Ga naar inhoud

misslentjeuh : 14 december 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Balonnen heb ik nog nergens gezien,hoeveel CCs men ook krijgt,dus dat vind ik pure onzin!

Het ligt eerder aan de plaatsing dan aan de CCs.

Of je moet echt een klein/dun chinees-je zijn ,ja dan kan t er misschien raar uit gaan zien.

Ik heb met een slank lichaam toch ook met 500CC aardige grote borsten gekregen na mn bv,

maar niemand kan zien dat ze nep zijn,het ziet er heel natuurlijk uit.

En 300CC vind ik dus echt t minimale hoor,je gaat toch niet voor niets geen duidenden euros op tafel leggen .

Sommige artsen doen zo paranoia erover ,voor een paar ccs meer,heb dat nooit begrepen.

Maar ik ben dan ook geen chirurg.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb bij dr Damen 275 achter de spier gekregen. Ik ging van een kleine B naar een volle C tot nu toe, misschien een kleine D. Ik ben 1.69 en 58 kilo.

Ik heb een natuurlijk resultaat en ben er erg blij mee. Groter staat niet bij me. Bij mij wilde hij de cupmaat ook niet zeggen. Dat zegt niks zegt hij.

Misschien heb ik mijn huiswerk slecht gedaan maar ik wist niet dat hij in Nederland niet mag opereren. Ik ben erg tevreden, en zo meerderen.. Maar als jij je niet begrepen wordt door je PC naar jouw idee moet je verder zoeken hoor. Ze hebben allemaal een persoonlijke smaak..

Neem even een kijkje bij mijn foto's anders!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad ook ergens anders een consult plannen, heb je vergelijksmateriaal! Misschien krijg je bij een andere kliniek een beter gevoel en heb je gelijk van ''Yesssss, dit wordt het''. Dit heb je nu duidelijk niet dus niet doen zou ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 300cc voor de spier. eerst was er afgesproken 320-330 maar als dit onnatuurlijk ging lijken minder. pc heeft maximaal dan gevuld en was 300cc bij mij. welke maat jij zou uitkomen kan je wel proberen schatten maar iedereen is daar verschillend in. sommigen hebben 250cc nodig voor D en anderen 400cc. dus hierop moet je op je pc vertrouwen. dan kan je mss wel best even tweede opinie vragen. ik heb ook 2 consults gedaan en voelde me veeeeeeel beter bij demeyere dan de eerste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow

Ik wordt aankomende maandag door dokter verdonck geopereerd..

Ook ik krijg 300 cc en ook ik twijfel daarover. Voor ik onder het mes ga wil ik eerst nog met de pc kijken of het nog wel uitziet als ik er meer cc in laat doen. Ik ben best smal (omvang 70) en heb een kleine c (als ziet dat nie zo uit). Maar toch ben ik bang dat 300 cc te weinig is, 50 cc meer zou ik al genoeg vinden.

Dus voor de operatie kun je dit nog bespreken met je pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is geschorst ivm een mislukte penis correctie en mag in NL niet meer opereren.

Zie hier een reactie van de wellnesskliniek over de kwestie http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/27/verrijkingsonderdelen/reactie-kliniek.xml

Maar als je googled op dokter damen geschorst vind je er meer informatie over.

Nogmaals, er zijn hier meerdere dames die gewoon naar tevredenheid geholpen zijn door hem, maar eerlijk gezegd zou jij het risico willen lopen.

Voor een paar honderd euro meer kun je naar plovier, zit ook in belgie. En we weten allemaal dat die niet lullig doet over CC's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff zou het echt NIET doen, wat een onzin weer van dr.damen!

hij zegt altijd dat er niet meer in past....

maar ondertussen leg jij een smak geld op tafel dus jij behoort te krijgen wat je wilt!

als je die 300 cc nu al te klein vind, en die zitten er nog niet eens in he!! dan ga je er straks na je operatie ook echt niet tevreden mee zijn!

ik zou minstens voor 400 cc of meer gaan, en anders naar een andere pc !

jezelf niet laten ompraten hoor, jou geld jou lichaam jou wensen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kun je zelf mischien wel meer cc willen maar soms kan dit gewoon niet ;)

Als je bij meerdere langs gaat weet je wat het gemiddelde is

Wie weet zegt een andere arts tussen 300 a 400? maar niet iedereen kan veel cc's hebben soms is daar geen plaats voor ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja soms kan het ook gewoon echt niet, maar het word al wel heeeel snel gezegd,

glamrock en bambie hadden dit ook... en bij dr.plovier kon er wel meer in!

ik zou gewoon ergens anders een consult nemen en dan niet bij de bergman ofzo want daar zal er vast niet meer cc worden geadviseerd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Je moet voor jezelf weten of het natuurlijk moet blijven of dat mensen mogen/moeten zien dat t nep is. Ik wil dat mensen niet aaan me zien dat ze nep zijn. Dat betekend dat ik in mijn geval 345cc zal krijgen en dan op een C of D uitkom. Daarbij lijkt het me vreselijk onhandig als ze veel groter zijn. Ik hou van praktisch:D. Misschien kunnen er wel veer meer cc's in...maar dan zal t resultaat minder natuurlijk worden? De meest natuurlijke vorm is zoveel als je had bij het einde van je puberteit...elke cc extra is minder natuurlijk! Wil natuurlijk niet zeggen dat grote (neppe) borsten lelijk zijn ofzo! Dat is dan weer een kwestie van smaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vind dat je best al wel snel ziet dat "ze" nep zijn. Welke slanke vrouw heeft nu grote(re) boobs?, de meeste echt niet! Maar dat maakt me eigenlijk niks uit, ik zeg altijd, beter mooie neppers dan lelijke echte :rolleyes:

Vooral in nakie lijken ze nepper, want de meeste vrouwen van mijn leeftijd (39) hangen ze echt wel veel meer, maar ik ben superblij en trots op mijn fiere borsten :-)

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is geschorst ivm een mislukte penis correctie en mag in NL niet meer opereren.

Zie hier een reactie van de wellnesskliniek over de kwestie http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/27/verrijkingsonderdelen/reactie-kliniek.xml

Maar als je googled op dokter damen geschorst vind je er meer informatie over.

Nogmaals, er zijn hier meerdere dames die gewoon naar tevredenheid geholpen zijn door hem, maar eerlijk gezegd zou jij het risico willen lopen.

Voor een paar honderd euro meer kun je naar plovier, zit ook in belgie. En we weten allemaal dat die niet lullig doet over CC's.

Ik ben ook geholpen door hem... Als je alles op Google op gaat zoeken kom je veeeel meer tegen!

Ook over van Onselen ACCZ en wie weet over wie nog meer!

Ik heb pas hier n verhaal gelezen over een meisje waarbij t totaal was misgelopen, die was geholpen in 1 van de hoogst aangeschreven klinieken in Ned. die zal er vast 5000 euro voor neer geteld hebben!

Het zijn altijd mensen handen! en die maken nu eenmaal ook fouten...

er kan altijd wat mis gaan, maakt niet uit wie of waar, duur of goedkoop.

Je weet ook niet wat t verhaal ervoor is natuurlijk, de man die zijn penis had laten vergroten...

Maar goed, ik heb bij hem 380 laten zette. ben zeer tevreden, natuurlijke uitstraling..

Hij weet zeker waar hij mee bezig is en zou op hem vertrouwen, zo niet dan ergens anders op consult gaan.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI ! ik zou nog ergens anders op consult gaan hoor!! vergelijken is altijd goed!! zo krijg je een beter inzicht!!

ik ben van 85b (lege B) naar 80E gegaan met 310cc op de spier, rond.

En ik ben zeg maar volslank, 1.70 m en weeg 68 kilo.....

over het algemeen gesproken hebben de slanke dames sneller een grotere cup met een bv omdat e.e.a. niet wegvalt onder vetjes...

mijn 80E ziet er trouwens uit als een D hoor, het is echt zo dat een borst die cosmetisch vergroot is kleiner lijkt in verhouding tot een natuurlijke borst,

zo heeft mijn zus helemaal van zichzelf een 75E en ik dus van de chirurg een 80E maar die van haar lijken VEEL groter!!

succes met je beslissing!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook een tweede consult aanvragen als ik jou was! :36:

Je moet je echt kunnen vinden in de adviezen van de chirurg en je ook goed op je gemak voelen bij hem/haar.

Ik ben 1.73m en 69kg en ik ben met 400cc van een 80B naar een 75F gegaan! :43:

Heel veel succes met het nemen van je beslissing! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Halloooo ladies,

Ik heb nu al een jaar en half mijn nieuwe boobies en heeeeel blij :) ik heb mijn bv laten doen in de wellnesskliniek te Genk

Maar sinds een paar weken krijg ik steken in mijn rechterborst .mijn silliconen werden achter de spier geplaatst en ik heb steken aan de zijkant van mijn borst. Is dit normaal na meer dan een jaar?

Hoe meer ik hier lees over complicaties hoe meer ik begin te flippen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm... na anderhalf jaar steken krijgen aan de zijkant van je borsten, terwijl je daar eigenlijk nooit last van gehad hebt?

Ik heb geen idee.... Vaak blijven meiden hier niet zo lang hangen dat je zo een verhalen nog leest... Dat is wel lastig te vergelijken.....

Heb je al eens contact opgenomen met de kliniek om te vragen wat zij ervan denken?

Zijn er nog andere dingen die er veranderd zijn aan je borsten? De zachtheid of de vorm? Of heb je alleen opeens die steken? (niet dat dat het minder erg maakt hoor, maar gewoon voor de beeldvorming)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.