Ga naar inhoud

Carola : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Carola

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

Het is idd heel vreemd hoe de maten van onze nieuwe borsten uitvallen. Volgens mijn pc had ik met mijn eerste 235 cc een B, maar toch pastte me geen enkele B van geen enkel merk. Ik ben benieuwd wat het met mijn nieuwe 395 cc gaat geven?! Ik wilde graag een volle D. Nog 3 weken en dan ga ik mijn meisjes laten opmeten en ook een paar mooie nieuwe bh's aanschaffen.

Mijn eerste bv heb ik ook helemaal geleend. Mijn meisjes zijn toen 3 jaar van de bank geweest!! :P

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo coco. over de vakantie geld ik doe hier niet alleen aan betaling .hihihi mijn man de vakantie geld zijn ook mee gereken + een beetje kinderbijslag en mijn salaris etc... tja je moet iets voor over hebben toch... en dan maar deze jaar niet met vakantie gaan. alleen hier in nederland naar de strand en zo.

Nina ik vind je bosten ook HEEL HEEL ERG MOOI!!! maar niet iedereen kan zo iets krijgen . iedereen blijft de eigen vorm houden. ik kan bijna niet meer op junie wachten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina ik vind je bosten ook HEEL HEEL ERG MOOI!!! maar niet iedereen kan zo iets krijgen . iedereen blijft de eigen vorm houden. ik kan bijna niet meer op junie wachten.

Thx lieve Tita! Ben ook heel blij ermee, hoop dat jij straks ook heel blij bent met je resultaat! :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heeft mijn vriend ook nog voorgesteld; dan gaan we dit jaar toch niet vakantie?!

Maar ik ga niet zijn vakantie afnemen omdat ik een bv wil (wil en niet moet), ik weet dat hij hier ook het hele jaar naar toe leeft dus de vakantie blijft gewoon staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Leuk jullie hier gevonden te hebben.Ik kad echt afkickverschijnselen.... :mad: Kon al een meer dan een week niet inloggen op borstenforum .nl.Dus maar even gegoogled en nu heb ik jullie hier weer gevonden.

Leuk kan ik weer meepraten en aftellen.

Verder alles goed met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma!

blij dat je er weer bent!!!!

Nog 10 dagen!!! en dan zijn we aan de beurt!!

ik denk dat we alle 3 niet meer kunnen wachten!! ofniet!?

heb er zo'n zin in.. en heb gister al een super leuke (sexy;)) bikini besteld.. haha

Groetjes! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of de forum voor mij goed is. ik word hier bang door de verhalen. bij iedereen is anders , de ene heeft erg veel pijn de andere niets. de borts voel hard aan en de andere niet. de rug pijn ect... ik kan ook niet meer achteruit anders zou ik de helf van de operatie moeten betalen ... ik moet gewon niet meer aan denken...... ik volg verder de verhalen

succes meiden !!!! ik ben erg TROTS op jullie...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid, ik denk zo ie zo dat het niet verkeerd is om alle verhalen te lezen, ik bedoel ieder lichaam reageert er anders op..

Komt vast en zeker goed.. ik "denk" weet het natuurlijk niet zeker dat het net zo is als een kind baren.. de pijn vergeet je wanneer het allemaal achter de rug is.. wanneer je van de zomer voor de spiegel staat!

Kusj!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola

Hard waiting he ? Mijn vriend vraagt me ook altijd hoe ze uiteindelijk eruit komen te zien, maar ja, dat weet ik ook nog niet zeker.

Ik heb gelezen dat je met Vitamine C pillen bent begonnen. Wat voor? de 1000 mg? Of toch iets anders? Ik wil namelijk ook wat vitamintjes slikken, maar weet niet precies wat zou ik moeten halen. Mijn pc heeft niets gezegd over vitamintjes van te voren. Ik heb alleen een antibiotica die ik moet nemen 1 pil op de dag voor, 1 pil op de dag zelf en 1 pil op de eerste dag na. Verder niets.

Zou graag willen weten wat kan ik dan toch nemen? En is er iets meer dan Vit.C?

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey carola,

Heb even je topic gelezen hier. Ik word ook op 3 april geopereerd, spannend he komt nu zo dichtbij.

Ik vindt het wel heel vervelend dat borstenforum .nl het niet doet, echt verslavend.

Hoe oud ben je eigenlijk, ik ben 20 bijna 21 en denk al zeker 6 jaar over een bv.

groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi l175,

oke waar wordt jij geopereerd??

ik ben ook 20 en wordt 6 augustus 21..

Ik denk er al vanaf me 15e over...

welke cup heb je nu en waar en met hoeveel cc ga je naar toe??

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey carola,

Ik word in tongeren bij dokter d'hondt geopereerd. Ik krijg de mcghan 410 st FF 290cc onder de spier aan beide kanten. Ik heb nu een kleine 75 b en ga dan naar een volle c. Ben zo benieuwt hoe het gaat worden, maar dat zal jij ook wel hebben. Ik zie dat we nu al met 4en zijn die 3 april worden geopereerd haha, is wel leuk om elkaars ervaringen te lezen.

Groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey..

ja dat is zeker leuk..

ik krijg 320 cc op de spier.. hoog profiel.. en ga van een 75 A naar een volle C cup :D

Ja niet alleen ik ben benieuwd haha mijn vriend ook haha..

KUsje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de mijne is ook benieuwd hoe het gaat worden.. is jou vriend ook meegeweest toen je de protheses ging passen. De mijne had een duidelijke voorkeur voor die wat ik nu krijg. Het had voor hem niet gehoeven hij was nu ook tevreden, maar ik wil het heeeeeeel graag.

groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey L,

ja hij is meegeweest naar het consult. maar ik het geen protheses gepast..

maar als we gaan winkelen en ik geef aan welke maat het ongeveer gaat worden.. dan begint hij te glunderen;)

Echt zo lief.. hij heeft ook vrijgenomen van zijn werk. en gaat voor mij zorgen .. echt zoon sgatj!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je helemaal niet bang of zenuwachtig?

Ik weet nog toen ik een (ook cosmetische) operatie aan mn neus kreeg, dat hoe dichter ik bij de operatiedag kwam ik toch wel heel zenuwachtig werd, en erg ging twijfelen.. Hoewel ik het aan de andere kant ook echt heel erg graag wilde..

Ik zeg dit trouwens niet om je bang te maken, ik heb er zelf echt nog geen halve seconde spijt van gehad, en dat ga jij natuurlijk ook niet krijgen! Don't get me wrong..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah lief van je..

natuurlijk ben ik zenuwachtig.. met de dag een beetje meer.. kan gewoon niet meer w8e...

maar ik laat het allemaal op me afkomen.. en heb ook ontzettende zin in me 11 dgn vakantie :)

Kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.