Ga naar inhoud

Naomi : 14 oktober 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Thnx meiden! leuk om te lezen!

Nou het consult!

Werd vriendelijk ontvangen, Roddi hield zijn hele praatje over de behandeling en de nazorg.

Daarna mn shirt uit en heeft hij een beetje gemeten.

Toen kwamen we bij de soorten protheses. Hij stelde anatomische voor, waarop ik reageerde dat ik zelf graag wat meer vulling bovenin zou willen.

Hij zei meteen van nee wordt niet mooi. Het wordt dan nep.

Ik zei dat ik foto's had meegenomen en hij zei dat het later kwam bij het passen.

Hij heeft wel borsten laten zien van het zelfde soort maat als ik.

Daarna het passen van de protheses. Ik had verwacht dat ik het allemaal mee zou vinden vallen maar wat was het groot!

Ik kreeg eerst 305 cc in en ik dacht meteen jeetje wat een ballen.

Hij zei dat hij dit het mooiste vond in proportie met mijn lichaam.

Maar na een paar minuten was ik eigenlijk al gewend, hihi.

Nog een kleinere en een grotere gepast maar die grote was echt te groot.

Mijn zus zat er echt ook naast met grote ogen.

Daarna vroeg hij of ik nog vragen had en pakte ik mijn lijstje erbij waarop hij gelijk geirriteerd leek.

Ik vroeg over vergoedingen van complicaties en heroperaties enzo en hij zei gelijk nee, komt voor je eigen kosten.

Ik vroeg ook van de rimpels die sommige op het forum hebben en hij meteen van nee je bent nog jong, gaat niet gebeuren.

Striemen zou ik ook zeker niet krijgen.

Al met al vond ik dat hij wel graag wil dat alles volgens zijn straatje verloopt, voelde me er niet helemaal lekker bij.

Of gaat dit zo bij elke pc?

Daarna naar mn ouders gegaan en verteld hoe het ging.

Daarna nog een heftige discussie met mijn vader over de bv in het algemeen.

Hij is bang dat ik spijt krijg, dat ik denk dat borsten alles oplossen, snijden in een gezond lichaam, niet bij met resultaat, nog niet alle wijsheden van het leven in pacht e.d.

Oftwel hij heeft gepraat met mijn oma :P

Maarja wordt ik allemaal niet zo heel blij van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lees dit net voor ik wil gaan slapen, dus hou het kort:

Dit gaat zeker niet bij iedere pc zo nee!!! Vind het zelfs een beetje schandalig, bedoel je koopt geen doos eieren ofzo <_< Ik zou bij zo'n consult ook geen lekker gevoel hebben als ik heel eerlijk ben.... Zeker ook omdat hij gelijk nee zegt in geval van complicaties en dat het voor eigen rekening is... Op protheses zit garantie en zoiets mag hij dan best uitleggen vind ik!?

En hoe jong je ook bent, rimpels kunnen voorkomen. Ligt dan wel aan je bouw, het aantal cc's en de plaatsing ed. maar het "kan" altijd...

Buiten de discussie met je ouders om, wat denk en voel je er zelf bij?

Snap dat je er niet blij van wordt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Feminine bedankt voor je lieve berichtje!

Ik ben blij te horen dat dit niet bij elke pc zo gaat!

Mijn hoop is nu, zoals al eerder, gevestigd op dokter Nio en dan hoop ik mijn bv in de herfst of in de kerstvakantie te krijgen.

Ik vind het vooral erg moeilijk omdat ik niet goed voor mezelf kan verwoorden waarom ik dit zo graag wil.

Op alles wat ik zeg kunnen anderen weer een tegenargument geven dus dan krijg je een zinloze discussie...

Maar ik weet nog steeds zeker dat ik dit wil en ik hoef me niet tegenover iedereen te verantwoorden over mijn keuzes.

Roddi zei trouwens ook nog dat hij mij aanraadde om geen borstvoeding te geven.

Als ik dat niet zou doen dat de schade erg mee zou vallen.

Ik begon zelf over het aantal cc verlies achter de spier. Roddi zei toen dat dit helemaal niet zo is en dat ze juist nog een centimeter groter worden omdat ze tegen de spier drukken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, zo is mijn consult helemaal niet gegaan. Wel heb ik meer van dat soort verhalen over hem gelezen. Als je je er ook niet prettig bij voelt dan is het eigenlijk heel simpel toch? Je moet je er wel heel goed bij voelen hoor. :140:

"Complicaties zijn voor eigen kosten."

Ja, in zijn dromen. Wat een hork joh. :mellow:

Ik zou nog even verder shoppen als ik jou was.

Je vader heeft ook wel een beetje gelijk maar je gevoel heeft vooral gelijk. Hij weet niet hoe het voelt dus hij probeert rationeel op je in te praten, ook wel logisch maar uiteindelijk draait het om jouw geluk. Hou hem dat maar voor. Zeker als je naderhand kunt zeggen dat je het jaren eerder had moeten doen, dan beseft hij ook wel dat zijn logica niet veel waard is en was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zegg!! Wat een raar consult heb jij gehad!!

Rare man zeg die dr.roddi!!

Ik zou zeker nog bij andere op consult gaan!! Klinkt alsof jij je ook totaaaal niet op je gemak voelde!

En als jij ronde prothese wilt dan moet jij die gewoon krijgen!! Als jij vulling bovenin wilt zou ik niet voor anatomisch gaan!!

Pff... hij moet toch zeker aan jou wensen voldoen?

En rimpels, ik ben ook nog jong, maar ik heb ze wel soms als ik voorover buk, dus dat is ook bullshit!!!!

Over dat verlies van cc, ik hoor wel vaak dat het wel zo is!! dus ik weet ook niet wat nu de waarheid is!

Passessie vertekent ook altijd een beetje he meid.. je past de prothesen in een bh over je eigen borst.. dus het valt wel allemaal kleiner uit!! en je went snel ;)

Maar tjaa... ouders he! je vader snapt waarschijnlijk niet hoe jij je voelt en hoe onzeker je bent!

je doet het voor jezelf he... moeilijk om dan je vader te overtuigen dat hij er wel mee eens is!

je bent nu nog jong, dus juist nu zou ik het doen!! anders heb je straks spijt dat je het niet eerder hebt gedaan!

Gewoon doorzetten hoor meid !! voor jezelf kiezen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me geheel aan bij mii! Vind het ook allemaal vreemd.

En dat je geen cc verlies hebt bij achter de spier en dual plane is gelul ;)

Wat mij is verteld: achter de spier 50cc verlies, dual plane 20-30cc verlies. Wel is dit verlies zeer minimaal. Zo is hoe Nio het mij heeft verteld ;)

Gevoel is soms moeilijk te verwoorden, gewoon voor gaan want het is JOU gevoel en jou lijf.

Knuff en liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik vind jullie reacties echt super!

Hierdoor voel ik me echt gesterkt met mijn besluit!

London wat zei van de weij dan over vergoeding van complicaties?

Ik heb net mijn bh maat opgemeten.

Onderwijdte is 74

Bovenwijdte is 81

Kom dus nog niet eens uit op een AA, oke dat was wel even schrikken :P

Had toch wel verwacht een A te hebben.

Maarja straks lekker minimaal een C!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig meisje :D !!!

Nou, bij wie word je volgende consult? :P

Hopelijk gaat die wel een stuk beter hihi!!

Je moet ook zoizo voor jezelf een foto maken van hoe ze nu zijn!

Kun je straks vergelijke!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hai Naomi

Zoals je ziet ben ik weinig online, maar ik las dat je mijn verslag al had gelezen :rolleyes:

En dat je nog vroeg:

Op welke cupmaat wilde je uitkomen toen je naar Nio ging?

Ik wilde weer mijn oude bh's aan kunnen, toen ik een grote C-cup had...

En dat is helemaal uitgekomen :D

Zelfs mijn schoolvriendinnen van de middelbare school viel het niet eens op!

Maar omdat mijn omtrek kleiner is geworden heb ik nu een groter cupmaat nodig :lol:

Echt super dat je zo snel geholpen kon worden!

Alleen het scheelt wel super veel geld met het SLAZ.

Ja dat is wel zo en dat wist ik ook niet van te voren...

Maar ik kon toen alleen op dát moment onder het mes en ik had het geld ook al bij elkaar dus was dat geen probleem voor mij ^_^

Dat consult van pc Roddi is inderdaad geen fijne ervaring en hoort zeker niet zo te verlopen!

Dus veel succes met aftellen tot het volgende consult bij pc Nio :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk wezen , als je 't mij vraagt zou ik als ik van jou was toch eerst even langs Plovier gaan,ondanks de afstand ( ben niet bij hem geweest maar zou het volgende keer zeker doen) hij is de enige pc waar je niets negatiefs over leest, hij is niet duur ( goedkoper als nio als ik het goed begrepen heb). Moest ik voor mijn keuze op deze site geweest zijn dan had ik achteraf gezien zeker voor Plovier gekozen. Ok soms vult hij ' een beetje te veel' maar dit blijkt altijd de keuze van de dames in kwestie te zijn dus uiteindelijk vervult hij gewoon hun wens. Dr. Nio zou ik, met wat ik gelezen heb op het borstenforum zeker niet kiezen... Maarja dat is uiteindelijk maar mijn mening he... Ik zou zeggen lees hier gewoon goed alles na voor je beslist... ( misschien geen sympathieke reactie van me maar wel eerlijk...)

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ellie, Je bedoelt na het verhaal van Femmy ? Eerst vond ik Dr.Nio ook wel ok, maar nu ik het verhaal van Femmy ken heb ik er mijn twijfels over! Over Dr.Plovier lees je inderdaad niks negatiefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ellie, Je bedoelt na het verhaal van Femmy ? Eerst vond ik Dr.Nio ook wel ok, maar nu ik het verhaal van Femmy ken heb ik er mijn twijfels over! Over Dr.Plovier lees je inderdaad niks negatiefs!

Ja eigenlijk wel, het is niet het feit er iets misloop dat maakt dat ik voor hem niet zou kiezen want dat kan zelfs bij de beste pc gebeuren maar het feit dat hij geen echte oplossing voorstelde en gewoon zei dat ze na een jaar moest terugkomen... dat vond ik wel een beetje sneue reactie van hem. Over plovier had ik hier ergens gelezen dat een meisje ook niet tevreden was met het resultaat ( ze vond ze te klein )en hij heeft het binnen korte tijd rechtgezet. Achteraf was ze wel tevreden. Ik geloof niet dat ze dat toen zelf heeft moeten betalen ( misschien wel een kleine bijdrage, het gaat ten slotte over de grote en niet over een fout tijdens de plaatsing, of over een inschattingsfout). Dat vind ik een professionele reactie. Dat is een pc die correcte nazorg levert en die jouw mening betreffende het resultaat belangrijk vindt en die correct werk wil afleveren...

Bij fem gaat het dan nog niet eens over de grootte , ze vindt dat de vorm van een borst teveel afwijkt in vergelijking met de andere, dit is iets wat met de plaatsing te maken heeft, dus dient wel degeliijk door de chirurg rechtgezet te worden. Zoals ik al zei , er kan altijd iets mislopen maar de manier waarop de pc hiermee omgaat maakt van hem een goede pc. Komt inderdaad nog eens bij dat werkelijk iedereen positief is over Plovier en dat de prijs bij hem zeer laag ligt in vergelijking met sommige andere klinieken die daarom geen beter resultaat of nazorg leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt echt helemaal gelijk !! Het is ook echt niet netjes van Nio om te zeggen kom over een jaar maar terug!

Kun je niet maken als pc zijnde, het is zijn fout dus hij moet t ook oplossen!

Ach, dit forum is er om te leren, dus waarschijnlijk zullen meiden die naar Nio willen wel 2x nadenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eigenlijk wel, het is niet het feit er iets misloop dat maakt dat ik voor hem niet zou kiezen want dat kan zelfs bij de beste pc gebeuren maar het feit dat hij geen echte oplossing voorstelde en gewoon zei dat ze na een jaar moest terugkomen... dat vond ik wel een beetje sneue reactie van hem. Over plovier had ik hier ergens gelezen dat een meisje ook niet tevreden was met het resultaat ( ze vond ze te klein )en hij heeft het binnen korte tijd rechtgezet. Achteraf was ze wel tevreden. Ik geloof niet dat ze dat toen zelf heeft moeten betalen ( misschien wel een kleine bijdrage, het gaat ten slotte over de grote en niet over een fout tijdens de plaatsing, of over een inschattingsfout). Dat vind ik een professionele reactie. Dat is een pc die correcte nazorg levert en die jouw mening betreffende het resultaat belangrijk vindt en die correct werk wil afleveren...

Bij fem gaat het dan nog niet eens over de grootte , ze vindt dat de vorm van een borst teveel afwijkt in vergelijking met de andere, dit is iets wat met de plaatsing te maken heeft, dus dient wel degeliijk door de chirurg rechtgezet te worden. Zoals ik al zei , er kan altijd iets mislopen maar de manier waarop de pc hiermee omgaat maakt van hem een goede pc. Komt inderdaad nog eens bij dat werkelijk iedereen positief is over Plovier en dat de prijs bij hem zeer laag ligt in vergelijking met sommige andere klinieken die daarom geen beter resultaat of nazorg leveren.

Correct is Correct dus wou nog even melden dat ik net gelezen heb dat dr. Nio Fem bij haar recentste bezoek aan hem uiteindelijk toch een oplossing heeft aangeboden waar ze zich heel goed bij voelt dus stel ik mijn mening wat hem betreft volledig bij.

Na dat te lezen zou ik zeggen Dr. Nio : :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het waarschuwen dames maar ik ben toch super blij dat Nio Femmy nu een goede oplossing heeft geboden.

Dit geeft mij echt wel het beeld van een goede pc.

Ik hoop dat ik een heel goed gevoel heb bij het consult!

Weet iemand trouwens hoe het zit in het SLAZ als je daar voor het eerst bent?

Moet je nog iets van een kaartje aanmaken?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi :D

Mag zeker niet klagen, de nazorg is gewoon onwijs goed!

Je bent zeker in goede handen bij onze Dr. Nio, hij denkt echt met je mee.

Je hoeft geen kaartje of iets te maken, gewoon melden bij de balie alles gaat daar via het computersysteem ;)

Wanneer ga je ook alweer op consult??

Gr. Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer even je topic gelezen, ik denk dat je zeker goed gaat zitten bij dr nio. Heb vertrouwen erin, ik vond het iig een fijne man!

Hoe groot en zwaar ben je? Ik ben 1.69 en 53/54 kilo. Smal op de borsten. Zit nu op een aa-cup. Wil naar een grote b/c. Het gaat 260cc dual-plane worden.

Ik ben 1.74 en 63 kilo. Heb wel gewoon heupen en een kont maar ben ook smal bij mn borsten en ribben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.