Ga naar inhoud

Als 2 borsten één worden...symmastia


Marieke1984

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit is minder leuk om te lezen. :(

Kan dit nu alleen gebeuren bij achter de spier? Of bij elke operatie?

Toch iets om rekening mee te houden in mijn geval denk ik, aangezien ik toch voor een hoger risico operatie ga.

Normaal gesproken komt dit alleen voor bij achter de spier.... Maar volgens mij heb ik ook wel eens een foto gezien van een vrouw met grotere implantaten (vraag me niet hoeveel maar het was wel meer dan 1500 cc) die ze voor de spier had en symnastia leek te hebben...

Hoe vaak dit voorkomt, weet ik niet.. maar heeft natuurlijk ook met sterkte van je weefsel te maken...

Ik dacht dat symnastia hoofdzakelijk voorkwam bij achter de spier, maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat het niet bij voor de spier kán gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken komt dit alleen voor bij achter de spier.... Maar volgens mij heb ik ook wel eens een foto gezien van een vrouw met grotere implantaten (vraag me niet hoeveel maar het was wel meer dan 1500 cc) die ze voor de spier had en symnastia leek te hebben...

Hoe vaak dit voorkomt, weet ik niet.. maar heeft natuurlijk ook met sterkte van je weefsel te maken...

Ik dacht dat symnastia hoofdzakelijk voorkwam bij achter de spier, maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat het niet bij voor de spier kán gebeuren...

Ja, heb dit ook al op foto's gezien bij extreem grote implantaten, maar dat was zelfs nog veel veel meer dan de door jou vermelde 1500cc.

Ik vraag me enkel af of Plovier bijvoorbeeld in een geval als het mijne niet teveel risico zou nemen. Heb zijn naam de laatste 2 dagen nu in 2 topics gevonden die niet zo positief zijn, terwijl er natuurlijk enorm veel positiefs te vinden is over hem. Over Dr. De Meyere kan ik niet direct iets negatiefs vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DR Plovier geeft wat je vraagt , neemt hij daar mee soms risico. ..JA.

Niet alleen grote prothese kunnen problemen geven , ook te veel vocht kan een oorzaak zijn. Niet te vergeten de wens om ze zo dicht mogelijk bij elkaar te krijgen ; te veel spanning komt te staan op het midden stuk. Dr plovier kan hele mooie borsten msken , maar zeker ook fouten. Had ik achter af weer voor hem gekozen NEE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt DD+, maar ik heb ook geen flauw benul wat die dames voor aantal cc hebben.... Dus of het nou 1500 is (in een smal lijfje) of 3500.... als het weefsel het niet houdt, dan ben je de sjaak ;)

En idd Des.. t kan ook komen door te veel vocht.. maar dan is toch ergens idd te veel risico genomen... Maar het is idd wat je wilt.. Wil je meer risico, dan zitten complicaties er nou eenmaal eerder in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd maar als je alles van te weet ........;-) Maar hoop dat aankomende boob meiden / vrouwen zich toch niet blind staren op alleen de naam .Ik heb dat wel gedaan ...helaas !

Ik staar mij niet blind op de naam, maar voor mijn wens lijken Dr. Bruno De Meyere en Dr. Frank Plovier de enige opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik ook al 2x met complicaties te maken heb gehad die niet perse aan Plovier te wijden zijn heb ik nog steeds vertrouwen in zijn kunnen als chirurg. Hij heeft me tot nu toe ook steeds netjes geholpen. Maar ik snap wel dat jullie angstig worden als je de negatieve verhalen leest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb dus 2x een herstel gehad bij plovier , en het is alleen maar van kwaad tot erger geworden . Dat was voor de reden om een andere chirurg cte zoeken . De beste beslissing ooit. ga donderdag voor mijn eerste laser behandeling om sommige achter gebleven littekens te laten verwijderen. Iets waarvan plovier vertelde dat het wel weg zou trekken. Helaas.....Dr Melis vertelde dat wanneer je extra litteken weefsel aan maakt je dit in een zo vroeg mogelijk stadium kan aan pakken doormidden van laser therapie. Hoop dat het voor zoveel beter uit pakt dan bij mij...want wat mij is over komen wens ik niemand toe. Nogmaals plovier kan hele mooie borsten maken ....MAAR hij heeft ook al aardig wat fouten gemaakt waarvan ik vind dat die zeker genoemd moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohohoh dames,

Nu ik dit lees begin ik me heel erg zorgen te maken. Ik ben slank, 1.70/59kg. 23 Aug me bv laten doen bij dr. De Meyere. Ook al heb ik helemaal niet zoveel cc erin maar ik merk dat er spanning zit tussen mijn borsten. En ik vond ze meteen na de operatie best dicht naast elkaar zitten. Too much décolleté.

Vandaar ook dat de zijkanten niet gevuld zijn?!

Ben al zo'n stresskip :( ... Ben dan wel 10 dagen op, en mssn komt het ook wel goed.. maar je weet nooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus 2x een herstel gehad bij plovier , en het is alleen maar van kwaad tot erger geworden . Dat was voor de reden om een andere chirurg cte zoeken . De beste beslissing ooit. ga donderdag voor mijn eerste laser behandeling om sommige achter gebleven littekens te laten verwijderen. Iets waarvan plovier vertelde dat het wel weg zou trekken. Helaas.....Dr Melis vertelde dat wanneer je extra litteken weefsel aan maakt je dit in een zo vroeg mogelijk stadium kan aan pakken doormidden van laser therapie. Hoop dat het voor zoveel beter uit pakt dan bij mij...want wat mij is over komen wens ik niemand toe. Nogmaals plovier kan hele mooie borsten maken ....MAAR hij heeft ook al aardig wat fouten gemaakt waarvan ik vind dat die zeker genoemd moeten worden.

Ik denk dat Plovier vaak veel risico neemt(hij volgt te graag de wensen op van zijn patienten) en als er dan knip en plakwerk aan te pas moet komen gaat dat vaak niet van een leien dakje.

Ohohoh dames,

Nu ik dit lees begin ik me heel erg zorgen te maken. Ik ben slank, 1.70/59kg. 23 Aug me bv laten doen bij dr. De Meyere. Ook al heb ik helemaal niet zoveel cc erin maar ik merk dat er spanning zit tussen mijn borsten. En ik vond ze meteen na de operatie best dicht naast elkaar zitten. Too much décolleté.

Vandaar ook dat de zijkanten niet gevuld zijn?!

Ben al zo'n stresskip :( ... Ben dan wel 10 dagen op, en mssn komt het ook wel goed.. maar je weet nooit!

Geen zorgen daar over,je hebt een super goeie arts,daar heb ik nog nooit een complicatie over gelezen,dus ook bij jou zal dat denk ik niet gebeuren hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar symnastia komt toch het meest voor bij dual plane? (ook al komt symnastia zelden voor)

Ik weet ook wel dat Demeyere een goede pc is, en hij ook voornamelijk voor de spier zet.

Ik ben dan ook die 1 vd 5% patiënten van hem die hij dual plane zet....

Oooowwww ik maak mezelf gek geloof ik. Maar dat is ook door de spanning van me huid tussen mij borsten (zal dan losser worden wanneer de prothese gezakt zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bij achter de spier,maar ik zou het even met je arts er over hebben als je je zoveel zorgen maakt,ik kan je dan ook denk ik niet echt gerust stellen ,je arts wel.

Als je arts de operatie goed heeft uitgevoerd is er niets aan de hand of hij moet dus de spier tever hebben losgesneden,wat bij jou niet t geval zal zijn,dat soort risicos neemt Dr Demeyere namelijk niet!

Je protheses zijn niet te groot en ze zijn niet te dicht tegen elkaar geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.