Ga naar inhoud

Carola : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Carola

Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja idd.. ik heb me operatie tijd vanmorgen al doorgekregen:D

ben de eerste:D moet om 8.15uur binnen zijn en lig om 9.00uur op de tafel;)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola,

Voor jou is het nu echt aftellen hè?! Super! Ik heb vandaag mijn intake gehad. Ik ben blij te lezen dat jij ook 320cc krijgt en voor een C gaat. Ik las net andere verhalen van andere meiden die voor b.v. een c/d gaan en minder cc's krijgen... Ik zag het al helemaal voor me. Word ik 11 mei wakker heb ik d of e!! Ha, ha! Maar jij gaat ook voor de c dus ik heb er weer vertrouwen in!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!! Ik ben Sann en ben nieuw hier :). heb mezelf al voorgesteld in het speciale forum daarvoor.

haha mooie aftelronde hier!! Is haast geen toeval meer dat jullie allemaal op dezelfde dag moeten! ;) Ben benieuwd naar foto's als jullie die plaatsen en de ervaringen!

Valt mij ook op dat een aantal van jullie, wat ik gezien heb, nog vrij jong zijn (zo rond de 20). Vind ik ook fijn om te lezen, want ben zelf 22.

Super idee dat jullie straks met mooie volle borsten de zomer ingaan (Y)

Succes met de voorbereidingen!

Kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik ga ook 3 april voor een borstvergroting met borstlift. Nou dat duurt niet lang meer. Nog 2 nachtjes lekker slapen en dan zal het wel meer tv kijken worden ha ha. Nou laten we er maar het beste van hopen. Ik vind het wel heel spannend allemaal. Hoe worden mijn borsten. Raar idee hoor.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het word echt een drukke operatie dag die 3 april. Zo grappig om te lezen.

Meiden, iedereen die vrijdag moet; successssssssssss!!!! Het komt helemaal goed. Lekker genieten, laat je verwennen en met vragen ons lekker lastig vallen ;) Ik kijk nu al uit naar jullie verslagen!

Toi Toi Toi alvast! (Ben wat vroeg, ik weet het, maar beter iets te vroeg dan helemaal niet ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gevonden hoor :rolleyes: en blijf je volgen nog 1 dag meis en dan kan je volgende week je oude bhtjes ritueel gaan verbranden hahahaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!!!! ;) en mede meid die op 3 april geopereerd worden :D:43:

Morgen eindelijk de dag..

Emma, jij ook ontzettend veel succes.. en we laten ons hier zeker horen!!!.. :lol:

Denk ook aanjou...!!! een hoop ook dat alles goed gaat.. misschien zien we elkaar nog wel :D Zou wel leuk zijn..

Vandaag trouwens met de antibiotica begonne.. blehhhhh smaken niet lekker haha..

kriebels in me buik niet normaal.. wordt van8 een slaaptabletje denk ik...

morgen vroeg me piercings uit doen.(pfff heel werk ;))

Meiden jullie horen/lezen het!!

Liefs! :35::52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carola, alvast heel veel succes voor morgen!!

:43::43: Ik denk aan jullie hoor!

Ben echt super benieuwd naar het resultaat, wordt zeker heel mooi!

Nou succes met slapen vannacht, dat zal wel wat worden haha. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cecilia82

Hey Carola!!

Heel veel succes morgen, ik heb precies een maand geleden een bv gekregen in de Arenborghoeve,

voel nu al bijna niks meer, is me zoooo meegevallen.

Grappig dat er morgen 3 meiden van deze forum ook moeten in de Arenborg, wie weet liggen jullie met de kamer naast elkaar,

waarschijnlijk wel als jullie achter elkaar aan gaan.

Toi toi :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.