Ga naar inhoud

misslentjeuh : 14 december 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Oeh... waarom zouden ze eruit moeten dan????

De enige reden waarom prothesen wel eens tijdelijk eruit moeten, is als er een heftige ontsteking in een borst zit, maar daar kan na anderhalf jaar echt geen sprake van zijn. :)

Als jouw borsten niet veranderd zijn en de zachtheid gelijk is gebleven, dan kan ik me niks bedenken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Het komt ook wel eens voor dat meiden langer dan 2 jaar last hebben van af en toe wat steken. Misschien behoor jij tot die categorie?

Maar ik denk dat je rustig even kunt bellen, want ze halen heus niet zomaar even wat prothesen weg :)

En stél dat je iets ernstigs onder de leden hebt, ik zeg: stél he, en je prothesen zouden eruit moeten. Dan is dat toch alleen maar voor je eigen gezondheid??

Alleen in uitzonderlijke gevallen zullen prothesen eruit moeten en dan is er écht een reden voor... Dus hoe je het ook bekijkt, bellen kan geen kwaad ;)

Raap dit weekend even alle moed bij elkaar en dan gewoon ff bellen. Waarschijnlijk hang je daarna met een gerust hart op, omdat ze zeggen dat het normaal is of omdat de arts er wel eens even naar wil kijken om je gerust te stellen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 year later...

hallo iedereen!

Ik heb mijn nieuwe boobs al bijna 3 jaar, super blij mee maar is al paar maand dat ze zo gevoelig zijn, pijn doen!

In het begin heb ik ze niet genoeg gemasseerd en na twee jaar en half beginnen ze te "springen op en neer" zoals een echte borst.

Ik denk dat het mijn spieren of klieren moeten zijn. Heb een paar maand mijn pil ook niet meer genomen en nu terug beginnen nemen omdat ik dacht dat het daaraan lag maar heb nog pijn. Het doet zelfs pijn als je er per ongeluk lichtjes tegen stoot. Ik heb een maand en half geleden ze laten onderzoeken met echografie maar alles goed zeiden ze!

Weet iemand wat ik kan doen?

groetjes Helene

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Heb je het gevoel dat je borsten harder aan het worden zijn?

als ik jou was zou ik een afspraak maken bij je pc. denk dat hij/zij degene is die je kan vertellen wat er mogelijk aan de hand is, want zo door blijven lopen lijkt me alles behalve fijn

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Ben je niet per ongeluk zwanger?:P

ik heb ook lekkage gehad. Meestal word je borst dan inderdaad juist steeds harder en voel je op den duur bobbeltjes.

ik heb dat ook bij mijn rechter borst. Keihard en knobbeltjes en deukjes als ik erover heen voel. Ook pijnlijk. Voelde bij jou ook sommige stukken gespannen en hard en dan weer een stukje dat soepeler aan voelt? Vooral richting tepel . Dit jaar nog echo gehad.komende maand ga ik voor een wissel.vanwege kapsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.