Ga naar inhoud

misslentjeuh : 14 december 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi !

Welkom op het forum! Ik ben ook geholpen door Dr Damen, je kunt in mijn profiel mijn ervaring lezen. Die is van de operatiedag zelf niet positief, maar dat ik maar 1 dag geweest....

Ik zelf heb maar een kleine prothese genomen en heb ook echt helemaal geen last gehad. Ik twijfelde eerst nog even of hij ze wel onder de spier had aangebracht (wat wel het geval was). Ik zat dag 2 al op de fiets! Maar als ik alle verhalen lees van mede forumgebruikers concludeer ik dat je hier niet vanuit mag gaan.

Ben je van plan het je collegae te vertellen? Als dat wel het geval is kun je gewoon naar werk gaan hoor na een week, alleen moet je echt uitkijken met dingen tillen en echt geen auto rijden tot je hechtingen eruit zijn.

Ik heb wel een tip, denk dat Chimp het met me eens zal zijn, koop een band! Bij de wellnesskliniek word je na de operatie heel strak ingetaped en dat is het. Ik zit al va de dag van de operatie met een verschil in hoogte en ik denk dat dat nu al minder zou zijn geweest als ik de eerste 10 dagen een band had gedragen. Ik ben nu 9wk po en ben er net pas een gaan dragen, hoop dat het nu nog nut heeft.

Dr damen zelf vind ik een directe man. Of je mag hem, of je mag hem niet. Maar hij heeft werkelijk kijk op de zaak en gouden handjes. Mijn littekens zijn nu zelfs zo klein dat ik ze niet eens op de foto kan zetten.

Het werkt niet zo dat je zegt, Ik wil op een C uitkomen... Je moet met de pasprothesen kijken wat je een mooie omvang vindt en dan weet hij in te schatten hoeveel cc het gaat worden. Je zet dan ook meteen je handtekening voor het aantal cc. Achteraf had ik toch voor de 245 willen gaan... de 205 cc had hij geen pasprothese van en ik vond de 245 aan de grote kant, maar ik was vergeten dat pijn plaatsing achter de spier een aantal cc's optisch verloren gaan.

Monobloc softone one is gewoon een merk. Prima borsten! Rond en niet te stevig. Ik denk dat als ik ze voor de spier had geplaatst ze nu als mijn eigen borsten zouden voelen. Maar omdat ik ze achter de spier heb voelen ze wel harder aan.

Kijk maar naar mijn fotos. Als je vragen hebt hoor ik het graag.

Veel succes!

hey hey!

Ik heb enkele vraagjes. Ik moet volgende week op consult bij Dr damen in de wellnesskliniek. Ik heb al verschillende reacties hier gelezen op het forum en het consult gaat eigenlijk allemaal vrij vlug....

Ik zit echt te twijfelen omdat ik totaal niet voorbereid ben wat ik juist wil.

En heeft iemand ervaring met monobloc silicone soft one?? begrijp totaal niet wat ze hiermee bedoelen :s

En wie heeft er ervaring met Dr Damen?

En ik heb nog een hele domme vraag...hoe hebben jullie dat gedaan met jullie werk? Ik heb 1 week verlof maar daarna kan ik geen verlof meer nemen. Krijg je voor een bv een ziektebriefje mee? :s Of hebben jullie het aan jullie baas verteld om aangepast werk te kunnen krijgen? Ik moet met de fiets of auto rijden voor mijn werk :s en ik kan echt niet thuisblijven omwille van een bv. Mijn collega's schieten me anders dood :P

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook ik ben geholpen door dr Damen, 15 dagen geleden.. 1 week is veel te weinig. Ik heb er 3 en ben blij toe.

Lees mijn verslagje anders even en bekijk mijn foto's, hij levert mooi werk af!

Maar wat Chimpie zegt is waar.. Het is een beetje een fabriek. Komen, liggen, wakker worden, wegwezen. Maar ja, ik ben wel blij met het resultaat.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene info over borstvergroting > hierzo :1:

Hier kan je verder klikken op de soorten protheses , plaatsingen , complicatie's enz.

Een borstvergroting is een 'onnodige' schoonheidsoperatie dus daar krijg je geen ziektebriefje voor mee . Je kan er wel met je huisarts over praten en die kan dat dan wel oplossen door er een 'andere reden' op te zetten .

Zelf heb ik 2 weken verlof gehad maar nog een week bijgenomen .

Het herstel is voor iedereen anders en moeilijk in te schatten op voorhand . De ene heeft weinig tot geen last , anderen weken of zelfs maanden .

Het is wel zo dat je best de eerste 2 weken niet met de auto rijdt en 6 weken niks zwaar optilt (10kg+) .

Ik wil je even meegeven dat je tijdens je consult duidelijk moet vertellen wat je wil én niet wil als rezultaat of wat je'r van verwacht . Dan kan de chirurg met je wensen rekening houden . Schrijf vragen op voorhand op en stel die dan ook , geen enkele vraag is 'dom' !

Succes met je consult !

Link naar reactie
Delen op andere sites

O Ik heb een briefje gekregen. Wel Spanje natuurlijk. maar mss kan je je diensthoofd of wie dan ook inlichten en wat sociaal verlof krijgen of gewoon ziek melden via huisarts. als er dna maar geen controle komt natuurlijk. eerlijk duurt het langst en mensen spreken toch altijd mensen? hoewel dat soms moeilijk is, uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene info over borstvergroting > hierzo :1:

Hier kan je verder klikken op de soorten protheses , plaatsingen , complicatie's enz.

Een borstvergroting is een 'onnodige' schoonheidsoperatie dus daar krijg je geen ziektebriefje voor mee . Je kan er wel met je huisarts over praten en die kan dat dan wel oplossen door er een 'andere reden' op te zetten .

Zelf heb ik 2 weken verlof gehad maar nog een week bijgenomen .

Het herstel is voor iedereen anders en moeilijk in te schatten op voorhand . De ene heeft weinig tot geen last , anderen weken of zelfs maanden .

Het is wel zo dat je best de eerste 2 weken niet met de auto rijdt en 6 weken niks zwaar optilt (10kg+) .

Ik wil je even meegeven dat je tijdens je consult duidelijk moet vertellen wat je wil én niet wil als rezultaat of wat je'r van verwacht . Dan kan de chirurg met je wensen rekening houden . Schrijf vragen op voorhand op en stel die dan ook , geen enkele vraag is 'dom' !

Succes met je consult !

dank voor de informatie!! :) morgen de grote consult dag! ben nu al zenuwachtig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal!!

Gisteren mijn consult gehad bij Dr Damen in de wellnesskliniek! Viel allemaal heel goed mee!

Nu heb ik een cup A en hij zou 300cc willen plaatsen achter de spier. 300cc is het maximum om het natuurlijk

te doen lijken. Ik wou graag iets groter maar hij zei dat het niet meer natuurlijk ging zijn en ballonnen gingen worden!

Dat wou ik nu ook weer niet. Ik vroeg hem welke cupmaat dat was, omdat ik graag een grote C, kleine D wou bekomen maar dat kon hij mij niet vertellen. Dat wou hij mij ook niet echt vertellen....

Wat hebben jullie gedaan? Heb je gekeken of je borsten nog natuurlijk gingen uitzien of wou je toch nog graag grotere borsten die niet zo natuurlijk er uit zagen???

Kan iemand mij vertellen welke cup ik zou bekomen met 300 cc??? Heb nu een kleine A...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Of je van natuurlijke of nep houd ligt helemaal bij jezelf ;)

Zelf hou ik meer van natuurlijk en heb zelfs meer cc afgewezen ik heb nu 325 cc en kwam van een 70a/aa? en heb nu een 70E/F maar het lijkt een natuurlijke c :D

Als ik jou was zou ik bij meerdere artsen langsgaan als je twijfelt mischien bieden zei je meer cc of minder?

300 cc is heel er mooi hoor meid!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Of je van natuurlijke of nep houd ligt helemaal bij jezelf ;)

Zelf hou ik meer van natuurlijk en heb zelfs meer cc afgewezen ik heb nu 325 cc en kwam van een 70a/aa? en heb nu een 70E/F maar het lijkt een natuurlijke c :D

Als ik jou was zou ik bij meerdere artsen langsgaan als je twijfelt mischien bieden zei je meer cc of minder?

300 cc is heel er mooi hoor meid!!

Liefs

Weet je soms op welke cup ik zou uitkomen met 300cc??? :s

Ik heb hier juist beetje op het forum rondgekeken en ze zeggen dat die pasprotheses een vertekend beeld geven...en dat er een aantal CC achter de spier verdwijnt... Ik zou toch graag groter willen maar geen idee hoeveel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij iedereen valt dit anders uit!! Wat is je omvang?

Ik heb er een grote cup mee bereikt maar er zijn ook meiden die met een C eindigen ;)

Over het algemeen als je slank bent zul je zeker een D krijgen?

Er gaat ongv 50 cc af met achter de spier, als ik jou was zou ik toch naar een andere arts gaan ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij iedereen valt dit anders uit!! Wat is je omvang?

Ik heb er een grote cup mee bereikt maar er zijn ook meiden die met een C eindigen ;)

Over het algemeen als je slank bent zul je zeker een D krijgen?

Er gaat ongv 50 cc af met achter de spier, als ik jou was zou ik toch naar een andere arts gaan ^_^

Zal dan een 350cc nemen dan :P Dr Damen vertelde me dat er geen cc's verdwijnen als je de siliconen achter de spier plaatst...

Maar heb mijn bedenkingen erbij...

Had 295 cc gepast en 310cc. Hij zei dat hij er iets tussenin ging nemen, dus 300cc...was wel mooi vond ik maar kvond wel beetje klein. Zelf denk ik dat het een grote B was, kleine C...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je denkt dat het te klein is, moet je er zeker niet mee akkoord gaan.

Het is duur genoeg, dus je moet doen wat jij wilt en niet wat de pc wilt.

Het zijn jouw centjes.

Halleuuuu

ik ben zelf gisteren geopereerd door dr verdonck in de wellnes,heb 330 cc achter de spier daar ik ook had aangegeven t liefst toch een natuurlijk resultaat te hebben,hij gaf aan dat ik dan met deze prothese ook net op t randje zat voor een natuurlijk resultaat.ik had zelf een lege B cup en zal waarschijnlijk uitkomen op een volle c kleine d

T is natuurlijk je eigen keuze wat je graag wil en wat je mooi vind en ook wat er kan bij jou postuur,ik persoonlijk vind t mooier als t wel in proporsisch is met de rest van je lichaam maar ook dat is een kwestie van smaak en wat IJI wil!!!!!!!

groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit blijft een moeilijk onderwerp/keuze,

Bijna iedereen zegt achteraf had ik maar iets meer cc"s genomen..en 98 vd 100 keer heeft de pc er een goede kijk op,als...je geen uitzonderingsgeval bent.

Bij mij heeft de pc bij de laatste wissel openlijk toegegeven dat hij nooit kon inschatten dat hij zoveel cc"s voor mij nodig had om een beetje vulling te krijgen ( en dus opnieuw wissel),maar dan hoor ik net bij die 2 vd 100.

Daarentegen zie ik ook erg mooie resultaten met wat "minder" cc"s,neem Eefje bijvbld en doperwt zag ik net id gallerij met 255 cc en in mijn ogen grote borsten die heel natuurlijk ogen.

Mijn inziens kun je veilig 50 cc meer nemen,omdat je achter de spier krijgt en 50 cc doorgaans uberhaupt weinig extra oogt dan minder,en anders nog een consult bij een andere pc om te kijken wat die adviseerd? Denk als je zo twijfeld dat dat zowieso wijsheid is..succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halleuuuu

ik ben zelf gisteren geopereerd door dr verdonck in de wellnes,heb 330 cc achter de spier daar ik ook had aangegeven t liefst toch een natuurlijk resultaat te hebben,hij gaf aan dat ik dan met deze prothese ook net op t randje zat voor een natuurlijk resultaat.ik had zelf een lege B cup en zal waarschijnlijk uitkomen op een volle c kleine d

T is natuurlijk je eigen keuze wat je graag wil en wat je mooi vind en ook wat er kan bij jou postuur,ik persoonlijk vind t mooier als t wel in proporsisch is met de rest van je lichaam maar ook dat is een kwestie van smaak en wat IJI wil!!!!!!!

groetjes van mij

hmmm...als jij nu al uitkomt op een volle C, kleine D (wat ik ook graag wil) Ik heb een kleine A en 300 cc zal ik waarschijnlijk nooit uitkomen op een C :s Ik heb smalle schouders en ben wel slank. Maar een B vind ik iets te klein...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu al bang bent dat je het te klein gaat vinden, zal ik zeker bij een ander pc gaan kijken.

ik heb zelf 400cc gekregen, had en kleine c en nu een volle E, maar ik vind dat siliconen borsten altijd kleiner lijken dan de cupmaat is.

ik was zelf erg bang dat het te goot ging worden en daarom voor 400 gegaan, maar als ik het opnieuw moest doen ging er zeker 500cc in.

maar ik ben nu wel heel tevreden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het voor mezelf super belangrijk dat ze er natuurlijk zouden uitzien , en dat ze niet te groot mochten worden, ik vind grote borsten best wel sexy maar dan vooral op iemand anders en niet op mezelf:-)

Ik heb 300cc gekregen en heb er ook absoluut geen spijt van dat ik niet meer heb laten plaatsen. Ik ben normaal gebouwd ( denk ik toch .. ik ben 1m68 weeg 58kg).

De reden dat ik ook niet te groot wou gaan is dat je bij een eventuele wissel in de toekomst altijd een maatje groter moet laten plaatsen. Daar ik een echte pessimist ( of zoals je wil realist ) ben , ga ik ervan uit dat een wissel een tien of 15jaar hoe dan ook noodzakelijk zal zijn ( zwaartekracht, dunner worden van de huid met de leeftijd ect..) heb ik hier op voorhand ook rekening mee gehouden.

Ik denk dat je jezelf in de eerste plaats gewoon moet afvragen waar je je het beste bij zou voelen.

Je kan nog altijd groter gaan na verloop van tijd, kleiner echter kan alleen dmv een lift en dat brengt meer littekens met zich mee...

Succes met het uitzoeken van je cc's !

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er hier meer dames door dr Damen geholpen zijn en wel naar tevredenheid.

Dat gezegd hebbende weet ik ook dat dr Damen in NL niet meer mag opereren ivm medische missers. Dat alleen al zou voor mij reden zijn om het niet door hem te laten doen, al is ie nog zo goedkoop.

Ik zeg altijd bij twijfel niet inhalen, met andere woorden, gewoon een second opinion aanvragen bij een andere kliniek/ziekenhuis. Dat is altijd goedkoper dan achteraf denken had ik maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er hier meer dames door dr Damen geholpen zijn en wel naar tevredenheid.

Dat gezegd hebbende weet ik ook dat dr Damen in NL niet meer mag opereren ivm medische missers. Dat alleen al zou voor mij reden zijn om het niet door hem te laten doen, al is ie nog zo goedkoop.

Ik zeg altijd bij twijfel niet inhalen, met andere woorden, gewoon een second opinion aanvragen bij een andere kliniek/ziekenhuis. Dat is altijd goedkoper dan achteraf denken had ik maar.

Leuk gezegd , bij twijfel niet inhalen !! Ja je hebt helemaal gelijk, ik wist niet dat hij in Nederland niet meer mocht opereren.. dan zou ik er zeker ook niet naar toe gaan.. :mellow:

Voor het verschil in prijs met andere klinieken hoef je het in elk geval al niet te doen. En voor de zekerheid zou ik toch liever wat meer betalen..

Waar kan je die ( officiele ) info vinden betreffende het feit dat hij in Nederland niet meer mag opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn naam is Ellie79 weeg 57 kilo en ben 1.65 lang, ik heb gekozen voor 335 cc links en 340 rechts dit omdat IK het heel belangrijk vind dat het bij de rest van mijn lichaam hoort, het kan natuurlijk zijn dat ik ze straks te "klein "vind maar ik zal nu geen extra cc nemen, mocht ik ze echt te klein vinden kan ik het in de toekomst altijd nog anders laten doen, blijft natuurlijk een moeilijk onderwerp omdat iedereen van mening verschild...gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde (dan zou het wel heel saai worden) Succes met je keuze! Lieve groetjes Ellie79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.