heeft iedereen, wil ik het wel écht, dadelijk ga ik dood enz enz ;)

Komt goed :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Wauw je bent de eerste die bij bruno achter de spier krijgt ^_^

De pijn valt mee hoor meid de eerste 3 dagen zijn even flink door bijten maar het is het allemaal waard geloof me maar :D

300 a 400 cc gaat je echt prachtboobies opleveren :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent zeker in goede handen :lol: demeyere zal je mooie boobies geven. achter de spier is idd pijnlijker maar je zal het beste resultaat krijgen zo anders had hij wel voor de spier gedaan.

iedereen heeft wel beetje schrik en twijfels nog tot je daar op de tafel ligt. komt helemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Wauw je bent de eerste die bij bruno achter de spier krijgt ^_^

De pijn valt mee hoor meid de eerste 3 dagen zijn even flink door bijten maar het is het allemaal waard geloof me maar :D

300 a 400 cc gaat je echt prachtboobies opleveren :136:

de eerste??? hoop ik toch niet... :141: . gaat het dan wel goed ga je je afvragen als iemand voornamelijk voor de spier plaatst??

zeg dames hoe voelen je boobs achter de spier aan? en vervormen ze erg als je je spieren aanspand??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,

Spannend he! Maar gaat helemaal goed komen hoor bij Bruno. Hij is zeer ervaren in borstvergrotingen.

En nee je bent niet de eerste die bij hem achter de spier krijgt. Hij heeft wel een voorkeur voor de spier maar hij is wel zo proffesioneel om te kijken of het kan. Zodat jij het mooiste resultaat hebt. Dat is het belangrijkste toch?

Ik heb ze zelf bij hem wel voor de spier gekregen dus ik kan moeilijk iets zeggen over de pijn en vervormingen.

Maar de pijn grens is echt bij iedereen zo verschillend. Ik ging maar van het ergste uit dan kon het alleen maar meevallen.

Succes en ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mamavan3,

Gefeliciteerd met je datum!!! :64: Je bent iig in heel goeie handen, Bruno is een topchirurg en heeft zeker nog al achter de spier gedaan, toont toch ook nogmaals dat hij echt naar de individuele situatie kijkt en niet gelijk bij iedereen hetzelfde doet! :35: Komt helemaal goed meid!

En ja die twijfels/vragen zijn heel normaal, hebben we allemaal wel mee gezeten, het is ook iets wat je voor het eerst ondergaat en je weet totaal niet wat je ervan kunt verwachten, gek genoeg is die angst nadien helemaal verdwenen hihi

Wens je iig heel veel aftelplezier! :43:

Liefs, :54:

PS: heb je voorsteltopic samengevoegd met je operatieverslag, zo blijft je hele verhaal samen staan! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames help!!

Ik word helemaal gek van mezelf, ik begin in Nederland met een aantal consulten, had zelfs al een afspraak gemaakt, maar vlak erna ook geannuleerd, kom ik uiteindelijk bij dr Bruno de Meyere uit, omdat ik het liefst voor de spier zou willen en op zijn site foto's te zien zijn waarvan het borstweefsel minder lijkt dan dat van mij en de prothese gewoon voor de spier zijn geplaats, nu kun je natuurlijk niet zien hoe het weefsel aanvoelt, dat van mij is bovenaan mijn borst echt dun gewoon een stuk huid ipv weefsel.., dus kan het plaatsten echt niet op de spier, nu het onder de spier moet begin ik echt te twijfelen, dr Bruno of dr Plovier?? voor het plaatsen van de prothese voor de spier zou ik denk ik deze twijfel niet hebben gehad, en nu spookt de hele tijd DR Plovier in mijn hoofd, ik twijfel absoluut niet aan dr Bruno de meyere, dat is het gekke, maar ik weet wel dat dr de meyere meer bv uitvoert voor/op de spier en dr Plovier regelmatig onder de spier, en dat is het wat mij doet twijfelen, ik wil echt boobs, maar het is nie zomaar iets.. ben gewoon bang dat ze niet mooi worden..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mamavan 3,

Nou ik ben zeker dat ze bij Bruno wel mooi zullen worden, per slot kijkt hij bij de operatie wat het mooist bij je staat en ook je man (of wie met je mee komt) mag komen kijken in de ok of het naar wens is, ook wel fijn toch, maar snap je twijfel wel, dus als je daar een beter gevoel bij hebt, moet je misschien ook eens bij Plovier op consult gaan. Oja, Bruno maakt wel supermooie littekentjes, ook niet onbelangrijk toch!? :38:

Succes met je beslissing! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eefje,

ja dat is ook zo, mijn man zei net nog aan de tel, je moet niet meer verder kijken, maar je datum afwachten en ik hij heeeft zo veel ervaring dat het goed komt en heeft volgende week ook nog eens 2 weken vakantie, vlak daarna ben jij aan de beurt... dus is hij goed uitgerust hahahaha

ik blijf toch nerweus tot alles achter de rug is... :unsure:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das ook normaal hoor al die spanning en stress op voorhand hihi, gewoon een beetje op je laten afkomen (is makkelijker gezegd dan gedaan I know hihi), komt allemaal goed! Zeker als ie goed is uitgerust hahahaha :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik kan me je zenuwen heeeeel goed voorstellen.

Maar het komt helemaal goed meid. En bedenk dat achter de spier ook werkt als een 'natuurlijke' BH.

Dat zou moeten voorkomen dat de boel weer voortijdig gaat hangen.

Ik wil graag geholpen worden in de beclinic. As maandag wordt mijn afspraak vast gelegd.

Voor mij ook erg spannend! Denk dat het oktober wordt, dan kan ik vrij regelen.

Gr Janine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schatjes,

Ik ben bloednerveus, voor van alles en nog wat.... dus ik heb besloten dat ik tot vlak voor mijn operatie niks meer wil weten van tieten.... ik kom dus tot aan end augustus niet meer op het forum of op google als het ook maar iets met borsten te maken heeft... NOT dus...

Dan weten jullie dit, mamavan3 is ff weg, maar I'll be back!!!

Alle dames die nog voor mij gaan Succes!

en allemaal een dikke knuffel van me!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nu voor jezelf wel echt besloten dat je het gaat doen? Goed zo! Laat je niet gek maken door negatieve verhalen, dadelijk durf je niet eens je bed uit te komen (grapje!)

Succes!!!

Precies ben al zon held al;s het om artsen en tandartsen en ziekenhuizen gaat.... dus dsat speelt allemaal mee, het is dat ik een bericht op mijn blackberry kreeg per mail dus ik ga iig prberen er niet meer mee bezig te houden en ik ga gewoon voor mooie tieten en me sexy voelen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.