Ga naar inhoud

Naomi : 14 oktober 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

laat voorbeelden zien wat je mooi vind, dan kom je er wel uit bij dr Nio.

Omdat ik smal ben bij de borst, zou veel groter onnatuurlijk worden. Ik kon ook voor 325cc gaan, maar dan zou ik niet de borsten krijgen die ik zou willen, t zou toch wat onnatuurlijker kunnen ogen.

Ik heb voorbeeldboobs meegenomen, en moet deze op de dag van ok weer meenemen, zodat hij goed weet wat ik wil. Zelf had ik oa de boobs mee van gooischmeisje en Eva80??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou meiden vandaag eindelijk mn consult bij Nio!

Ik ging helemaal alleen. mijn zus zou eigenlijk meegaan maar die moest op het laatste moment werken.

Dus ik erheen met het ov. Toen ik de metro uitstapte kon ik natuurlijk het SLAZ niet vinden (daarom haat ik het om alleen te gaan).

Uiteindelijk aan iemand gevraagd en toen was het heel makkelijk.

Toen ik bij de wachtkamer aankwam was het helemaal leeg!

Dus ik had me aangemeld en langzaam stroomde de wachtkamer helemaal vol, hierdoor werd ik wel een beetje zenuwachtig!

Toen was ik aan de beurt en toen Nio begon te praten voelde ik me gelijk helemaal op mn gemak!

Wat een super man, heel anders dan Roddi.

Toen heeft hij wat dingen verteld en heb ik wat vragen gesteld.

Ik kreeg de verschillende protheses te zien en heb gekozen voor de ronde die niet helemaal gevuld zijn waardoor ze natuurlijk meebewegen.

Ik heb de foto´s laten zien die ik meehad en Nio vertelde me dat die borsten redelijk veel hang hadden en dat je dat pas kan bereiken na een jaar of meer.

Als je dit meteen al hebt dan zullen je borsten daarna nog erger gaan hangen en moet je snel voor een wissel.

Toen mocht ik passen! Hij liet me alleen met de protheses en ging weg voor 10 minuten zodat ik zelf goed kon bepalen welke ik wilde.

Ik koos voor de middelste, wat later 400 cc bleek te zijn.

Daarna kwam hij terug en ging hij kijken naar mn borsten hij voelde en zei dat ik ze voor de spier kan krijgen!

Dat had ik totaal niet verwacht! Hij heeft alles heel goed gemeten en zei dat hij na de operatie mijn moedervlek ook nog wel zou halen als ik dat wil!

We hebben het gelijk even over de datum gehad. Ik zei dat ik graag 14 oktober wil omdat ik daarna een week vakantie heb.

Hij pakte gelijk zn agenda erbij en zei dat hij me er in ieder geval op zou zetten maar dat hij nog belde om het zeker te laten weten eind Augustus!

Dus ik moest het ook gelijk in mn agenda zetten en kreeg gelijk de afdeling e.d. te horen.

Dus 400cc voor de spier! Helemaal bllij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy meid,

Dat klinkt super, 400cc voor de spier wat een bofkont jij.

Meteen een bh met tussenstukjes!!! Jij bent al helemaal ready nu :D

Ik ben zelf een dag voor jou aan de beurt (hoor het ook eind aug voor 100%), wordt samen herstellen dan.

Succes met aftellen en de voorpret he meid :136: :136:

Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 oktober!

Bedankt dat iemand mijn titel heeft aangepast en mijn topic heeft verplaatst!

Nu lijkt het helemaal echt.

Aan de ene kant kan ik me echt niet voorstellen dat ik straks een mooie cup maat heb, maar ik zou ook niks anders willen!

Ik moest van Nio een 75 D kopen ja :67:

Nu denk ik weer zal het dan niet te groot worden, maar ik denk dat ik anders bang was geweest dat het te klein was geworden dus ja je moet wat.

Beter te groot dan te klein! :148:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Naomi, krijg jij voor de spier? tjee, waar om ik niet? haha . Nee hoor, hij zei bij mij dat ik te weinig weefsel heb.

Schijnt dat je boobies dan dichter bij elkaar staan.

Jij hebt ook ongeveer de startmaten die ik ook had.

mijn omvang onder borst was 77cm en boven op de borst 84 cm.

dokter Nio zei tegen mij ook dat ik een 75D moest kopen voor direct na de operatie.

Vandaag heb ik gemeten, mijn boven de borst omvang is nu 95 cm!

Zou jij niet op een E uitkomen dan, omdat je achter de spier aantal cc verlies t zegmaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther!

Hij verbaasde zich erover dat ik zo een dikke huid had, haha (ik ook)! Ik ga het voor de operatie nog wel even vragen voor de zekerheid!

Hoeveel weeg jij en hoelang ben je?

heb je al naar je borsten gekeken? Ga je eigenlijk foto's posten?

Ja ik ben ook een beetje bang dat het zown maat wordt maar aan de andere kant lijkt het een stuk kleiner....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Naomi,

Gefeliciteerd met je datum! :101:

Klinkt ook zéér bekend die 400cc voor de spier :35:

Kan niet anders dan helemaal goed komen! ^_^

Ik had een 80B en ging naar een 80D met sportbh 1 week PO, maar nu draag ik dus een 85F! :3:

Maar ze ogen dus als een grote C-cup :6:

(Ter vergelijking: ik ben 1.73m en weeg 69kg.)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther je foto's zien er al mooi uit!

Fijn dat je er zef helemaal blij mee bent!

Dankjewel voor je maten dan kan ik een beetje vergelijken :P

@ Kiki dankjewel!!

Ohw jij ook 400cc voor de spier!

Super want ik vindt jouw borsten echt super mooi geworden.

Een F klinkt wel super groot maar ik vind je maat wel super mooi!

Mn moeder heeft al vrijgenomen voor de dag van de operatie! :D

Weten julie of ze kaan blijven wachten in het ziekenhuis of duurt het heel lang voordat ze weer bij me mag?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Thnx Femmy!

Dan gaat ze vast weer gewoon naar huis!

Ze dacht ik wacht gewoon een ruim een uur en dan kan ik weer komen maar dat is dus niet zo.

Moet ook goed uitrusten natuurlijk!

Mn ouders boden in ieder geval aan dat ik de eerste paar nachten bij hun kan slapen zodat ze me kunnen helpen, lief!

Ik heb een voorraad Arnica, vitamine c en paracetamol ingeslagen dus ik ben er eigenlijk wel klaar voor!

Nu alleen nog anderhalve maand wachten...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou vandaag nog minder dan een maand!

Ik heb alvast wat vesten en jogging broeken ingeslagen.

Ook van die lekkere mannenvesten waarin je lekker kan wegkruipen!

Ik heb een hipster gekocht zodat ik straks niet in mn stringetje in de ok lig :P

Heb alleen nog steeds niks van het SLAZ gehoord dus ben net maar even gaan bellen..

Kreeg een andere afdeling aan de telefoon, was doorgeschakelt en moet het vanmiddag nog een keertje proberen.

Dus nog even afwachten...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ze vandaag eindelijk te pakken gekregen!

Eerst 10 min in de wacht en daarna een spoedje tussendoor :P

Maarja je moet er wat voor over hebben!

Mijn ok datum staat vast!

Ben gelijk doorverbonden met de planning en die stuurt me nog een brief!

3 dagen vantevoren mag ik bellen om te vragen wanneer ik aan de beurt ben.

Heb gelijk het geld overgemaakt! :136:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.