Ga naar inhoud

Carola : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Carola

Aanbevolen berichten

hoi lieve meiden...

alweer 19 dagen po.. wat gaat dat toch hard.. :D

heb echt al het gevoel dat ze vast zitten ;) me borsten bewegen al mee wanneer ik loop spring of dergelijk..

ben nu bezig met het kweken van bruin zomerkleurtje... en moet zeggen dat lukt aardig ;)

Zal proberen om deze week nog even nieuwe fotos te plaatsen..

Sporten pff dat mis ik zoo.. maar denk dat ik dat over een week of 1,5 / 2 maar weer ga doen.. rustig aan beginne, want wil van de zomer toch wel weer strak in me velletje zitten ;).. krijg ook volgende week vrijdag hairextensions :D blije ik..

2 weken voor de operatie ben ik gestopt met nagelsbijten :D en nog steeds niet gegeten, gaat goed, dus van de zomer gaat het helemaal goedkomen.

de boobies die ik altijd al wilde, lange haartjes (die ik altijd al wilde), mooie nagels (die ik altijd al wilde) BLIJE IK!!! :D:D

Ik ga zondag naar Amsterdam, ff shoppen, 2 nieuw bh;s kopen.. kijken wat nu echt goed zit;)

koop er nog niet teveel want zelfs na 3 wkn kan er nog vanalles veranderen.. dus ben benieuwd..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi carola!

Wat heb jij een leuke dingen in het vooruitzicht zeg :101:

Dit is echt jouw jaar zoals ik het lees,leuk man!!

Met mij gaat het ook goed,ben inmiddels 6 weken po en alles zit hoe het hoort te zitten volgens mij,geen last af en toe nog wat steken hier en daar,maar dat is alles!

Bij mij is nog niemand opgevallen dat ik een bv heb laten doen[de mensen die het niet wisten dan] maar ik moet ook heel eerlijk zeggen,in de kleren valt het helemaal niet op,pas als ik in bh sta,denk je zooooo heeee hahaha.

Maar dat vind ik perfect,als straks de bikini's aangaan,zie je het wel degelijk hahaha.

Nog ff sporten,want moet ook nog wat strakker worden,heb 2 kindjes gebaard en de jongste is pas 8 maanden,dus er zit hier en daar nog een obstakel,maar goed dat komt ook weer goed!!

Meid geniet van de leuke dingen die naar je toe komen!!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kimmie!!

wat een lieve reactie..

inderdaad mijn jaar dit.. voel me zo goed he...

bij de mensen die het niet weten valt het ook niet op.. maar de mensen die het weten zeggen dat ze het goed kunnen zien :)

in bikini gaat het zeker opvallen.

ik heb ook geen last meer, geen steken niets.. vandaag 2e dag met gewone bh.. geen pijn gehad gister echt super gewoon..

stond ik zondag in da h&M maar die hebben bijna geen D bh's :s en 75 C is te klein :)

80C lukt bij sommige wel maar ook die zitten krap..

Ze beginnen al goed te dalen, vooral als je kijkt dat het pas 25 dagen geleden is.. voel me er goed bij, al denk ik soms nog wel eens van "had ik maar 390 cc gepakt... maarjah... over 10 jaar is het alweer zo ver ;) nee, het is goed zo 320 pas heel goed bij me lijfje!

ik denk dat ik vanaf volgende week ga sporten, moet even kijken hoe of wat...

Meid geniet jij er ook maar lekker van!!

Liefs!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat een fijn gevoel he,geen pijn en eindelijk gewone bh's aan,helemaal te gek!

Klopt idd bij de hennes hebben ze bijna geen d-cup,ik heb er laatst per toeval 1 gevonden daaro en die zit perfect!

Ik ben idd ook blij met de 360cc die ik genomen heb,ipv 320 dan had ik nu echt spijt gehad,vind het super zo!

Bij jou past het precies bij je lichaam en ik vind ze heel mooi hoor,ach over tien jaar proppen we er weer wat bij hahaha.

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat een fijn gevoel he,geen pijn en eindelijk gewone bh's aan,helemaal te gek!

Klopt idd bij de hennes hebben ze bijna geen d-cup,ik heb er laatst per toeval 1 gevonden daaro en die zit perfect!

Ik ben idd ook blij met de 360cc die ik genomen heb,ipv 320 dan had ik nu echt spijt gehad,vind het super zo!

Bij jou past het precies bij je lichaam en ik vind ze heel mooi hoor,ach over tien jaar proppen we er weer wat bij hahaha.

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je al weer zo snel goed voelt.

En wat goed dat je jezelf eens een goede opknapbeurt geeft om het maar even zo te zeggen.

Zo zie ik het ook een beetje.

Mijn nagels zijn dan wel lang en mijn haar valt van zichzelf al bijna op mijn kont, draag altijd hoge hakken en toch ben ik er van overtuigd dat ik me met nieuwe borsten net iets vrouwelijker voel.

Ow en de Hennes, is een winkel voor smalle mensen.

Dat is de enige winkel waar ik wel in maat 36 pas zonder problemen en waar ik zelfs wel eens een bh met een omvang van 75 kon kopen.

Ik weet eigenlijk niet of ze daar ook 85 hebben in plaats van 80 maar misschien is dat wat je nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tietie!!! :)

haha zeker opknapbeurt haha.. "de grote beurt" Seizoen 3 2009 :P

ohhh gaaf zo lang haar... heb ht nu tot op me borsten ;)

ik ga volgende maand weer even shoppen.. met vakanttiegeld;)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.