Ga naar inhoud

Pat : 4 juli 2011 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

he he nou daar ben ik eindelijk, ben 2 dagen behoorlijk ziek geweest van de narcose en heb nog steeds wel hartkloppingen. Wat een bende is dat zeg. hoe vaak ik me ook was, die lucht blijft uit m'n huid komen. Verder gaat het erg goed, ben wel bont en blauw, m'n borsten zijn erg blauw en ook m'n onderbuik. Hoe dat kan , ik heb geen idee, maar daar heb ik wel last van gehad, alsof ik heel hard in me buik ben gestompt, dat gevoel. Maar dat wordt nu steeds beter, ik heb vannacht heerlijk op m'n zij geslapen, wat een verademing al na 2 dagen. HEERLIJK!!

We zijn maandagochtend om half 7 vertrokken van huis en kwamen daar om 9 uur aan, helaas moesten we nog een uurtje wachten voordat we werden geholpen en om half 11 waren we eindelijk aan de beurt. Gesprek gehad met dr Bosselaer, wat een leuke vrouw en ook zeer kundig. Ze wist al precies wat ik wilde zonder dat ik wat zei en de foto's die ik bij me had, heb ik geeneens hoeven te laten zien, dus meteen was ik erg op me gemak en zenuwen waren er totaal niet, ook vertelde ze me dat het het natuurlijkst was voor de borstspier en ze raadde me 325 cc aan, daarna had ik nog gesprek met anethesist en toen zaten me man en ik nog even alleen en waren we aan het goochelen met de protheses die er lagen, hahaha en kwamen tot de conclusie dat 350 cc ook wel erg mooi zou kunnen staan. Dit nog net door kunnen geven op de operatietafel en toen als een blok in slaap gevallen. De operatie niks van gemerkt gelukkig en ook heel rustig weer wakker geworden zonder pijn, maar wel met borsten, hihi. Maar wat een domper dat je wakker wordt in een stoel. Ik woest , hahaha, had wel een comfortabel bed verwacht, maar ach... Daarna mocht ik al snel naar me man en kwam dr Bosselaers me vertellen dat het goed was gegaan en dat ik 340 cc had voor de borstspier. Nou ik helemaal happy. Ik moet zeggen het ziet er idd erg mooi en natuurlijk uit, precies wat ik in gedachten had en het wordt alleen nog maar mooier. De rit naar huis ging goed, geen pijn en eigenlijk ook gen pijn gekomen aan me borsten, gelukkig maar . Ik zit nu op dag 3, me kinderen zijn weer thuis en het gaat erg goed. Het eerste wat me dochter gisteren vroeg toen we er haalden was, "mam zijn je tieties al gemaakt?"hahahaha en toen wilde ze ze meteen zien en was haar antwoord, goed gedaan mam, tis erg mooi. Lief he?

Nou tot zover mijn verhaal.. En iedereen nog bedankt voor de leuke reakties, dat helpt echt als je net op het punt staat van operatie voor bv....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhh wat ontzettend schattig dat je kindje dat zegt!

Daar smelt je toch van als je kind zoiets liefs zegt!!

Ik ben ook bij beaucare gweest en ik lag ook in zon stoel..

Is niet echt comfortabel he!! had ook liever een lekker bedje gehad!

Ik ben helaas ook heel ziek geweest van die narcose, 1 dag erna was ik nog aant overgeven..

Maar het is voor een goed doel!!

ga je ook fotos maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx, voor jullie reakties. Of ik er foto's op gaat zetten, denk het niet, misschien eentje als het er allemaal wat beter uitziet. Ik heb wel een vraag nog, wie van jullie was ook zo blauw, nouja zeg maar zwart... Op me rug , onderin, staat gewoon een handafdruk en me buik , ook onderin, is echt zwart en dik. het lijkt wel of ze een knie of wat dan ook in me buik heeft gedrukt om ergens bij te kunnen, of weet ik veel. Vind het heel raar. Graag hoor ik van iemand die dit ook heeft gehad ofzo, of ergens anders zo blauw is geworden.... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Vind ik ook wel heel erg raar inderdaad.. klinkt meer alsof je mishandelt bent!

Anders ff naar de kliniek bellen?

Ik was in ieder geval helemaal niet blauw.. nergens niet!!

Succes meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je zou het wel zeggen dat ik zwaar mishandeld ben, ik ga maandag ook even bellen, ik heb vandaag ook een sportbh gekocht, voor zware sporten, die trek ik aan als ik de deur uitga. Want dat onding want ik van beaucare heb, daar kan ik niks op aan trekken, je blijft die band zien.. Ik weet niet of het al kan, na 5 dagen operatie, weet jij dat ? Voor ongeveer 2 uu per dag, die sportbeha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet.. Die band is natuurlijk niet voor niks he!!

Een andere sport bhzal ook wel goed zijn.. Maar ik heb die sport bh met band echt 6 weken aangehad!

Ja het is wel irritant onder kleren enzo.. maar wilde wel graag dat me boobies op hun plek bleven!

Dus misschien kun je dat ook ff vragen aan de kliniek als je belt?

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4 juli mijn borstvergroting gehad en nog steeds ben ik ontzettend blauw rondom m'n linkerborst, ook is deze weer dikker aan het worden en wat pijnlijker. Nu zegt mijn man dat dat waarschijnlijk nog zwelling en beurs is, wat er nu uitkomt, maar als ik foto's bekijk, zie ik bijna bij niemand dat het zo blauw is rondom een borst... Bah vind het toch best eng, en ik voel me nog steeds erg moe en heb soms nog last van hartkloppingen, kan dit ook nog van de narcose komen na 2 weken??? Ikk hoop dat iemand me wat wijzer kan maken, pff.. alvast bedankt, gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee pat!

Normaal gesproken moet de zwelling toch wel af nemen ipv toenemen lijkt me...

Ik heb geen blauwe plekken gehad, maar zie t soms op foto's wel...

De pijn heeft bij mij toch wel zeker 4 weken geduurd voor t minder werd!

Alles is gevoelig!

De narcose is Vlgs mij dezelfde dag nog uit gewerkt of iig de dag erna? blijft geen twee weken hangen.

Waar ben je geweest? Miss dat je toch ff je PC op kunt bellen als je het niet vertrouwd

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik ben bij Beaucare geweest en deze zijn nu met vakantie, maandag ga ik wel naar me huisarts voor de hechtingen, maar ook deze is op vakantie , dus doet de assistente het, pff... Nou was mijn linkerborst al vanaf de operatie wat opgezetter en hoger, maar nu begint hij toch wel weer blauwer te worden. Vind het eigenlijk maar niks. Nu ben ik wel snel blauw, mijn buik na operatie was ook helemaal zwart en nog een beetje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Over je hartkloppingen durf ik niets te zeggen, maar ik weet dat blauwe plekken op je borst wel een tijdje duurt voordat dat wegtrekt. Sendai had het ook en dat heeft wel weken geduurd. Ik had hem onderhuids tussen mijn borsten, niet blauw maar wel dik. De verpleegkundige van de kliniek zei dat dat ook wel weken kon duren.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet het gewoon afwachten, maar je maakt je toch wel soort van ongerust. Maar ik zie bijna niemand die zo blauw is als ik, maar als het bij jou ook zo dik was, stelt me toch wat geruster, ik wacht het af, bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik twijfel om te bellen, m'n man zegt tis niks, dat zijn de kneuzingen die er nu uitkomen, waardoor je blauwe plekken ziet en hij opzwelt, ik heb geen koorts gelukkig. Anders had ik al bij de huisartsenpost gezeten, ik vind het niet leuk eerlijk gezegt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

ik heb geen blauwe plekken gehad totdat ik anderhalve week po was, kreeg ik ineens een blauw/gele plek tussen mn borsten.

waar t vandaan kwam.. geeen idee, maar is nu weer weg.

misschien zit je kliniek bh of band te strak?? zou me niet teveel zorgen maken, maar als je dit wel doet zou ik gewoon zekere voor t onzekere nemen en ff langs de huisartsenpost inderdaad.

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het niet vertrouwd kan een bezoekje aan de huisartsenpost of huiarts zeker geen kwaad!!

De een is gevoeloger voor blauwe plekken dan een ander.Ik kon bv precies voelen waar de arst zijn vingers had neergezet om de holte te maken en te duwen.

Het was niet blauw maar voelde wel beurs dat was op mijn borst en in me zij.

AQls het je niet lekker zit bellen hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi rox, ik ben blij te horen dat je ook blauwe plekken erna kreeg, want ik hoor van de meeste dat ze bijna geen tot weinig blauwe plekken hebben of hadden, ik ben een paar dagen na de operatie helemaal zwart geworden op me buik en rug. Daar schrok ik al van, maar nu na 2 weken ook nog eens me linkerborst.. Ik heb net de huisartsenpost voor de zekerheid gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk toch de kneuzingen zijn die er nu uitkomen. Waardoor ook de borst opzet. Toch een beetje geruststelling. Ik moet je zeggen ben wel geschrokken. Ik ga naar me bed, heb ook meteen hoofdpijn, hahaha. Bedankt voor de reakties.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.