Ga naar inhoud

Andrea1983 : 13 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Ik lees al een poosje met jullie verhalen mee. Ik heb eindelijk de stap gezet en een afspraak gemaakt met dr. Plovier. Op 28 juni is het consult en 13 juli heb ik de operatie vast laten zetten. Ik ben in NL. al bij 2 pc geweest, maar ben erg enthousiast geworden na jullie verhalen over dr. Plovier.

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Andrea, ik ben 28 jaar en ik ben moeder van 4 kinderen. Na 4 zwangerschappen, 8 jaar borstvoeding en 30 kilo gewichtsverlies is er van mijn borsten weinig meer over. Ze hangen gelukkig niet, maar zijn gewoon leeg. Ik draag een bh maat 75c, maar die is niet bepaald gevuld meer nadat ik 10 kilo ben afgevallen het laatste halfjaar. De ene PC in NL zei 280 cc ronde en de andere PC 340cc anatomisch. Nogal een verschilletje dus. Ik moet zeggen dat ik totaal niet voor groot wil gaan, maar gewoon voor mooi gevuld.

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje angstig wordt als ik verhalen lees van jullie dat er 350 cc geplaatst zou worden en dat je dan wakker wordt met 515 cc!!! Dat wil ik echt niet. Klopt het dat de meesten van jullie 2700 euro kwijt waren bij Beclinic? En hebben jullie ronde of anatomische?

Ik hoop nog wat reacties van jullie te krijgen en gezellig met jullie mee te kletsen! Ik zal binnenkort ook eens wat foto's maken van mijn nu nog lege borsten.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Iedereen bij Plovier heeft ronde. Worden ook liefst dual plane geplaatst door hem. Prijs is inderdaad 2600-2700 euro.

Als er 350cc wordt afgesproken gaat hij NIET 515cc steken! Alleen als de patiënt op voorhand duidelijk maakt dat ze het niet erg vindt om groter en onnatuurlijker te gaan, dan kan hij er wat meer bij doen ja. Maar niet als je duidelijk afbakent tot hoe ver je wil gaan. Dus dit maak je best duidelijk a.d.h.v. foto's, niet groter en niet kleiner dan dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Scarlite,

Bedankt voor je reactie. Ik ga inderdaad gewoon duidelijk vertellen wat ik wil en ik zal eens wat foto's opzoeken van wat ik mooi vind. Maar ik heb serieus vandaag op dit forum gelezen dat er iemand wakker werd met 515cc ipv 350 die was afgesproken. Diegene was er heel blij mee hoor, daar gaat het niet om.

Ik hoop op nog meer reacties, ook om gewoon gezellig te kunnen kletsen of ben ik dan op de verkeerde plek een topic gestart?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat leuk dat je naar dr. Plovier gaat op consult.

Ik ben zelf 4 april door hem geopereerd en helemaal tevreden!

Als je foto's meeneemt van hoe je het wilt hebben, dan weet hij hoeveel cc daar ongv. voor nodig is.

Bij wie ben je nog meer geweest op consult?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

8 jaar borstvoeding!? :blink: jeetje wat lang..

Snap dat je nu iets aan je boobs wil laten doen!!

ik ben zelf ok bij dr.plovier geweest maar dan nog in beaucare.

ben echt helemaal happy met mijn boobs nu!

ik heb een e gekregen maar lijkt echt kleiner..

van te voren bij mij was er nog geen aantal cc afgesproken,

ik heb alleen de cupmaat gezegd die ik wilde..

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Wat leuk dat je ook door hem geopereerd bent. Wat had je en wat heb je gekregen als ik mag vragen? Heb je ook foto's in de galerij staan? Ik ben in het Vlietland ziekenhuis geweest en in het ACCZ bij dr. van Onselen. Het ziekenhuis adviseerde 280 cc op de spier en accz adviseerde 340cc anatomisch. De plaatsting weet ik eigenlijk geen eens omdat ik toen al had besloten dat ik niet voor hun wilde gaan omdat de operatie in duitsland plaatsvindt en dat vind ik te ver weg en zeker omdat het dan in het ziekenhuis bij mij om de hoek nog goedkoper was ook. Maar ik lees zoveel positieve verhalen over dr. Plovier dat ik eigenlijk gewoon graag door hem geholpen wil worden. Het is dan wel in Belgie, maar dat is nou ook weer niet zover weg.

Hoi Mii, 8 jaar wel verspreidt over 4 kinderen ;) Maar ik heb geen hangborsten gekregen gelukkige, ze zijn gewoon leeg. Ik heb ook veel striae op mijn borsten door de rek die erop ik gekomen. Voordat ik zwanger werd had ik een B75 en op zijn grootst waren mijn borsten D85. Dus dat is wel een aardig verschil en nu ik zoveel afgevallen ben is er weinig meer van over. Ik draag wel een C75, maar de vulling ontbreekt zeg maar;)

Fijn dat jij ook zo blij bent met je borsten. Hoe kan ik jou foto's vinden. Ik kan de galerij wel vinden, maar vindt het nog een beetje lastig om erachter te komen welke foto's bij welke personen horen.

Hebben de siliconen van dr. provier trouwens levenslange garantie of maar 10 jaar?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig zeg, ik was ook bij dr. Van Onselen op consult geweest.

Ik wilde daar niet geholpen worden, omdat ze alleen anatomische prothesen plaatsen, en ik wilde ronde.

Hij adviseerde 350cc, nu heb ik 450cc (gelukkig ;) ), ik had ze niet kleiner willen hebben.

Ik kom van een a-cup en heb nu een 75E.

Ik zal je een pbtje sturen met mn wachtwoord.

Je kunt de foto's van Mii vinden door op haar profiel te kijken en dan foto's aanklikken.

Of op het schilderijicoontje onder haar naam, naast haar post te klikken.

Hoe lang ben je je? Op welke maat wil je uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Is goed, ik ben benieuwd naar je foto's, ik zal ook bij mii eens spieken! Ik ben 1.68m en weeg nu 62 kilo. Ik heb nog een niet zo mooie buik over van mijn zwangerschappen en die wil ik ook graag laten corrigeren, maar dat is nogal een ingreep en omdat ik in augustus met een werken/leren opleiding start voor verpleegkundige, vind ik het risico te groot om nu zo'n operatie te doen, vandaar dat ik eerst mijn borsten wil laten doen. Ik heb echt geen idee op welke maat ik uit wil komen. Ik had van tevoren bedacht dat ik niet te groot wil en dat ik het mooi vind als mijn c75 bh gewoon gevuld is. Maar na al jullie verhalen is een maatje groter misschien ook niet verkeerd en voor de prijs maakt het niet uit. Ik moet er nog eens goed over nadenken en met mijn man overleggen wat hij mooi vind :)

Gr. Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea,

Ik ben zaterdag door Dr. Plovier geopereerd geweest en ik moet zeggen dat ik nu al héél tevreden ben. Ik heb zeer goed service gekregen in het ziekenhuis, kan je ook lezen in mijn topic. Ik heb een E/F cup gevraagd, foto's kan je verder ook bekijken in mijn galerij. Je kan wel denken zo groot maar ik vind ze eigenlijk wel heel natuurlijk ogen en ik ben ook niet echt klein en smal. Ik heb op het consult ook gezegd dat er een verschil zit van garantie op de prothesen waar hij mee werkt sebbin 30 jaar garantie en cereform levenslange garantie, de dokter ging tijdens de operatie bekijken welke prothesen hij ging toepassen bij mij. Toeval of niet ik heb toch cereform gekregen waar ik levenslange garantie op heb. Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden van mijn informatie.

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je ondertussen mijn fotos al gevonden hebt :) ben benieuwd wat je ervan vind !!

hihi ja denk heel goed na over welke maat je wilt, want het went ontzettend snel!

maar voor mooie en grote boobs ben je bij dr.plovier wel aan het goede adres :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Ze zijn hartstikke mooi hoor, ik heb je foto's gevonden!

Hoi Esther,

Ik heb jou album ook bekeken. Je had wel echt kleine borsten voor je operatie zeg! Maar nu zijn ze prachtig. Wat leuk dat je zoveel foto's hebt gemaakt na de operatie!

Hoi Shaanyje,

Ik kan jou foto's zo gauw niet vinden als ik op je naam klik krijg ik geen foto's en in de galerij kom ik ook niks tegen. Ik kan dus niet zeggen of ik ze nu groot vind of niet :)

Zijn jullie trouwens ook nog helemaal terug naar Belgie geweest voor het verwijderen van de hectingen en een nacontrole?

Ik ga eens een paar foto's maken van mijn lege cupjes.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks :D

Nee voor de hechtingen ben ik naar mn huisarts gegaan,

vond het te ver weg :P

en ik ben nooit op na controle geweest, het gaat super dus vond het niet nodig!

Moet best een eindje rijden en voor die 10 minuten die ik dan binnen sta,

heb ook weinig tijd want werk 40 uur..

maar de meeste meiden gaan wel op na controle...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik had kleine borsten voor de operatie. Niet zo gek dus dat ik een bv wilde ;)

Als ik mijn voor foto's zie, dan ben ik nog blijer met mn nieuwe boobies!!

Ik ben voor de hechtingen naar de huisarts geweest en voor de controle ben ik wel naar België gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caatje,

Wat grappig dat jij ook op 13 juli moest. Lekker dat je nu eerder mag. Ik ga de eerste week van juli op vakantie en kom de 11e terug. En ik wilde perse in deze week geholpen worden omdat mijn man dan nog vakantie heeft en de week erna alweer moet werken. Dus ik hoop dat ik genoeg heb aan de 4 dagen die hij dan nog thuis is. Maar dat zien we dan wel weer. Ik wordt wel pas om 16.00 uur geholpen, dus ik hoop dat ik gewoon nog dezelfde avond naar huis mag. Is een van jullie ook zo laat pas geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ik ben 14 april geholpen door Plovier en heb 360 cc van Sebbin gekregen en heb nu een 75D.

Ik was duidelijk naar Plovier, dat ik geen grote borsten wil, maar gewoon gevulde natuurlijke borsten.

En dat is hem gelukt. Ik heb wel op de operatiedag zelf nog een keer moeten zeggen dat ik niet te groot wilde.

Hij had er zelf het liefst 400 in gedaan. Maar ben super tevreden met mijn 360.

Ik zal via een pb mijn ww geven.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Andrea,

Ik reageer hier ff na je foto's in de galerij gezien te hebben.

Vraag me af wat Dr. Plovier gaat adviseren. Ikzelf denk dat je wel een vrij grote prothese nodig hebt om de leegte op te vullen! Ik heb nl. borsten gezien van meiden met minder hang erin, en die kregen dan toch een lift. Zeker als je zegt dat je niet hele grote borsten wilt. Ik vind ze namelijk toch wel behoorlijk hangen. Ikzelf had ook hele lege borsten (na bijna 80 kilo te zijn vermagerd), mijn tepels stonden wel een stuk lager dan die van jou, en ze wezen naar beneden. Vorig jaar heb ik een lift gekregen met prothese van 450 cc, je kunt mijn foto's trouwens in de galerij onder het kopje borstlift zien. Ik heb ook gelijk een buikwandcorrectie gekregen.

Succes ermee meid!! Wordt vast supermooi.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shoompie,

Bedankt voor je link! Ik vind ze echt supermooi. Ik was te snel met reageren op je pb, had je berichtje op mijn topic nog niet gezien ;) Maar de grootte is echt perfect.

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je reactie. Ik heb al 2 plastische chirurgen en beiden zeiden dat een lift niet nodig is omdat de tepels precies op de plooi van de borst zitten en dat is de goede plaatst, ze zijn dus alleen leeg en moeten opgevuld worden. De ene adviseerde 280cc en de andere 340. Dus ik ben wel heel benieuwd wat Plovier gaat zeggen. Ik ga ook eens kijken of ik jou foto's kan vinden.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo,

Waar is iedereen, ik zit verlegen om een gezellig praatje ;)

Groetjes Andrea

P.s. Ben het forum aan het afstruinen naar mooie foto's van niet te grote borsten om als voorbeeld mee te nemen. Als je nog suggesties hebt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.