Ga naar inhoud

Carola : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Carola

Aanbevolen berichten

Meis, je moet echt rustig aan doen hoor! Het is geweldig dat je je zo goed voelt, maar hou je wel aan de voorschriften. Juist dat je je zo goed voelt vind ik zo link, omdat je al snel te veel doet.

Armen boven je hoofd mag echt niet. Ook al lukt het je wel. Ik zou toch een stapje terug nemen met die dingen en iets voorzichtiger doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi carola!

Fijn dat je zo'n goeie nacht heb gehad en dat je je zo heerlijk voelt,super zeg!!

Ik kon ook gelijk alles na de operatie en zeker geen pijn gehad,maar kijk wel uit,juist omdat je je zo goed voelt,de prothese gaat binnen 6 weken inkapselen,dus zo min mogelijk arm en borstspieren belasten meid!

Ikzelf heb vandaag nieuwe bh's gekocht,omdat eindelijk mijn sportbeha uit mag overdags!

En ik heb gewoon een 75d :101:

Ik kan je vertellen het zit zo fijn deze nieuwe bh!!

Rustig aan....

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden..

vanmiddag inderdaad ff lekker op de bank filmpie gekeken..

het voelt allemaal wat minder gespannen dan gister... :D

ja das juist zo lastig wanneer je je goed voelt doe je gewoon de dingen die je normaal ook doet.. al moet ik wel zeggen dat ik na een half uurtje winkel in winkel uit.. het toch al wel gehad had.. heb gelijk even 2 sportbehas gehaald.. maat 75C :D:D

komt vast allemaal goed!!

LIefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieve meiden!

vanacht een minder nachtje gehad.. wel geslapen maar stuk of 4 x wakker geweest.. ben er net maar uitgekropen..

toch merk ik wel aan me lijfje dat er iets is gebeurd, ben sneller moe.. en soms beetje benauwd..

opstaan vanuit bed is verschrikkelijk.. me vriend duwt me omhoog ;) lijk wel topzwaar dan ...

strax mag ik 3 min douche en mogen de grote pleisters eraf.. ben benieuwd hoegroot de wonden zijn :S

gister avond nog even snel zonder bh gekeken.. en pfff wat een dingen.. totaal geen gevoel in me tepels en borsten.. gewoon doof zeg ma.. ben benieuwd wanneer dat terug komt..

Heavenli is morgen aan de beurt... succes meid!

Kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen :( Balen :(

Voordat je volledig gevoel terug hebt in je borsten kan een lange tijd duren :) Het kan wel zo zijn dat de bovenkant van je boob na een tijdje weer gevoel krijgt, maar de onderkant blijft vaak wat langer verdoofd en dat kan soms een jaar duren voordat dat terug is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat zo goed is gegaan. Werd af en toe wel een beetje bang van de vele "negatieve" verhalen hier, dus een positief verhaal is ook wel weer is fijn.

Doe lekker rustig aan, dan voel je je vast snel weer helemaal top! Wanneer moet je weer beginnen met werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hoe gaat het vandaag met je??

Met mij gaat het langzaamaan beter.Nu doen de kleinste dingen zoals de deurklink naar beneden doen en mijn riem aanhalen niet meer zo'n pijn.

Ik zie wel bont en blauw,maar het doet geen pijn.Alleen een beurs gevoel.

Merk wel dat ik op mijn houding moet letten.Ben toch een beetje verkrampt en dat voel ik in mijn schouders.

Maar de nachten gaan al beter...ben blij met het resultaat en dat maakt de pijn wel dragelijker :38:

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi lieve meiden..

ja gaat redelijk.. al heerlijk op me zij geslapen vanacht.. totaal geen blauwe plekken.. alleen een beurs gevoel..

's nachts wordt ik 1 of 2 x wakker en dan val ik weer heerlijk in slaap..

ook ik moet wel letten op me houding.. opgetrokken schouders heb ik al snel.... maar corrigeer mezelf daar wel op..

vind het ook niet meer vreemd om zonder bh te douche.. en ze beginnnen zelfs al iets te zakken.. :D naja voor mijn gevoel dan he..

vanavond me laatste antibiotica alweer en dan zit die kuur er ook op...

ik hoef 14 april pas weer te beginnen met werken.. gewoon ff deze week lekker vakantie + een extra dagje ivm pasen.. :D

zoals ik het nu bekijk valt het me allemaal echt reuze mee.. qua pijn e.d. vind het alleen een vervelend gevoel dat ik me borsten nog niet voel zeg ma.. tepels enzo zijn helemaal gevoelloos..

ik ga zo even lekker douche en de "meiden" lekker insmeren en masseren om het vocht en lucht uit me borsten te halen..

de fotos komen nog wel.. wil het eerst even allemaal achter de rug hebben zeg maar..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

live Carola

even een vraag ..hoe krijg je de vocht en de lucht er uit? doet geen pijn als je de meiden moet masseren? ik ben zo blij dat je zo wenig pijn heb gehad en toch door het zelfde dokter geopereerd. toch??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Tita,

het vocht en de lucht krijg je er volgens dr. visser uit door het naar de oksel te masseren... pijn doet het niet... het voelt juist grappig.. die lucht onder je vingers...

ja ik ben ook door dezelfde dokter als emma geopereerd.. ieder lichaam is echt anders en hersteld ook anders natuurlijk..

het voel vanaf vanmiddag eigenlijk net alsof ze vast zitten heel apart gevoel als ik ze dan ook beweeg net of het weer los schiet... (bij verkeerde bewegingen dan)... verder gaat het goed.. zonder pijn.. :D

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola

Wat leuk dat je herstel zo vlot is tot nu toe. Ik heb ook geen pijn, wel strakke gevoel en ik vind nog beetje raar om te douchen. Het voelt als ik de bh nog steeds aan heb ook wanneer het niet zo is. Vocht heb ik bijna niet en van mijn pc het is niet togestaan om mijn borsten 6 weken te masseren. Maar ja, zoveel pc's, zoveel advices toch?

Wat voor bh maat heb je nu aan (bij je sport bh) ? 75 C of 75 D? Ik heb een 80 D en zit heel erg strak. Normaal heb ik ook 75, dus toen ik naar de etiket van mijn bh keek , was ik verbaasd dat die 80 is en toch heel erg strak...

veel succes met je herstel verder.

Liefs,

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola,

Nog van harte gefeliciteerd met je boobs!!!! :3:

Ik heb gelezen dat het goed gaat, maar wel af en toe pijn(tjes), dat is natuurlijk normaal en gelukkig

blijft het daarbij! :D

Ben benieuwd naar je foto's, maar die komen nog schreef je al. Ik hoop dat je wel alvast foto's maakt,

want da's erg leuk voor jezelf om later na te zien hoe snel het dalen eigenlijk toch wel (vaak) gaat.

Meis, heel veel succes met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieve nina!

bedankt voor je lieve berichtje..

ik maak wel fotos hoor maar w8 evenb tot ik alles achter de rug heb.. dan zet ik ze er allemaal op.

ja pijntjes af en toe maar voor de rest mag ik niet klagen voel me super goed..

kusje & liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi carola,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat! Ben je al helemaal aan die 2 kanjers gewend? Ik heb het volgens mij ook al eerder gevraagd aan andere meiden; voelt het niet raar om ineens 2 grote borsten te hebben. het moet toch een hele overgang zijn? Hoe gaat het nu met slapen? Kim sliep al heel snel op haar buik. Ben jij ook een buikslaper? En wat vind je vriend er van? Ook niet onbelangrijk toch? :125:

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia,

dank je! ja absoluut eraan gewend.. me vriend vind ze ook al super mooi...

maar vind ze niet heel erg groot... juist misschien al omdat ik er aan gewend ben...

ik sliep vanaf nacht 2 al op me zij.. buik slaap ik nooit... mij te benauwd..

slapen gaat heerlijk, alleen 's morgens voelen ze wel vervelend hard aan... :S maaar niet pijnlijk

wel raar hoe snel borsten wennen... :D

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola,

Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen en werd wakker op mijn zij.En idd 's-morgens voelen ze vervelend en hard aan.Maar ben blij om te lezen dat jij dat ook hebt.

Ik had voor mijn bv bh's besteld,denk passen ze niet kan ik ze nog ruilen.Nou ze passen en het is een 75 D geworden.

Ik heb een album aangemaakt,dus kun je mijn foto's zien.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey emmatje.. ;)

ik had net in jouw topic gereageerd.. haha

ja gelukkig kunnen we het een beetje met elkaar vergelijken... wel makkelijk..

bij jouw hangen ze al meer dan bij mij..

als ik tijd heb vandaag probeer ik de fotos ook online te zetten..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangen :85: :87: . Ben nu net blij dat ze dat niet meer doen. :P;)

Ben benieuwd hoe het bij jou is geworden.

Ja, merk nog wel dat sommige dingen vervelend aanvoelen.Maar pijn heb ik niks.Gelukkig,maar mss ook niet,dan de je toch snel teveel hé.

:53: Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.. nou dat zeiden ze tegen mij.. vanwege het feit dat het voor de spier is geplaatst..

maar hoop het wel.. want ze staan nu echt prompt zeg maar.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! :123: (geintje)

Die zijn mooi!!!!

Grappig, jouw linkertepel staat ook een heeeel klein beetje naar links net als bij mij, valt alleen op als je de foto van dichtbij neemt! :3:

Geniet van je mooie boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel mooi..zeg!! ik ben zo blij voor jou. heb je niet de gevoel dat ze in de weg zijn? is niet anders als je gaat slapen? doet geen pijn zonder BH? blablabla mag niet uit. ik zao vele ??? houden tot dat ik het zelf gaat meemaken.

GEFELICITEERD !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.