Ga naar inhoud

Andrea1983 : 13 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Nou, ik heb ze hoor! En oh wat een pijn..... Ik ga zo de ibuprofen nemen en dan lekker naar mijn bedje. Ik hoop wat te kunnen slapen.

Alles is goed gegaan. We waren al om 13.00 uur in Belgie aangekomen, we waren op tijd vertrokken ivm eventuele file. 2 uur te vroeg dus. Toen we aankwamen kregen we al gelijk te horen dat ze al aan het uitlopen waren, maar we mochten vast naar de kamer. Het wachten duurde wel lang en de zenuwen werden steeds erger. Maar om 16.00 kwam de anestesist om de vragenlijst door te nemen en om kwart voor 5 kwam dr. Plovier om foto's te nemen, af te tekenen en alles nog eens door te spreken. Ik moet zeggen dat toen de zenuwen wel minder werden gelukkig. Om 17.00 naar de ok gelopen, daar op die bekende warme tafel, infuusje prikken en slapen maar. Het volgende moment was ik weer wakker en toen voelde ik gelijk de pijn. Ik keek onder de dekens, maar zag eigenlijk maar weinig door de bh en de band. Even geduld nog voordat ik het resultaat dus kan dien helaas.... De weg naar huis ging wel goed. Op de pijn na voel ik me best wel aardig gelukkig. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Liefs Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat aales goed verlopen is.

Als je te vroeg bent moet je wel eventjes wachten. Niet zo fijn want ik zou beginnen eten en dat mag niet.

Mijn zenuwen zouden door mijn lijf gieren.

Al bij al is het goed afgelopen. Gaat goed komen met de pijn. Nog twee dagen en je mag gaan kijken.

Hoop dat je een beetje kunt slapen.

Ik op dit moment niet, geen pijn hoor maar manlief dat ligt te snurken.

Kan dan maar beter opstaan en binnen een uurtje terug keren wie weet is het dan over.

Verder het beste en een gooed herstel.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo damens

ik heb een operatie op 3 okt bij dr kruppa accz kliniek.

Hij heeft me 430 cc dual plane druppel geadviseerd, maar eigelijk wil ik rond.

ik weet dat hun dat haast niet doen.

nu lees ik jullie verhalen bij dr plovier.

ik heb een paar vraagjes en hoop dat jullie die kunnen en willen beantwoorden.

is het eerste consult in utrecht of in belgie?

is het raar als ik zou overstappen naar een andere cliniek en de operatie annuleer bij accz kliniek?

ben nu heel erg aan twijfelen en ik word er gek van\

groetjes jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolanda, 3 oktober is nog ver dus je zegt niet op het allerlaatste moment af. Jij mag en zelfs moet je gevoel volgen en alleen maar bij PC gaan waarbij je je goed voelt.

Dus ik zeg tuurlijk kan je afzeggen en afzien van je operatie daar, het is jouw lichaam en jij maakt uit wie jou opereerd. Ik zou gewoon een consult bij dr. Plovier nemen. En als je dan een beter gevoel hebt bij hem dan zou ik bij hem gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Andrea,

Gefeliciteer meid! Je hebt t lekker achter de rug nu! Ik duim voor een supergoed herstel. Het is de pijn uiteindelijk allemaal waard, al zal je nu waarschijnlijk denken; oh my god wanneer stopt dit... Neem je rust lekker en laat je soigneren!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht best wel redelijk geslapen moet ik zeggen. Ik kon natuurlijk alleen maar op mijn rug slapen, maar met een paar extra kussens ging dat best wel. Ik ben wel een paar keer wakker geweest en eruit om naar de wc te gaan en ook een keer de wekker gezet voor de pijnstillers. De pijn is uit te houden, maar niet mis zeg! Pffff, ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn hoor. Je hoort wel dat het pijn doet, maar je hebt geen idee hoeveel :unsure: . Ik neem iedergeval goed mijn pijnstillers in en hou me lekker rustig. Ik spiek af en toe even in de BH en ben heel benieuwd hoe het eruit ziet zonder BH. Als ik van de zijkant kijk met de BH aan ziet het er al heel mooi uit!

Ik heb trouwens eurosilicone 400cc medium profile gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je een paar uur geslapen hebt. En die paar kussens doen goed en hebben hun nut.

Wanneer ga je echt spieken? Morgen waarschijnlijk.

Ik heb mij gisteren kennen douchen. Was wel blij overal begon het te jeuken.

Zelfs tussen mijn borsten. Vind ik een rare plaats. Maar ja kon er niet bij.

G Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Andrea!!

Ik mocht gisteren ook voor het eerst spieken en ik was zóó zenuwachtig! (vriendje ook trouwens)

Toen ik ze voor het eerst zag kreeg ik gelijk de slappe lach (wat heel pijn deed haha) maar ik vond ze wel prachtig. Ik weet dat ze nog veel gaan veranderen, dus eigenlijk weet je nog niks als je de eerste keer mag kijken...

Veel succes nog met je herstel en neem lekker veel rust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he?! Ik vind het ook echt heel spannend. Ik heb de band al een keer losgehaald en even de BH een stukje naar voren getrokken om te spieken. Ik zag geen gerimpelde vellen meer hangen, dus ik was al wel blij verrast, maar nu ben ik nog heel benieuwd naar het totaalplaatje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ga morgen middag douchen en dan ga ik dus even uitgebreid kijken. Ik ben ergens wel bang voor het resultaat. Wat nou als het tegenvalt???

Hoe vond jij het pinki, de eerste keer kijken?

Hoi,

ik vond het niet zo fijn. mijn eerste gedacht was van "pff zo twee lelijke dingen".

Een lijf met twee driehoeken op. Trekt op niets. Natuurlijk moeten ze nog dalen en het vocht weg trekken maar ik had niet onmiddellijk het whow effect. sorry tzal aan mij liggen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Vanmorgen even lekker gedoucht en weer aangekleed en opgemaakt. Ik heb ook gelijk foto's gemaakt en die in mijn album geplaatst. Ik ben heel tevreden over de grootte. Ik vind alleen dat mijn tepels nog zo los in hun vel zitten zeg maar, de huid van mijn borst staat nu mooi strak, dus geen gerimpelde vellen meer, alleen die losse tepels is nog zo raar. Wat denken jullie, zal dit nog bijtrekken naarmate de protheses indalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hbe net even bij je foto''s gekeken en vind idd dat je tepels erg los ogen.

mijn tepels staan juist erg strak. hoe het kan geen idee, mss dat ienmand anders je kan helpen.

verder vind ik het mooi geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, gisteren een beetje teveel gedaan geloof ik. Manlief was jarig en werd 30, dus ik had een verrassingsbbq georganiseerd. Ik had wel mensen die voor me liepen, maar toch loop en doe je meer dan eigenlijk de bedoeling is. Mijn borsten waren ontzettend gezwollen gisteravond. Vandaag maar even een volledige rustdag houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer nieuwe foto's in de galerij gezet. Gelukkig trekt het allemaal al wat bij en worden ze al een stuk mooier! De pijn wordt ook minder nu, het doet allemaal nog wel zeer, maar de ergste pijn is nu wel over. Ik gebruik ook haast geen pijnstillers meer, alleen de ibuprofen tegen ontsteking. Alleen die band van die BH is wel echt irritant zeg. Ik wissel hem wel af met een stevige sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had juist ook hele strakke tepels.. ze sprongen er bijna af, zo strak stond mijn huid!

Ik heb even je foto's gekeken, en ze hangen best wel he? Maar ik las onder je foto's dat dat juist de bedoeling was :)

Dus dan is het goed ! Hoop dat je er blij mee bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan de tepels ook op springen.... Ik smeer ze zelfs in met vochtinbrengende creme omdat er al velletjes op komen. Ze staan ook mega bol dus wat jij te weinig hebt, heb ik te veel denk ik hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.