Ga naar inhoud

Carola : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Carola

Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi meiden..

alweer ruim 2 uur thuis en het gaat uitstekend.. geen pijn nix..

ben om 9 uur geopereerd en mocht om kwart voor 11 al naar huis.. :D

Rest post ik misschien vanaaf wel even!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Hierbij mijn verslag:

vanmorgen half 6 wakker, nog ff snel voor de laatse x gedoucht..

snel spullen allemaal klaar gemaakt en om 7 uur in de auto richting venlo.. hadden geen file dus waren er al om 8 uur.

werden hartelijk ontvangen en mijn aanhang kreeg een kop koffie... om half 9 ongeveer werd ik gehaald, en na het afscheid nemen liep ik mee naar achteren om naar mijn eigen kamertje te gaan.

kleren uit, badjas aan haarnetje op..

anestesist (of hoe je het ook schrijft) heeft formulier en operatie doorgenomen, dr visser heeft foto's gemaakt en daarna mocht ik al snel meelopen naar de operatiekamer...

Gaan liggen als here JEZUS himself.. terwijl ik aangeplugt werd op de monitoren.. infuus ingebracht.. even gebabbeld nog tot de verlossende woorden : 'je zult zo wel in slaap vallen' en bam weg was ik..

(waarover ik heb gedroomd hmmmm don't know..)

ik werd wakker in mijn eigen kamertje en heb meteen mijn vriend gebeld.. wel half slaperig nog...

dit was inmiddels pas om 10 uur... net een klein kwartier na de operatie.. (misschien zelfs nog minder)

wanneer mijn vriend was gearriveerd (ook tot zijn verbazing) mocht ik lekker naar huis... even het "masseren"mee gekrgen van operatieassistente... en daar stond ik weer heerlijk buiten in de zon te wachten..

te wachten totdat mijn vriend de auto voor gereden had.. (voelde me net een prinsesje)

verders van de narcose was ik niet ziek... voelde me kiplekker.. en had volgens mijn vriend alweer praat zat .. haha

Thuis aangekomen (omstreeks 12 uur) lekker in de tuin gezeten in de zon .. heerlijk..

Daarna even spullen hier thuis bovengebracht en we konden niet wachten om te kijken hoe het eruit ziet.. dus snel even de bh uitgedaan en snel gespiekt.. pffff... wat een ballonnen... haha heel gespannen en knoerhard :S

Toestrax wel even een paracetemolletje genomen.. maar eigenlijk meer voor de voorpijn.. want echt pijn heb ik niet.. is gewoon een verveldende druk die ik voel..

Pfff.. dat was een lang verhaald.. ik hou het bij meiden ... ennuhhhhh bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis, wat6 heb jij gewoon een heerlijk ontspannen operatie en dagje gehad. Dat je zo snel alweer naar huis mocht :o Ongelovelijk!! Maar wel heerlijk natuurlijk :D Rustig aan doen he, ondanks dat je geen pijn hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad.. maar lijkt gewoon alsof er nix is gebeurd vandaag.. (hmm ff checker.. ja toch 2 bergen ;) )

had niet verw8 dat het inderdaad zo relaxt kon zijn eigenlijk.. :D

en als je alles bij elkaar optelt ben ik net iets langer dan 2,5 uur in de kliniek geweest!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Gefeliciteerd met je boobies!! :D

Fijn voor je dat je er zowat geen last van hebt ;)

Ben benieuwt naar wat voor cup je straks bent gegaan als alle zwelling enzo weg is.

In ieder geval heeeel veel plezier ermee!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey carola!!

Wat een super verhaal zeg!!

Heerlijk om zo een operatie te ondergaan he!

Ikzelf heb bijna hetzelfde verslag als jou,ook zo super gegaan die dag en nog steeds!

Geniet er lekker van en laat je maar goed verzorgen door je vriend :147:

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is meestal het voordeel als je ze voor de spier krijgt dan heb je veel minder last als achter de spier,hoe is je nacht gegaan meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, wat fijn dat het zo goed is gegaan.Bij mij een stuk minder.Toch wel pijn en gisteren toch niet echt stabiel op de benen.Nacht is redelijk verlopen,maar kan niet zo goed op mijn rug slapen.

Nogmaals gefeliciteerd!!

xxEmma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi lieve meiden!!

Vanacht geslapen als een roosje.. werd om half 10 vanmorgen wakker :D

leek wel of ik 2 bakstenen op me borst had liggen toen ik opstond... Maar boven alles GEEN PIJN..

En nog steeds niet.. tis net met verkeerde bewegingen enz..

emmatje.. jammer voor je dat je geen goede nachtrust heb gehad...

ik kan goed op me rug slapen... dus das geen probleem verder..

vanmorgen weer me haren gewassen, gefohnt en gestyled... zonder problemen..

strax even de stad in.. en verders relaxen vandaag...

Spreek jullie!

LIefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mae...

ik heb er geen last van.. zelfs niet als me armen de lucht in gaan...

maar ga zo wel ff op bed liggen puur voor de rust!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.