Ga naar inhoud

misslentjeuh : 14 december 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi allemaal!

Ik heb een paar vraagjes...

Ik twijfel al lang of ik een borstvergroting wil of niet. Nu heb ik op de site van de welnesskliniek te Genk gekeken en zag dat je nu een borstvergroting kon doen voor 1999 euro i.P.V 3400 euro all inn.

Zijn jullie tevreden over de Welnesskliniek te Genk? Het is namelijk 3 uur rijden voor mij :s

Kheb de welnesskliniek gekozen omdat het nu goedkoper is, en omdat je daar veel over hoort.

Ik heb wel commentaar gekregen omdat je BV nu aan 1999 euro is en omdat het niet mooi gedaan zal worden...:s

Ik heb 25 juli mijn eerste consult. Help!! Kben wat zenuwachtig!

Ik begrijp ook niet goed wat ze bedoelen met die CC enzo...

Ik heb nu een kleine A. Ik meet 1m 73 en weeg 55 kg. Wat raden jullie mij aan?

Kheb nog een vraagje: mag je na je operatie al rijden in auto of zou dit moeilijk gaan? Na de operatie mag ik al naar huis...

Groetjes Misslentjeuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Miss

Welkom hier!

Ik raad je aan om even wat topics door te lezen, dan worden er al heel wat vragen beantwoord.

De Welnesskliniek heeft eigenlijk altijd die aanbieding. Er zijn veel meiden hier die daar een operatie gehad hebben. Zelf ga ik morgen naar de BE-clinic bij dokter Plovier

Na de operatie kun je niet zelf rijden, er moet echt iemand mee.

Het aantal cc's is hoe groot de prothese is die er in gaat. Zoals je ook een plastic zakje zou vullen met bijvoorbeeld 300cc water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

de wellnesskliniek heeft deze promotie al jaren !!! en die wordt elke maand verlengd !!

je hoeft je dus niet te haasten !

ondanks dat het zo goedkoop was , ben ik supertevreden over de WK , het personeel , de dokter en zeker met het resultaat !

je kan NIET met de auto naar huis ! je moet iemand meebrengen die met de auto kan rijden !

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum !

Ik persoonlijk kan je niks vertellen over de WK. Ik ben patiënt van dr. Plovier.

Ik hou er niet van als ze dit soort operaties in de aanbieding gooien. Het is geen rokje in de sales denk ik dan. Alle waar naar zijn geld en ik betaalde ook niet zoveel bij dr. Plovier maar wel meer en gewoon een vaste prijs. Maar er zijn genoeg vrouwen die in de WK naar tevredenheid geholpen zijn. Wacht je consult af en heb je er een goed gevoel bij dan moet je het gewoon doen.

Succes met je consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss,

Idd de promotie loopt al jaren. Er lopen hier een aantal horrorverhalen over de wk mss toch de moeite om eens te lezen. Ik ben zoals Sabia ook bij Dr. Plovier geopereerd geweest vr mij geen besparingen op mijn lichaam. Ik wilde kwaliteit en goede service en die heb ik zeker gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss,

Welkom op het forum! Ik heb je topic even verhuist naar het voorsteltopic ;)

De actie van de WK loopt zoals meer hebben genoemd al jaren. Laatste tijd lees ik ook niet erg veel positieve verhalen en zou je er zeker even in verdiepen. Ook zou je consulten kunnen plannen bij andere pc’s. Genoeg te vinden hier ;)

Heel veel succes.

Gr. Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben 25 mei geholpen in de WK door Dr Damen, ik ben zeer tevreden met t resultaat!

de aanbieding klopt is altijd dat is een lokkertje denk ik.

Die rare verhalen zijn al een hele tijd geleden en gingen over een arts die er niet eens meer werkt!

Ik denk dat er in iedere kliniek fouten worden gemaakt... het zijn tenslotte mensen he.

Bij wie heb je je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!!

Persoonlijk zou ik ook niet naar de Welnesskliniek gaan.. Die aanbieding is er altijd, maak het dan gewoon je vaste prijs!

Vind dat al een beetje raar. Bovendien zijn er wel wat negatieve verhalen te vinden!!

Ben zelf bij dr.Plovier geweest, bij hem betaal je nu 2700 euro, maar hij maakt zulke mooie boobs!

Hij is echt geweldig en zijn team ook!!

Welke cup zou je zelf willen hebben?

Je mag absoluut niet auto rijden, sterker nog dat mag je de eerste 2 a 3 weken niet!

Je moet je prothesen goed in laten kapselen.. Dus je mag eigenlijk je armen niet boven je hoofd houden,

geen huishoudelijk werk doen! niet zwaarder tillen dan 10 kilo.. Gewoon rustig aan doen dus ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben 25 mei geholpen in de WK door Dr Damen, ik ben zeer tevreden met t resultaat!

de aanbieding klopt is altijd dat is een lokkertje denk ik.

Die rare verhalen zijn al een hele tijd geleden en gingen over een arts die er niet eens meer werkt!

Ik denk dat er in iedere kliniek fouten worden gemaakt... het zijn tenslotte mensen he.

Bij wie heb je je consult?

hey!! ik weet nog niet bij wie ik mijn consult heb! kzal eens moeten bellen! Ik denk dat de welnesskliniek wel goed is omdat zij iedere dag bezig zijn met BV :) Ik lees hier wat reacties en er zijn veel mensen blij met de welnesskliniek, behalve sommigen over de service (maar die vind ik persoonlijk niet zooo belangrijk) tbelangrijkste is dat het mooi word :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!!

Persoonlijk zou ik ook niet naar de Welnesskliniek gaan.. Die aanbieding is er altijd, maak het dan gewoon je vaste prijs!

Vind dat al een beetje raar. Bovendien zijn er wel wat negatieve verhalen te vinden!!

Ben zelf bij dr.Plovier geweest, bij hem betaal je nu 2700 euro, maar hij maakt zulke mooie boobs!

Hij is echt geweldig en zijn team ook!!

Welke cup zou je zelf willen hebben?

Je mag absoluut niet auto rijden, sterker nog dat mag je de eerste 2 a 3 weken niet!

Je moet je prothesen goed in laten kapselen.. Dus je mag eigenlijk je armen niet boven je hoofd houden,

geen huishoudelijk werk doen! niet zwaarder tillen dan 10 kilo.. Gewoon rustig aan doen dus ;)

Liefs!

hey!bedankt om te reageren :)

ik heb nog geen idee welke cup ik zou willen :s Ik meer 1m73 en weeg ongeveer 55 kg. Ik had gedacht aan een grote B, kleine C. Hier op Borstenforum lees ik dat velen een D of E hebben en ze hebben ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als ik!

Zou dat niet wat te groot zijn voor me?

Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga regelen met mijn werk! Ik heb 1 week die vast staat. Moest ik na een week nog niet helemaal "hersteld" zijn, zou je een doktersbriefje kunnen krijgen? beetje rare vraag ... :s Ik werk in de post dus veel zwaar tilwerk.Zou best eens overleggen met mijn baas zeker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!!

Persoonlijk zou ik ook niet naar de Welnesskliniek gaan.. Die aanbieding is er altijd, maak het dan gewoon je vaste prijs!

Vind dat al een beetje raar. Bovendien zijn er wel wat negatieve verhalen te vinden!!

Ben zelf bij dr.Plovier geweest, bij hem betaal je nu 2700 euro, maar hij maakt zulke mooie boobs!

Hij is echt geweldig en zijn team ook!!

Welke cup zou je zelf willen hebben?

Je mag absoluut niet auto rijden, sterker nog dat mag je de eerste 2 a 3 weken niet!

Je moet je prothesen goed in laten kapselen.. Dus je mag eigenlijk je armen niet boven je hoofd houden,

geen huishoudelijk werk doen! niet zwaarder tillen dan 10 kilo.. Gewoon rustig aan doen dus ;)

Liefs!

hey! ik heb juist eens op de site gekeken van DR plovier gekeken in kliniek BeauCare te Brussel.

Er staat: cohesieve siliconengel gevulde prothesen met een ruw oppervlak , 1900 - 2450 euro

en druppelvormige / anatomische prothesen 1900 - 2450 euro

de prijs is all- inn! maar wat bedoeld hij daar allemaal mee? :s kben nu zelf aan het twijfelen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor.. Ik ben 1.68 cm groot en weeg 55 kilo..

Ik heb 450 CC gekregen en zit op een E.. Foto's kun je kijken in de gallerij, kun je het zelf beoordelen!

Ik denk dat je het best kan hebben hoor.. Het klinkt allemaal groter dan dat het lijkt!!

Denk er gewoon goed overna.. Grootte went heel erg snel!

Zou zonde zijn om zoveel geld te betalen en dan ze erna nog te klein vinden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja.. je mag 6 weken niet zwaarder dan 10 kilo tillen!

En in het begin doet het zeer aan je borsten als je iets tilt..

Dus ik denk dat dat die weeek niet genoeg gaat zijn, dus dat word het gewoon vertellen aan je baas.

Misschien kun je tijdelijk aangepast werk krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!! ik weet nog niet bij wie ik mijn consult heb! kzal eens moeten bellen! Ik denk dat de welnesskliniek wel goed is omdat zij iedere dag bezig zijn met BV :) Ik lees hier wat reacties en er zijn veel mensen blij met de welnesskliniek, behalve sommigen over de service (maar die vind ik persoonlijk niet zooo belangrijk) tbelangrijkste is dat het mooi word :)

ja je zou eens moeten bellen idd met wie je consult hebt.. dat is ook degene die je opereerd.

Ze zijn voor mijn gevoel ook wel goed alleen t is idd de service is minder..

De resultaten die ik gezien heb zijn iig goed! :-) daar gaat t uiteindelijk om

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er tijdens het consult blanco in zou ik zeggen. Laat je goed voorlichten en geef aan wat je zelf een mooie cupmaat vindt.

Wat je mooi vindt en waar je je prettig bij voelt is voor iedereen anders. ook is elke persoon anders, dus soms kan je nagenoeg hetzelfde wegen etc en toch kunnen dan dezelfde hoeveelheid cc's anders uitpakken.

Ik ben zelf 1.69 en weeg 54 kilo. Ik zou ook graag naar een volle B, kleine c toewillen, dus krijg 260cc. Sommigen hier zouden dat veel te klein vinden, maar dat is persoonlijk. Ik wil fijntjes, niet te groot, dat past niet bij me. Bij anderen past groot wel weer goed.

Dus mijn advies: kijk naar wat je zelf mooi lijkt, wil jij graag een E-cup, dan moet je daar voor gaan. Heb je liever een C-cup, geef dit dan aan, en ik zou zeggen, twijfel je over de kliniek, dan kun je ook bij anderen een consult plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey hey!

Ik heb enkele vraagjes. Ik moet volgende week op consult bij Dr damen in de wellnesskliniek. Ik heb al verschillende reacties hier gelezen op het forum en het consult gaat eigenlijk allemaal vrij vlug....

Ik zit echt te twijfelen omdat ik totaal niet voorbereid ben wat ik juist wil.

En heeft iemand ervaring met monobloc silicone soft one?? begrijp totaal niet wat ze hiermee bedoelen :s

En wie heeft er ervaring met Dr Damen?

En ik heb nog een hele domme vraag...hoe hebben jullie dat gedaan met jullie werk? Ik heb 1 week verlof maar daarna kan ik geen verlof meer nemen. Krijg je voor een bv een ziektebriefje mee? :s Of hebben jullie het aan jullie baas verteld om aangepast werk te kunnen krijgen? Ik moet met de fiets of auto rijden voor mijn werk :s en ik kan echt niet thuisblijven omwille van een bv. Mijn collega's schieten me anders dood :P

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen ervaring met de damen,

en heb mijn bv zo gepland dat ik daarna lekker vakantie had.

mijn verlof staat al vast van begin dit jaar...ik heb maar 1 week...:s na mijn consult overleg ik eens met mijn baas.

en wat bedoelen ze eigenlijk met laag profiel, hoog profiel? en achter de spier?? Ik begrijp er totaaal niets van :s domme ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben 25 mei geholpen in de WK door Dr Damen, ik ben zeer tevreden met t resultaat!

de aanbieding klopt is altijd dat is een lokkertje denk ik.

Die rare verhalen zijn al een hele tijd geleden en gingen over een arts die er niet eens meer werkt!

Ik denk dat er in iedere kliniek fouten worden gemaakt... het zijn tenslotte mensen he.

Bij wie heb je je consult?

Hey,

ik heb mijn consult ook bij Dr Damen! Wat vond je van je consult bij hem? Neemt hij wat tijd voor je?

Heb jij ook monobloc silicone soft one?Hoe voelen die?

Ben echt zenuwachtig voor mijn consult :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey!

Ik heb enkele vraagjes. Ik moet volgende week op consult bij Dr damen in de wellnesskliniek. Ik heb al verschillende reacties hier gelezen op het forum en het consult gaat eigenlijk allemaal vrij vlug....

Ik zit echt te twijfelen omdat ik totaal niet voorbereid ben wat ik juist wil.

En heeft iemand ervaring met monobloc silicone soft one?? begrijp totaal niet wat ze hiermee bedoelen :s

En wie heeft er ervaring met Dr Damen?

En ik heb nog een hele domme vraag...hoe hebben jullie dat gedaan met jullie werk? Ik heb 1 week verlof maar daarna kan ik geen verlof meer nemen. Krijg je voor een bv een ziektebriefje mee? :s Of hebben jullie het aan jullie baas verteld om aangepast werk te kunnen krijgen? Ik moet met de fiets of auto rijden voor mijn werk :s en ik kan echt niet thuisblijven omwille van een bv. Mijn collega's schieten me anders dood :P

Groetjes x

hoi miss

ik heb ervaring met dr damen hij is een vriendelijke man hij neem echt de tijd voor je en kijk ook naar je bouw voor welke maat het beste past maar natuurlijk mag je zelf ook zelf ik heb ze liever groter of kleiner voor de operatie stelt tie je echt op je gemakt hij praat met je terwel je in slaap word gebracht hij vertelt alles wat hij gaat doen en onder tussen is hij aan het teken voor waar hij de sneede gaat maken naar de operatie word je ook goed geholpen door de verpleegkundinge als je eenmaal wakkr bent brengen ze met de rolstoel naar beneede als dat nodig is en maken ze een nieuwe afspraak voor de nacontrollen

p.s ja je hoort veel verveelden verhalen ik heb ook met dit probleem gelopen ik heb in 2 feb2011 en bv gedaan bij dr damen in wk van 425 cc bijde kanten

na 14 dagen dat me knoopjes er afwaren gehaald had ik het ellende me rechte liteken kwamen 4 gaatjes in waar door er wondvocht uit kwam lopen en niet zo beetje ook gelijk naar wk gegaan en dit laten zien nou dr damen nam de risico niet op hier mee verder telopen of kuren te geven we hebben het besluit genomen op de prothesse er uit te halen hou moeilijk het ook was 4 april zou hij er weer in mogen dus heb ik een prothesse mee gekregen voor in me bh dat het niet opviel voor de buitenwerld . ik met een grote tupe jodium gel naarhuis en schoon houde maar . naar een week was alles netjes dicht en had geen problemen meer ik op controllen voor me rechter borst op 24 maart ja dat had ik beter niet kunnen doen achteraf maarja me linker prothesse moest er ook uit want die zag hi door het littekken komen ook niet echt goed dus dus die mochter ook gelijk uit ik balde als een steker want dit verwacht je niet nou ik die andere wond weer bij houde en 27 juni mogen ze er alle 2 weer in ikke blij dr damen heeft me vertelt dat mijn huid vrij dum is en de 425 cc vrij zwaar is dus we gaan er 380 cc in doen nu ben ik bijna 3 werken po en alles verloop goed 12 juli op controllen geweest bij dr damen en alles zag er posetief uit ik opgelucht natuurlijk hij heeft de knoopjes laten zitten hij die vallen er van zelf wel vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

low profile wil zeggen dat het een lage prothese is, medium is iets hoger en high is hoog.

dit heeft temaken met de reflectie naar voren toe, maar ook met je bouw.

je protheses kunnen ze op 3 manieren plaatsen, zoek maar eens op het forum dan kom je er hele topics over tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey!

Ik heb enkele vraagjes. Ik moet volgende week op consult bij Dr damen in de wellnesskliniek. Ik heb al verschillende reacties hier gelezen op het forum en het consult gaat eigenlijk allemaal vrij vlug....

Ik zit echt te twijfelen omdat ik totaal niet voorbereid ben wat ik juist wil.

En heeft iemand ervaring met monobloc silicone soft one?? begrijp totaal niet wat ze hiermee bedoelen :s

En wie heeft er ervaring met Dr Damen?

En ik heb nog een hele domme vraag...hoe hebben jullie dat gedaan met jullie werk? Ik heb 1 week verlof maar daarna kan ik geen verlof meer nemen. Krijg je voor een bv een ziektebriefje mee? :s Of hebben jullie het aan jullie baas verteld om aangepast werk te kunnen krijgen? Ik moet met de fiets of auto rijden voor mijn werk :s en ik kan echt niet thuisblijven omwille van een bv. Mijn collega's schieten me anders dood :P

Hee Missien!

Ik ben 25 mei geholpen bij WK bij dr Damen! Het is me prima bevallen...

Het is wel zo daar in en uitloop... er worden veel BV verricht en dat is te merken.

Slechte nazorg want je hoeft eigenlijk niet meer terug na je BV

Het resultaat is mooi! zie foto's in de galerij! die van mij en van gooischemeisje zij is ook door hem geholpen.

Verder denk ik persoonlijk niet dat 1 week voldoende is...ik heb veel last gehad en vond 3 weken nog heel minimaal.

Misschien aangepast werk dan, maar je kunt iig geen auto rijden na 1 week, fietsen denk ik wel.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.