Ga naar inhoud

Pat : 4 juli 2011 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey Pat , hoe gaat het nu met je ? Lekker geslapen ?

Normaal hoor zo'n 'paniekaanval' , had ik ook met momenten . Als je nog maar dénkt dat je herstel afwijkt van de grote hoop dan ben je ongerust . Velen maken dat door .

Mijn borsten zagen er niet uit de eerste 3 weken : lelijke vorm , te hoog , te groot , verschrikkelijk pijnlijk , krammetjes door mijn tepels , blauw , groen , geel ... - ik kon wel janken ('k stuur je mijn ww , dan kan je ff gaan kijken) . Alles komt in orde , probeer er niet teveel mee bezig te zijn , al weet ik dat het niet makkelijk is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Aangezien het niet handig is om dit op me hyves of facebook te zetten, doe ik het maar hier. YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik ben vandaag 5 weken po en voel me helemaal TOOOOOP!!! Ik ben zo blij met me titties en kan er nu eindelijk plezier van hebben. Afgelopen vrijdag nieuwe bh's gekocht en ik begon met een C, nou niet dus, haha, het werd een 70E... Helemaal happy dus.. Geen pijn en kwaaltjes meer en me littekens zien er zo goed uit, zonder dat ik amper smeer met littekencreme..

Ik heb met 2,5 week een flinke bloeding gehad en ben me rotgeschrokken, maar dat is zo goed hersteld en daarom wil ik het wel van de daken schreeuwen.. Sorry hoor maar ik moest het even kwijt, anders wordt me man zooo gek van me..

WHOEEEEHOEEEE!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat fijn voor je je Pat!

ik ben vrijdag aan de beurt, maar ik kan me NU al voorstellen als t straks allemaal goed ingedaald en wat minder pijnlijk ik ENORM ga genieten van mijn boobies.

Dus een 70E wat een mooie maat! Wat was de verwachting van de plastische chirurg als ik vragen mag?

groetjes, Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop ook al het hele weekend met een smile rond, ik sta nu ook met me dochter in de huiskamer te dansen haha. Tis best ff doorbijten hoor vind ik na zo'n operatie, niet dat het veel voorstelt , maar met kleine kinderen, je huishouden enz. enz. dat draait allemaal door. En toch heerlijk dat je dat allemaal zelf weer kan doen, zonder problemen of hulp te vragen..

@ Esther, oh veel succes vrijdag, spannend zeg, heb jij er ook zo veel zin in? had ik wel. Ik ben naar me chirurg gegaan en wilde een volle c , d cup. Ik heb 340 cc voor de spier gekregen. Ik zelf vind het er natuurlijk uitzien, precies wat ik in me hoofd had. Op wat voor cup wil jij ongeveer uitkomen en naar welke kliniek ga je? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Pat, ik krijg 400 cc dual plane, bij dokter Nio in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam.

Mijn pc zei dat ik een sportBH maat 75D alvast kon kopen voor direct na de operatie. Dus meteen na mijn consult gehaald :101:

Dus ik hoop ook op een grote C, normale D :126:

Inderdaad moet t er wel natuurlijk uitgaan zien en niet als een stel basketballen onder een t-shirt!~haha

Wat leuk lekker dansen met je dochtertje! Geniet ervan. Het is jouw feestje.

Ik nodig 20 aug een stel vriendinnen en zusjes uit om my new boobies te vieren.

En een beetje hulp hier en daar is ook wel fijn natuurlijk.

groetjes!

ps. En de zon schijnt ook weer :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther , mooi hoor een D cup, ik ging ook voor het natuurlijke, maar nu zie ik grotere borsten en ook heel natuurlijk.. Ik vind de borstvergrotingen die je nu ziet, toch heel erg mooi resultaat geven. Je hebt gelijk feestje om je boobies te vieren, maar wel rustig aan he, haha.. Over 6 weken kan je je uitleven, gaat ik volgende week ook doen, eerst ff feesten, oppas is al geregeld, kan niet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.