Ga naar inhoud

Naomi : 14 oktober 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Feminine waarom zou je dan niet meer voor dual plane gaan als ik vragen mag? Ik denk namelijk wel dat ik daarvoo zou kiezen..

Ik ging gister samen met een andere vriendin bij mijn beste vriendin eten.

Op een gegeven moment hadden we het een beetje over borsten en toen heb ik het tegen ze gezegd.

Mijn beste vriendin reageerde aardig geschok, zoals ik al had verwacht.

Ze denkt dat ik een knop in mijn hoofd om moet zetten en mijn lichaam moet accepteren, aangezien ik ook altijd op dieet ben enzo.

Ik heb er wel goed met haar over kunnen praten en daar ben ik blij mee.

Ze zegt dat ze het niet eens is met mijn keuze maar ze zal me wel steunen.

Ben toch bllij dat ze het weet.

xx Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Veel kunnen makkelijk zeggen die knop om te zetten, maar zo eenvoudig is dat niet natuurlijk. Ben erg blij dat ze je steunt in je keuze en dat je er toch erg goed met haar over hebt kunnen praten. Is toch erg fijn hoor! En veel vrouwen zijn bijna hun hele leven op dieet hihihi We hebben altijd wel iets wat we iets minder vinden ;)

Ik ben niet blij met de dual omdat men rechter borst extreem vervormt met aanspannen. En rechts gewoon niet mooi natuurlijk hangt zoals links. En rechts nu ruim een week met aanhoudende pijn zit + dat ik men protheses voel “dansen” als ik wat doe. Het hoeft niet door de dual te komen, kan net zo goed een andere reden zijn hoor! Al denk ik zelf dat het daardoor zou kunnen komen. Alleen Nio kan dit bevestigen, dus zal het 27 juni allemaal wel horen op de eind controle en 13 juli op de second opinion.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Naomi,

Hier nog eventjes een reactie van "spuit 11", haha :rolleyes:

Ik ben dus ook door dr. Nio geholpen in de Parkkliniek en ik ben ontzettend tevreden :14:

De Parkkliniek is voor mij 30 minuten rijden met de auto en ik kon na m'n consult binnen 10 dagen al onder het mes :101:

Het consult kostte me 50 euro, maar als je besluit om je bv daar te laten doen wordt dit bedrag weer van het operatiebedrag afgetrokken :7:

Zoals je in mijn verslag kunt lezen ben ik zéér goed geholpen en ik voelde me echt een prinsesje die dag :4:

Dr. Nio is een geweldige vent en ik was het helemaal eens met zijn redenaties over de keuze tussen druppel of rond in mijn geval.

Mijn foto's zijn te bewonderen in de gallerij...

Succes met aftellen! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sannetje: Ten eerste ligt dat allemaal nog aan de uitkomst van mijn eind-controle van 27 juni nog steeds. Gaat hij het niet verhelpen waar ik mee zit, dan ga ik voor een wissel naar Bruno. Lost Nio het wel op, dan is het gewoon prima zo. Stel Nio wil het oplossen maar voor de hoofdprijs van 3100, tja spijt me maar dan ga ik toch echt naar Bruno. Dat ik zo denk ligt dus niet aan Nio, dit ligt puur aan mij omdat ik erg pessimistisch ben geworden. Dat is een beetje mijn reden.

Verder ben ik het dus ook, nog steeds, met Kiki eens. Het is een goede man en vakkundig en de nazorg is ook super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem, snap ik wel ja, dat je hoopt op goede service om het op te lossen. Ik schrok even en vroeg me af of je toch achteraf niet tevreden bent oid. over de arts zelf. Ik ga maandag voorbeeld boobs meenemen op foto's, en dan maar knopen doorhakken. Weet je, ik kan wel verder gaan shoppen maar ben bang dat ik het mezelf dan zo lastig maak. Ik zie nu al dat elke arts een eigen mening heeft, en dat die soms lijnrecht tegenover elkaar staan. Over Nio heb ik positieve berichten gehoord en ik vond de man prettig, dus als hij mijn voorbeeldboobs ook "snapt" dan ga ik ervoor. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanne,

Ja precies en hoe en wat er precies zal gaan gebeuren of niet zal ik 27 juni horen. Niet schrikken hoor, sta zeker nog steeds achter Nio. Heb hem niet voor niks gekozen natuurlijk! Tot nu toe is de nazorg meer als super, kan dus ook niks slechts verzinnen of bedenken over Nio. Nou en dat wat je zegt is ook zo, iedere pc heeft zijn eigen werkwijze/denkwijze etc. Heb zelf ook nog geen enkel slecht bericht gelezen over Nio, alleen maar goede verhalen en ook over zijn nazorg! Kijk ik ben gewoon een beetje een pessimist, ken hij ook niks aan doen lol

Ben erg benieuwt naar je consult maandag, hou je me op de hoogte ben erg nieuwsgierig!! Als je je goed voelt bij Nio gewoon knopen doorhakken. Het is en blijft gewoon een goede pc en maakt gewoon mooie boobies :D Weet zeker dat hij je voorbeeld boobies wel snapt, met mijn foto’s zaten Nio en ik ook direct op 1 lijn met wat mooi is ;)

Succes meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Feminine Ik ga zeker je topic volgen! Hoop voor je dat hij wat er mee kan zonder dat je weer onder het mes moet!

@ Sanne Heb je ook een eigen topic? Ik ben benieuwd naar je verslag van je consult!

@Kiki Ik had je verslag stiekem al gelezen :blush:

Op welke cupmaat wilde je uitkomen toen je naar Nio ging?

Echt super dat je zo snel geholpen kon worden!

Alleen het scheelt wel super veel geld met het SLAZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel onder het mes, niet onder het mes. Vind het beide prima, als het maar opgelost is :D

Uiteindelijk komt dat goed hoor, heb er vertrouwen in ;)

Ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt ;) ben erg benieuwt hoe het gaat aflopen allemaal en waar je op uit gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je vriendin hoeft ook nergens mee eens te zijn toch??

Ik bedoel het is jou keuze, zij weet niet wat er in je hoofd omgaat en hoe jij jezelf er bij voelt!

dus zij kan daar niet over oordelen ;) ze heeft het maar te accepteren..

Maar gelukkig heb je er wel over kunnen praten met er!!

Vind het alleen wel apart dat zij het er niet mee eens is.... is ze misschien beetje jaloers?

heeft zij wel borsten of ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18 Ja ze heeft wel borsten, daarom denk ik ook dat ze het niet begrijpt.

Maarja inderdaad ze hoeft het ook niet te accepteren, zolang ze mijn beslissing maar respecteerd!

Zaterdag op consult bij van der Weij! Komt nu toch snel dichterbij!

Ben echt zoooo beniewd wat hij gaat zeggen..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Lijkt me toch best jammer als je vriendin er niet achter staat! Gelukkig zegt ze je wel te zullen steunen.. makkelijk gezegd van die knop! Was het maar zo.. Dan had ik hem ook wel omgedraaid haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk toch wel dat ik best wel zenuwachtig aan het worden ben.. hihi

Zag net een filmpje van dokter Roddi en vond het eigenlijk maar een beetje een rare man met dat accent.

Maarja zie het allemaal morgen wel! Ga nu mn foto's, vragen en routebeschrijving printen!

Even mn sportbeha opduikelen uit de kast en kijken wat ik morgen aan ga doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.