Ga naar inhoud

Pat : 4 juli 2011 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen, ben nu erg onzeker, ik heb 4 juli mijn bv bij beaucare kliniek door dr Stefanie Bosselaers, maar ik lees zo weinig op dit forum over haar of foto's. Je leest heel veel over BE Clinic , dr Plovier.. Begin nu toch wel wat onzeker te worden.. Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid, als je de zoekfunctie gebruikt dan krijg je vast wel meer informatie over haar!

Ben je al op consult geweest? Zoja had je daar een goed gevoel bij?

Dr. Plovier is niet de enige goede pc hoor, al vind ik dat natuurlijk wel ;)

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reaktie, ik zit nog niet zolang op dit forum, dus ben nog aan het uitvissen hoe alles werkt. Maar ik ga het proberen. Ik ben al op consult geweest in april in Utrecht en had daar wel een goed gevoel bij, maar wordt nu toch wel een beetje onzeker van al die goede berichten over dr Plovier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is even zoeken, maar ik heb haar naam wel voorbij zien komen, dus het is vast wel te vinden :)

En als je twijfelt, kun je altijd nog een afspraak maken bij dr. Plovier.

Hoeveel cc heeft zij geadviseerd? Op welke maat wil je uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb haar zelf niet gesproken, had m'n consult bij iemand anders van Beaucare. Ik heb nu een a en wil uit komen op een volle c, maar ik heb al foto's klaarliggen wat ik wil en absoluut niet, misschien moet ik er maar vanuit gaan dat het goed komt, ze heeft wel een goede cv enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat!

Spannend hoor, das echt al snel ook! :)

Ik ben 23 mei geopereerd door dr Bosselaers en ben erg tevreden over haar!

Het klopt dat je relatief weinig over haar leest, maar dat is ook omdat ze nog niet zo lang bij Beaucare werkt.

Ik herken je onzekerheid, want ben natuurlijk ook op zoek geweest naar info over haar en kon ook niet veel vinden. Maar het consult was prettig, haar CV zag er erg goed uit dus ik heb besloten er gewoon vertrouwen in te hebben.

Voor de operatie nam ze echt de tijd voor me, alles netjes opgemeten, gevraagd wat ik wel en niet wilde, aangegeven wat wel en niet kon...Echt een aardige vrouw (dat het een vrouw is, vond ik ook een voordeel op een of andere manier!) Ik heb aangegeven dat ik graag op een D uit wilde komen en dat ik ook precies wat ik gekregen heb :)

Ik ben nu 4 weken po (tijd vliegt...) en ben supertevreden. Mijn borsten waren meteen al best mooi, maar worden nog steeds mooier, er komt meer hang in enzo...Ben er zoo blij mee!!!

Ik heb ook even overwogen om naar Plovier te gaan, maar heb besloten dat niet te doen omdat ik zijn borsten wel mooi vind, maar vaak ook errug groot en niet altijd even natuurlijk.

Het hangt dus ook af van jouw voorkeur.

Mijn advies is, naar welke pc je ook gaat, dat je goed weet wat je wil en wat je niet wil, neem foto's mee en laat je niet afschepen. Het worden jouw borsten,en jij moet het ermee doen voor de komende 20 jaar!!!!!

Ik kan in ieder geval dr Bosselaers echt aanraden!

Oh ja, als in mijn album kijkt kun je voor en na foto's zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke, ik had al eerder met je gesproken, ben wel erg blij dat je nu uitgebreid verteld enzo, en hoe ik het lees hebben wij volgens mij dan wel dezelfde voorkeuren, qua borsten, want ik wil zo natuurlijk mogelijk. En ook de maat vind ik erg belangrijk. En over Plovier, je leest zoveel over hem, maar soms is het ok niet altijd mijn smaak en soms ook wel. Ik vind het zo moeilijk, maar dat zal er wel bijhoren net voor je operatie. en dat het een vrouw is vind ik idd erg prettig, daarom bleef ik ook bij deze keuze en nu twijfel ik. haha, ik wordt soms gek van mezelf. Heb je ook recente foto's van je bv, omdat je zegt dat ze nu mooi beginnen te zakken, misschien dat ik een foto mee kan nemen, over hoe ik het precies wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marieke

Ik heb gelijk ook even bij je foto's gespiekt. Wat een mooie boobies heb jij gekregen zeg!!

Heel mooi :136:

Ze zijn idd erg mooi, dat zou toch me twijfel weg moeten nemen.. Ben zo benieuwd hoe ze er nu uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke, ik had al eerder met je gesproken, ben wel erg blij dat je nu uitgebreid verteld enzo, en hoe ik het lees hebben wij volgens mij dan wel dezelfde voorkeuren, qua borsten, want ik wil zo natuurlijk mogelijk. En ook de maat vind ik erg belangrijk. En over Plovier, je leest zoveel over hem, maar soms is het ok niet altijd mijn smaak en soms ook wel. Ik vind het zo moeilijk, maar dat zal er wel bijhoren net voor je operatie. en dat het een vrouw is vind ik idd erg prettig, daarom bleef ik ook bij deze keuze en nu twijfel ik. haha, ik wordt soms gek van mezelf. Heb je ook recente foto's van je bv, omdat je zegt dat ze nu mooi beginnen te zakken, misschien dat ik een foto mee kan nemen, over hoe ik het precies wil

Oh ja tuurlijk meid, suf van me, had jou al gesproken!

Weet je wat het ook is, uiteindelijk weet je nooit zeker dat het precies wordt zoals je wil. Chirurgen blijven ook maar mensen uiteindelijk, en het hangt ook af van wat je nu hebt.

De foto's in mijn album zijn van een week geleden, maar zal morgen ff nieuwe erop zetten. Ze zijn niet ontzettend veel gezakt, dat duurt nog wel een maand of twee, en ik zal sowieso altijd wat bolling bovenop houden omdat ik van niks af kom, maar dat vind ik eigenlijk wel mooi! :rolleyes:

Ik heb ook gestuiterd van onrust en onzekerheid tot vlak voor mijn operatie, maar op de ochtend zelf was ik wonderbaarlijk rustig....

Je kan toch helaas niet meekijken tijdens de operatie en moet wat vertrouwen hebben :)

Vind het wel heeel leuk dat je ook naar haar gaat, ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dank je, dan gaat ik morgen zeker bij je kijken voor de nieuwe foto's, dan stelt me dat zeker gerust, want ik vind ze er nu al erg mooi uitzien, maar wat mij dus een beetje bang maakt, die bolling bovenop, de een vind dat mooi en ik wil echt heel natuurlijk. Bij jou ziet het er zeker mooi uit en is het nog maar heel recent , maar je ziet al wel dat ze mooi worden. Ik heb nu een a cup, maar na 2 zwangerschappen heb ik redelijk wat vet nog boven m'n borsten, ben tijdens het borstvoeden naar een d cup gegaan. Ach ik moet me erbij neerleggen en vertrouwen dat het goedkomt, maar ik haat die onzekerheid. Ik kijk veel naar jou foto's en hoop dat het bij mij ook zo mooi wordt .. Al me al heb ik wel ontzettend veel zin erin , krijg er toch borsten voor terug, moet misschien niet zo kieskeurig zijn, ben te perfektionistisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

zelf ben ik ook bij beaucare geholpen maar dan door dr.plovier.

Ik ben zelf heel tevreden over hem, maar wat minder over beaucare.

Toen inder tijd waren ze aant verbouwen en werd ik geopereerd in een noodgebouw.

Het schijnt nu wel mooi te zijn geworden.

Ook hebben ze mensen voor de gek gehouden door niet te vertellen dat dr.plovier wegging!

Die hadden afspraken staan bij hem terwijl hij wegging,

ook hebben ze me nooit meer gebeld voor na controle ofzo...

Ach t ging me ook om de prijs en om dr.plovier!!

Maar als jij er een goed gevoel bij hebt moet je t gewoon doen.

Succes...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

zelf ben ik ook bij beaucare geholpen maar dan door dr.plovier.

Ik ben zelf heel tevreden over hem, maar wat minder over beaucare.

Toen inder tijd waren ze aant verbouwen en werd ik geopereerd in een noodgebouw.

Het schijnt nu wel mooi te zijn geworden.

Ook hebben ze mensen voor de gek gehouden door niet te vertellen dat dr.plovier wegging!

Die hadden afspraken staan bij hem terwijl hij wegging,

ook hebben ze me nooit meer gebeld voor na controle ofzo...

Ach t ging me ook om de prijs en om dr.plovier!!

Maar als jij er een goed gevoel bij hebt moet je t gewoon doen.

Succes...

Liefs

KLopt mii, daar zou ik ook echt niet blij mee zijn geweest!!! Slecht dat ze dat toen zo hebben aangepakt.

Ze zijn nu klaar met verbouwen en het ziet er heel goed uit, operatiekamers zijn spiksplinternieuw enzo...

Ik ben gelukkig wel erg goed geholpen, zowel voor de operatie als daarna wanneer ik opbelde met vragen.

grx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii kan me voorstellen dat je vertrouwen dan wel weg is, is niet echt een manier van met mensen omgaan, 't gaat toch om een borstvergroting en niet even een afspraakje bij de tandarts..

@Marieke Ik heb je foto's gezien van nu, t gaat er steeds beter uitzien, ze zijn nog mooier als je vorige foto's. Bedankt , stelt me zeker weer wat gerust

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad.. Achja weet je, ik ben happy met mijn boobs en daar gaat het om!

Nu zal het er wel allemaal mooi uit zien nu het pas verbouwd is!!

@pat,

komt vast wel goed hoor met jou bv!!! maak jezelf geen zorgen meer en er gewoon voor gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff , ik ben nu echt aan het aftellen, ik heb vanaf vandaag vakantie, me dochter moet nog 2 dagen naar school en dan ook zij 6 weken vrij. Dan nog weekend, vanalles regelen natuurlijk en dan is het zo maandag. Zenuwen zijn er dan weer wel en dan ook weer helemaal niks, heel apart.. Maar heb er wel veel zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet meer hoe het herstel bij mijn eerste BV was. Volgens mij redelijk snel.

Wat ik nog wel weet is dat ik het toen zonder pijnstillers heb moeten doen en daar ben ik ook door gekomen.

Dus nu helemaal want nu gaat dat heeel anders, je krijg tramadol en ibuprofen 600mg . Tenminste bij mijn PC dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee dank je, tis nu bijna zover, ben niet echt zenuwachtig, maar heb het vandaag ook erg druk gehad met kinderen wegbrengen, laatste dingen schoonmaken en wegwassen, ben nu net pas weer thuis, gaat ff snel douche en dan naar bed. Morgen om half 7 willen we wegrijden zodat we ruim op tijd zijn en dan hoop ik dat ik 10 uur wordt geholpen. Erg spannend moet ik wel zeggen, ik laat jullie weten hoe het gegaan is.. Fijne avond, liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.