Ga naar inhoud

Andrea1983 : 13 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb net je fotos bekeken in de gallerij...

En je borsten zien er idd niet uit als die van een 28 jarige..

maar denk je niet dat die striemen juist beter te zien zijn als je ze laat vergroten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Nee, ik denk dat ze minder zichtbaar worden omdat ze wel inmiddels dezelfde kleur hebben als mijn huid, alleen liggen ze nu een soort van dieper waardoor het allemaal (even overdreven) een soort van kuilen lijken. Ik denk als mijn borsten opgevuld worden wordt de huid weer strak getrokken waardoor de striae minder zichtbaar wordt. Je zal ze altijd wel blijven zien hoor, daar ontkom je niet aan. Maar ik denk zeker dat ze minder zichtbaar worden.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens mijn foto's in de galerij gezet gisteravond.

Hey Andrea,

Ik heb net je foto gezien in de galerij en je borsten lijken precies op die van mij!

Momenteel ben ik ook zoveel mogelijk informatie over pc's aan het opzoeken en de voor en na foto's

aan het bekijken. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar dr Dhondt (Tongeren)

Ik ga jouw avontuur alvast opvolgen (we hebben ongevver dezelfde tweeling, vandaar :-))

Groetjes Tara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tara,

Leuk dat je ook meeschrijft! Heb je al een consult gepland staan bij een pc? En ga je ook foto's plaatsen? Ik ben wel benieuwd.

Groetjes Andrea

Hey Andrea,

Ik probeer via verschillende sites en forums zoveel mogelijk informatie te vinden (vooral foto's van voor en na een bv) om zo

een 2-tal chirurgen te vinden om een afspraak mee te maken. Nu moet ik wel zeggen dat hoe langer ik zoek hoe moeilijker het word!

Als jij een goed gevoel hebt bij dr Plovier en hij kan een mooi resultaat bereiken enkel met een bv zonder de tepel te moeten verplaatsen

of te liften ga ik ook bellen voor een afspraak.

Ik ben wel geen genie aan de pc en het lukt mij dan ook niet om een foto te plaatsen

Ik tel alvast mee af tot 13 juli

Grtjs,

Tara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tara,

Waar de pc naar kijkt is de plek waar de tepel hangt. Als je tepel op de hoogte hangt van je borstplooi, dan hoeft je borst niet gelift te worden, maar als deze veel lager hangt dan wel. Bij mij is dat niet het geval, mijn tepels hangen op de goede tip. Ik heb dan officieel ook geen hangborsten, maar een lege cup :lol: . Hoe het bij jou is, dat weet ik natuurlijk niet. Maar verschillende afspraken maken kan natuurlijk nooit kwaad. Wat ik daar wel moeilijk aan vind is dat ze allemaal wat anders adviseren, dus dat het dan lastig kiezen is. Althans dat vind ik ;) Maar je moet zeker iemand kiezen waar je een goed gevoel bij hebt!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Meiden,

Ik wil jullie even laten weten dat ik heb besloten om het consult op dezelfde dag als de operatie te doen. Ik heb hier gelezen dat meerdere dat doen en aangezien ik toch eigenlijk alleen maar de cc's en de plaats van plaatsing heb te bespreken met dr. Plovier ben ik tot de conclusie gekomen dat het dan net zo goed op dezelfde dag kan. Ik weet wat ik wel en niet wil en heb ook al een voorraadje foto's bij elkaar gezocht. Ik heb zojuist de kliniek gemaild dat ik het zo wil. Ik ben benieuwd naar hun reactie!

Groetjes Andrea

P.s. nog 22 dagen en dan is het al zover!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey andrea,

k had je al gemailt maar zal hier ook nog ff posten ;)

ik doe idd ook consult en operatie op dezelfde dag en ben 29 juni aan de beurt.

ik had begrepen dat latina dit ook gedaan had en niet zo tevreden was omdat het allemaal erg snel ging en aanvoelde als lopende band werk.

ik heb hier zelf heel weinig moeite mee dus wil het dan ook echt zo dan kan ik niet gaan twijfelen of agstig worden ofzo.

je moet dan wel een aanbetaling doen van 500 euro (zodat ze zeker weten dat je komt :D).

als je idd al weet wat je wilt en zeker weet dat je plovier wilt en geen moeite hebt met lopende band werk zeg ik; gewoon DOEN meid :D.

ik zal je de 29e of 30e laten weten hoe ik het ervaren heb

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk heb je. Ik durfde dat niet omdat ik het toch niet zeker wist maar prima man dr.plovier hoor en hij maakt mooie borsten. Maar bereid je erop voor dat het idd allemaal razend snel gaat. Zeker als je je consult net daarvoor gehad hebt.

Succes hè ik lig 4 dagen voor jou op zijn operatie tafel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jess,

Bedankt voor je reactie. Oh, dus dan ben jij 9 juli aan de beurt, spannend hoor! Ik heb besloten om het consult toch door te laten gaan. Mijn man was het er niet zo mee eens en vond het toch fijner als ik van tevoren erheen ga. Dus ik ga toch 28 juni naar dr. Plovier toe voor een consult. Ik ben wel heel benieuwd hoor!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Meiden,

Ik heb mijn consult gehad vanmorgen. Het ging allemaal heel goed. Ik ben wel een beetje in shock nog. Het advies luidt: 400cc.... Nou ja, 350-400. Dat bekijkt hij tijdens de operatie. Ik was er zo van overtuigd geen grote borsten te willen en niet meer dan 300 cc. Maar hij heeft me alles uitgelegd en ook verteld dat ik diep ongelukkig ga zijn met 280cc en dat ik die 400cc toch nodig heb om mijn borsten mooi op te vullen. Hij heeft me overtuigd. Ik heb het volste vertrouwen in dr. Plovier en leg het lot van mijn borsten op 13 juli in zijn handen :1big_boobs: . Ik ben echt heeeeel benieuwd hoe het gaat worden.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat de 13de wel goed komen al hij ze kan op vullen met 400cc dan zal hi die wel nodig hebben.

Hij kent zen vak wel. kijk maar naarde foto's van de dames die al langs gegaan zijnbeij hem.

tel mee af.

de laatste 2 dagen mss met iets meer pijn voor mij. Maar dat zie ik dan wel.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je volkomen! vertrouw maar op hem, alles komt goed!

400 cc klinkt heel veel, maar is natuurlijk wel wat cc nodig om jou boobies op te vullen! :)

dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen!!

Nu kun je met een relaxt gevoel na je operatie toeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Meiden,

Ik heb mijn consult gehad vanmorgen. Het ging allemaal heel goed. Ik ben wel een beetje in shock nog. Het advies luidt: 400cc.... Nou ja, 350-400. Dat bekijkt hij tijdens de operatie. Ik was er zo van overtuigd geen grote borsten te willen en niet meer dan 300 cc. Maar hij heeft me alles uitgelegd en ook verteld dat ik diep ongelukkig ga zijn met 280cc en dat ik die 400cc toch nodig heb om mijn borsten mooi op te vullen. Hij heeft me overtuigd. Ik heb het volste vertrouwen in dr. Plovier en leg het lot van mijn borsten op 13 juli in zijn handen :1big_boobs: . Ik ben echt heeeeel benieuwd hoe het gaat worden.

Groetjes Andrea

Wat dacht je van mij toen plovier zei dat ik 500 cc zou krijgen ...ik zat ook zo :20:

Maar net als jij heb ik het volste vertrouwen in hem en hij heeft gelijk de kans is met 280- 300 cc groot dat je niet tevreden bent met het eindresultaat.

Maar nog maar 14 daagjes en dan heb je ze :1bouncingboobs::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik keek ook zo :o toen ik wakker werd en er achter kwam dat ik 450 cc had gekregen!

Toen plaatste dr.plovier nog niet zo heel veel cc, en moet je kijken wat er na mij allemaal is gekomen! :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er komen af en toe hoeveelheden voorbij :blink: . Ik ben blij dat ik tevoren ben gegaan, dan kan ik nog even aan het idee van de 400cc wennen en tegen hem zeggen dat het echt niet groter mag en dat als 350cc past, dat ook prima is :1bouncingboobs: . Nog 13 dagen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Mii, ik heb toch wel een beetje angst dat ze mij te groot worden, maar ik laat het aan dr. Plovier over, hij moet op de operatietafel maar kijken wat het mooiste is, maar ik zal hem nog wel even influisteren dat het echt niet groter moet worden dan 400 cc en anders misschien eerst even toestemming vragen aan mijn mannetje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.